Himot liittyvät rahaan ja seksiin.
Yleensä be ovat salasyntejä.
Erikoista että helluntailaiset kieltävät
ihmisen syntisyyden.
.
Himouden synti
21
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.
- Anonyymi00002
Hoosea 4:9
Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa. - Anonyymi00003
Liittyy himo myös tappamiseen eikä vain pelkkä himo, vaan kiima.
Ja nykytekniikalla sitä helppo toteuttaa.- Anonyymi00009
Demokrates kirjoitti:
Liha puhuu.🥩
Hurmahenki kun puhuu.
- Anonyymi00004
Siitähän Sinä itse puhut, josta sinulla on puute. Turrha syyllistää siihen muita.
- Anonyymi00005
Jaakobin kirje 1:15
Jun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman. - Anonyymi00006
Matteus 5:28
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.- Anonyymi00007
Ja sellaista miestä ei ole joka ei naista noin katso.Tai sitten on epänormaali.
- Anonyymi00008
Uskovaisuus ei poista ihmisen syntisyyttä.
Syntiä vastaan taisteltava.
Tiesitkö että Pyhä Henki myös nuhtelee ja kehoittaa toisin kuin "pastori" ?
Heprealaiskirje 12:5
Ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee; - Anonyymi00010
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011874154.html Leavagen - uusi välinpitämättömyys. Emmää.
- Anonyymi00011
Mitä vastaan on taisteltava ?
Heprealaiskirje 12:4
Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,
Totuutta on tämäkin. - Anonyymi00012
Suomen kansa rypee synnissä.
- Anonyymi00013
Jos kuvittelee olevansa pelastusvarma niin silloin synnintunto katoaa.
- Anonyymi00014
Synti on syntiä VT:ssa ja UT:ssa.
Laittomuus on syntiä myös tänä päivänä.
Ja sano heille: Näin sanoo Herra: Jollette kuule minua ja vaella minun lakini mukaan, jonka minä olen teille antanut,- Anonyymi00015
Jeesus sanoo
[23] Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijä"
Jeesus ei edes tunne laittomuuden tekijöitä ja käskee poistumaan hänen luotaan.
- Anonyymi00016
"Turhuutta ne ovat, naurettavia tekeleitä; kun niiden rangaistus tulee, ne hukkuvat."
m - Anonyymi00017
Ottakaa minun kuritukseni, älkääkä hopeata, ja tieto ennen valituinta kultaa.
- Anonyymi00018
Nuhteen vihaajat (etupäässä pastoreita)
"Kova tulee kuritus sille, joka tien hylkää: joka nuhdetta vihaa, saa kuoleman. - Anonyymi00019
Parempi julkinen nuhde kuin salattu rakkaus.
- Anonyymi00020
ELÄMÄN TIE
1. Käsky on lamppu
2. Opetus on valo
3. Kurittava nuhde on elämän tie
Sananlaskut 6:23
Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926