Mikä sähköauto 55-60 tonnin hintaluokassa?

Anonyymi-ap

Upouusi, neliveto, aika tilava. Ja tehoa kiitos. Mikä olisi paras?

PS. Älkää ehdottako mitään riisikippoa eli Toyotaa, Lexusta, Nissania koska ikinä en suostu edes istumaan japanian vehkeessä enkä salli sellaisen edes ajaa omakotitaloni pihaan. Oltava saksalainen, ruotsalainen, kiinalainen tai jenkki.

30

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mersun CLA nelivetoisena. Meillä takavetoinen mikä tuli aikaisemmin markkinoille ja on kiistatta paras koskaan ajamani auto ja ajamiani autoja on todella iso määrä. Tekniikan Maailmassa oli koeajossa nelivetoinen ja kehuivat että kulkee upeasti. Kyllä takavetokin ihan hyvin kulkee.

• Anonyymi00003

Ja onhan se kovemmilla pakkasilla niin helkkarin kylmäkin. -30C pakkasilla ei sisälämpötila noussut edes plussan puolelle.
        Luulisi 60 tonnilla saavan edes kunnollisen lämmityslaitteen autoon.

• Anonyymi00010

Ahdas ja matala sekä talvitestissä oli kylmä kuin pakastin.

• Anonyymi00002

Ja mikähän sen parhaan määritelmä mahtaa olla?

• Anonyymi00004

Kun joku nimittää japanilaista autoa riisikupiksi niin hänet tunnistaa aivottoman typeräksi juntiksi.

• Anonyymi00011

No mitä muuta japanialainen auto olisi kuin riisikuppi? Ne ovat aina samanlaisia, eli valovuoden jäljessä kaikessa länsiautoja ja nyt myös kiinalaisia. Surkeita ajaa, ruostuvat hetkessä romuksi, ahtaita ja epämukavia ja hevoset ovat poneja.

• Anonyymi00005

"enkä salli sellaisen edes ajaa omakotitaloni pihaan"

Tuollainen ajatusmaailma vasta on typeryyttä naurettavimmillaan.

• Anonyymi00007

Jos ei pidä aasialaista autoista jostain syystä, niin ei tykkää.
        Ei siitä pidä nokkaantua jos sinulla sellainen on sellainen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos ei pidä aasialaista autoista jostain syystä, niin ei tykkää.
        Ei siitä pidä nokkaantua jos sinulla sellainen on sellainen.

Mutta se, että että ei halua kenenkään edes tulevan pihalleen japanilaisella autolla tai ei halua edes istua japanilaisessa autossa on naurettavan typerää ja lapsellista. Kaikki vain nauravat tuollaiselle typerykselle.

Jos minun tuttavani kieltäisi minun ajamasta autollani hänen pihaansa niin kieltäisin vastaavasti häntä tulevasta minun taloni pihalle. Ja samalla ilmoittaisin asiasta muille ja kehoittaisin kaikkia tekemään saman.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta se, että että ei halua kenenkään edes tulevan pihalleen japanilaisella autolla tai ei halua edes istua japanilaisessa autossa on naurettavan typerää ja lapsellista. Kaikki vain nauravat tuollaiselle typerykselle.

Jos minun tuttavani kieltäisi minun ajamasta autollani hänen pihaansa niin kieltäisin vastaavasti häntä tulevasta minun taloni pihalle. Ja samalla ilmoittaisin asiasta muille ja kehoittaisin kaikkia tekemään saman.

Oma on asiani. Olen sukulaisille ja tutuille sanonut jo 90-luvulla että japanilaisella autolla jos ajatte joskus niin ette aja minun taloni pihaan sitä. Kadunreunaan jätti Mitsubishinsa aikoinaan serkkupoika, mutta sentään nykyisin ajaa Audilla.

• Anonyymi00006

Tuossa hintaluokassa on jo aika paljon valinnan varaa ja ei kun jokainen koeajoille ja tutkimaan testejä ja tietoja mitä on saatavana.
      Toinen on kuitenkin parempi toiselle kuin se toinen.

• Anonyymi00008

Tesla Model Y AWD LR Premium. Neliveto, tilaa kunnolla, energiapihi, hyvät penkit ja äänentoisto, hiljainen, hyvä alusta ja erittäin lämmin talvella.

• Anonyymi00013

Tesla on kyllä tosiaan käynyt vahvasti mielessä. Olen sen kokeillutkin, tämän uuden faceliftin. Uusia mallejakin on tulossa saksalaisilta lähiaikoina, valinta on vaikea.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tesla on kyllä tosiaan käynyt vahvasti mielessä. Olen sen kokeillutkin, tämän uuden faceliftin. Uusia mallejakin on tulossa saksalaisilta lähiaikoina, valinta on vaikea.

No enpä muuta voi sanoa, kun olen autosta pitänyt 2 kk kokemuksella. Varsinkin talvella nelivedon maastotila mäessä oli upea kokemus. Mutta käy koeajamassa vaihtoehdot läpi. Ioniqit eivät myöskään ole kovin pahoja, mutta valinta osui nyt Teslaan.

• Anonyymi00014

Olipa tuossa äärimäisen typerä aloitus...! Miksi et kysyisi asiaa suoraan äidiltäsi?

• Anonyymi00017

Parhaasta tiedä, mutta ID7 GTX farkku oli minun mieleen. En tosin ostanut pakasta vedettyä, vaan 2025 mallisen 12 tkm ajetun. Just palasin autonhakureissulta.

• Anonyymi00018

Kuka vielä ostaa Tesloja ja tukee Trumpin vouhotuksia! . Ei hitto, ei mistään hinnasta.

• Anonyymi00019

Ne ostaa Tesloja joilla on rahaa, eli ei koske sinua millään tavalla.
        Jatka vaan sillä muutaman satasen pakoputkiritsallasi.

• Anonyymi00020

Trump on kunnon johtaja, vahva ja suorasanainen, kuten mm. Hegseth. Meidän pomot on neitosia, nyyh. Tesla nyt vaan on paras sähköauto, se on osattu suunnitella fiksusti ilman ennakkoluuloja ja sidoksia vanhaan fossiilimaailmaan.

• Anonyymi00021

Käytä rahasi johonkin parempaan kohteeseen. Autoilu on jo passe.

• Anonyymi00022

ehkä paremmin kannattaa sijoittaa tuo 60 tonttua oikein niin saat hyvitettyä auton arvonalennuksen joka on kova viidessä vuodessa..

• Anonyymi00024

Mulla on sijoitettuna ainakin 10 x tuo summa... On varaa ostaa yx sähkis.

• Anonyymi00023

Subaru Elcat !

• Anonyymi00025

VW id4 GTX, jämerä, ovissa kassakaapin jumahdus, ei rämähdys. Kaunis met.punaisena, kiihtyy hyvin, viimeistelty, kova kokonaisuus.

• Anonyymi00030

Entäs Subaru Elcat ?

• Anonyymi00026

Täältä neuvoja kyselevillä ei ole varaa tuon hintaluokan autoon. Ota yksi nolla pois.

• Anonyymi00027

Sinulle käy jokin auto Jaguarin tai Fiatin valikoimista.

• Anonyymi00028

VW konsernilta löytyy tuossa hintaluokassa hyviä vaihtoehtoja.

• Anonyymi00029

Jos itse olisin ostamassa tuon hintaluokan neliveto-sähkäriä suuntaisin katseen ehkä neljän rinkulan liikkeeseen.

Eihän tuo Audin Q4 -etron perusmalli mikään "tykki" ole mutta kyllä niilläkin ehtii paikasta A paikkaan B ihan riittävän nopeasti.
      https://www.nettiauto.com/hakutulokset?haku=P835106782

• Anonyymi00031

Neljä rinkulaa = VW konsernia.
        ID seiskasta nyt parin päivän kokemus, eikä ole pahaa sanottavaa. Pikkusen mukavamman oloinen alusta ID neloseen verrattuna, kulutus samaa luokkaa, isompi akku, isommat sisätilat + kaikennäköisiä pikku parannuksia ja helpoituksia entiseen verrattuna 👍👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      62
      7552
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1439
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe