Oikeisto: Rikkaiden varallisuus ei ole keneltäkään pois...

Anonyymi-ap

... mutta köyhien rahat on aina rikkailta pois.

Persu- ja kokoomuspoliitikot sekä muut oikeistolaiset kierrättävät kuuluisaa Tarja Halosen Punainen lanka- haastattelua joka tuutissa. Talousasiantuntijasankarit jaksavat pällistellä vasuripoliitikon tyhmyyttä kun tämä ei tajua ettei ihmisten rikastuminen ole keneltäkään pois. Tarja ei tajua raha- asioista mitään.

Oikeistolainen tajuaa miten maailma pyörii koska on niin viisas ja älykäs.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-sakki-2/tarja-halosen-suhtautuminen-vaurastumiseen/

Samaan aikaan samat oikeistolaiset ulisevat joka jumalan alustalla itkemässä kuinka sosiaaliturvaorjat siipeilevät rikkailta varustetuilla rahoilla. 😭 Köyhät vainoo rikkaita! Sosiaaliturvaorjat muodostavat veronmaksajille ja varsinkin rikkaille hirvittävän taloudellisen taakan koska heille maksetut tuet on rikkailta pois. Köyhät varastavat rikkaiden rahat verojen muodossa.

Viattomat varakkaat eivät varasta keneltäkään mitään. Varsinkaan juuri niiltä sosiaaliturvaorjilta ja veronmaksajilta joiden rahojen väärinkäytöstä ovat niin liikuttavan huolissaan 24/7.

Suomalaiset yritykset käyttävät koko ajan sosiaaliturvaorjia palkattomana työvoimana tehdäkseen itselleen voittoa. Ne varastavat sekä työntekijän palkan että työpanoksen tuottaakseen itselleen varallisuutta. Niille maksetaan verovarousta palkkatukia, yritystukia, tarjotaan orjia veronmaksajien piikkiin liukuhihnalla. Työehtosopimuksia kierretään koko ajan. Työt teetetään alivoimalla.

Vaan rikkaiden rahat eivät ole keneltäkään pois tietää oikeistolainen opettaa.

10

190

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarjalla ehkä kivat tulot itsellään! ;o))

• Anonyymi00002

Emme keskustele Tarjasta vaan oikeistologiikasta ja heidän häikäisevästä talousosaamisestaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Emme keskustele Tarjasta vaan oikeistologiikasta ja heidän häikäisevästä talousosaamisestaan.

Vasemmistolaisen osaamisessa jutun juurta ei ole.

• Anonyymi00003

Niin, etkö ole jo oppinut. Mitä enemmän rikkaille antaa rahaa, sitä enemmän sitä valuu kultaisena purona köyhille. Trickle down teoria vai mitä niitä skeidoja ihmisille syötetään. Ja suuryrityksiä pitää tukea, jotta luovat armollisesti työpaikkoja ihmisille, jotta ihmiset "saavat" tehdä töitä ja kiitellä niistä pyhistä työpaikoista. Ja enkelisijoittajat, ja mitä kaikkea sumutusta nyt nykyaikana onkaan.

• Anonyymi00004

Raha ratkaisee olkoon vallassa sossut tai kokkarit

• Anonyymi00005

Rahanpalvojien mantra. Sen vuoksi annoinkin rahan saatanan handlattavaksi jutuksi. Hänellä on kirkko aika täysi tässä ajassa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Rahanpalvojien mantra. Sen vuoksi annoinkin rahan saatanan handlattavaksi jutuksi. Hänellä on kirkko aika täysi tässä ajassa.

Eikö teidän taistolaisten pitänyt kuolla sukupuuttoon jo seitkytluvulla?

• Anonyymi00007

Jos raha kasautuu vain rikkaille, ei kulutus mene yritysten kassaan!

Tasaisempi tulonjako tuottaa useamman asiakkaan kotimaan yrityksille!

Tämä näkyy myös Suomen työttömyydessä. Tulonsiirroilla nimenomaan tasataan ostovoimaa koska muutamat harvat rikkaat eivät riitä jokapaikkaan kuluttamaan.

Koulutus on pääluku eli mitä useampia kuluttaja sitä parempi rahavirta yrityksille.

Nyt on leikattu juuri tätä. Kun leikkaa niiltä, joiden on pakko kuluttaa kaikki rahansa, se on suora leikkaus yrittäjältä. Kassa ei kilise jos ovi käynti harvenee!!

• Anonyymi00008

Onhan rikkaan rahat muilta pois. Jos ne varat eivät olisi rikkaalla, niin sitten ne olisivat muualla. Täysin loogista.

• Anonyymi00010

Ei oikein päde fiat-rahan kanssa, eli rahaa ei välttämättä edes olisi. Rahan arvo ei perustu nykyään mihinkään konkreettiseen, esim. kultaan tai hopeaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      829
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      829
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      779
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      738
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      37
      586
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      500
    13. 39
      475
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      11
      458
    16. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    17. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      455
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      451
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe