Olen piiitkän harkinnan jälkeen päättänyt hankkia itselleni silarit.Nyt askarruttaa, minne menisin? Kertokaa kokemuksianne siluetista, Stephan Diez?
siluetti?
39
20957
Vastaukset
- rentukka
hyvä kirurgi,mutta Siluetti kallis paikka
- Gitta
Aivan supertaitava kirurgi. Leikkasi minulle täysin lattarinnasta kauniit ja luonnollisen näköiset C-kupit. Siistiä jälkeä tekee ja hyvällä maulla leikkaa... Kallista oli 6 000 €, mutta en kadu yhtään. Laadusta kannattaa maksaa. Olen kuullut vastaavia kertomuksia hänestä, että en ole ainut...taitava kirurgi hän on.
- Siideri
Olen kuullut myös toista. Leikkasi erään Malenan. Malenan rinnat ovat luonnottoman näköiset ja kipuja on.
- Valokuva
Siideri kirjoitti:
Olen kuullut myös toista. Leikkasi erään Malenan. Malenan rinnat ovat luonnottoman näköiset ja kipuja on.
- rentukka
Siideri kirjoitti:
kyseisen henkilön vai oletko lukenut juorulehdistä jutun ?
- kapselia
Siideri kirjoitti:
vai miksi on kipuja? Onko pitkä kun hänet on leikattu? Olisi kiva jos vastaisit kun itse suunnittelen leikkaukseen menoa myös.
- Gitta
Siideri kirjoitti:
Tuon kuvan perusteella Malenan rinnat on liian isot..varsinkin kun rasvaprosentti näyttää olenvan noin superalhainen...
En osaa sanoa kuin omasta puolestani, että olen ollut omiin tosi tyytyväinen. - Silikonit
Gitta kirjoitti:
Tuon kuvan perusteella Malenan rinnat on liian isot..varsinkin kun rasvaprosentti näyttää olenvan noin superalhainen...
En osaa sanoa kuin omasta puolestani, että olen ollut omiin tosi tyytyväinen.Plastiikkakirurgeista, muista lääkäreistä, tilastotieteilijöistä ja tutkijoista koostunut asiantuntijaryhmä tarkasteli kahden maailman suurimman rintaimplanttien valmistajan esittämiä tutkimustietoja.
McGhanin tutkimuksessa 71 prosentilla rintojen suurennusleikkauksessa olleista ja 84 prosentilla rinnan poiston jälkeen operoiduista naisista todettiin vähintään yksi komplikaatio ensimmäisen neljän vuoden sisällä.
Komitean jäsenet olivat huolestuneita korkeista komplikaatioluvuista. Niihin kuuluivat muun muassa kovat kivut, implanttien rikkoutuminen ja kapseloituminen sekä myöhempien korjausleikkausten ja implanttien poistoleikkausten suuri määrä. - nimetön
Silikonit kirjoitti:
Plastiikkakirurgeista, muista lääkäreistä, tilastotieteilijöistä ja tutkijoista koostunut asiantuntijaryhmä tarkasteli kahden maailman suurimman rintaimplanttien valmistajan esittämiä tutkimustietoja.
McGhanin tutkimuksessa 71 prosentilla rintojen suurennusleikkauksessa olleista ja 84 prosentilla rinnan poiston jälkeen operoiduista naisista todettiin vähintään yksi komplikaatio ensimmäisen neljän vuoden sisällä.
Komitean jäsenet olivat huolestuneita korkeista komplikaatioluvuista. Niihin kuuluivat muun muassa kovat kivut, implanttien rikkoutuminen ja kapseloituminen sekä myöhempien korjausleikkausten ja implanttien poistoleikkausten suuri määrä.Niin tässä kyllä ei oolut vastausta kysymykseen...
- pettynyt
Kävin Siluetissa Dietzin operoimana.
Tulokseen en ole missään nimessä tyytyväinen.
Keskusteltu Dietzin kanssa asiasta --
ei ota palautetta kuuleviin korviinsa.
Siluetti oli kallis 7.000 eur. - Ei tyytyväinen
Minut operoitiin keväällä Siluetissa kirurgina Dietz.
Tulos ei vastannut odotuksia.
Erittäin kiireinen lääkäri ei kerkeä kuunnella.
Valitin leikkauksen tuloksesta - turhaan.
Kehoitti uusintaleikkaukseen, joka pitäisi
maksaa täysimääräisenä -- mieltöntä rahastusta.- Pettynyt
Et ole ainoa Siluettiin pettynyt. Törkeää rahastusta ja uusintaleikkauksista veloitetaan kauheat summat!
- olet
'ei tyytyväinen' kirjoittanut kaksi kertaa samasta asiasta?
Kuulostaa todella paljon huijaukselta. - syynä
olet kirjoitti:
'ei tyytyväinen' kirjoittanut kaksi kertaa samasta asiasta?
Kuulostaa todella paljon huijaukselta.En ymmärrä näitä lääkäreitä, jotka eivät pysty myöntämään virheitään. Luulisi, että leikattu on vähän kuin kävelevä mainos heille.
Miten joku lääkäri voi sallia pieleen menneen leikkauksen hymähdyksellä tai vain ohittamalla tilanteen?
Näkee kuitenkin lääkärikin että "hehheh" ei sitten ihan onnistunut, muttei tietenkään myönnä.
No, rahan ja ahneuden vuoksi.
...ja kun seuraava asiakaskin jo odottaa huijatuksi tulemista. - rentukka
syynä kirjoitti:
En ymmärrä näitä lääkäreitä, jotka eivät pysty myöntämään virheitään. Luulisi, että leikattu on vähän kuin kävelevä mainos heille.
Miten joku lääkäri voi sallia pieleen menneen leikkauksen hymähdyksellä tai vain ohittamalla tilanteen?
Näkee kuitenkin lääkärikin että "hehheh" ei sitten ihan onnistunut, muttei tietenkään myönnä.
No, rahan ja ahneuden vuoksi.
...ja kun seuraava asiakaskin jo odottaa huijatuksi tulemista.on kaikki mahdollista
- lopputuloksen
rentukka kirjoitti:
on kaikki mahdollista
mitä olen silikonitytöissä rintaleikkauksesta nähnyt oli Diez:in leikkaama. En olisi ikinä uskonut niitä epäaidoiksi. Oli parempaa jälkeä kun mitä olin nähnyt Rintamäen potilailla. Enkä nyt sano, että Rintamäen jälki olisi ollut huonoa, ei olleenkaan, tämä oli vain ihan omaa luokkaansa.
Tämä oli toki vain yksi tapaus, enempää niitä en ole nähnyt. Kuulema on kuitenkin huippukirurgi ja tässä keskustelussa on selkeää mustamaalaamisen hajua.
Hieman typerää tuommoinen. - (lopputuloksen)
lopputuloksen kirjoitti:
mitä olen silikonitytöissä rintaleikkauksesta nähnyt oli Diez:in leikkaama. En olisi ikinä uskonut niitä epäaidoiksi. Oli parempaa jälkeä kun mitä olin nähnyt Rintamäen potilailla. Enkä nyt sano, että Rintamäen jälki olisi ollut huonoa, ei olleenkaan, tämä oli vain ihan omaa luokkaansa.
Tämä oli toki vain yksi tapaus, enempää niitä en ole nähnyt. Kuulema on kuitenkin huippukirurgi ja tässä keskustelussa on selkeää mustamaalaamisen hajua.
Hieman typerää tuommoinen.Sitä, että olen itse menossa Rintamäelle leikattavaksi, koska hän on hyvä kirurgi ja hintataso on alhaisempi.
Jos minulla olisi varaa menisin Dietz:ille laikattavaksi, ne tissit mitkä hän oli nimittäin tehnyt vakuuttivat minut täysin ;) - olet vertaillut
lopputuloksen kirjoitti:
Hieman typerää tuommoinen.Miten olet pystynyt vertailua tehdä? Että oliko siellä yhtäaikaa kuvia eri kirurgien suorittamista leikkauksista? Haluaisin itsekin nähdä tuloksia ja siksi kyselen.
