Hamsteripussit ärsyttää kun naama on muuten aika sileä. Olen siis mies. Minnne ja kenenkä leikattavaksi. Kerro, kiitos. Jos on kokemuksia kerro siitäkin!!
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kasvojenkohotuksia tekee ainakin T. Lappalainen Oulussa. Löytyy JulkiTerhikistä.
Itse käynyt hänellä asiakkaana eikä moitittavaa. Teetin vain pahiten roikkuvat alueet, mutta kulmia olisin ehkä halunnut kohottaa myös, niin olisi mennyt samaan toipumisaikaan sekin. Jos laskeutuvat vielä lisää ikääntymisen myötä, niin ehkä sitten jossain vaiheessa on käytävä vielä otsan ja/tai kulmien kohotuksessa. - Anonyymi00002
Tatu Tarkka vaikuttaisi potentiaaliselta, ainakin kasvotoimenpiteiden osalta vaikuttaisi saaneen positiivista palautetta jopa näilläkin palstoilla. Tosin kommentointi on kylläkin monenkirjavaa kuten lähes kaikista plastiikkakirurgeista, joten vähän on vaikea suodattaa mitä tai ketä uskoisi.
Patrik Lassus myös mainitsemisen arvoinen. Varmasti alansa huippuosaaja. Aika vähän löytyy vaan kommentointia nimen omaan esteettisen kirurgian osalta. Varmaankin ihan huippu siinä myös.
Muotosairaalasta löytyisi mututuntumalla pari potententiaalia kirurgia myös.
Plastiikkakirurgia W houkuttaa edullisten hintojen suhteen. - Anonyymi00003
Onko Turun seudulla ketään yhtä hyvää hamsteripussien korjaajaa kuin tuo Tatu Tarkka? Täällä toinen hamsteripusseista kärsivä (nainen) rypyistä viis mutta hamsteripussit on inhottavat.
- Anonyymi00004
Leikkauksen jalkeen nayttan niin kuin90vuotias ...rasva poistetaan ja iho jai roikkumaan, ja tuli paljon rypya
en suosittele
Hirurgi valehtele etta laserilla saa kinnitta ja hoitaja sano et laaserilla ei saa kinnitta vain saksilla - Anonyymi00006
Älä ainakaan mene Muotosairaalaan lääkäri Maiju Härmälle, jos et halua pilata elämääsi. Lääkäri Maiju Härmä on ammattitaidoton ja osaamaton lääkäri, joka härskisti valehtelee omaavansa kokemusta vastaavista kymmenistä operaatioista. Hän käytännössä epäonnistui kaikilla mittareilla vähäisessä alakasvojen kohotustoimenpiteessä. Hänen hoitovirheensä on niin paha, että edes korjausleikkaus ei niitä korjannut ja edessä on uusia leikkauksia. Korvien edustan arvet olivat näkyvät, rumat ja paksut sekä korvanlehden muoto ns. keijukorva Maijun jäljiltä. Myös Muotosairaalan leikkaussalitoiminta oli ala-arvoista, lääkäri juorusi naiskollegoiden kanssa surutta, kun olisi kannattanut keskittyä itse toimenpiteeseen.
- Anonyymi00007
Ja pahinta oli näkyvät ja kovat möykyt kasvojen sivuosissa. Korjausleikkauksen suorittanut lääkäri sanoi, että ei ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Ironista on, että lääkäri Härmä on ollut kovin aktiivinen julkisuudessa perustettuaan Muotosairaalan ja varoittanut ulkomaanleikkauksen riskeistä ja sitten oma ammattitaito on surkeampaa kuin missään ulkomailla lopputulema edes olisi ollut. Lisäksi PVKsta tuskin tulee mitää korvausta, kun asiantuntijalääkäreinä Suomessa toimivat lääkärit tuntevat toisensa. Minullekin tn. asiantuntijana asiassa käytettävä lääkäri sanoi, että ei halua arvostella toista lääkärikollegaa, koska kaikille heille aina sattuu hoitovirheitä. Eli mieti 2 kertaa kenelle menet, vaikka kyseessä olisi vähäinen/pieni toimenpide, voi suomalainen plastiikkakirurgi epäonnistua totaalisesti.
- Anonyymi00008
Kauheaa, tosi ikävä kuulla. :(
Haluaisitko kertoa, miten Muotosairaalassa tähän suhtauduttiin? Mietin kun virheitä voi tietysti hyvillekin ammattilaisille sattua (ottamatta kantaa tähän tapaukseen tai lääkäriin), mutta tärkeää olisi se että ammattilainen kantaa vastuun ja korjaa itse, mikäli vaan mahdollista.
Olitko muuten hereillä kys toimenpiteessä vai mistä sait tietää leikkaussalin epäammattimaisuudesta?
Toivottavasti saat apua ja vahingot korjattua mahdollisimman hyvin.
- Anonyymi00009
Mitä enemmän samaa asiaa miettinyt ja useissa konsultaatioissakin käynyt, en ole varma uskallanko lopulta mihinkään operaatioon, ellei löydy kirurgia jolla todella paljon kokemusta. Ei kymmeniä vaan vähintäänkin satoja samanlaisia operaatioita tehtynä ja niin että tekee niitä koko ajan (viikottain). Ajatuksena, että kun tehtyjä toimenpiteitä on satoja tai jopa tuhansia, niin myös virheitä on ehtinyt tehdä ja sitä kautta tmp turvallisuus ja mahdollisuus onnistuneeseen lopputulokseen kasvaa. Ehkä siis jos johonkin isompaan ryhtyy, voisi harkita investointia ulkomailla johonkin kv huippukirurgiin esim USAssa tai muuten unohtaa koko jutun. Mahtaako kellään olla kokemusta et olisi teettänyt toimenpiteen ulkomailla laatu edellä, esimerkiksi jossain Beverly Hillsissä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398