Purra laittaa lukemat uusiksi. 98 yli kaksi euroa ja diesel vielä kalliimpaa.
Ei tullut euron persubensaa
27
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näyttää olevan tulossa Sannan 3 euron bensaa.
- Anonyymi00002
Jääkö siihenkään, kyllä Purra on pistänyt ennätykset uusiksi vähän joka lajissa, kun pääsi persettä myymään Orpolle.
- Anonyymi00003
Marraskuussa on kirkollisvaalit ja perus-Mauri alkaa laskea bensan hintaa viimeistään elokuussa.
- Anonyymi00004
Ensi vuoden alusta alkaen körötellään siis halvalla bensalla kirkkoon.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka piittaa jostakin kirkollisvaaleista? Kirkkoherraakaan ei saa valita suoralla kansanvaalilla enää...
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Körö-körökirkkoon, milllähän bensamauri menee, kun kortti on taas hyllyllä? Ja mitäpä pensamauri kirkossa tekisikään, kun erosi mokomasta instituutiosta, joka homoja vihkii ja pensamauri on niin tarkkaan raamattunsa lukenut, ettei se hänelle käy?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka piittaa jostakin kirkollisvaaleista? Kirkkoherraakaan ei saa valita suoralla kansanvaalilla enää...
Otsarillimieskään ei taida piitata kirkollisvaaleista, kun erosi seurakunnasta. Pensan hinnasta se mölyapina ei ole koskaan piitannutkaan, perkele.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Körö-körökirkkoon, milllähän bensamauri menee, kun kortti on taas hyllyllä? Ja mitäpä pensamauri kirkossa tekisikään, kun erosi mokomasta instituutiosta, joka homoja vihkii ja pensamauri on niin tarkkaan raamattunsa lukenut, ettei se hänelle käy?
Bensa-Mauri istuu takapenkillä virsikirja sylissään ja huutaa, että kaasua, kaasua... vrooooom...!
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän Bensamauri ole ennenkään kirkkoreissuillaan ajokorttia tarvinnut.
Hänellähän on ollut aina kuski, kun kirkossa juotetaan väkevää punaviini eikä humalassa saa ajaa autoa.
- Anonyymi00007
Purrako se laittoi Norjaankin 2,5€ bensan hinnaksi?
Nyt on järki tippunut kelkasta aloittajalla.- Anonyymi00012
Ei se Purra sitä Norjan hintaa laittanut, Marinhan sen laittoi.
Onko Norjassa muuten euro käytössä ja millainen on Norjan kansalaisten tulotaso? - Anonyymi00014
"Nyt on järki tippunut kelkasta aloittajalla."
Se on kuule sillälailla, että jolla järkeä on, sitä voi tiputellakin, ei se siihen lopu.
Mutta mitenkäs niillä, joilla sitä ei alkujaankaan ole niin kuin sinulla? - Anonyymi00017
Ei laittanut, mutta hän laski Sanna Marinin jäljiltä olleen raakaöljyn huippukorkean maailmanmarkkinahinnan alas, ja se näkyi heti mittarihinnoissa kautta maailman.
Jotta Purra voisi tehdä saman jälleen korkeaksi nousseelle raakaöljyn hinnalle, on meidän jokaisen autettava häntä hänen tavoitteessaan nousta seuraavan hallituksen pääministeri.
Jos me toimimme näin, niin meille hurrataan maailman kaikilla tankkauspisteillä. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei laittanut, mutta hän laski Sanna Marinin jäljiltä olleen raakaöljyn huippukorkean maailmanmarkkinahinnan alas, ja se näkyi heti mittarihinnoissa kautta maailman.
Jotta Purra voisi tehdä saman jälleen korkeaksi nousseelle raakaöljyn hinnalle, on meidän jokaisen autettava häntä hänen tavoitteessaan nousta seuraavan hallituksen pääministeri.
Jos me toimimme näin, niin meille hurrataan maailman kaikilla tankkauspisteillä.Hurra Purraa, hallelujaa ja hellurei, persut Suomen ykköseksi vei.
- Anonyymi00009
Eipä liikuta minua. Bensa-auto on, mutta niin vähäinen tarve sille, että kunhan käytän pesussa säännöllisesti, niin siinäpä ne ajot käytännössä onkin.
Muillahan on tietenkin enemmän ajoa, mutta mitäpä se minulle kuuluu, muiden ajelut.
Siinäpähän ajelevat. - Anonyymi00010
Kanadassa gallona 4,5 l maksaa 3,5 canadan taalaa, joka on halvempi kuin jenkkitaala, lisäksi siellä on brittigallona, kun Usassa on pienempi 3,8 l.
- Anonyymi00013
Aloittaja on köyhä. Kulkis bussilla.
- Anonyymi00016
Niinhän mä kuljenkin. Bussilla. Mä oon nimittäin bussikuski.
Tiäks sä apina, mitä manselainen sanoo bussipysäkillä, kun bussi tulee? Et sä tiä, kun sä oot tyhmä. - Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niinhän mä kuljenkin. Bussilla. Mä oon nimittäin bussikuski.
Tiäks sä apina, mitä manselainen sanoo bussipysäkillä, kun bussi tulee? Et sä tiä, kun sä oot tyhmä.voi ku meni ihon alle sulla
- Anonyymi00015
Joo ja se tulee olemaan seuraavan hallituksen syytä, mikä maailman sotatilanne oli nykyään.
- Anonyymi00020
Samoin kun nykyhallituksen syytä, että usaa ja Israelia johtavat tasapainottomat henkilöt?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Samoin kun nykyhallituksen syytä, että usaa ja Israelia johtavat tasapainottomat henkilöt?
Väitätkö sinä Netanjahua tasapainottomaksi? Kuule, eiköhän se ole niin, että terroristeja vastaan täytyy taistella eikä alkaa sinun lailla inisemään. Muutenhan maailma olisi sinunlaistesi terroristien vallassa.
- Anonyymi00018
Missä ja milloin persut on luvannut,että bensa maksaa 1€ kun pääsevät hallitukseen?
- Anonyymi00021
Täällä se on luvannut. Euron bensasta on jankutettu hallituksen aloittamisesta asti.
- Anonyymi00025
Mitä missä milloin.
Se ei meille käy. Ihan humpuukia mitä luvattiin. Nyt luvataan lisää. Köyhiltä ei taaskaan tulla leikkaamaan, se ei taaskaan meille käy. - Anonyymi00027
Sanna järjesti kolmen euron bensan pyytämättä ja autoilijoita yllättämättä.
- Anonyymi00024
Ostakaa sähköauto niin ei tarvitse surra menoveden hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371567Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141