Himouden synti

Anonyymi-ap

Himot liittyvät rahaan ja seksiin.
Yleensä be ovat salasyntejä.
Erikoista että helluntailaiset kieltävät
ihmisen syntisyyden.

.

21

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.

• Anonyymi00002

Hoosea 4:9

Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.

• Anonyymi00003

Liittyy himo myös tappamiseen eikä vain pelkkä himo, vaan kiima.

Ja nykytekniikalla sitä helppo toteuttaa.

• Liha puhuu.🥩

• Anonyymi00009
        Demokrates kirjoitti:

Liha puhuu.🥩

Hurmahenki kun puhuu.

• Anonyymi00004

Siitähän Sinä itse puhut, josta sinulla on puute. Turrha syyllistää siihen muita.

• Anonyymi00005

Jaakobin kirje 1:15

Jun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman.

• Anonyymi00006

Matteus 5:28

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

• Anonyymi00007

Ja sellaista miestä ei ole joka ei naista noin katso.Tai sitten on epänormaali.

• Anonyymi00008

Uskovaisuus ei poista ihmisen syntisyyttä.
      Syntiä vastaan taisteltava.

Tiesitkö että Pyhä Henki myös nuhtelee ja kehoittaa toisin kuin "pastori" ?

Heprealaiskirje 12:5

Ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Mitä vastaan on taisteltava ?

Heprealaiskirje 12:4
      Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,

Totuutta on tämäkin.

• Anonyymi00012

Suomen kansa rypee synnissä.

• Anonyymi00013

Jos kuvittelee olevansa pelastusvarma niin silloin synnintunto katoaa.

• Anonyymi00014

Synti on syntiä VT:ssa ja UT:ssa.
      Laittomuus on syntiä myös tänä päivänä.

Ja sano heille: Näin sanoo Herra: Jollette kuule minua ja vaella minun lakini mukaan, jonka minä olen teille antanut,

• Anonyymi00015

Jeesus sanoo

[23] Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijä"

Jeesus ei edes tunne laittomuuden tekijöitä ja käskee poistumaan hänen luotaan.

• Anonyymi00016

"Turhuutta ne ovat, naurettavia tekeleitä; kun niiden rangaistus tulee, ne hukkuvat."

m

• Anonyymi00017

Ottakaa minun kuritukseni, älkääkä hopeata, ja tieto ennen valituinta kultaa.

• Anonyymi00018

Nuhteen vihaajat (etupäässä pastoreita)

"Kova tulee kuritus sille, joka tien hylkää: joka nuhdetta vihaa, saa kuoleman.

• Anonyymi00019

Parempi julkinen nuhde kuin salattu rakkaus.

• Anonyymi00020

ELÄMÄN TIE
      1. Käsky on lamppu
      2. Opetus on valo
      3. Kurittava nuhde on elämän tie

Sananlaskut 6:23

Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe