Työnantaja voi tukea homo-ongelmaista työntekijää
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011877677.html
Oletko homo-ongelmainen?
40
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Yksilöllä homofobia on pelkotila. Työntekijä saattaa pelätä, että myönteinen tai neutraali suhtautuminen sateenkaari-ihmisiin leimaa hänet itsensä, tai hän joutuu oman yhteisönsä hyljeksimäksi. Jumalan vihaakin pelätään. Pelot voivat kuulostaa absurdeilta, mutta kokijalleen ne ovat totta. Keskustelu työterveyshuollon kanssa voi auttaa asiaa"
- Anonyymi00003
Olen. Ja ylpeä siitä.
- Anonyymi00004
Kristityt eivät ole homofoobikoita, vaikka eivät vakaumuksensa takia halua sateenkaari-asiaa tukea. Raamattu varoittaa, että homoseksuaalisuus on synti, josta joutuu Helvettiin ja siksi kristityt haluavat tästä ihmisiä varoittaa, eivätkä halua homoseksuaalisuutta markkinoivia asioita tukea. Kyse ei siis ole homovihasta tai pelosta, vaan rakkaudesta, joka haluaa varoittaa ja pelastaa sieluja, estää joutumasta iänkaikkiseen kadotukseen.
- Anonyymi00005
Kauniit korulauseet eivät muuta homovihaa miksikään. Olen itse uskovan perheen kasvatti ja tiedän erittäin hyvin millaista raivoisaa homovihaa niissä piireissä aina levitetään.
- Anonyymi00007
Jos ei halua pukea jotain poliittista paitaa päälle, ei tarkoita että tällaisella on joku homo-ongelma. Typerä väite. Seta ja pride ovat politisoituneet. Miksi kannattaa julistuksella jotain mitä ei kannata? Ei se tarkoita että vihaa niitä ihmisiä, samassa joukkueessahan he kaikki pelaavat sulassa sovussa.
- Anonyymi00010
Ehdit listata lyhyessä kommentissasi monta epärationaalista fobiaa, joista kristityt kärsivät: synnintunto, jumalanpelko ja pelko helvettiin joutumisesta.
Ja vaikka nämä asiat tuntuisivatkin uskovaiselle todellisilta, pelottavilta asioilta eivät ne oikeuta syrjimään muita ihmisryhmiä. - Anonyymi00012
Raamatun mukaan myös orjien pitäminen on hyve ja vääräuskoisten joukkosurmaaminen on jokaisen kristityn velvollisuus!!!
Eikä jeesuskaan ole mikään rauhaarakastava hippi,,,
Matteus 10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan!!! - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Raamatun mukaan myös orjien pitäminen on hyve ja vääräuskoisten joukkosurmaaminen on jokaisen kristityn velvollisuus!!!
Eikä jeesuskaan ole mikään rauhaarakastava hippi,,,
Matteus 10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan!!!Siellä nyt teologian perusasiat heittävät aika pahasti. Vanha testamentti on enemmän historian kirja joka kertoo ihmisten elämästä oman aikansa tapahtumia vasten. Uusi testamentti kertoo Jeesuksesta Kristuksesta joka syntyi Vapahtajaksi ja vapautti myös Vanhan testamentin juutalaisesta kulttuuriympäristöstä.
Raamattu puhuu vertauksin. Jeesuksen puhe miekasta ei tarkoita asetta vaan hengen miekkaa. - Anonyymi00017
Homovihaansa Raamatulla perusteleva voisi ensi alkuun kertoa minulle Raamatusta ne kohdat, joissa Jeesus tuomitsee homoseksuaalisuuden ja homot?
Voidaan sitten jatkaa keskustelua, kun esität ne kohdat...
Mitään Paavalin puheita ei sitten kannata esitellä. Paavali ei ole Jeesus, eikä kristinuskossa ole kyse Paavalista vaan Jeesuksesta. Paavaliuskovaiset voivat perustaa oman kirkkonsa jossa palvovat Paavalia. - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Homovihaansa Raamatulla perusteleva voisi ensi alkuun kertoa minulle Raamatusta ne kohdat, joissa Jeesus tuomitsee homoseksuaalisuuden ja homot?
