Kirkon tilastot liian ahdistavia vapareille

Anonyymi-ap

Lasten parissa tehtävä työ tavoittaa entistä enemmän ihmisiä. Tästä kertominen ahdistaa vapareita niin, että vaativat poiston.

Jännä, kun aiemmin Jori on samoista tilastoista tuonut lukuja. Ilmeisesti vaparit ei kestä todellisuutta, jos se ei vastaa heidän harhojaan.

10

217

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli kun Jori seuraavan kerran nostaa tilastoista jonkin luvun, se on valittu huolella tukemaan vaparifantasioita.

• Anonyymi00002

Tätä aloitusta ei vahingossakaan kommentoi. On varmaan mollausta, kun faktaa kertoo.

• Anonyymi00003

Esiinnosteut luvut ovat hyvin perusteltuja, nimenomaan ei fantasioita.

Minkälaisia hyvin perusteltuja lukuja haluat itse tuoda meille nähtäviksi?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Esiinnosteut luvut ovat hyvin perusteltuja, nimenomaan ei fantasioita.

Minkälaisia hyvin perusteltuja lukuja haluat itse tuoda meille nähtäviksi?

Esim sellaisia joissa kirkon luvut osoittavat kasvua. Ne kommentit poistuvat säännöllisesti

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Esim sellaisia joissa kirkon luvut osoittavat kasvua. Ne kommentit poistuvat säännöllisesti

Joo, se on Jorin määritelmän mukaan mollausta, kun kertoo kirkon tilastoista kasvua.

• Anonyymi00008

Erotkaa vapareista

• Anonyymi00009

Jep

• Anonyymi00011

Kirkon tilastot ovat varmasti ankea asia vapareille. Ja ihmekös tuo, kun ei niissä enää tapahdu oikein mitään uutta ja ihmeellistä, se on hiukan kuin katselisi miten maa nousee Vaasassa sentin vuodessa. Vai oliko tuon verran?

• Anonyymi00012

Oleellista on, että kirkkoon kuuluvia on yhä vähemmän.
      Oleellisinta on kuitenkin se, ettei kristinuskon jumalaan usko kuin joku marginaalinen 16-17%:n porukka ja että sekin on kutistumassa tuostakin.

Down Goes Kirkko!

• Anonyymi00013

Vaparit piiloutuvat kaappeihin kirkon tilastoja tutkittuaan. Vielökään ei se pahuksen 50% slittunut!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 72
      1173
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      937
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      42
      823
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      743
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      591
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe