Verkkokieltoa, heti!
Järkyttävää! Saimaannorppia kuolee jatkuvasti verkkoihin!
20
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tappioitakin on kestettävä. Suojelun kannalta on tarkoituksenmukaista ettei kiellot herätä liikaa vastustusta.
- Anonyymi00007
Järkyttävää, että ihmisiä kuolee jatkuvasti, kaikkialla.
- Anonyymi00002
Onko se kristillisenä esiintyvä essayah eläinten vihaaja? Eikö hänen toimenkuvaan kuulu puuttua asiaan? Jos ei, vaihdettakoon ministeriä luotettavampaan.
- Anonyymi00003
Se vihaa Gazan lapsiakin.
- Anonyymi00004
Taitaa olla harrastuksenaan verkkokalastus?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se vihaa Gazan lapsiakin.
Arabit vihaavat lapsiaan, mutta rakastavat molokia.
- Anonyymi00005
Varmaan hyvää tuollainen nuori norppa jos uuniin laittas.
- Anonyymi00006
näiden kalastajien tarpeet tuli estäää... -
- Anonyymi00009
Oma vika kun uivat niihin. Minä lasken verkot aina norpan takapuolelle ja siian etupuolelle.Yhtään norppaa en ole saannut, siikoja on tullut useita.
- Anonyymi00010
Kalaa saa kalakaupasta, ei tarvitse hyljeverkoilla pyydystellä.
- Anonyymi00011
Pysyisivät poissa edes norppa-alueilta!
Mutta ei!
- Anonyymi00012
Ei tule mitään verkkokieltoa ainakaan tämän hallituksen aikana. Persut pistävät vastaan. Asiaahan jo Eduskunnassa käsiteltiin n. vuosi sitten.
- Anonyymi00013
Ku pitää saaha juuri pyydystettyä muikkua juhannuspöytiin, oli se yksi selitys...
- Anonyymi00015
Taas yksi syy olla äänestämättä perussuomalaisia.
- Anonyymi00017
Perussuomalaisten isänmaallisuus on sitä laatua, jossa vihataan suomalaista luontoa ja suomalaista kulttuuria.
- Anonyymi00014
Olisi kiva nähdä että eläimiä joskus oikeasti suojellaan. Ja kalastukseen eri systeemi.
- Anonyymi00016
Sairasta että jotkut boomeriukot verkkokalastavat "harrastuksena" ja täyttävät omat ja naapurien pakastimet kaloilla, joita on vaan pakko pyytää ja tappaa, vaikka kukaan ei sitä kalaa tarvitse. Ja siinä sivussa menee muutama norppa. Tavallinen tarinahan on, että ukko selittää että niin ja noin monta kymmentä vuotta olen kalastanut verkoilla eikä ikinä ole norppa verkkoon tarttunut - kunnes sitten tarttuu.
Oma appi-vainaa oli näitä maanisia verkkokalastajia (ei onneksi Saimaalla) ja sitten pesää tyhjentäessä oli yksi arkkupakastimillinen kalaa, jota kukaan ei halunnut. Sääliksi kävi tunkea parikiloisia kuhia biojätteeseen, mutta kun kukaan ei tiennyt mitä vuosikertaa ne oli, niin ei muutakaan vaihtoehtoa ollut. - Anonyymi00018
Pikkukuutit pitäisi tappaa kivuttomasti haulikolla !
Olisi eettisempää "kannanhoitoa" - Anonyymi00019
Saimaannorppa on vieraslaji - en ole edes nähnyt sellaista!
- Anonyymi00020
Saimaannorppa on nyt lainsuojaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891