Kenellä on sen laukaisin?
Tuntuisiko turvalliselta olla Trumpin heikkenevän käden ulottuvuuksien kohde?
Lakiin tulisi kirjata ettei Suomeen voi tulla ydinaseita rauhan aikana. Ei pysyvästi, eikä määräaikaisesti.
Lakiin tulee asettaa selvät kohdat.
Minkä maan ydinpommi meille tulee
13
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ei ei, ei me semmoista luvattu Yhdysvalloille.
Terveisin Käkkänen. - Anonyymi00002
"Minkä maan ydinpommi meille tulee"
Sitä ei voi varmaksi sanoa, mutta Suomi saa ydinpommista jos ydinsota alkaa.- Anonyymi00011
Ja venäjä saa myös joten...
- Anonyymi00003
Suomi voisi vuokrata venäjältä vain muutaman kaukolaukaisemen. Ei pitäisi olla vaikeaa eikä kallistakaan.
- Anonyymi00004
ikkunasta tiputeltavat taas rienaavat helvetiään
mutta suomi pistää muurin itärajan varmistukseksi - Anonyymi00005
Eikö voitaisi ostaa Venäjältä? Siellähän on maailman eniten ydinaseita, eivätkä varmaankaan ole kauhea kalliita.
- Anonyymi00006
Hullu ajatus, Suomi haluaa ydinpommin.
Venäjä voisi toimittaa sellaisen nopeammin mitä wolt kuskit toimittavat ruokaa.
- Anonyymi00007
Orpon ja Häkkäsen ensimmäinen suunnitelma, muodostaessaan salassa murhaliitossaan tuota päätöstä oli, että tuo heidän päätöksensä olisi mennyt nopeasti läpi eduskunnassa ilman vastustusta ja Suomi olisi ehtinyt mukaan Macronin tarjoamaan ydinaseporukkaan niin että Suomi olisi saanut ydinaseet Ranskalta.
- Anonyymi00009
Orpo ei ole ainakaan vielä luopunut tuosta ensimmäisestä suunnitelmastaan ja mahdollisuudesta saada ydinaseet Ranskalta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Orpo ei ole ainakaan vielä luopunut tuosta ensimmäisestä suunnitelmastaan ja mahdollisuudesta saada ydinaseet Ranskalta.
Stubb jännittää kovasti, saako hän ydinasesalkun ja laukaisunapit.
- Anonyymi00008
Laissa oleva rajoitus ydinaseille ei toimi. Rauhanaikainen rajoitus laissa olisi yhtä haitallinen kuin mikä tahansa rajoitus.
Kysymys on taktisesta pelotteesta ydinasemaalle, joka suunnittelisi hyökkäystä Suomeen. Taktiikka vaatii, että ydinaseita SAATTAA olla Suomen alueella. Tämä luo pelotteen hyökkääjälle, koska sen on varauduttava ydinaseiden varalta, jos se aikoisi hyökätä.
Hyvin yksinkertainen asia ymmärtää, jos omaa edes keskinkertaisen älykkyyden. - Anonyymi00012
Ydinase on jo nänyt Seinäjollea.
- Anonyymi00013
Mutta älyä ja ymmärrystä ei ole näkynyt venäläisen Tiltun päässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151