Kommenttina vaan että vaikuttaahan siihen lopputulokseen tietenkin lähtötilannekin, ei pelkästään kirurgin taito. - rentukka
lopputuloksen kirjoitti:
Hieman typerää tuommoinen.mitä sinä nyt kirjoitit sellaista jota ei kaikille toitoteta häpeä vähän
- tietääkseni
rentukka kirjoitti:
mitä sinä nyt kirjoitit sellaista jota ei kaikille toitoteta häpeä vähän
sanonut mitään salaista, en nyt ymmärrä ollenkaan mitä rentukka tarkoitat?
- arvineppu
rentukka kirjoitti:
mitä sinä nyt kirjoitit sellaista jota ei kaikille toitoteta häpeä vähän
näit sivuja kun olen selaillut niin musta nimimerkil 'rentukka' on ihan itekin mainostanu niitä silikooni sivuja täällä eihän ne mitkään salaiset sivut ole? ei tossa mustakaan mitään pahaa ollu kuka tahansa voi lukea noist kuvist sieltä sivuilta ite. eihä tossa viestis ollu mitää uutta tietoo vaan eri näkökulma siluetist. sehä on vaan hyvä että tuodaa esiin erilaisia mielipiteit. eihän tuossa ketää haukuttu tai sanottu mitää muutakaa yksityisyyttä loukkavaa.
- tyytyväinen
Pettynyt kirjoitti:
Et ole ainoa Siluettiin pettynyt. Törkeää rahastusta ja uusintaleikkauksista veloitetaan kauheat summat!
Mulla taas on Siluetista täysin erilainen kokemus. Sain leikkaukseen tyytymättömänä uusintaleikkauksen kokonaan ilman lääkärinpalkkiota. Eikä ensimmäinenkään leikkaus sinänsä epäonnistunut ollut. Ongelma oli ollut pikemminkin kommunikaatiossa, leikkauksen lopputulokseen nähden.
- TODELLA PETTYNYT
tyytyväinen kirjoitti:
Mulla taas on Siluetista täysin erilainen kokemus. Sain leikkaukseen tyytymättömänä uusintaleikkauksen kokonaan ilman lääkärinpalkkiota. Eikä ensimmäinenkään leikkaus sinänsä epäonnistunut ollut. Ongelma oli ollut pikemminkin kommunikaatiossa, leikkauksen lopputulokseen nähden.
Kerroit saaneesi uusintaleikkauksen, kommunikaatiosyiden takia. Mikä leikkaus oli
kyseessä ja miten epäonnistui. Kuka Siluetin lääkäreistä suostui siihen.
Toivottavasti vastaat tähän -- tärkeää. - TAPAUS
tyytyväinen kirjoitti:
Kerro millainen Sinun tapauksesi oli ja miten voi
olla mahdollista, että sait uusinnan ?
- minäpä minä
Itse oli siluetissa ja pakko sanoa että en ikinä minnekkään muualle menisikään. Ennen sitä kävin myös muissa paikoissa konsultaatiossa, mutta missää en saanut yhtä hyvää ja asiantuntevaa palvelua kuin siletissa. Luin ennen leikkaustani netistä kommentteja siluetista jossa sairaalassa oloa verrattiin hotelli lomaan ja naureskelin isekseni että täällä ne lääkärit vaan kirjoittaa.. Mutta en naureskele enään, se oli todelakin lähempänä hotelli lomaa kuin mitään sairaalareissua. Henkilökunta ja lääkärit olivat todella mukavia, ystävällisiä ja kertoaivat toimenpiteestä ja siihen kuuluvista asioista kaiken erittäin hyvin. Kipujakaan ei edes ollut kun lääkitys oli niin hyvin kohdallaan, eikä ollut kotonakaan leikkauksen jälkeen kun oli särkylääkkeet valmiiksi katottu. Kaikki sujui paljon paremmin kuin olisin koskaan osannut edes kuvitella. Kaikki siis sujui aivan täydellisesti ja nyt minulla on vihdoinkin kauniit rinnat ja saan olla ikuisesti todella kiitollinen kaikille siluetin työntekijölille. Onhan se totta että virosta tai josatain muualta voi halvemmalla saada mutta onhan se kumminkin kyse omasta kropasta. Jos silikoonit haluaa niin luulisin että haluttaisiin myös että niistä tulee hyvät ja kaikki sujuu helposti ja vaivattomasti. Kyllä tämä on semmoinen asia mihin sitten on parempi satsata. Siluetissa on todellakin laatu kohdallaan. Suosittelen paikkaa todellakin ja olen varma ettet kadu jos sinne menet!
- liikaonliikaa
Ei leikkaustulos ole riippuvainen PAIKASTA vaan enemmänkin KIRURGISTA.
Turhaa mainostaa Siluettia. - kävit?
Et kirjoittanut koska olet käynyt leikkauksessa Siluetissa. Eikös jokin aikaa sitten suurin osa lääkäreistä (mm. paras rintojen leikkaaja) lähti Siluetista.
Minäkin olen sitä mieltä että leikkaustuloksen ratkaisee plastiikkakirurgi ja hänen hyvä ammattitaitonsa. Sen perusteella valitsin itsekin paikan missä kävin leikkauksessa. - SITÄ TÄTÄ
olen menossa 25.2 rintojen suurennukseen siluettiin, ja mua kiinnostaa että kuka sut leikkasi? mulla tulee leikkaamaan timo pakkanen. jännittää se leikkaus aivan mielettömästi!!! Sulla siis ainakin näillä näkymillä onnistui leikkaus hyvin siis sun omasta mielestä? oliko rinnat tosi turvoksissa sen jälkeen??
- wsdfgnm
SITÄ TÄTÄ kirjoitti:
olen menossa 25.2 rintojen suurennukseen siluettiin, ja mua kiinnostaa että kuka sut leikkasi? mulla tulee leikkaamaan timo pakkanen. jännittää se leikkaus aivan mielettömästi!!! Sulla siis ainakin näillä näkymillä onnistui leikkaus hyvin siis sun omasta mielestä? oliko rinnat tosi turvoksissa sen jälkeen??
lukee näitä tekstejä, vaikuttaa kun joukko suomea osaamattomia ihmisiä vastailisi, vai mitä maahanmuuttajia täällä oikein keskustelee huonolla suomella, kyllä huomaa millaset ihmiset taas ottamassa niitä silareita..
- Mitä helvettiä
wsdfgnm kirjoitti:
lukee näitä tekstejä, vaikuttaa kun joukko suomea osaamattomia ihmisiä vastailisi, vai mitä maahanmuuttajia täällä oikein keskustelee huonolla suomella, kyllä huomaa millaset ihmiset taas ottamassa niitä silareita..
Hyvä nimimerkki wsdfgnm,
Missähän itse olet oppinut suomen kielesi? Tekstisi on huonoa suomea, vilisee virheitä ja se ensimmäinen oikea välimerkkikin puuttuu. Käypä jossain kurssilla opiskelemassa kieltä. - bvbvbvbvbvbv
Mitä helvettiä kirjoitti:
Hyvä nimimerkki wsdfgnm,
Missähän itse olet oppinut suomen kielesi? Tekstisi on huonoa suomea, vilisee virheitä ja se ensimmäinen oikea välimerkkikin puuttuu. Käypä jossain kurssilla opiskelemassa kieltä.Kappas vaan, "äidinkielenopettaja" on löytänyt neljä vuotta myöhässä pilkkuvirheen.
- Siluettiin pettynyt
En menisi Timo Pakkaselle. Hän teki minulle pienemmän operaation ja se epäonnistui. Timo pahoitteli asiaa, mutta rahoja ei saanut takaisin eikä uutta operaatiota, koska Siluetilla ole takuuta tuloksesta.
- Koirakoiraa
Siluetti on ikävä paikka! Huono palvelu!
- LiisaHki
Vain hyvää sanottavaa Siluetista. Matti Pakkanen erittäin miellyttävä ihminen joka puhuu suoraan asiat niinkuin ne ovat, ja ei suosittele leikkausta vain rahan himosta jos sille ei ole tarvetta. Muutenkin alan vanhimpia osaajia Suomessa joka edelleen kouluttaa itseään jatkuvasti vaikka on varmasti pian jäämässä pois. Poika Timo Pakkanen myös hyvä kirurgi, joskin vähän jurompi kuin isänsä Matti. Timon operaatioissa en ole ollut vielä, mutta juuri kävin keskustelemassa pienestä kasvojen alueen toimenpiteestä. Nyt siellä on myös uusi naispuolinen plastiikkakirurgi, joka on nimenomaan rintaleikkausten spesialisti. Halpa ei ole, mutta itse ainakin maksan mielelläni ektraa vakuuttavasta toiminnasta ja palvelusta. Jos jotain miinusta Siluetista niin sairaalan sisutus on ehkä hieman vanhanaikaisen näköinen näin sisustaja-ihmisen silmin katsottuna 8-) mutta sillä nyt ei ole laatuvaikutusta 8-)
- HALOO?
No joo,
Siluetti on yksinkertaisesti keskitasoa, noin yleisesti ja pärjää vertailussa nippanappa jollekin keskiverto Virolais puoskari praktiikalle, paitsi tietysti hinnassa, jossa siluetti on varmasti alansa KALLEIN, Hurraa!!!
Virolaismestat taas antaa takuun!
Joten otatko samaa leikkaustasoa 3 krt kalliimmalla ilma takuuta. vai edullisesti ja takuun kanssa???
Siluetti yrittää (aika onnistuneesti) ratsastaa 2000 luvun alun hypestä kun iskä pakkanen oli vielä vedossa ja oli paljon oppipoikia ja muita hyviä kirurgeja.
Nykyään tosiaan ei oo enää ku Masa ja Masan poika, jolle en varmasti menisi, ihan vain koska samalla hinnalla lentäsin Yhdysvaltoihin, beverlyhills:in klinikalle yhteishintaan tietysti halvemmalla.
Ei tarvii paljoa miettiä.
Ja tosta potilasturvasta, jota niin hehkutetaan. Eipä niitä tapauksia taida juuri kummemmin esiintyä suomessa. Itse tiedän, ettei niitä juttuja tule montaa vuosikymmenessä. Viimeksi taisi olla Westendin klinikalla kun se yhs tahvo menetti oikeutensa.- jopasjopas
Tämä tyyppi haluaa väenväkisin raastupaan kun haukkuu Siluettia. Rekisteröidyn nimimerkin kirjoittaja löytyy helposti ja syyte voi rapsahtaa.
Sitten vielä kehuu ulkomaalaisomistuksessa olevaa firmaa joka ei taida olla paljon sen parempi. Parempiakin yksityisklikoita löytyy Suomesta.
- Disappointed
Suosittelisin välttämään Siluettia ja Timo Pakkasta. Pieleen menneen leikkauksen jälkeen ei ota mitään vastuuta teoistaan. Korjausleikkaus täydellä hinnalla toki mahdollista.
- Expl
Kyllä suomalainen plastiikkakirurgi näkee tämän sivuston terapeuttisena. On hyvä, että on kanava mihin purkaa pettymyksensä. Tarkoituksellisesti kukaan ei tee komplikaatioita. Ulkonäkökirurgian tulosta ei voi taata, vaikka olisi lääkärin mielestä onnistunut, emme aina näe potilaan toiveiden taakse. Siinäkin mielessä paras on hyvän vihollinen. Kun parastasi yrität, se voi olla liikaa. Usein suora kontakti ja reklamaatio on kuitenkin tehokkain ja antaa mahdollisuuden kompensatioon. Nimimerkin takana kirjoittaminen ei kaihda loukkaavaa asennetta, mutta pysytään mieluummin kohtuudessa.
- Kiitollinen-90
Siluetin Katja Puumanen korjasi muualla epäonnistuneen rintojen suurennuksen. En voisi olla tyytyväisempi! Lopputulos on kuin mittatilaustyötä eikä "feikkiä" niinkuin ensimmäiset rintani. Jännitti hirveästi, mutta kokoajan oli olo että olen hyvissä käsissä. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529