Provinssi peruslippu 3pv 249e. Pitää ostaa erikseen camping - lippu = Tulee vähintään hintaa = 350e
Nummirock 4pv 199e , sisältää leirinnän, teltta- ja autopaikan valvotulla leirintäalueella lipun voimassaoloajan.
Mielenkiintoiset erot festareissa
24
479
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Köyhälle kaikki on kallista.
- Anonyymi00002
Provinssissa rahat menee PRIDE-tukemiseen. Noin puolet menee siihen.
- Anonyymi00003
Kuka ihme edes käy provinseissa? Paska tapahtuma
- Anonyymi00007
"Noin puolet menee siihen." Olisko heittää linkkiä tähän faktaan?? Ei ei vai. Tuuli vain huulia siellä taas heilutelee.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka ihme edes käy provinseissa? Paska tapahtuma
No aika moni kun viime vuonnakin niitä kävijöitä oli 70000.
- Anonyymi00004
Ajan ja rahan haaskausta. Samat mitäänsanomattomat ja puhkisoitetut kappaleet kuulee työpaikan radiosta joka päivä ja saat haukut jos väännät toosan kiinni. Festareilla esiintyjät vetää kappaleet vähän miten sattuu, kenttä on kuravelliä ja täynnä massalampaita ihan ekstaasissa. On paljon parempaa käyttöä sille ajalle ja rahalle.
- Anonyymi00005
Jokainen voi ihan itse valita, mihin menee vai meneekö ollenkaan!
- Anonyymi00010
Mutta v….ttaa ku pitää lähteä kotoa pakoon tapahtuman ajaksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta v….ttaa ku pitää lähteä kotoa pakoon tapahtuman ajaksi.
Hae haitta korvauksia, joutavat maksamaan. Pahemmat traumat tuosta saa kuin suvivirrestä.
- Anonyymi00006
Joo onneks valinnanvaraa riittää kesän festareissa.
- Anonyymi00009
Eikös jokainen festivaali voi hinnoitella tapahtumansa ihan, miten itse haluaa?Asiakkaat sitten valitsee, mihin haluavat mennä, mihinkään ei pakko ole mennä!
- Anonyymi00011
Nummirock ollut aina halvempi koska siellä ei nyt juurikaan ole mitään maailmanluokan OIKEASTI ISOJA tähtiä. Samat räminät vuodesta toiseen. Joku helvetin Marduk melkeen aina. Ihan ok bändi ei siinä mitään, itsekin sitä kuuntelen jonkinverran mutta camoon, voishan sinne jonku muunkin metallijyrän kalastella.
Toinen syy on myös se että sitä järkkäilee paikallinen maamiesseura ja kolmas syy on se että siellä on 247 pystyssä olevat lavarakenteet ja huoltorakennukset, aidat jne jne jotka on samat kuin 20 vuotta sitten :) ei tarvi provinssin tavoin rakentaa festarialuetta aasta ööhön.- Anonyymi00017
No pitäiskö provinssin ottaa siitä mallia, eikä lyödä joka vuosi päätä seinään.
- Anonyymi00012
Joskus muutama vuosi sitten sain provinssiin ilmaseks lipun, kolmen päivän siis. Olin yhtenä päivänä siellä, ehkä joku 3 tuntia, ja en oikein missään vaiheessa tajunnut mikä järki tuos koko hommas on. Joo, esiintyjät eisintyy, mutta ei vain jotenkin kiinnosta. Turbolampaat laulaa ja hyppii, mutta en vain saa fiilistä, joku siinä tökkii. Hetken yritin heilua, mutta sekin tuntuu jotenkin typerältä. Mietin siinä loppuillasta, että mitähän helkkaria minä täällä teen, eihän tässä ole mitään järkeä, enkä saa mitään fiiliksiä. Niinpä lähdin sieltä kotiin, ja laitoin saunan päälle, ollipa sitten paljon mukavampi istuskella siinä terassilla, ja kuunnella lintujen laulua, oluttölkki kädessä. Ehkä vain näin nelikymppisenä, ei vain saa enää sellaista fiilistä mitä parikymppisenä, ja tuntee vain olevansa väärässä paikassa. Ei vain kiinnosta, siitä se kai on kiinni. Esiintyjät varmaan tekee parhaansa, mutta en ole oikein koskaan osannut fanittaa ketään, siinä vain on joku mikä ei sillä tapaa kiinnostele.
- Anonyymi00013
Olet asian äärellä. Aikansa kutakin. Itse ravasin ehkä noin 10 vuotta nummirokissa nuorempana ja mahtavaa oli. Nyt 40v en mistään hinnasta jäisi festareille telttaan makoilemaan kännipäissään. Ikääntyminen tekee tehtävänsä. Ehkä kaveriporukalla voisi mennä yhdeksi illaksi alueelle törpöttelemään jos siellä olisi joku isompi mielenkiintoinen orkesteri tarjolla.
- Anonyymi00014
Tulee paljon halvemmaksi mennä Herättäjäjuhlille ja Juhannuskonferenssiin ja Suviseuroihin.
- Anonyymi00023
Kyllä, arvo valintoja.
- Anonyymi00015
Valinnan vapaus on kaikilla.
- Anonyymi00016
Provinssi on täynnä Sini tukkaisia mutteri naama lepakoita. Pride olisi sopivampi nimi
- Anonyymi00019
Ai jaa? Ja sinä ilmeisesti nukuit äidinkielen tunneilla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai jaa? Ja sinä ilmeisesti nukuit äidinkielen tunneilla?
Osui ja uppos. Heti feministi lepakko kommentoi
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Osui ja uppos. Heti feministi lepakko kommentoi
Hoono soomi?
- Anonyymi00021
Mitäs on liput Powerparkkiin?
- Anonyymi00025
Ihan sama. Mieltä ei kannata myrkyttää näin vähäpätöisestä aiheesta. Kukin tekee ja saa tehdä omat päätöksensä. Mulla on liput jo moneen tapahtumaan laidasta laitaan. Kesä on lyhyt, siitä kaikki irti ja talvella sitten kiristetään lompsan nyörejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493