Sinulla on oikeus puhua rohkeasti mitä on laittomuus.
Se on Jumalan tahto ettet vaikenisi.
Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista ja mikä puhdasta.
Helluntaipastorit eivät opeta mikä on laittomuutta.
Saatko puhua helluntaiseurakunnassa ?
22
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun täytyt Pyhällä Hengellä tulet rohkeaksi ja puhut seurakunnassasi.
- Anonyymi00021UUSI
>>>>Kun täytyt Pyhällä Hengellä tulet rohkeaksi ja puhut seurakunnassasi.<<<<<
-------------
Lue koko Ef.5 luku ilman ennakko asennetta ja näe mitä on "Hengellä täyttyminen".
Jumalan Henki on pyhä Jumala eikä mikään " litramitta", vähän tai paljon. Jumala ri vähene eikä lisäänny. Hän on.
Paavsli kirjoittaa Ef.5. luku ensin varoittaen ettette eläisi lihallisten halujenne mukaan , ja sitten kehoittaa antamaan Hengen täyttäö itseänne. Miten??
Mikäli ihminen on täynnänsä lihab mieltä ja haluja ei ole tilaa Hengen vaikutukselle.
Elämällä Jumalan Sanan neuvob mukaan Jumalan Henki saa sijaa ihmisen elänässä. Sitä on " Hengellä täyttyminen noin lyhykäisyydessä sanottuna.
- Anonyymi00002
Olen pannut merkille, että joissakin helluntaiseurakunnissa on todistuskokouksissa ennakolta valitut 'todistajat', mutta kaikki ex-tempore tyyliset todistajat ovat ikäänkuin pannnassa, eikä näitä näin ollen päästetä todistamaan Jeesuksen elämästä heissä.
- Anonyymi00019UUSI
satanismia,
samaa kuin muuallakin valtiossa - Anonyymi00022UUSI
>>>>>>Olen pannut merkille, että joissakin helluntaiseurakunnissa on todistuskokouksissa ennakolta valitut 'todistajat', mutta kaikki ex-tempore tyyliset todistajat ovat ikäänkuin pannnassa, eikä näitä näin ollen päästetä todistamaan Jeesuksen elämästä heissä.<<<<
-------------
Hengellisen näivettymisen oire jos ruumiissa toimii vain peukalo ja etusormi. Kun ruumiin kaikki jäsenet toimivat niin ruumis elää ja tuottaa elämää.
----------------
”Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.”
1. Korinttilaiskirje 14:26 FB38
-------------------
”vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.”
Efesolaiskirje 4:15-16 FB38
------------------
Sokea "Reettakin " tajuaa että elämä puutttuu kun puuttuu em. asiat käytännössä.
- Anonyymi00003
[31] Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti. [32] Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
- Anonyymi00004
Sama systeemi jehovantodistajillakin.
- Anonyymi00005
"Todistukset" oman navan ympärillä.
Ei ne vahvista uskoa.- Anonyymi00009
Uskoni vahvistui lahkolaisuuteen kun kuulin todistuksen kuolleen helluntaipastorin herättämisestä ruumishuoneella.
- Anonyymi00006
Jos täytyt Pyhällä Hengellä niin saat rohkeuden puhua.
Todista se! - Anonyymi00007
Puheoikeus seurakunnassa jokaisella on kristillistä ja demokraattista.
Raamatussa puhutaan yleisestä pappeudesta. - Anonyymi00008
Jos menet puhumaan mikrofoniin niin älä kerää siitä maksua kuulijoilta.
- Anonyymi00010
Mitä tähän sanovat helluntaipastorit ?
Paljonko pitää heille maksaa että kertovat. - Anonyymi00011
"He tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti."
Kyse ei ollut helluntailaiskielistä eikä hurmahengistä. - Anonyymi00012
Saa sanoa että herjaaminen ja sotakiima syntiä.
Miksi ei saisi, jos kojoottikin voi ulvoa. - Anonyymi00013
Menin kerran kokoukseen rapulahumalassa ja sain todistaa. Eivät huomanneet missä kunnossa olin ennen kuin jälkikäteen, kun oli myöhäistä. Hyvin se todistus silti meni, mutta naapurit haistoivat vanhan ja tuoreen viinan penkillä.
- Anonyymi00014
Vaikene mykkä henki.
Lähde pois.
Puhu 🗣️ - Anonyymi00015
Laittomuutta on mainostaa ei oota.
Loveis... - Anonyymi00016
Ymmärrys on omistajalleen elämän lähde, mutta hulluus on hulluille kuritus.
- Anonyymi00017
Milloin pakkovauvakastettujen kirkonmenoissa saa puhua laittomuudesta?
- Anonyymi00018
Seurakunnan johtaja on narsisti ei se anna puhua kokouksessa.
- Anonyymi00020UUSI
Saa sitä lakia noudattaa Paavalia herjaamalla ja niin palauttaa järjestys seurakuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419