Töiden määrä on kasvanut räjähdysmäiseti. Ei ehdi tehdä kuin osan kysynnästä. On pahoillaan asiakkaiden puolesta mutta hyvillään yrityksensä puolesta. Kyseessä tunnettu pääkaupunkiseudulla toimiva yritys, jääköön nimi mainitsematta. Itsekin olen joutunut käymäön jo kolme kertaa vajaan 1,5 vuoden aikana.
Autosähkökorjaaja kiittää sähköautojen yleistymistä
Anonyymi-ap
6
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
No eipä ole vielä neljän vuoden aikana tarvinnut sähköautoa korjata. Vain yksi huolto.
Näin vähällä ei fossiiliautoilla ikinä päästy.- Anonyymi00003
Mites permanto jaksaa ???
- Anonyymi00006
Ensimmäinen katsastus kertoo sitten totuuden.
- Anonyymi00002
Kohta 130 tkm takana sähkärillä. Huollot karvan verran alle 600€ koko ajalta.
- Anonyymi00004
Tottahan sähköauton korjaaja haluaa töitä.
Kovin outo avaus.- Anonyymi00005
Kyllä niitä riittää automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942