Saatko puhua helluntaiseurakunnassa ?

Anonyymi-ap

Sinulla on oikeus puhua rohkeasti mitä on laittomuus.
Se on Jumalan tahto ettet vaikenisi.

Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista ja mikä puhdasta.

Helluntaipastorit eivät opeta mikä on laittomuutta.

22

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kun täytyt Pyhällä Hengellä tulet rohkeaksi ja puhut seurakunnassasi.

      • Anonyymi00021
        UUSI

        >>>>Kun täytyt Pyhällä Hengellä tulet rohkeaksi ja puhut seurakunnassasi.<<<<<
        -------------
        Lue koko Ef.5 luku ilman ennakko asennetta ja näe mitä on "Hengellä täyttyminen".
        Jumalan Henki on pyhä Jumala eikä mikään " litramitta", vähän tai paljon. Jumala ri vähene eikä lisäänny. Hän on.

        Paavsli kirjoittaa Ef.5. luku ensin varoittaen ettette eläisi lihallisten halujenne mukaan , ja sitten kehoittaa antamaan Hengen täyttäö itseänne. Miten??
        Mikäli ihminen on täynnänsä lihab mieltä ja haluja ei ole tilaa Hengen vaikutukselle.
        Elämällä Jumalan Sanan neuvob mukaan Jumalan Henki saa sijaa ihmisen elänässä. Sitä on " Hengellä täyttyminen noin lyhykäisyydessä sanottuna.


    • Anonyymi00002

      Olen pannut merkille, että joissakin helluntaiseurakunnissa on todistuskokouksissa ennakolta valitut 'todistajat', mutta kaikki ex-tempore tyyliset todistajat ovat ikäänkuin pannnassa, eikä näitä näin ollen päästetä todistamaan Jeesuksen elämästä heissä.

      • Anonyymi00019
        UUSI

        satanismia,

        samaa kuin muuallakin valtiossa


      • Anonyymi00022
        UUSI

        >>>>>>Olen pannut merkille, että joissakin helluntaiseurakunnissa on todistuskokouksissa ennakolta valitut 'todistajat', mutta kaikki ex-tempore tyyliset todistajat ovat ikäänkuin pannnassa, eikä näitä näin ollen päästetä todistamaan Jeesuksen elämästä heissä.<<<<
        -------------
        Hengellisen näivettymisen oire jos ruumiissa toimii vain peukalo ja etusormi. Kun ruumiin kaikki jäsenet toimivat niin ruumis elää ja tuottaa elämää.
        ----------------
        ”Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭14‬:‭26‬ ‭FB38‬‬
        -------------------
        ”vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭16‬ ‭FB38‬‬
        ------------------
        Sokea "Reettakin " tajuaa että elämä puutttuu kun puuttuu em. asiat käytännössä.


    • Anonyymi00003

      [31] Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti. [32] Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.

    • Anonyymi00004

      Sama systeemi jehovantodistajillakin.

    • Anonyymi00005

      "Todistukset" oman navan ympärillä.
      Ei ne vahvista uskoa.

      • Anonyymi00009

        Uskoni vahvistui lahkolaisuuteen kun kuulin todistuksen kuolleen helluntaipastorin herättämisestä ruumishuoneella.


    • Anonyymi00006

      Jos täytyt Pyhällä Hengellä niin saat rohkeuden puhua.
      Todista se!

    • Anonyymi00007

      Puheoikeus seurakunnassa jokaisella on kristillistä ja demokraattista.
      Raamatussa puhutaan yleisestä pappeudesta.

    • Anonyymi00008

      Jos menet puhumaan mikrofoniin niin älä kerää siitä maksua kuulijoilta.

    • Anonyymi00010

      Mitä tähän sanovat helluntaipastorit ?

      Paljonko pitää heille maksaa että kertovat.

    • Anonyymi00011

      "He tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti."

      Kyse ei ollut helluntailaiskielistä eikä hurmahengistä.

    • Anonyymi00012

      Saa sanoa että herjaaminen ja sotakiima syntiä.

      Miksi ei saisi, jos kojoottikin voi ulvoa.

    • Anonyymi00013

      Menin kerran kokoukseen rapulahumalassa ja sain todistaa. Eivät huomanneet missä kunnossa olin ennen kuin jälkikäteen, kun oli myöhäistä. Hyvin se todistus silti meni, mutta naapurit haistoivat vanhan ja tuoreen viinan penkillä.

    • Anonyymi00014

      Vaikene mykkä henki.
      Lähde pois.
      Puhu 🗣️

    • Anonyymi00015

      Laittomuutta on mainostaa ei oota.
      Loveis...

    • Anonyymi00016

      Ymmärrys on omistajalleen elämän lähde, mutta hulluus on hulluille kuritus.

    • Anonyymi00017

      Milloin pakkovauvakastettujen kirkonmenoissa saa puhua laittomuudesta?

    • Anonyymi00018

      Seurakunnan johtaja on narsisti ei se anna puhua kokouksessa.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Saa sitä lakia noudattaa Paavalia herjaamalla ja niin palauttaa järjestys seurakuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe