Menikö se niin , että nokia toi köyhään suomeen 20v jakson jolloin rahaa virtasi ovista ja ikkunoista . Eli ilman tätä jaksoa Suomeen ei olisi kukaan tullut , koska rahoista olisi pidetty tiukkaa linjaa , kuten ennen tätä jaksoa 🤔
maahanmuutto tapahtuu aina hyödyn perässä
11
146
Vastaukset
"...aina hyödyn perässä..."
Laajasti tulkiten asia on näin. Ihmisellä on aina vahva motiivi, kun hän päättää jättää kotimaansa ja lähetä hänelle uusiin ja tuntemattomiin oloihin.
Kun pakolainen pakenee Syyriasta, hänen hyötynsä on se, että hän säilyy elossa. Pitäisi itse tätä suurimpana mahdollisena hyötynä.
Työperäinen maahanmuuttaja etsii työtä ja parempaa toimeentuloa. Työperäinen maahanmuuttaja hyötyy siis muutostaan. Se, että työantaja hyötyy siitä, että saa palkattua uuden työntekijän, on myös ihan luonnollinen asia. Harva työantaja palkkaa uusia työntekijöitä tehdäkseen lisää tappiota.
Hyöty ei ole paha sana
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi00005
Moktar.Gubta kirjoitti:
- lähetä hänelle uusiin -> lähteä
Se olisi taas voltin paikka. Saa hypätä. ;)Et vaan osaa. Häpeä!
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et vaan osaa. Häpeä!
Niin tai näin, hyvin sinä hyppäät!
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi00006
Moktar.Gubta kirjoitti:
Niin tai näin, hyvin sinä hyppäät!
Nauretaan yhdessä. ;)Hullulla on hullun harhat.
Säälin sinua. Anonyymi00006 kirjoitti:
Hullulla on hullun harhat.
Säälin sinua.En nyt mitenkään kommentoinut harhojasi, vaan kiitin sinun suoritustasi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi00007
Kirjoitusvirheet lisääntyvät- vallankin silloin kun öyhö innostuu.
Eipä tuo vaan osaa.
Liikaa köniinsä ottaneena jankkaa nauraen vajukkina.
Lauerma odottaa Moktaria osastolle lepäämään. "Liikaa köniinsä ottaneena..."
Kerro lisää tästä. Itse en ole kuullutkaan asiasta.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi00008
Huutonaurajalla pää muussina.
- Anonyymi00010
Eipä ihme, että on kaiken lisäksi kuurokin.
🫡
- Anonyymi00009
Ei kukaan lähtisi Suomeen ilmaisten ämpärien perässä 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505147Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672925Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2791418Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721133Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281058
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741054- 1691030
- 49914