Matteus 15:13
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois."
Mitä syntejä nimeltä mainiten helluntaiusko kieltää jäseniltään ?
Kielletyt leikit
11
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helluntailaiset ovat absolutisteja.
Vain mehua tarjotaan. - Anonyymi00002
Olen nähnyt kun helluntai kokouksessa jotkut tulevat juovuksiin.
Autollakin lähdetään ajamaan sen jälkeen, - Anonyymi00003
Helluntailaisuudessa ei ole määritelty laittomuutta mikä on syntiä.
Mennään tunteiden vallassa. - Anonyymi00004
Apostoli Olsen opetti että se mikä tuntuu hyvältä ei ole syntiä.
- Anonyymi00009
Arkkipiispa käskee vihkiä homoja.
Homot ovat pakkovauvakastettujen uskonveljiä, että tälläinen uskonto.
- Anonyymi00005
Paavalin luettelemat lopun ajan synnit kiellettyjä.
Vaikka moni juuri niissä loistaa. - Anonyymi00006
Tupakin poltto, viinan ja oluen juonti humaltumistarkoituksessa, avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet eli aviorikos, naimattomien keskinäiset seksisuhteet, naimattomien veli/sisaryhdessä kokoukseen tuleminen tai on avopari, uskonsisaren vieressä uskonveljen istuminen. Siinäpä noin aluksi..
- Anonyymi00007
Nainen saa tehdä abortin mutta ei saa kastaa kastekokouksessa vaikka on muodollinen pätevyys.
Helluntailaisuudessa on omat Jumalan lain tulkinnat. - Anonyymi00008
Helluntailaiset uskovat vain valikoivasti ja korvasyyhyisesti Jeesukseen.
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Tällaiseen Jeesukseen ei kummiskaan uskota. - Anonyymi00010
Paavali luetteli ihmisen sisältä ja suusta löhteviä syntejä.
Miten niissä loistetaan lopun aikoina. - Anonyymi00011
Helluntailaisuus toi synnin ja laittomuuden apostolinsa mukana.
Siinäpä oli kunnon lahkomeninkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html714462Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2494235Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat233514Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1693325Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis723083Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos802936Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1262620Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1952548- 482235
- 241820