Kuten Stubb myönsi: " – Voin vain sanoa, että Suomen näkökulmasta yritän valita taisteluni. Minun sotani on sota Ukrainassa, Stubb sanoo.""
Eli sodassa ollaan Venäjää vastaan kuten Stubb myönsi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/68f8e67c-f9ec-4f98-bf28-ceb66daa60db
Stubb myönsi Suomi sodassa Venäjää vastaan Ukrainassa,
13
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
EU sotii ikivihollista vastaan. Kaikki on enkkujen syytä, sairas kansa.
- Anonyymi00013
CIA-koulukiusaaja-luonnevikainen-homottaja-Stubb yritti saada Suomen mukaan sotaan, ärsyttämällä Venäjä toimimaan?
Eikö tuon jo lain mukaankin voisi karkottaa maasta maanpetturina ties kuinka monella syytteellä?
- Anonyymi00002
KP imperiumi
https://areena.yle.fi/1-74400299 - Anonyymi00003
Kohta Ryssä lähtee katsomaan että mitä siellä karjalassa taas huudetaan.
- Anonyymi00004
Se on Stubbib sota ei Suomen, kuten Iranin sota on Yrumpin sota ei usan.
Hyvä juttu. Olen aina halunnut retuuttaa toppahousuja pitkin Suomen metsiä💪
- Anonyymi00005
Nyt se zwedupelle matkii jo idoliaan ja esikuvaansa, eli hullu-hitleriä, eikä ihmekään kun luulee olevansa jokin "arjalainen yli-ihminen" :
"Mein kampf"
Kyllä pellegermaanit on ääliöitä..... - Anonyymi00006
stubb hyvä muistaa myös naton säännöt ketä vastaan sodassa:
https://areena.yle.fi/1-64197177- Anonyymi00007
ovellani käy usein ukraina rahakerääjiä ja sanon
aina että naton sääntöjen mukaan en suomalaisena voi osallistua.. - Anonyymi00009
Minä olen samaa mieltä tuossa, ettei Stubb saisi tukea liian voimakkaasti Ukrainaa, tuo on jo lähes fanaattista :-(
- Anonyymi00008
Zwedupelle ztubido käy "erillis" sotaa, ja liitto sakemannien kanssakin on voimissaan taas niinkuin oli vuonna 1918 ja vuosina 1940--1944.
Noi zwedupellet ovat tehneet meille aina pelkkää paskaa vain.. - Anonyymi00010
Tää sodanlietsonta on niin reikäpäistä touhua ...
- Anonyymi00012
eihää tuo sitä meinaa vaan että se lähempänä jotenki seurataan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703