Kun tätä palstaa seuraa, niin jotenkin tämä juttu osuu kohdalleen...
https://www.youtube.com/watch?v=aa-VkX_HRvQ
Karpo ja henkiparantaja
50
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro ihan omin samoin. mitä nyt yrität vittuilla!
No katso kuule tuon pätkä, niin sitten ymmärrät. Jos osaat ajatella ja yhdistää faktoja. Joka tosin on epätodennäköistä juuri sinulta. Sinähän väitit että juutalaiset muuttuivat Rooman vainoja pakoon v 70 Amerikkaan....
- Anonyymi00003
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
No katso kuule tuon pätkä, niin sitten ymmärrät. Jos osaat ajatella ja yhdistää faktoja. Joka tosin on epätodennäköistä juuri sinulta. Sinähän väitit että juutalaiset muuttuivat Rooman vainoja pakoon v 70 Amerikkaan....
Miten tämä liittyy tähän päivään ja miten yleensä luterilaisuuteen ?
Karpon videot on vanhoja ja hän kuoli -25, mutta ei tehnyt enää näitä videoitaan pitkään aikaan.
Teiden (turhasta)suolaamisesta teki aikoinaan hyvän videon.
Suomen oloihin ei saada suolaamalla kesäkeliä, ainoastaan harha siitä, että tiet ovat sulat, mutta yli - 7°, ei enää voi suolata ja hyvä niin.
Ihminen, joka ei osaa ajaa talvikelissä, ei tarvitse ajokorttiakaan.
Teit tästä aloituksen jo anona, mutta asiaahan sulla ressukalla ei taaskaan ole. Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän päivään ja miten yleensä luterilaisuuteen ?
Karpon videot on vanhoja ja hän kuoli -25, mutta ei tehnyt enää näitä videoitaan pitkään aikaan.
Teiden (turhasta)suolaamisesta teki aikoinaan hyvän videon.
Suomen oloihin ei saada suolaamalla kesäkeliä, ainoastaan harha siitä, että tiet ovat sulat, mutta yli - 7°, ei enää voi suolata ja hyvä niin.
Ihminen, joka ei osaa ajaa talvikelissä, ei tarvitse ajokorttiakaan.
Teit tästä aloituksen jo anona, mutta asiaahan sulla ressukalla ei taaskaan ole.Sä olet ihan pimee. Kerro toki koska olen tehnyt sen muka anona? Ja kun tuon pätkän katsoo, niin tajuaa miksi täällä kirjoitellaan että "juutalaiset lähtivät vuonna 70 Rooman vainoja pakoon Amerikkaan". Samanlaista sekoilua tuo videon on ja yhteinen nimittäjä on uskonto. Juuri siksi se sopii hyvin tälle palstalle...
- Anonyymi00004
Sä olet ihan pimee. Kerro toki koska olen tehnyt sen muka anona? Ja kun tuon pätkän katsoo, niin tajuaa miksi täällä kirjoitellaan että "juutalaiset lähtivät vuonna 70 Rooman vainoja pakoon Amerikkaan". Samanlaista sekoilua tuo videon on ja yhteinen nimittäjä on uskonto. Juuri siksi se sopii hyvin tälle palstalle...
Mene kuule muualle aukoon typerää päätäsi!
- Anonyymi00005
Kusipää ateistin sekoilua on kiva seurata! 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kusipää ateistin sekoilua on kiva seurata! 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂
Itselläsihän sitä näyttää - ainakin hymynaamojen mukaan -olevan kusta koko pää täynnä. No ehkä sinä aito-lainen joskus opit, että ei aina kannata ampua itseään jalkaan....
- Anonyymi00009
Sä olet ihan pimee. Kerro toki koska olen tehnyt sen muka anona? Ja kun tuon pätkän katsoo, niin tajuaa miksi täällä kirjoitellaan että "juutalaiset lähtivät vuonna 70 Rooman vainoja pakoon Amerikkaan". Samanlaista sekoilua tuo videon on ja yhteinen nimittäjä on uskonto. Juuri siksi se sopii hyvin tälle palstalle...
Valehtelet, ettet tehnyt anona toista samanlaista.
Tuo oppi josta puhut lienee mormonismia. Siihen natsaa omaisuuskansan pako Amerikkaan täysin.
Muuan tuttu nainen kääntyi muutama vuosi sitten mormoniksi. Tällä täysillä eläneellä ihmisellä on viisi lasta, joista jokaisella eri isä.Anonyymi00004 kirjoitti:
Mene kuule muualle aukoon typerää päätäsi!
Jeesus rakastaa epäkohteliaisuutta ja huonoja käytöstapoja. Niiden avulla on jo miljoonia saatu uskomaan Häneen.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Valehtelet, ettet tehnyt anona toista samanlaista.
Kuulit varmaan Äänen, joka kertoi tuosta.
- Anonyymi00025
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kuulit varmaan Äänen, joka kertoi tuosta.
Toinen valopää, tästä tehty toinen aloitus on/ oli siis olemassa, ellei sitä poistettu. siinä oli teksti 1/1 tämän Mnot,in teksteihin.
Vai olitko se sinä, doesn't matter.
- Anonyymi00002
En jaksa katsoa videota jostakin, mahd. ö-tason huijarisaaranaajasta, jonka vedätyksiä jotkut taikauskoon taipuvaiset, itsekin hengellisesti epäraittiit henkilöt ovat tukeneet ja saatuaan hupinsa ja menetettyään rahansa, sitten esiintyvät kuin uhreina.
"Minun lampaani tuntevat minun ääneni ja vierasta ääntä he eivät seuraa."
Kukin seuraa oman herransa ja paimenensa ääntä ja seuraukset ovat aina sen mukaiset. - Anonyymi00006
"Sontiaiset kitakiinni!" :D :D
Lieköhän aitolaisen äiti!? - Anonyymi00007
Alussa sanotaan että ei asialla ole mitään tekemistä uskonnon eikä hengellisyyden kanssa.
Kuten ei ole.
Yhtä vähän kuin sotakiimalla.- Anonyymi00010
Onhan sillä tekemistä uskonnon kanssa. Akka käyttää uskontoa huijausvälineenä. Vaikuttaa että on ainakin omasta mielestään kristitty, ja saanut tehtävänsä jumalalta, ja jeesukseenkin vetosi. Kysyi huijaamaltaan uskooko tämä jeesukseen.
Osa taas huijaa herkkäuskoisia uskonnolla, vaikka itse eivät usko. Niin tai näin, uskonto on vaarallinen koska se mahdollistaa ihmisten huijaamisen. Uskonnollinen viitekehys autta huijauksessa, oli huijari uskovainen tai ei.
Tuo nainen teki rahaa syöttämällä törkeitä valheita höynäytettävilleen. Paitsi että menettivåt rahaa, niin myös parisuhde kärsi "henkiparantaja"naisen valheista. Seurauksena oli varmasti psyykkistä pahoinvointia, ehkä unettomia öitä.
Päästettiinhän Jalovaarakin ihan evl. kirkkoihin höpöttämään omiaan, Anonyymi00010 kirjoitti:
Onhan sillä tekemistä uskonnon kanssa. Akka käyttää uskontoa huijausvälineenä. Vaikuttaa että on ainakin omasta mielestään kristitty, ja saanut tehtävänsä jumalalta, ja jeesukseenkin vetosi. Kysyi huijaamaltaan uskooko tämä jeesukseen.
Osa taas huijaa herkkäuskoisia uskonnolla, vaikka itse eivät usko. Niin tai näin, uskonto on vaarallinen koska se mahdollistaa ihmisten huijaamisen. Uskonnollinen viitekehys autta huijauksessa, oli huijari uskovainen tai ei.
Tuo nainen teki rahaa syöttämällä törkeitä valheita höynäytettävilleen. Paitsi että menettivåt rahaa, niin myös parisuhde kärsi "henkiparantaja"naisen valheista. Seurauksena oli varmasti psyykkistä pahoinvointia, ehkä unettomia öitä.
Päästettiinhän Jalovaarakin ihan evl. kirkkoihin höpöttämään omiaan,Juurin näin. Aivan sama kuin Patrick Tiainen, joka kuitenkin tuli tunnontuskiin ja tunnusti huijanneensa ihmisiä. Sen jälkeen ihmiset, jotka olivat uskoneet häneen kuin vuoreen saivat tietysti hepulin.
Ainoa keino heillä oli vakuuttaa muille ja kai itselleekin että he eivät olleet uskoneet Tiaista. Joka tapauksessa laitauskovien parissa koko juttu oli todella nolo ja sen vuoksi joku hörhö kävi tarjoamassa puukko Tiaiselle.
- Anonyymi00011
Karpo sanoi että kyse ei ole uskonnosta eikä hengellisyydestä, vaan huijaamisesta.
- Anonyymi00012
Aivan ja Karpon ohjelmat paljastivat huijareita, epäoikeudenmukaisuutta ja muita epäkohtia.
Ainoastaan Mnot tuntuu olevan se höynäytettävä, joka luulee, että uskovat näihin uskoisi.
Näin myös näiden Patrik Tiaisten ja Jalovaarojen kohdalla.
Tänä päivänä maailma on täynnänsä kaikenmaailman huijareita ja valehtelijoita, mutta eihän nämä uskovia ole, vaikka sillä yrittävät ihmisiä petkuttaa ja kerätä rahat pois.
Itse en taida edes tuntea sellaista uskovaa, jota olisi noin höynäytetty, mutta sittenkään, eihän näitä voi uskoviin rinnastaa, huijarit ovat huijareita.
Näitä hyväuskoisia ihmisiä, joita voi huijata, valitettavasti on olemassa, mutta eihän se heidän uskoa himmennä.
Aloittaja sensijaan tekee näitä aloituksiaan tarkoituksenaan pilkata uskovia, mutta tulee samalla tunnustaneensa, että on hyvin yksinkertainen höynäytettävä ja taitaa uskoa näitä huijareita. Anonyymi00012 kirjoitti:
Aivan ja Karpon ohjelmat paljastivat huijareita, epäoikeudenmukaisuutta ja muita epäkohtia.
Ainoastaan Mnot tuntuu olevan se höynäytettävä, joka luulee, että uskovat näihin uskoisi.
Tänä päivänä maailma on täynnänsä kaikenmaailman huijareita ja valehtelijoita, mutta eihän nämä uskovia ole, vaikka sillä yrittävät ihmisiä petkuttaa ja kerätä rahat pois.
Itse en taida edes tuntea sellaista uskovaa, jota olisi noin höynäytetty, mutta sittenkään, eihän näitä voi uskoviin rinnastaa, huijarit ovat huijareita.
Näitä hyväuskoisia ihmisiä, joita voi huijata, valitettavasti on olemassa, mutta eihän se heidän uskoa himmennä.
Aloittaja sensijaan tekee näitä aloituksiaan tarkoituksenaan pilkata uskovia, mutta tulee samalla tunnustaneensa, että on hyvin yksinkertainen höynäytettävä ja taitaa uskoa näitä huijareita.Seli seli. Tässä saarnaa ennen "paljastumista" Virroilla ja väkeä oli kuulemma paikalla runsaasti.
"Patrick Tiainen vieraili ensimmäistä kertaa Virroilla ja saarnasi Jumalan läsnäolosta. Porukkaa oli paikalla runsaasti ja ihmiset vaikuttivat tyytyväisiltä kuulemaansa."
https://www.youtube.com/watch?v=UTABz5RziVY
PS. Oliko sulla vielä muuta?Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Seli seli. Tässä saarnaa ennen "paljastumista" Virroilla ja väkeä oli kuulemma paikalla runsaasti.
"Patrick Tiainen vieraili ensimmäistä kertaa Virroilla ja saarnasi Jumalan läsnäolosta. Porukkaa oli paikalla runsaasti ja ihmiset vaikuttivat tyytyväisiltä kuulemaansa."
https://www.youtube.com/watch?v=UTABz5RziVY
PS. Oliko sulla vielä muuta?Minulla on vielä muuta. Eli tässä:
"10 203 katselukertaa 23.9.2015
Kokkolan pyörremyrsky Patrick Tiainen vieraili Helsingissä Kohtaamispaikka seurakunnassa. Nuoresta iästään huolimatta hän julisti väkevästi uskonhenkistä ja Kristus keskeistä Jumalan sanaa voitelussa. Jumala miestä siunatkoon jatkossakin."
https://www.youtube.com/watch?v=erJkXvBEY28
"@SnoWman7171
9 vuotta sitten (muokattu)
Tää oli supersiunaavaa:) thanks! varsinki 50:42
@Topsiekku
10 vuotta sitten
Iloitsen patusta suunnattomasti =)
@markotora7274
9 vuotta sitten
Tässä on yksi karismaattisimmista todistajista mitä minä tiedän. "
PS. Oliko sulla vielä jotain muuta....- Anonyymi00021
Minulla on vielä muuta. Eli tässä:
"10 203 katselukertaa 23.9.2015
Kokkolan pyörremyrsky Patrick Tiainen vieraili Helsingissä Kohtaamispaikka seurakunnassa. Nuoresta iästään huolimatta hän julisti väkevästi uskonhenkistä ja Kristus keskeistä Jumalan sanaa voitelussa. Jumala miestä siunatkoon jatkossakin."
https://www.youtube.com/watch?v=erJkXvBEY28
"@SnoWman7171
9 vuotta sitten (muokattu)
Tää oli supersiunaavaa:) thanks! varsinki 50:42
@Topsiekku
10 vuotta sitten
Iloitsen patusta suunnattomasti =)
@markotora7274
9 vuotta sitten
Tässä on yksi karismaattisimmista todistajista mitä minä tiedän. "
PS. Oliko sulla vielä jotain muuta....Oli mullakin, uskot siis näihin huijareihin, kuten monet hyväuskoiset.
Saattaa mennä nyt sulta ohi, mutta ihminen, joka sydämestään uskoo Jumalaan, hänellä on Pyhä Henki, joka ohjaa, opettaa ja kulkee vierellä.
Jeesus lupasi ennen taivaaseen astumistaan, että puolustaja, Pyhä Henki, jonka minä lähetän Isäni tyköä, tekee juuri tuota, josta kerroin.
Tuo sama PH erottelee henget niin, ettei uskova sorru niihin. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oli mullakin, uskot siis näihin huijareihin, kuten monet hyväuskoiset.
Saattaa mennä nyt sulta ohi, mutta ihminen, joka sydämestään uskoo Jumalaan, hänellä on Pyhä Henki, joka ohjaa, opettaa ja kulkee vierellä.
Jeesus lupasi ennen taivaaseen astumistaan, että puolustaja, Pyhä Henki, jonka minä lähetän Isäni tyköä, tekee juuri tuota, josta kerroin.
Tuo sama PH erottelee henget niin, ettei uskova sorru niihin.Sen verran mulla oli vielä muutakin, että kun nolaat täällä itseäsi ja tämä nykyinen nimimerkkisi Mnot kuienkin bannataan, toivottavasti pian, niin ota seuraavaksi nimimerkiksesi "kaikkiaseleipäelättää", joka kuvasi sinua parhaiten.
Otan osaa... Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloittaja sensijaan tekee näitä aloituksiaan tarkoituksenaan pilkata uskovia, mutta tulee samalla tunnustaneensa, että on hyvin yksinkertainen höynäytettävä ja taitaa uskoa näitä huijareita.>Ainoastaan Mnot tuntuu olevan se höynäytettävä, joka luulee, että uskovat näihin uskoisi.
Mitä? 😃
Molemmathan olivat varsin laajoissa uskovaispiireissä suorastaan palvottuja hahmoja.
Älä aliarvioi ihmisten muistia...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pirkko-jalovaaran-tarina-saarnasi-rukousilloissa-ihmiset-hurmioon-tuomio-rahankeraysrikoksesta-mursi-kulissit/6376946Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo sama PH erottelee henget niin, ettei uskova sorru niihin.Ahaa! Eli kaikki tuhannet Tiaisen ja Jalovaaran kiihkeät seuraajat
*_eivät olleet lainkaan oikeasti uskossa_*,
koska Pyhis ei auttanut heitä.
Tajuatko kuinka julma ihminen olet? Et, ette te aina oikeassa olevat narsistit koskaan tajua. 🚮- Anonyymi00026
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ahaa! Eli kaikki tuhannet Tiaisen ja Jalovaaran kiihkeät seuraajat
*_eivät olleet lainkaan oikeasti uskossa_*,
koska Pyhis ei auttanut heitä.
Tajuatko kuinka julma ihminen olet? Et, ette te aina oikeassa olevat narsistit koskaan tajua. 🚮Vai julma, jos oion teidän harhojanne.
Kaikki eivät usko koskaan, et varmaan sinäkään, mikäli sinua oikein luen, näin sanoo Jumalan sana = Raamattu.
Jeesus varoittaa eksyttäjistä monessa kohtaa, mm Matt. 24- luvussa, sekä kehottaa seuraajiaan olemaan tarkkana, koska he esiintyvät Hänen nimissään ja eksyttävät jos mahdollista, valitutkin, kuten Hän jatkaa...
Liikut alueella, josta et tunnu ymmärtävän mitään, silti esiinnyt täällä muka tietävinäsi, huh huh... Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo sama PH erottelee henget niin, ettei uskova sorru niihin.Seli seli. Noiden kahden lisäksi maailmalta löytyy vaikka kuinka paljon uskonnolla isoa tiliä tekevää huijaria. Osaan heistä, joiden kanssa jopa henki on halpaa, voit tutustua sarjassa kulttijohtajat.
He "surfaafat" paikasta toiseen ihan omalla suihkukoneella, koska heidän mukaansa jessekin oli käyttänyt vastavaa menopeliä, jos silloin moinen lentävä härveli olisi ollut tarjolla.
https://areena.yle.fi/1-50654164
Oma huvittava puolensa laitauskovien kirjoituksissa on että te kauhistelette piispojen palkkoja. Sitten ette sano mitään Patmoksen pomojen liksoista, jotka on saatu uskovilta huijaamalla lahjoituksina.Anonyymi00023 kirjoitti:
Sen verran mulla oli vielä muutakin, että kun nolaat täällä itseäsi ja tämä nykyinen nimimerkkisi Mnot kuienkin bannataan, toivottavasti pian, niin ota seuraavaksi nimimerkiksesi "kaikkiaseleipäelättää", joka kuvasi sinua parhaiten.
Otan osaa...Kerros nyt koska minun nimimerkki on "bannattu"? Ja mieti sen jälkeen kuka nolasi ja kenet?
- Anonyymi00027
Kerros nyt koska minun nimimerkki on "bannattu"? Ja mieti sen jälkeen kuka nolasi ja kenet?
Alkuperäinen oli "Mistänäitäoikeintulee" ja nyt " Mitäsnäitäoikeintulee" ja sinä kuvittelet, ettei eroa huomaa ?
Alkuperäinen on siis bannattu ja otit tämän uuden käyttöön kuvitellen, ettei sitä huomata, olet sä melkoinen pele kahdella l- kirjaimella.
Kaikkiaseleipäelättää. Anonyymi00027 kirjoitti:
Alkuperäinen oli "Mistänäitäoikeintulee" ja nyt " Mitäsnäitäoikeintulee" ja sinä kuvittelet, ettei eroa huomaa ?
Alkuperäinen on siis bannattu ja otit tämän uuden käyttöön kuvitellen, ettei sitä huomata, olet sä melkoinen pele kahdella l- kirjaimella.
Kaikkiaseleipäelättää.Niin ja kerro nyt kuka nyt nolasi ja kenet? Ynnä sinuna minä puhuisi nimerkeistä yhtään mitään, koska esiinnyt anona. Amen.
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Niin ja kerro nyt kuka nyt nolasi ja kenet? Ynnä sinuna minä puhuisi nimerkeistä yhtään mitään, koska esiinnyt anona. Amen.
Ai niin ja sinut sitten varmaan elättää "pyhä henki" koska sinulla tuntuu olevan kaikki tieto plus taito plus kunnia tällä palstalla.
PS. Eikö sinua yhtään edes hävetä suoltaa täällä päivästä toiseen täyttä roskaa? Roskaa, joka on hyvin kaukana ajatuksesta "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi". Plus edelleen olen valmis tapaamaan sinut koska tahansa, mutta ethän sinä reppana uskalla tavata minua. Näin siksi että olet täysi pelle, jota äitisi on pitänyt liian vähän sylissä ja nyt yrität kompensoida pienuuttasi herjaamalla netissä. Kasva toki aikuiseksi...Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaikkiaseleipäelättää.No kerro nyt mihin sinä nyt hävisit? Lähditkö juutalaisten kanssa kohti Amerikkaa vuonna 70 kun Roomassa alkoivat kristittyjen vainot kuten sinä täällä väitit....
- Anonyymi00028
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ai niin ja sinut sitten varmaan elättää "pyhä henki" koska sinulla tuntuu olevan kaikki tieto plus taito plus kunnia tällä palstalla.
PS. Eikö sinua yhtään edes hävetä suoltaa täällä päivästä toiseen täyttä roskaa? Roskaa, joka on hyvin kaukana ajatuksesta "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi". Plus edelleen olen valmis tapaamaan sinut koska tahansa, mutta ethän sinä reppana uskalla tavata minua. Näin siksi että olet täysi pelle, jota äitisi on pitänyt liian vähän sylissä ja nyt yrität kompensoida pienuuttasi herjaamalla netissä. Kasva toki aikuiseksi...On täysin selvää, että toinen meistä suoltaa "täyttä roskaa" ja se toinen en ole minä.
Sä tosiaan luulet, ettei uskovat tiedä/ tunnista näitä huijareita, mutta ole huoleti, varmasti ne tunnistetaan.
Miten sinun tapaaminen asiaa miksikään muuttaisi, vai yritätkö nyt jotenkin uhkailla anonyyminä *askan jauhajana minut anonyymin kirjoittajan ?
Olen aina ymmärtänyt, ettei sinua yksinkertaisesti voi ottaa vakavasti, koska valehtelet, herjaat ja muutenkin esiinnyt epäsosiaalisesti täällä.
Siteeraat rakkauden kaksoiskäskyä, joka kuuluu;
"Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja lähimmäistä niinkuin itseäsi."
Tätäkö toteutat ? Anonyymi00028 kirjoitti:
On täysin selvää, että toinen meistä suoltaa "täyttä roskaa" ja se toinen en ole minä.
Sä tosiaan luulet, ettei uskovat tiedä/ tunnista näitä huijareita, mutta ole huoleti, varmasti ne tunnistetaan.
Miten sinun tapaaminen asiaa miksikään muuttaisi, vai yritätkö nyt jotenkin uhkailla anonyyminä *askan jauhajana minut anonyymin kirjoittajan ?
Olen aina ymmärtänyt, ettei sinua yksinkertaisesti voi ottaa vakavasti, koska valehtelet, herjaat ja muutenkin esiinnyt epäsosiaalisesti täällä.
Siteeraat rakkauden kaksoiskäskyä, joka kuuluu;
"Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja lähimmäistä niinkuin itseäsi."
Tätäkö toteutat ?Katsopas kun tuli pellelle kiire siirtää maalitolppa kun huomasi puhuneensa täyttä roskaa minun bannauksesta. No ymmärtäähän tuon kun ottaa koville matka Amerikkaan jonne hän lähti yhdessä juutalaisten kanssa Roomasta vuonna 70…
- Anonyymi00029
Katsopas kun tuli pellelle kiire siirtää maalitolppa kun huomasi puhuneensa täyttä roskaa minun bannauksesta. No ymmärtäähän tuon kun ottaa koville matka Amerikkaan jonne hän lähti yhdessä juutalaisten kanssa Roomasta vuonna 70…
"Katsopas kun tuli pellelle kiire siirtää maalitolppa kun huomasi puhuneensa täyttä roskaa minun bannauksesta. "
No eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin, kirjoita asiasta vain ...
