Voi sitä " ihanaa"

Anonyymi-ap

Koiran kakan / pissan tuoksua mikä lehahtaa ilmoille auringon lämmittäessä mukavasti , aaah mikä tuoksu.

13

513

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nämä läjät jätetään usein keskelle kävelytietä, ikäänkuin tahallaan (tai siellä taluttajan yläpäässä ei raksuta pahemmin)!
      Eikö vastuulliset koirankävelyttäjät kärsi tälläisestä? Koska - koiranpaska kengissä syyllistää kaikki koiran omistajat?

• Anonyymi00012

Asuessani kaupungissa, luin paikallisen tuoreen aviisin yleisöpalstaa, jonne joku oli kirjoittanut, että xxxxkadulla oli koiranpaskaa niin, ettei tiennyt, minne astuisi. Tulin niin uteliaaksi, että otin koiran matkaan ja lähdin lenkille sinne xxxkadulle. Mitä ihmettä näinkään? Puhdas lumi (niin puhdas kun kaupungissa voi olla), ei ollut aurattu, kun luntakaan ei ollut satanut. En paskan paskaa nähnyt, no oma koira kyllä tortut väänsi, mutta ei kadulle vaan ojan pohjalle, mihin nyt 8 m flexi ylti. En viittinyt rämpiä sinne, kun ajattelin, että sinne häviää, mutta jotkut näköjään ei kävelle kaduilla vaan rämpivät ojien pohjia hake.assa koiranpaskaa. Toki se koiranpaska voi olla vaikka cityketun😁

• Anonyymi00002

Mukava huomata vielä olevan ihmisiä jotka osaavat nauttia kevään alkamisesta täysin rinnoin.

• Anonyymi00003

"Täysin rinnoin" on jonkun mielestä sama kuin "kengät täysin paskoin"!
      Nautintonsa kullakin?

• Anonyymi00004

"Voi yhren kerran" sanoi pohojanmaan polliisi.Lopetetetaan nyt tämä tyhjänpäiväinen valittaminen ja vinkuminen.

• Anonyymi00006

Eihän sellaiselta voi käytöstapoja odottaa joka hihnan mitan päästä päivittäin tuijotta piskin takapuolta.

• Anonyymi00005

Kevään ihanat tuoksut

• Anonyymi00007

Keskustelujen kausiaihe keväisin.

• Anonyymi00008

Itse käyn säännöllisesti vääntämässä tortut eri puolille Hyvinkäätä. Säästän näin vesilaskussa.
      Ja kyllähän se vessapaperikin maksaa.

• Anonyymi00009

Minäkin harrastan tuota. Ihana tietää että ei ole yksin 🥰♥️

• Anonyymi00010

Käteesikö pyyhit?? Kakkakäsi.

• Anonyymi00014

Hyvä idea, taidan ottaa käyttöön kans🤣

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyvä idea, taidan ottaa käyttöön kans🤣

Käden paskaiseksi jättämisenkö?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      171
      2133
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      312
      1811
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe