Se näkyy tympivän näitä joitain muiden ketjujen edustajia. Onkohan se niille liian kotimainen?
ABC huoltamoketju
3
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suosi suomalaista.
Ensimmäinen ABC-asema avattiin vuonna 1998, ja nykyään ketjuun kuuluu yli 100 liikennemyymälää ympäri Suomen.
ABC:n kotimaisuus käytännössä:
Liha: Kaikki ABC-ravintoloissa tarjoiltava liha on kotimaista.
Ruoan alkuperä: Raaka-aineita hankitaan suomalaisilta toimittajilta, ja ruoka valmistetaan usein paikan päällä.
Omistus: ABC on osa S-ryhmää, joka on suomalainen osuustoiminnallinen yritys.
Polttoaine: ABC:n polttoaineet hankitaan Neot-yhtiöltä, joka on S-ryhmän ja St1:n yhteinen, suomalaisomistuksessa oleva yhtiö.
ABC-ketju on uudistanut konseptiaan vuosien varrella vastaamaan paremmin asiakkaiden toiveita, joissa korostuvat kotimaisuus ja laatu.
Ei kelpaa joillekin kotimaisuus? - Anonyymi00002
S-ryhmän ostoista saa hyvät bonukset. Teboileilta sai ennen plussapisteitä, mutta ryssän bensan myyjien kanssa tuon sopimuksen Kesko lopetti.
Ei ole kukaan enää oikein halukas yhteistyöhön Putinin puljun kanssa. - Anonyymi00003
Suomen Teboilin kampanjalaput muutama vuosi sitten oli naurettavia.
Ei muka mitään tekemistä venäläisomistuksen kanssa ja tuota "totuutta" jakoi suomalaisyrittäjätkin asiakkailleen totena. Pitivätköhän ne asiakkaitaan yhtä tyhminä kuin itse ovat, vai esittivätkö he itse tyhmempää kuin olivat? Kas siinäpä kysymys, mutta asiakkaiden ymmärryksen aliarvioimisen ajattelisin olevan pitkässä juoksussa yrittäjälle epäedullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688