Tapahtui raamattupalstalla: 2. OIKEUSNÄYTÖS
1. NÄYTÖS on luettavissa tässä aloituksessa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322677/tapahtui-raamattupalstalla--1--oikeusnaytos
2. NÄYTÖS - Kesä 2021- maaliskuu 2026
DIALOGIA yössä...
Yön pimeydessä kuului kirkas ääni:
--- Missä sinä olet, mies? - Tule esille piilostasi, pimennostasi! Olet piilotellut totuutta itsestäsi ihmisten edessä. Olet koettanut salata syntejäsi. Nyt on tullut aika kohdata totuus. Omista teoista, sanoista. Omasta itsestäsi.
Mies astuu esiin omatekoisesta bunkkeristaan. Valon voima sokaisee hänet. Edessä seisoo Valkea enkeli, välkkyvä miekka kädessään. Hän kauhistuu ja vapisee pelosta. Hirvittävän kirkkaassa valossa hän ei kunnolla näe? Mutta mielessään välähtää Raamatusta ”palava pensas” ?
• ”Siellä hänelle ilmestyi Herran enkeli tulenliekissä, joka nousi orjantappurapensaasta. Mooses huomasi, ettei tuli kuluttanut pensasta, vaikka se oli liekeissä. Minkä vuoksi pensas ei pala poroksi? Kun Herra näki hänen tulevan katsomaan, hän huusi pensaasta: »Mooses, Mooses!» Mooses vastasi: »Tässä olen.» Herra sanoi: »Älä tule lähemmäksi! Riisu kengät jalastasi, sillä paikka, jossa seisot, on pyhä.” ( 2. Moos 3:2-4)
Miehellä ei ole kenkiä, hän on täysin riisuttuna, tajuaa olevansa alasti kuin Adam paratiisissa. (1 Moos 3:7) Hän tajuaa että tätä valoa ei voi paeta, ei piiloutua. Hän tajuaa olevansa tilinteon paikalla, Pyhän Majesteetin edessä. Tätä hetkeä hän on pelännyt; tiennyt sen olevan tulossa...
– Mitä sinä täällä piilottelet itseäsi? Olet lausunut Nimeäni. Sanonut sanoja, tehnyt tekoja.
– Minun oli pakko paeta piiloon tänne bunkkeriini kun ne käyvät kimppuuni!
– Ketkä ne? Kuka sinuun kimppuusi käy ja mistä syystä?
– No, se on pitempi juttu. Eikö Majesteetti sitä tiedä. Se juontaa alkunsa vuoteen 2021?
– Kyllä minä tiedän. Ihan kaiken. Kaikista asioista ja ihmisistä - vain minä tiedän totuuden. Eikö Kaikkivaltias ja Kaikkinäkevä tietäisi`? Etkö ole lukenut Psalmin 139 sanoja?
– Joo, olen kyllä niitä joskus lukenut…mutta miksi tämä kysely?
– Sinut on haastettu vastaajaksi Pyhään Kristuksen tuomioistuimeen eteen.
– Ai minut? Ja mistä kumman syystä?
– Etkö ole koskaan lukenut, että
”Kaikkien pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.” (2 Kor 5:10)
Aloitus jatkuu...
Tapahtui S24-Raamattupalstalla: 2. OIKEUSNÄYTÖS
75
815
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jatkoa aloitukseen 2. OIKEUSNÄYTÖS S24- raamatttupalstalla.
Vastaajan kuuleminen jatkuu. ..
– Joo, mutta nyt on tullut paha erehdys? Minä ole koskaan sanonut enkä kirjoittanut mitään väärää sanaa, en tehnyt mitään pahaa ja väärää tekoa! Olen niin… onnistunut ja… jopa täydellinen...
– Pidätkö sinä minua pilkkanasi? Väitätkö että syntiesi siteissä, tuossa saastaisessa syntivormussasi. - Ettäkö päältä ja sisältä synnin ja kapinan turmeluksessa olisit pyhä ja viaton?
– No, kyllä minä oikeastaan niin ajattelin? Että olin ainoa puhdas siinä porukassa, ja ne muut kohtelivat väärin sitä miestä. Minä olin kai ainoa, joka koetti puolustaa sitä. . .
– Mitä tarkoitatte? Te Majesteettihan sanoitte, että tiedätte - kaiken?
– Toki se on totta. Mutta kaikissa lainmukaisissa oikeusistuimissa on sääntönä, että kuullaan kaikkia asianosaisia. Nyt on sinun puheenvuorosi, lainmukaisen puheoikeuden asia. Mitä on sanottavaa?
– No, kun se tilanne silloin kesällä 2021 oli käynnissä. Niin minä niin mieleni pahoitin, kun sitä yhtä miestä arvosteltiin sen kirjoituksista.
– Mitä sellaista se mies kirjoitti, jotta sinä aloit puolustaa häntä. Jota toiset vastusti.
– No kun hän oli – hm – kuin pyhimys… minun silmissäni, minen mielestästäni….
– Hiljaa! Älä lausu pyhimystä tässä tapauksessa!
- Tarkoitatko pyhimyksellä Sitä Miestä?
– Joka herjasi ja solvasi Pyhän Sovitusuhrin ja Pyhän sovintoveren voimaa,
- -jonka Poikani Jeshua vuodatti ihmiskunnan syntien tähden.
– Joka ylisti saatanaa, korotti saatanan ylemmäksi Pyhän Valtakuntani Kuningasta, Jeshuaa!
– Joka väitti sellaisten ihmisten gehennaan joutuvan, jotka Karitsan sovintovereen luottivat.
– Joka tallasi maahan Pyhimmän Asian koko universumissani.
- Joka häpäisi Pyhän Majesteetin. (Hebr 6:4-6, 2 Piet 2:20-22)
- Sitäkö miestä tarkoitat, häntäkö sinä kannatit ja puolustit?
– Niin minä tein, kun muut sättivät ja kirjoittivat arvostelevia sanoja sitä pyhää miestä vastaan.. .
– Hiljaa! Enkö minä kieltänyt sinua nimittämästä tuota miestä pyhäksi? Minä olen ainoa jolla on oikeus sanoa kuka on pyhä, kuka ei ole!
`
– Kyllä arvoisa Majesteetti. Mutta minä arvelin häntä tämän ajan Pyhimykseksi, lähes kuin Jumalan veroiseksi. . .
– Korotitko sinä pilkkaajan, rienaajan, Pyhyyteni häpäsijän Minun rinnalleni? Etkö ole koskaan lukenut mitä Pyhä Laki käskee? "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"(2.Moos 20:2-4.)
– Kyllä minä siten tein, myönnän sen. Minä päätin olla sen kaveri, se oli minulle idoli.
– Ryhdyit siis puolueelliseen asemaan? Rupesit tuota miestä puolustamaan ja tukemaan? Hänen sanojaan ja tekojaan?
- Kyllä, niin se juttu meni. Täytyihän jonkun häntä puolustaa, kun kirjoittivat kritiikkiä häntä vastaan. Varsinkin se yksi kirjoittaja oli etunokassa. Sitä minä rupesin oikein vihaamaan…
– Kuka antoi sinulle luvan oikeuden ryhtyä Tuomariksi? Vääräksi tuomariksi?
- Puolustit pahuutta kirjoittavaa miestä, vastustit ja vihasit totuutta kirjoittavaa ihmistä, Palvelijaani. Kenen luvalla sinä ryhdyit Tuomariksi tuossa riita-asiassa? Etkö ole koskaan lukenut, että syntiset ihmiset eivä saa ottaa Tuomiovallankäyttöä omiin käsiinsä. Se on Majesteettirikos.
– No tuota ihan itse minä päässäni arvioin, ettei tuota miestä olisi pitänyt niin sättiä ja kirjoitella listoja sen tekemisistä? Joita se vihaamani kirjoittaja kirjoitti tuota miestä vastaan. Kritiikkiä ja nuhteita. Oikein listoja, joissa luki sen miehen syntejä...
- Koetatko sinä väittää että nuhtelu ja parannukseen kehottaminen on jotakin listojen sorvaamista?
- Minun mielestä se kirjoittaja oli fariseus. Päätin jo silloin, että vielä minä kostan tuon. Minua suututti kun se kirjoitti listoja pahoista teoista. Eikä alistunut siihen pyh… anteeksi - sen miehen kirjoittelun edessä! Minun mielestä se kirjoittaja oli sairastunut oikeassa olemisen tautiin?
– Nostit siis omalla luvalla ja Lakieni vastaisesti itsesi tuohon rooliin? Puolustit pahuutta ja rienausta, vastustit ja vihasit sitä joka kirjoitti totuutta. Aloit vihata siitä Palvelijaani joka puolusti Pyhän Poikani Jeshuan kunniaa, Nimeni kunniaa, Pyhyyteni valtakuntaa? Niinko se oli?
– Niin se ilmeisesti tapahtui…
– Kiitos näistä tiedoista.
jatkuu... - Anonyymi00002
Jatkoa aloitukseen: 2. NÄYTÖS - Kesä 2021- maaliskuu 2026
(Vastaajan kuuleminen jatkuu..)
- Tietoon on tullut, että olet jatkanut vihaasi tuota mainitsemaasi Kirjoittajaa vastaan.
On runsasta kirjallista todistenäyttöä, että samalla olet edelleen puolustellut tuon Pilkkaajan ja Rienaajan asiaa. Sekä samalla olet syyllistänyt tuota Palvelijaani.
- Olet julkisesti kirjoittanut, että sinun mielestäsi tämän olisi pitänyt pyytää anteeksi tuolta Pilkkaajalta. Todistusaineistossa on kiisaton näyttö.
-- Myönnän, että en ole itse voinut antaa anteeksi sille Kirjoittajalle, joka kesällä 2021 niin tiukoin sanoin vastusti sen pyhimyksen asiaa. Sen kirjoittajan olisi pitänyt pyytää anteeksi siltä mieheltä..
- Älä enää kertaakaan sano häntä pyhimykseksi. Tämä oli viimeinen varoitus. Onko asia nyt selvä?
- - Kyllä, Arvoisa Majeesteetti.
-- On oikeudellisesti täysi kirjallinen näyttö, että olet vainonnut tuota Palvelijaani, joka oli tahdostani asetettu vastustamaan saatanan rintamaa tuolloin kesällä 2021. - Pyhät palvelusjoukkoni ovat tilittäneet tarkastuksen kirjallista todistetta,että:
- Olet vihassasi ja pimeyden siteissä vainonnut tätä Kirjoittajaa.
- Olet monta vuotta hyökännyt hänen kimppuunsa.
- Olet hyökännyt hänen kirjoituksiaan vastaan koettaen estää niitä.
- Olet kirjoittanut valheellisia väitettä ja syytöksiä tätä Palvelijaani vastaan.
- Olet osoittanut ja todistanut päätöksesi kostaa hänelle.
- Olet kymmenissä kirjoituksiassa todistanut itseäsi vastaan.
- No enhän minä muuten, mutta kun se kirjoittaja itse on niin ärsyttävä… luulee olevansa jokin muita parempi. . jokin yksinään oikeassa oleva?
– Vaikene! Nyt ei syytetä toisia. Et voi olla syyttäjä, olet syntinen ihminen. Etkö sinä kunnioita ketään? Majesteetin auktoriteettiakaan? Kapinoit Sanaani ja pyhyyttäni vastaan. Tallaat terveitä sääntöjä. Jatka, ole hyvä, mutta vain asiaa.
– Tuota – hm--- totta on, että olen suuttunut aina kun näen että hän tuo kirjoituksia julki.
Muistan aina kun hän kirjoitti tuota Miestä vastaan arvostelua ja nuhteita. Minussa nousee aina sama kiukku ja kaunakin. Näen kuin punaista, kun se tuo niitä Aloituksiaan esille.
– Hyvä että myönnät pahat tekosi ja syntisi. Mutta ongelma on laajempi. Samalla kun olet vainonnut tätä palvelijaani, olet astunut suvereenin auktoriteettini alueelle.
- Olet häntä vainotessasi noussut Minun laillista valtaani vastaan. Eikö minulla ole oikeus ja valta valita palvelijoita? Kutsua ja asettaa heitä eri tehtäviin? Päätökseni mukaan?
– Niin kirjoitukset kyllä sanovat, mutta minä….minä… minä...
– Hiljaa! Kapinoitko sinä auktoriteettiani vastaan? Onko vielä jotakin..
- No, kyllähän sitä olisi selitystä ja puolustusta, mutta olkoon!
----------------------------------------- Anonyymi00017
Kyllä aloituksessa on asiaa!
- Anonyymi00043
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä aloituksessa on asiaa!
Eli? Tässä vuorokauden järjestelmän uumenissa ollut aloitus. Jota yritettiin sabotoida eilen pois.
Ylläpito palautti aloituken, tehtyään manuaalisen tarkastuksen.
Se ei siis ollut "sääntöjen vastainen"...
S24 Raamattupalsta-3. OIKEUSNÄYTÖS
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322727/s24-raamattupalsta-3--oikeusnaytos
- Anonyymi00003
2. NÄYTÖS päättyi. Ja jatkuu kolmannessa näytöksessä: 3. OIKEUSNÄYTÖS
- Anonyymi00023
3: NÄYTÖS: kuulemiskertomuksen tallenne ja sisältö
- Kirjuri, olkaa hyvä ja esittäkää tallennetut aineistot.
