Milloin nyky nuoriso aloittaa henkisen vallankumouksen ja tekevät kaiken sen eteen että yhteiskunta muuttuu paremmaksi?Järkytyin kun uutisissa sanottiin että nuoriso on somessa jopa 5 h per pv...
1990-luvulla olin teini-ikäinen.Silloin nuoriso oli hyvin luovaa ja juuri kukaan ei heilunut netissä.Teimme kaikkemme sen eteen että yhteiskunta muuttuisi paremmakai.Osallistuimme mielenosoituksiin eläinten ja luonnon puolesta,vastustimme sotia.Söimme vain kasvisruokaa ja näytimme keskisormea lehmän tappaja firmoille kuten paska mäcille.Olimme hyvin luovia.Kokeilimme soittaa kaikkia erilaisia soittimia,teimme biisejä,maalasimme,piirsimme,teimme omia lehtiä aiheista jotka kiinnostivat meitä.
Haluaako nykynuoriso elää sillä tavalla että vasta vanhainkodissa joku laitteen kanssa elänyt huomaa että hupsista vaan en elänyt päivääkään täysillä vaan heiluin vain pinnallisen laitteen kanssa ja nyt olen jo niin vanha etten jaksa enää muuttaa maailmaa paremmaksi.Joku älykäs nuori ehkä joku päivä aukaisee silmänsä ja aloittaa henkisen vallankumouksen vai minunko se nyt pitää tehdä...olen jo aika vanha ja väsynyt mutta tehkää te nuoret edes jotain juuri nyt niin että ette joudu katumaan pinnallista elämäntyyliä sairaalassa tai vanhainkodissa.
Henkinen vallankumous
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ysärin alussa oli netti vielä tekemässä tuloaan, sitten ysärin loppua kohden alkoi oleman usemman kotonakin, elikkä olisit sinäkin tuhlannut aikaasi netissä jos olisi ollut mahdollista.
Suurin ero on se ettei tuolloin netti ollut koko ajan mukana kuten nykyään, eikä tuolloin ollut somea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men56993- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.281891