Mitään Paavalin puheita ei sitten kannata esitellä. Paavali ei ole Jeesus, eikä kristinuskossa ole kyse Paavalista vaan Jeesuksesta. Paavaliuskovaiset voivat perustaa oman kirkkonsa jossa palvovat Paavalia.Jokainen SaastaKristitty on raamatusta löytänyt kohdat, kautta historian, joilla on kaikki hirmuteot joukkomurhista orjuuteen perusteltu!!!
- Anonyymi00033
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitään Paavalin puheita ei sitten kannata esitellä. Paavali ei ole Jeesus, eikä kristinuskossa ole kyse Paavalista vaan Jeesuksesta. Paavaliuskovaiset voivat perustaa oman kirkkonsa jossa palvovat Paavalia.Kohta " menkää ja täyttäkää maa"...🙊
- Anonyymi00008
Ihmisten olisi hyvä sisäistää, että pride on nykyisellään lähinnä vasemmistopoliittinen liike.
- Anonyymi00009
Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat tosiaan olleet vasemmistolle historiallisesti aina tärkeitä. Oikeisto on usein epäillyt tai jopa avoimesti vastustanut niitä käytännön tekojen ja yhteiskunnallisen diskurssin tasolla, milloin minkäkin syyn varjolla.
Priden kohdalla jokainen voi miettiä miksi näin. - Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat tosiaan olleet vasemmistolle historiallisesti aina tärkeitä. Oikeisto on usein epäillyt tai jopa avoimesti vastustanut niitä käytännön tekojen ja yhteiskunnallisen diskurssin tasolla, milloin minkäkin syyn varjolla.
Priden kohdalla jokainen voi miettiä miksi näin.Tasa-arvo = tasapäistäminstä
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tasa-arvo = tasapäistäminstä
Juuri näin. Tasa-arvo on silkkaa Jumalan pilkkaa
- Anonyymi00034
Todellakin.Jättäisivät lapsemme rauhaan!
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Priden kohdalla jokainen voi miettiä miksi näin.Suomessa on Tasa-arvo.Se koskee kaikkia.
Prideily on kuvotus. - Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tasa-arvo = tasapäistäminstä
Juu,siinä luhyt nähdään pitkänä.
- Anonyymi00011
Jos se, että olen eri mieltä kuin tuon mielipiteen kirjoittaja, olen homo-ongelmainen ja ylpeä siitä. Ihmisellä on sananvapaus ja pride-liikettä ei tarvitse kannattaa jos ei halua, eikä sitä tarvitse tuputtaa urheilussa, kouluissa eikä lastentarhoissa.
- Anonyymi00016
Siis ihmisellä on sananvapaus, mutta Pride-liikkeellä ja homoilla ei ole? Saavat olla olemassa, kunhan pysyvät visusti hiljaa komeroissaan? Julkisuudessa eivät saa puhua mitään?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis ihmisellä on sananvapaus, mutta Pride-liikkeellä ja homoilla ei ole? Saavat olla olemassa, kunhan pysyvät visusti hiljaa komeroissaan? Julkisuudessa eivät saa puhua mitään?
Homoutta eikä homopropagandaa ei pidä tuputtaa joka paikassa, se kääntyy vain itseään vastaan silloin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuten sanoit ihmisillä on sananvapaus....
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Homoutta eikä homopropagandaa ei pidä tuputtaa joka paikassa, se kääntyy vain itseään vastaan silloin.
Seta pois kouluista
- Anonyymi00041
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko olleet komeroissaan?
Onko joku niin vaatinut?
Eivätkö ne puhu homoiluistaan jatkuvasti,vaikkei heterot jaksais enää kuunnella?
Uhriudut,omista mielikuvituksistasi.Jotka ei ole Totta.
Sananvapaus on Kaikilla.
Älkää siis yrittäkö sitä estää! - Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
Seta pois kouluista
Kyllä!!!!!