- Kiitos, arvoisa Puheeenjohtaja!
- Kokonaisvaltaisessa kootussa aineistossa on tullut julki ja kirjattu seuraavaa:
A. Ensin rikkomukset Majesteetin valtakuntaa vastaan.
Tekijä on myöntänyt, että asetti tämän Pilkkaajan epäjumalan asemaan, määrääväksi tahoksi.
B) Tekijä on myöntänyt seuraavat rikkomuksensa.
B.1. Tekijä itse myöntää, että ryhtyi vuonna 2021 tunnetun pilkkaajan ja rienaajan kanssa samaan yhteiseen rintamaan, kuin puolustajan rooliin. Suomi24 Raamattupalstan keskusteluissa. Tämä faktatieto löytyy myös palstan runsaassa kirjallisessa arkistossa. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
3: NÄYTÖS: kuulemiskertomuksen tallenne ja sisältö
- Kirjuri, olkaa hyvä ja esittäkää tallennetut aineistot.
- Kiitos, arvoisa Puheeenjohtaja!
- Kokonaisvaltaisessa kootussa aineistossa on tullut julki ja kirjattu seuraavaa:
A. Ensin rikkomukset Majesteetin valtakuntaa vastaan.
Tekijä on myöntänyt, että asetti tämän Pilkkaajan epäjumalan asemaan, määrääväksi tahoksi.
B.1. Tekijä itse myöntää, että ryhtyi vuonna 2021 tunnetun pilkkaajan ja rienaajan kanssa samaan yhteiseen rintamaan, kuin puolustajan rooliin. Suomi24 Raamattupalstan keskusteluissa. Tämä faktatieto löytyy myös palstan runsaassa kirjallisessa arkistossa.B) Tekijä on myöntänyt seuraavat rikkomuksensa.
B.1. Tekijä itse myöntää, että ryhtyi vuonna 2021 tunnetun pilkkaajan ja rienaajan kanssa samaan yhteiseen rintamaan, kuin puolustajan rooliin. Suomi24 Raamattupalstan keskusteluissa. Tämä faktatieto löytyy myös palstan runsaassa kirjallisessa arkistossa.
B.2. Tekijä myöntää, että alkoit vihata sitä Palvelijaa, joka vastusti tuota Pilkkaaaja. Hän aikoi kostaa tälle palvelijalle. Kostamisen näyttöä on kirjallisesti S24 palstoilla.
B.3. Tekijä on edelleen jatkanut 2021-2026 Pilkkaajan puolustamista, ja samoin Palvelijan vainoamista. Josta näytöt.
B.4. - B.9 tekokohdat ovat Puheenjohtajan erilliskansiossa. - Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
B.1. Tekijä itse myöntää, että ryhtyi vuonna 2021 tunnetun pilkkaajan ja rienaajan kanssa samaan yhteiseen rintamaan, kuin puolustajan rooliin. Suomi24 Raamattupalstan keskusteluissa. Tämä faktatieto löytyy myös palstan runsaassa kirjallisessa arkistossa.
B.2. Tekijä myöntää, että alkoit vihata sitä Palvelijaa, joka vastusti tuota Pilkkaaaja. Hän aikoi kostaa tälle palvelijalle. Kostamisen näyttöä on kirjallisesti S24 palstoilla.
B.3. Tekijä on edelleen jatkanut 2021-2026 Pilkkaajan puolustamista, ja samoin Palvelijan vainoamista. Josta näytöt.
B.4. - B.9 tekokohdat ovat Puheenjohtajan erilliskansiossa.S24 Raamattupalsta: palstasiivouksen väliratkaisu
• ”Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta, mutta jos se alkaa meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole enkeliumille kuuliaisia.” (1 Piet 4:17-19)
Suomi24 – Raamattupalstalla oli 2021 käynnissä uskomaton ottelu.
Eräs valitettava tapaus, mies, joka oli eksynyt hirmuiseen pilkkaamiseen, solvaamiseen, Pyhien asioiden herjaamiseen ja häpäisemiseen.
Sitten palstalla oli myös niitä, jotka olivat ”hereillä” ja joilla oli sota-asu kunnossa. ( Efe 6:11-18)
Nämä vastustivat tuota hirveää pimeää agendaa. Se oli niin uskomatonta, että sitä on vaikea käsittää? Että kukaan voi niin hirveällä tavalla solvata? Herjata jopa Herramme Jeesuksen Pyhän sovintoveren voimaa? Tallata kaikkea maahan? Hirveää….
Mutta? Paikalla oli näiden kahden rintaman välissä:
Paholaisen pilkkaajan ja Jumalan Pyhyyden ja Sanan puolustajien lisäksi - mitä ja kuka?
Sellainen ”harmaa eminenssi” – joka kuin puskissa piilotellen lymysi, mutta oli Pilkkaajan kannattaja ja Totuuden puhujien vihaaja.
Nyt tässä keississä on tullut eräs finaali. Vuodesta 2021- maaliskuuhun 2026 jatkunut.
• ” Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa..” ( Saarnaaja 12:14)
Alla olevien aloitusten ja ketjujen sisällössä sellaista Raamattupalstan asiaa, jonka alku on vuodelta 2021. Mutta joka kessin jatkumo on näkynyt tähän aikaan asti tällä palstalla.
Mitä Herralla sellaisesta? Vuodesta 2021- maaliskuuhun 2026. Mitä Herra näki, kirjasi ja?
(Malakia 3:16) Siitä nämä 4 näytöstä kertovat... - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
S24 Raamattupalsta: palstasiivouksen väliratkaisu
• ”Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta, mutta jos se alkaa meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole enkeliumille kuuliaisia.” (1 Piet 4:17-19)
Suomi24 – Raamattupalstalla oli 2021 käynnissä uskomaton ottelu.
Eräs valitettava tapaus, mies, joka oli eksynyt hirmuiseen pilkkaamiseen, solvaamiseen, Pyhien asioiden herjaamiseen ja häpäisemiseen.
Sitten palstalla oli myös niitä, jotka olivat ”hereillä” ja joilla oli sota-asu kunnossa. ( Efe 6:11-18)
Nämä vastustivat tuota hirveää pimeää agendaa. Se oli niin uskomatonta, että sitä on vaikea käsittää? Että kukaan voi niin hirveällä tavalla solvata? Herjata jopa Herramme Jeesuksen Pyhän sovintoveren voimaa? Tallata kaikkea maahan? Hirveää….
Mutta? Paikalla oli näiden kahden rintaman välissä:
Paholaisen pilkkaajan ja Jumalan Pyhyyden ja Sanan puolustajien lisäksi - mitä ja kuka?
Sellainen ”harmaa eminenssi” – joka kuin puskissa piilotellen lymysi, mutta oli Pilkkaajan kannattaja ja Totuuden puhujien vihaaja.
Nyt tässä keississä on tullut eräs finaali. Vuodesta 2021- maaliskuuhun 2026 jatkunut.
• ” Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa..” ( Saarnaaja 12:14)
Alla olevien aloitusten ja ketjujen sisällössä sellaista Raamattupalstan asiaa, jonka alku on vuodelta 2021. Mutta joka kessin jatkumo on näkynyt tähän aikaan asti tällä palstalla.
Mitä Herralla sellaisesta? Vuodesta 2021- maaliskuuhun 2026. Mitä Herra näki, kirjasi ja?
(Malakia 3:16) Siitä nämä 4 näytöstä kertovat...1. NÄYTÖS on luettavissa tässä aloituksessa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322677/tapahtui-raamattupalstalla--1--oikeusnaytos - Anonyymi00041
Tässä toimiva linkki. Ylläpito oli palauttanut palstalle aloituksen.
S24.Raamattupalsta 3. OIKEUSNÄYTÖS
Tämä aloitus kohtasi eilen sabotaasin. Joku koetti sensuroida tuota pois kymmenen (10) kertaa.
Kun se tuli palstalle uudelleen, alkoi pommitus, tähtäys.
Tiesin kyllä että se ei ollut sääntöjen vastainen.
:Ilmoita asiaton viesti. Järjestelmän robotti tekee poiston. Mutta?
Kun ylläpito suorittaa manuaalisen tarkastuksen, se voi palauttaa kirjoituksen jos ei ole sääntöjen vastainen.
Ja toki ylläpito lopuksi reagoi , että MIKSI joku maanisesti koettaa poistaa? IP-osoitteet ja data
kertovat. - Anonyymi00084
Anonyymi00037 kirjoitti:
1. NÄYTÖS on luettavissa tässä aloituksessa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322677/tapahtui-raamattupalstalla--1--oikeusnaytosjoo
- Anonyymi00097
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tässä toimiva linkki. Ylläpito oli palauttanut palstalle aloituksen.
S24.Raamattupalsta 3. OIKEUSNÄYTÖS
Tämä aloitus kohtasi eilen sabotaasin. Joku koetti sensuroida tuota pois kymmenen (10) kertaa.
Kun se tuli palstalle uudelleen, alkoi pommitus, tähtäys.
Tiesin kyllä että se ei ollut sääntöjen vastainen.
:Ilmoita asiaton viesti. Järjestelmän robotti tekee poiston. Mutta?
Kun ylläpito suorittaa manuaalisen tarkastuksen, se voi palauttaa kirjoituksen jos ei ole sääntöjen vastainen.
Ja toki ylläpito lopuksi reagoi , että MIKSI joku maanisesti koettaa poistaa? IP-osoitteet ja data
kertovat.Paljon on tää aloitus luettu.
- Anonyymi00004
Tästä pääset suoraan 3. NÄYTÖKSEN sisältöön.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322763/s24-raamattupalsta----3--oikeusnaytos- Anonyymi00005
Tästä pääset suoraan 3. NÄYTÖS
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19322801/raaamattupalsta---3--oikeusnaytos - Anonyymi00006
Joku "pahus" kertoi että oli hävittänyt tuon aloituksen...
- Anonyymi00007
Yhdet elää puskeakseen toiset puskee elääkseen.
- Anonyymi00008
Oletko sitä se, joka koetat puskea sitä samaa aloitusta, jo 4 kertaa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko sitä se, joka koetat puskea sitä samaa aloitusta, jo 4 kertaa?
Kovasti koetat ahkeroida, sensuroida sitä yhtä ja samaa aloitusta. Jo 9 kertaa olet yrittänyt.
Voin lohduttaa, että SE ALOITUKSEN sisältö ei katoa pimentoon!
Joten jatka vain pääsi lyömistä seinään.
SE ei auta. - Anonyymi00046
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kovasti koetat ahkeroida, sensuroida sitä yhtä ja samaa aloitusta. Jo 9 kertaa olet yrittänyt.
Voin lohduttaa, että SE ALOITUKSEN sisältö ei katoa pimentoon!
Joten jatka vain pääsi lyömistä seinään.
SE ei auta.Ei auttanut , se 10 kertaa seunsuroitu aloitus palautettiin palstall tänään 19.3.2026
S24 Raamattupalsta. 3. OIKEUSNÄYTÖS
uroitu aloitus palautettiin palstalle tänään 19.3.2026 - Anonyymi00083
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei auttanut , se 10 kertaa seunsuroitu aloitus palautettiin palstall tänään 19.3.2026
S24 Raamattupalsta. 3. OIKEUSNÄYTÖS
uroitu aloitus palautettiin palstalle tänään 19.3.2026Ei auttanut kiihko.
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ei auttanut kiihko.
kovast raukka yritti
- Anonyymi00087
Kyttääjä se siinä..
- Anonyymi00098
Tätä aloitusta onkin paljon näköjään tsiigailtu?
- Anonyymi00016
Nyt on jo 10 kertaa iskenyt kirvestä kiveen? Mitä se kertoo?
- Anonyymi00018
Että kirves tylsä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Että kirves tylsä.
Tuossa on hyvä ajatus, kiitos"
Kun duunaa tylsällä kirveellä, ja vielä koettaa kiveä murtaa?
Niin kehnosti siinä käy...
Viisas ei te niin, mutta viha voi sokaista sen vähänkin järjen? Että alkaa hölmöillä.
- Anonyymi00022
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Se sama viesti? Ei ollut sääntöjen eikä Suomen lakien vastainen.
Palataan asiaan! - Anonyymi00025
Psal mista 37:
Jakeet 8-1- Anonyymi00033
1, Piet 4:17
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä,
mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia?
– Jos hurskas pelastuu vaivoin, miten käykään jumalattoman ja syntisen!
- Anonyymi00031
Eipä vois vähempää kiinnostaa....
- Anonyymi00032
No mitä ihmettä sä täällä sitten hikoilet? Anna mennä mieluiseen pesään. Vamos!
- Anonyymi00034
Ihan outo kommentti?
Ei muka kiinnosta, ja kuitenkin tulee lukemaan? - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ihan outo kommentti?
Ei muka kiinnosta, ja kuitenkin tulee lukemaan?On meitä joka lähtöön.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
On meitä joka lähtöön.
Se on enemmän kuin selvää tällä palstalla!
- Anonyymi00095
No kiinnostaapa tuota kun lukee?
- Anonyymi00039
Nähty on!
- Anonyymi00040
Yllätys oli äsken se, että Ylläpito on palauttanut palstalle sen aloituksen 3. OIKEUSNÄYTÖS; jota eilen pommitettiin alas, jopa Kymmenen (10) kertaa. Aina uudestan se "joku" tähtäsi ja
ampui.
Se ollut sääntöjen vastainen... Ja vaikka ylläpidon robotti totteli tuota sensuurimiehen vimmaa, kun ylläpidon manuaalinen tarkastus on tehty, se siis on palautettu...- Anonyymi00042
Eli?
S24 Raamattupalsta-3. OIKEUSNÄYTÖS
- Anonyymi00044
Kovasti se kiusaaja yritti.
- Anonyymi00045
Joo ressukka....
- Anonyymi00047
Piilottelua. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00048
Aloitus viittaa asioihin jotka tuttuja niille, jotka käyttivät tätä palstaa 2021 kesällä.
Jauhamista noista asioista on ollut kaiken aikaa. tänne saakka. On riidelty puoleen ja toiseen. - Anonyymi00049
Pitää herjata toisiaan eikä esivaltaa.
- Anonyymi00053
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Sinä joka rikot sääntöjä ja kaiken aikaa koetat siivota pois kirjoituksia, joka eivät ole sääntöjen vastaisia, koeta tajuta, että olet jo tutkinnan piirissä, ja jokaista liikettäsi seurataan.
Kiusanteostasi jää "digitaalinen jälki" dataan, joten lisäät tekojesi listaa kaiken aikaa.
Pää tulee vetävän käteen, ja onneton finaalisi näkyy jo.- Anonyymi00086
niin näkyy
- Anonyymi00055
Tapana ollut herjata toisiaan laittomuuden tekijöiksi, homottajiksi yms, eikä esivaltaa.
Ei pidä asettua Jumalan säätymystä vastaan.- Anonyymi00057
Joka niin itsensä korottaa, ei kunnioita Jumalaa, ei Pyhän Sanan ohjeita. Ei piittaa säännöistä tälläkään palstalla - kulee kohti alamäkeä. Ja löytää lopulta itsensä vastaamasta rikoslain säädösten mukaisesti.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Joka niin itsensä korottaa, ei kunnioita Jumalaa, ei Pyhän Sanan ohjeita. Ei piittaa säännöistä tälläkään palstalla - kulee kohti alamäkeä. Ja löytää lopulta itsensä vastaamasta rikoslain säädösten mukaisesti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19325260/s24-raamattupalstan-quotperuspuunausquot-jatkuu--(20-3-2026)
S24 Raamattupalstan ”peruspuunaus” jatkuu (20.3.2026)
S24 Raamattu
Herran asioiden puhdistuskierros
INFOA
”Herra puhdistaa puimatanterensa…” ( Matt 3:11)
” Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta, mutta jos se alkaa meistä..” (1. Piet 4:17-19)
Jumalan aivoittelemat puhdistustoimet koskevat myös niitä uskovia, jotka asioivat tällä palstalla.
Jumala tekee perusteellista työtä. Hän tutkii ja koettelee jokaisen
”Luopukoon vääryydestä jokainen joka Herran nimeä mainitsee.” ( 2. Tim 2:19)
Puhdistustuomioiden yhteydessä on tullut päivänvaloon sellaisia seikkoja (tällä palstalla) jotka kuuluvat myös yhteiskunnan oikeusjärjestelmän j - valvonnan piiriin.
1. Joka rikkoo Jumalaa, Hänen Pyhyyttään ja Sanaansa vastaan, on tilintekovelvollinen Hänen edessään.
2. Joka rikkoo (samalla) myös yhteiskunnan ”maallisia” lakeja ja säädöksiä vastaan, joutuu tilintekoon ja tekovastuuseen.
20.3.2026
- Anonyymi00059
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Ne eivät olleet sääntöjen vastaisia, mutta palstakiusaaja toimii tätä nykyä kuin mieletön?- Anonyymi00060
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Sinä joka rikot sääntöjä ja kaiken aikaa koetat siivota pois kirjoituksia, joka eivät ole sääntöjen vastaisia, koeta tajuta, että olet jo tutkinnan piirissä, ja jokaista liikettäsi seurataan.
Kiusanteostasi jää "digitaalinen jälki" dataan, joten lisäät tekojesi listaa kaiken aikaa.
Pää tulee vetävän käteen, ja onneton finaalisi näkyy jo.
- Anonyymi00062
Näkyi kristinuskon palstan luettelossa nää otsikot.
- Anonyymi00065
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Ne eivät olleet sääntöjen vastaisia.
Nmä sanat viimeksi poistetussa viestissä ovat Raamatusta.
JUmala näkee sinut kiusantekijä. 24 h/ vrk
Jobin kirja
34:21 Sillä hänen silmänsä valvovat ihmisen teitä, ja hän näkee kaikki hänen askeleensa.
34:22 Ei ole pimeyttä, ei pilkkopimeää, johon voisivat piiloutua väärintekijät.
34:23 Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä; - Anonyymi00067
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjeNe eivät olleet sääntöjen vastaisia.
Nmä sanat viimeksi poistetussa viestissä ovat Raamatusta.
JUmala näkee sinut kiusantekijä. 24 h/ vrknvastaista viestiä. - Anonyymi00068
Käsittelyyn looginen jatko-osa 5. OIKEUSNÄYTÖS tulossa julki.
- Anonyymi00071
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Tänään 3 laitonta viestien poistamista.
Palstakiusaajan laittomat toimet. (On viestien sabotointi)
Sinä joka koetat taas ahkeroida rikollisessa hommassa, muista että tämä kaikki kusanteko ja ankaroittavaa ainesta siinä, mikä sinua jo odottaa tutkinnan taholle....
Suomi24 palstalla on voimassa Suomen Lain säädökset. Anarkistinen mielivaltasi hyökätä jonkun kirjoittajan tekstejä vastaan, on sellainen että..- Anonyymi00090
Jo 8 kertaa "sarjapommitusta" tunnin aikana. Tänä aamuna, 22.3.2026.
Ne eivät olleet Suomi24 sääntöjen vastaisia.
Kohta rötöslajissa tulee kulta-mitali-ennätys! Mutta se mitali voi olla karvas pala, sillä kun toinen puoli...
- Anonyymi00072
S24 Raamattupalsta: 5. OIKEUSNÄYTÖS (21.3.2026)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19326564/s24-raamattupalsta--5--oikeusnaytos--(21-3-2026)
Pahus. Sivua ei löytynyt
Pois sabotoitu aloitus ilmestyy kyllä aikanaan. - Anonyymi00075
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Eivät olleet sääntöjen vastaisia. Kyseessä rikollinen näyttö. Toisen kirjoittajan lainmukaisen sananvapauden oikeuden estäminen.- Anonyymi00076
Jatkaa rikollista näyttöä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jatkaa rikollista näyttöä.
Kyllä.
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kyllä.
Aikansa on kaikella. Usein Jumala antaa pahuuden kasvaa, "syntimitta" täyttyy. Sitten tulee toinen vaihe, Jumala toimittaa synnin tuomion.
- Anonyymi00092
Selvää on.
- Anonyymi00081
Seurattu tätä keissiä.
- Anonyymi00082
Tää on intresanttia luettavaa...
Ei mitään vanhojen ketjujen nostelua. - Anonyymi00088
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tää on intresanttia luettavaa...
Ei mitään vanhojen ketjujen nostelua.Olen seurannut.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Olen seurannut.
Palstahärikkö jatkaa pommitustaan.
Jo 8 kertaa "sarjapommitusta" tunnin aikana.
Ne eivät olleet Suomi24 sääntöjen vastaisia.
Kohta rötöslajissa tulee kulta-mitali-ennätys! Mutta se mitali voi olla karvas pala, sillä kun toinen puoli..
- Anonyymi00091
Aloituksen asia on selvä. Tuota lajia on nähty. Hyvä että Herra puuttuu ja toimittaa tuomioitaan. Niinhän sana sanoo että "on aika tuomioiden alkaa Jumalan huoneesta, uskovista, meistä. 1 Piet 4:17-19
Jumala toimittaa rakaisuja kun Hän niin katsoo. KUn syntimitta on kasvanut sille asteelle. - Anonyymi00093
Nyt ovat Jumalan puhdistustuomiot meneillään Herran kansan riveissä!
- Anonyymi00094
Niin ovat. Autuaat ne, joille Herralla ei nuhteita. Aikanaan Vähä-Aasian seitsemästä (7) seurakunnasta vain kaksi (2) oli nuhteetonta.
Muille (5) Herralla oli ankariakin nuhteita.
Ilmestyskirja luvut 2-3
- Anonyymi00099
JUmalan suorittama katselmus tätä palstaa ja sen käyttäjiä -ihmisiä - koskien on finaalissa. Mitä Hänellä on asiaa? 26.3.2026. Se tuodaan julki.
Kiusaajat ja pilkkaajat ovat täyttäneet syntimittansa.
Miten on Sinun laitasi`? - Anonyymi00100
Tätä on luettu jo yli 600 kertaa.
- Anonyymi00101
Nyt kiinnostaa vain räsäskä.
Muu on roskaa.- Anonyymi00102
Kaikki eivätä räsäskän perässä liihota..
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875