Nuori pojankoltiainen saisi olla ja ihan kokematon olisi oikein sopiva aikuiselle vaimolle testiin. Saisi nuorimies hyvää rauhallista opastusta eikä tarttisi jännittää kuin kalunsa. Oispa joku luonnonoikku kalu 24cm 6cm paksu kalu niin oispa joulu heti. Saisi rauhassa leppoisassa ilmapiirissä ilman mitään paineita hyvää oppia ja varmuudella saisi pillua niin paljon kun haluaisi. Miten vaan löytää nuorimies?
Iso ja iso mutta miten löytää semmoinen testiin vaimolle
25
1316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh
- Anonyymi00002
Alastonsuomessa on paljon isokullisia miehiä. Joitain ihan hillittömiä jättikulleja jotka myös hakee seuraa. Sinne vaan omaa profiilia. Sivusto siis se com päätteinen, ei fi.
- Anonyymi00003
Sairasta paskaa
- Anonyymi00004
Kiitos kommentista! Hmm pitää joku uusi privaatti sähköposti vaan saada jotenkin käyttöön. On se vaan arveluttavaa vieraaseen alkaa saamaan näin henkilökohtaisessa asiassa luottoa ja mikä ja millainen on oikeasti toisessa päässä kuitua.Jostain se on aloitettava kuitenkin.
- Anonyymi00005
Kerro lisää olisin kiinnostunut. Millainen vaimosi on ja kelpaako paksu 17cm kulli vai onko tähän liian pieni? Mikäs itselläsi on vehkeen koon laita. Entä saako paljaalla, anaaliin tai suus seksiä. Entä katsotko vierestä vai oletko itse mukana ja jos, niin onko samaan aikaan esim pilluun tai toinen peppuun ja toinen pilluun mahdollisia. Entä mihin lauletaan? Voiko pilluun, jos paljaalla? Ja onnistuisiko sinun kanssa paljaalla panna vaimoasia pilluun ja samaan aikaan sinne sisälle laueta?
T: nuori lukiolainen poika Uudeltamaalta.- Anonyymi00006
Nuorimies on asian ytimessä: siittäjä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuorimies on asian ytimessä: siittäjä!
Haluisitko jutella sähköpostissa tai muualla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haluisitko jutella sähköpostissa tai muualla?
T:Nuori lukiolainen poika
- Anonyymi00009
Haluais kans isoa nuorelta mieheltä. Kovaa.
N 52 v rouva- Anonyymi00011
Kelpaisiko? Olen tuo ylempi lukiolais poika jolla 17cm. Onko sulla aviomiestä tai jotakin miestä mukaan?
Kaksi kertaa laitoin kun väärin ekalla kerralla.
- Anonyymi00010
Kelpaisiko? Olen tuo ylempi lukiolais poika jolla 17cm. Onko sulla aviomiestä tai jotakin miestä mukaan?
- Anonyymi00012
On aviomies, mutta ei hänestä ole haittaa. Antaa mun leikkiä nuorilla miehillä., on kokemusta kahdesta nuotesta miehestä. Paljaalla ovat panneet.
- Anonyymi00013
Miten pidetään yhteyttä ??
- Anonyymi00014
Sähköposti
T: lukiolais poika 17cm
- Anonyymi00015
Saisko sun s-posti osoitteen
- Anonyymi00020
Voisitko laittaa toimivan sähköpostisi
T:nuori lukiolais poika 17cm varustuksella.
- Anonyymi00016
En viitti laittaa, mut laita sä
T: Nuori lukiolainen 17cm varustuksella- Anonyymi00018
Ei toiminu toi osoite.
T: Lukiolais poika 17cm varustuksella.
- Anonyymi00019
Jos halust..
- Anonyymi00021
Voitteko haluks peruskunta laitta sähköpostin joka toimii? T: nuori lukiolais poika 17cm varustuksella.
- Anonyymi00022
Sinä 17v poika jos haluat pillua, laita joku tieto mihin saan yhteyden sinuun..
- Anonyymi00024
Hei, minuun saa yhteyden niin että annat sähköpostisi ja laitan itse sinne viestiä.
T: lukio poika 17cm varustuksella. - Anonyymi00025
Hei anna sähköposti niin jutellaan
T: Lukio poika 17cm varustuksella.
- Anonyymi00023
Liian piniä noi 17cm,,,mulle pitää olla yli 20cm ja 6-7 paksu
22/6 mutta en mikään nuori enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616