- Anonyymi00014
Ai jaa mä luulin että ne homot on homo-ongelmallisia
- Anonyymi00022
No jos siitä maksetaan, ja hinnoista sovitaan, niin: Ehdottomasti olen!
Paljon? - Anonyymi00026
Huomio homoilua. Ketään kiinnosta mutta aina tulee säälikortilla.
- Anonyymi00029
Ei ole homo-ongelmainen jos se linja persreiän kanssa on FOR EXIT ONLY
- Anonyymi00030
Eiköhän noi ongelmat oo ihan niiden omia.
Kyllä ihmisellä ongelmia on,jos pitää leikkuuttaa jokapuolelta itteään,eikä siltikään itelleen kelpaa.Mt ongelmat jo kertoo,että vika on mielessä,ei kropassa.Eli hootavat väärää kohtaa. - Anonyymi00031
Eikö ihmisten tulisi olla tasa-arvoisia riippumatta miten käyttävät alapäätään, uskoisin että työpaikoilla yläpäällä on suurempi merkitys varsinaiseen työsuoritukseen.
Intiimiasiat on yksityisiä eikä hyviintapoihin kuulu setviä toisten petipuuhia.- Anonyymi00043
Ovatkin!
Joillekkin ei vaan riitä.Pitää tyrkyttää pridellä muille omia juttujaan.Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00032
Olen itse nainen, ja ollut lesbon ja homon kanssa samassa työpaikassa.
Onhan niiden ajatukset ihan muista mailmoista,ja niitä höpöttävät,vaikkei haluais yhtään kuulla.
Todella rasittavaa oli kuunnella lesbon jatkuvaa miesvihaa.Miten voikaan olla henkilöllä niin paljon vihaa miehiä kohtaa,vaikka on lesbo.Ja sitä sitten höpöttää työkavereilleen,käsittämätöntä touhua.Moni naistyöntekijä kyllästy,ja sai siitä sitten palautetta.
Helpompi oli olla töissä homon työparina.Sehän kävi kasvohoidoissa,ja oli kuin yksi meistä naisista .Paitsi näytti tietysti mieheltä,ja heilutteli puhuessaan käsiään holtittomasti rintakehänsä edessä kikatellen.
Ei sen tarvinnut kertoa olevansa homo,sen näki käsien heiluttelusta,ja naisten kävelyn imitoimisesta.Lähinnä huvittava tapaus,jota työpakalla pidettiin kummajaisena. - Anonyymi00037
En Minä olen Normaali!
Toivottavasti et koe,et se on jotenkin " sulta pois" ja uhriudu sääliä keräten🤦 - Anonyymi00038
Onko aloittaja jotenkin " hetero- ongelmainen"?
Se olisi ikävää,koska vain heterot estävät kansamme sukupuuton! - Anonyymi00039
Meillä töissä sukupuoli,ei liity mitenkään työntekoon.
Jokainen tekee oman työnsä.Sukupuolielimillä ei ole meillä töissä mitään roolia.
Ehkä eri aloilla,joissa ne ovat jotenkin esillä,ja töihin otetaan niiden mukaan. - Anonyymi00040
Tasa- arvoa juhlistaa...
Ihanat Persu Naiset♥️♥️♥️♥️
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-jalkautuivat-ita-helsinkiin-juhlistamaan-tasa-arvoa/ - Anonyymi00045
Mitä se homoja haittaa, jos joku ei halua laittaa pinssiä tai paitaa?
Eikä tuolla ole mitään tekemistä vihan tai pelon kanssa. - Anonyymi00046
Ei homojen tarvitse missään piileskellä ihan samoissa paikoissa liikkuvat ja asioivat kuten oikeusvaltiossa jokainen. Mikäli kohtaavat rasismia tai väkivaltaa niin poliisi ja oikeuslaitos hoitaa ko.tilanteet kuten kaikkien muidenkin kohdalla. Ellei yhdenvertainen lainsäädäntö riitä tietylle ryhmälle, niin kysymys on jostakin muusta kuin perinteisestä tasa-arvosta, vaan tarvitsevat seksuaalista yliarvoa.
- Anonyymi00047
Persuillahan niitä ongelmia on, ei muilla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134