Suomessa on tapahtunut kuolleisuudessa iso kasvu 2020 -luvulla, 2021-2022 on puhuttu jopa ylikuolleisuudesta, mikä tarkoittanee aiempien vuosien tilastojen pohjalta tehtyjen ennustusten määrän ylittämistä.
Oliko esimerkiksi koronrokotuksilla vaikutusta tuohon 2021 syksyn -2022 vuoden ylikulleisuuteen. KOronarokotuksethan alkoivat 2021 alussa. Asioista mitään tietämätön tai joihinkin epäilyttäviin tarkoitushakuisiin tutkimuksiin uskova kai voisi hyvinkin uskoa koronarokotusten olevan ylikuolleisuuden syy?
Minäkään en aikanaan saanut tuhkarokkorokotetta enkä sikotautirokotetta, koska ne ovat kehitetyt paljon sen jälkeen, kun olin jo sairastanut molemmat taudit.
Sikotauti vei minulta toisen kiveksen, mutta toisella olen pystynyt lisäntymään, on luonto ihmeellinen.
Jo 1982 lähtien lapset ovat saaneet tuhkarokko-sikotauti-vihurirokkorokote eli MPR -rokotteen ja omilla lapsillkani ei ole ollut kyseisiä, joillekin vaarallisia tai ainakin haitallisia tauteja.
Tänään kävin hakemassa punkkirokotteen, jota aiemmin en ole ottanut. Punkkeja on vuosittai ollut iholla kiinni jonkin verran.
Kuolleisuus Suomessa kasvoi , rokotuksetko syynä?
Anonyymi-ap
2
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet siis yli 50 vuotias,jos et ole saanut rokotusta.
- Anonyymi00002
Kai sekin lisää kuolleisuutta, kun tällä hetkellä on ikäihmisiä varmaan enemmän kuin koskaan ennen.
Ns. suuret ikäluokat ovat tulleet siihen ikään, että johan osa kuolee ihan vanhuuteen, ja vanhuuden mukanaan tuomiin sairauksiin.
Ei kaikesta voi syyttää rokotteita, on ne erilaiset rokotteet tainnut enemmän pelastaa ihmishenkiä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881551
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301172
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743