Miikka Maaranen studiossa Uusitielehdenpodcastissa kysymyksen pitääkö naisten äänioikeus poistaa naisilta pois äänestys ja isät vain äänestää. Miikka aikoo ottaa kaiken pois. Oletteko kaikki samaa mieltä.
Mistä voi kysyä Kansanlähetys linjauksia äänioikeis
34
447
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä yrität trollata?
Miikka Maarasella ei ole mitään tekemistä kansa lähetyksen kanssa! - Anonyymi00002
Missä studiossa?
- Anonyymi00003
Niiranenarjokorpi podcast taitaa olla.näon saman. Uusitien podcast. Haastatteli jotain teologia . Lansanljetys ei ole ennen ollut näin tiukka kun miehet on kohta rintamalla ja naiset hoitaa muun niin äänioikeus ok
- Anonyymi00005
Valehtelet!
- Anonyymi00006
Tästä voit valita. Kerro mikä jakso ja missä ajassa puhuvat noin!
https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/niiranen-ja-marjokorpi-1143305 Anonyymi00006 kirjoitti:
Tästä voit valita. Kerro mikä jakso ja missä ajassa puhuvat noin!
https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/niiranen-ja-marjokorpi-1143305Tuossahan nuo 1700-luvun ajatusmaailman omaavat tuollaista juttelevat...
https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/niiranen-ja-marjokorpi-1143305/episodes/mita-raamattu-sanoo-naispappeudesta-761308540Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Tuossahan nuo 1700-luvun ajatusmaailman omaavat tuollaista juttelevat...
https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/niiranen-ja-marjokorpi-1143305/episodes/mita-raamattu-sanoo-naispappeudesta-761308540Ehkä he elävät täysin väärää aikaa?
- Anonyymi00009
Mummomuori2 kirjoitti:
Ehkä he elävät täysin väärää aikaa?
Niin, tai uskovat sen, mitä Raamattuun on kirjoitettu.
Liberaallikristityhän viisveisaavat Raamatun opetuksista. Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, tai uskovat sen, mitä Raamattuun on kirjoitettu.
Liberaallikristityhän viisveisaavat Raamatun opetuksista.:D Miten se oikeuttaa yhteiskunnan rapauttamisen?
- Anonyymi00020
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Miten se oikeuttaa yhteiskunnan rapauttamisen?
Niinkö siellä sinun Raamatussa lukee? Että Jumala sanoo: "Noudattakaa minun käskyjäni, jotta yhteiskunta rapautuu."?
- Anonyymi00021
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Tuossahan nuo 1700-luvun ajatusmaailman omaavat tuollaista juttelevat...
https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/niiranen-ja-marjokorpi-1143305/episodes/mita-raamattu-sanoo-naispappeudesta-761308540Kansanlähetys, tai ketä kristillistä tahoa sitten tarkoitatkin, ei saa ajatella 1700-luvun mukaisesti, mutta kaikki ateistit muistavat aina sanoa, että länsimainen tiede ja sivistys pohjaa Antiikin Kreikkaan ja laki Antiikin Rooman lakiin. Ne ovat paljon vanhempia juttuja kuin 1700-luku.
- Anonyymi00004
Marjokorpi on Venäjällä vihitty.
- Anonyymi00007
Tietenkin, omien vaimojensa kanssa.
Siis mikä mikä mies se Miikka Maaranen on?
- Anonyymi00010
Olisikohan se Maarasen Jussin poika?
- Anonyymi00008
Miikka Niiranen
- Anonyymi00011
Mummomuori2 kirjoitti:
Ahaa...
Mitä sitten?
- Anonyymi00012
Mummomuori2 kirjoitti:
Oli tuosta nimestä vähän epäselvyyttä.
"Mistä voi kysyä Kansanlähetys linjauksia äänioikeis"?
Missä mummonmuori vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin? Anonyymi00012 kirjoitti:
"Mistä voi kysyä Kansanlähetys linjauksia äänioikeis"?
Missä mummonmuori vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin?Yritin etsiä kysymyksiä tästä ketjusta, mutta ei niitä ollut.
Vastaan toki aiheisiin liittyviin kysymyksiin aina siinä ketjussa, missä niitä käsitellään.- Anonyymi00013
Mummomuori2 kirjoitti:
Yritin etsiä kysymyksiä tästä ketjusta, mutta ei niitä ollut.
Vastaan toki aiheisiin liittyviin kysymyksiin aina siinä ketjussa, missä niitä käsitellään.Sinähän et yleensä vastaa sinulle esitettyyihin kysymyksiin, vaan poistut paikalta, kun esitetään hankalia kysymyksiä.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinähän et yleensä vastaa sinulle esitettyyihin kysymyksiin, vaan poistut paikalta, kun esitetään hankalia kysymyksiä.
Olen kyllä vastannut, jos olen huomannut sen olevan asiallinen ja ketjun aiheeseen liittyvä.
Asia vain on niin, että tässä vuosien aikana olen oppinut, että kun joku ei itse ole osannut jatkaa keskustelua, on sitten tehnyt oman aloituksensa. Vaikka vastaus löytyisi alkuperäisestä ketjusta, olen saattanut joihinkin vastata saman jutun.
Mutta ongelma on se, että kun tivataan, vaikka siihen vastaisi, niin kommentti yleensä on, etten ”minä lue”.
Sitten seuraa trolliarmeija, joka laittaa noita ”kysymyksiään” useisiin ketjuihin, vaikkei edes liity aiheisiin. Ei siis ole edes tarkoitus keskustella vaan pelkästään tehdä kiusaa.
Joten…- Anonyymi00014
Mummomuori2 kirjoitti:
Olen kyllä vastannut, jos olen huomannut sen olevan asiallinen ja ketjun aiheeseen liittyvä.
Asia vain on niin, että tässä vuosien aikana olen oppinut, että kun joku ei itse ole osannut jatkaa keskustelua, on sitten tehnyt oman aloituksensa. Vaikka vastaus löytyisi alkuperäisestä ketjusta, olen saattanut joihinkin vastata saman jutun.
Mutta ongelma on se, että kun tivataan, vaikka siihen vastaisi, niin kommentti yleensä on, etten ”minä lue”.
Sitten seuraa trolliarmeija, joka laittaa noita ”kysymyksiään” useisiin ketjuihin, vaikkei edes liity aiheisiin. Ei siis ole edes tarkoitus keskustella vaan pelkästään tehdä kiusaa.
Joten…Seliseli, missä vastaukset?
- Anonyymi00015
Mummomuori2 kirjoitti:
Joten…No voisitko jo vihdoin vastata ja seistä sanojesi takana:
1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?
2. Missä ovat todisteet siitä, että Raamatun historia ja kertomukset ja arkeologia ei pidä yhtä nykyisen tietämyksen kanssa, kuten sinä väitit?
Miksi et seiso sanojesi takana vaan poistut palstalta? Anonyymi00015 kirjoitti:
No voisitko jo vihdoin vastata ja seistä sanojesi takana:
1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?
2. Missä ovat todisteet siitä, että Raamatun historia ja kertomukset ja arkeologia ei pidä yhtä nykyisen tietämyksen kanssa, kuten sinä väitit?
Miksi et seiso sanojesi takana vaan poistut palstalta?”1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?”
Kuuntele, lue ja ota selvää. Kyllä tietoja löytyy vaikka millä mitalla.
”2. Missä ovat todisteet siitä, että Raamatun historia ja kertomukset ja arkeologia ei pidä yhtä nykyisen tietämyksen kanssa, kuten sinä väitit?”
Eksegetiikka on tieteen ala, joka alkoi kehittymään 1700-luvulla. Asioista löytyy satoja teoksia, missä on tarkoin tutkittu kaikkea, mitä on löydetty.
”Miksi et seiso sanojesi takana vaan poistut palstalta?”
Siksi että elämässä on paljon muutakin kuin istua tietokoneen ääressä istumassa ja vastailemassa aina samoihin asioihin.- Anonyymi00016
Mummomuori2 kirjoitti:
”1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?”
Kuuntele, lue ja ota selvää. Kyllä tietoja löytyy vaikka millä mitalla.
”2. Missä ovat todisteet siitä, että Raamatun historia ja kertomukset ja arkeologia ei pidä yhtä nykyisen tietämyksen kanssa, kuten sinä väitit?”
Eksegetiikka on tieteen ala, joka alkoi kehittymään 1700-luvulla. Asioista löytyy satoja teoksia, missä on tarkoin tutkittu kaikkea, mitä on löydetty.
”Miksi et seiso sanojesi takana vaan poistut palstalta?”
Siksi että elämässä on paljon muutakin kuin istua tietokoneen ääressä istumassa ja vastailemassa aina samoihin asioihin.” Siksi että elämässä on paljon muutakin kuin istua tietokoneen ääressä istumassa ja vastailemassa aina samoihin asioihin”
Sinulla el näytä olevan. 😂😂😂😂😂😆😆😆😆😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥲😅 Anonyymi00016 kirjoitti:
” Siksi että elämässä on paljon muutakin kuin istua tietokoneen ääressä istumassa ja vastailemassa aina samoihin asioihin”
Sinulla el näytä olevan. 😂😂😂😂😂😆😆😆😆😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥲😅Jaa :D Vaikka olen päiväkausia välillä pois.
- Anonyymi00017
Mummomuori2 kirjoitti:
Jaa :D Vaikka olen päiväkausia välillä pois.
Milloin aiot vastata:
"”1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?” Anonyymi00017 kirjoitti:
Milloin aiot vastata:
"”1. Missä ovat todisteet siitä, että USA:n evankelikaalit opettavat vastoin Raamattua, kuten sinä väitit?”Olen sen kertonut useissa eri kommenteissa. Toki voi sinua varten laatia yksikertaisemmankin selityksen, jotta ymmärrät.
- Anonyymi00018
Mummomuori2 kirjoitti:
Olen sen kertonut useissa eri kommenteissa. Toki voi sinua varten laatia yksikertaisemmankin selityksen, jotta ymmärrät.
Mitä et nyt ymmärrä?
- Anonyymi00019
Mummomuori2 kirjoitti:
Minä ymmärrän oikein hyvin.
Mitä sitten kyselet?
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä sitten kyselet?
:D Enhän minä kysele vaan joku anonyymi toitottaa monessa ketjussa noita kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381969Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus141514Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621167
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 74831
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33813