Uskovia ohjaa Pyhä henki jonka Jeesus lähetti ja siksi myös se parantamisvoima on käytössämme. Pitää vaan muistaa että me itsessämme emme paranna ketään, mutta se Jeesus mikä meissä asuu parantaa kun rukoilemme. Missä ajassa ja millä tavalla niin sen määrää sitten Isä Jumala. Amen - Anonyymi00030
Katsopas kun tuli pellelle kiire siirtää maalitolppa kun huomasi puhuneensa täyttä roskaa minun bannauksesta. No ymmärtäähän tuon kun ottaa koville matka Amerikkaan jonne hän lähti yhdessä juutalaisten kanssa Roomasta vuonna 70…
Sulla ei tapasi mukaan mikään mene perille.
Taas esittelet noita fraasejasi maalin siirroista, mikäli esiinnyt täällä kahdella samantapaisella nimimerkillä, se on ylläpidon asia.
Siis näin;
"Alkuperäinen oli "Mistänäitäoikeintulee" ja nyt " Mitäsnäitäoikeintulee" ja sinä kuvittelet, ettei eroa huomaa ?"
Mutta kirjoitksesi paljastaa kaikkine epäloogisuuksineen, että sama *askan jauhaja on kyseessä, kummallakin olet yrittänyt ilmeisesti hiljentää minut noilla tapaamis -pyyntöinesi.
Ole pelle rauhassa, ei tee minkäänlaista vaikutusta, pidän sinua vielä tyhmempänä, kun alat uhoamaan.
”Anonyymi00010” 2026-03-23 19:32:43 kirjoitti:
”Onhan sillä tekemistä uskonnon kanssa. Akka käyttää uskontoa huijausvälineenä. Vaikuttaa että on ainakin omasta mielestään kristitty, ja saanut tehtävänsä jumalalta, ja jeesukseenkin vetosi. Kysyi huijaamaltaan uskooko tämä jeesukseen.”
Niin, ikävä kyllä joihinkin huijauksiin käytetään myös ihmisten uskoa. Jos näiden kanssa ei ole kriittinen, niin uskolla voidaan tehdä paljon pahaa.- Anonyymi00014
Ongelma on, että jo se koko uskontokin itse on huijausta. Ja uskolla lopputulos on sitten tämä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ongelma on, että jo se koko uskontokin itse on huijausta. Ja uskolla lopputulos on sitten tämä.
Kuoliaaksi kidutettu ihminen itse tosi Jumalana koko opin perustana. HALOO!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuoliaaksi kidutettu ihminen itse tosi Jumalana koko opin perustana. HALOO!
Ja kaiken lisäksi vielä kiroukseksi kirottuna. Se on todellinen taitolaji tehdä näillä eväillä jopa pyhyyttä. Vain uskovaiset kykenee siihen.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi vielä kiroukseksi kirottuna. Se on todellinen taitolaji tehdä näillä eväillä jopa pyhyyttä. Vain uskovaiset kykenee siihen.
Unohdit perkaamisen. On tärkeää muistuttaa perkuusta.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Väärin. Olet yhtä kapea katseinen kuin eräät uskovat.
- Anonyymi00013
Se nainen on ihan aito uskovainen omasta mielestään, eikä huijari, Saatana vaan sen mielestä pilaa sitten lopputuloksen. Tällaisia juuri uskovaiset ovat.
- Anonyymi00017
Karpon asia - "nainen otti itse yhteyttä" - ei liity siihen, että mitä uskonnon varjolla tehdään, vaan siihen, että mikä uskonto itsessään on.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Karpon asia - "nainen otti itse yhteyttä" - ei liity siihen, että mitä uskonnon varjolla tehdään, vaan siihen, että mikä uskonto itsessään on.
Se perustuu nimenomaan pahuuteen, aiheutetut avioerot ja riidat ja syyllistämiset ovat juuri itse sitä uskontoa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se perustuu nimenomaan pahuuteen, aiheutetut avioerot ja riidat ja syyllistämiset ovat juuri itse sitä uskontoa.
Nainen kertoo saaneensa Jumalalta tämän tehtävän. Kristinuskon Jumala on edelleenkin Saatana, ja edelleenkin uudestisyntymällä Pyhällä hengellä uskovaiset kertovat saavansa demonit kimppuunsa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nainen kertoo saaneensa Jumalalta tämän tehtävän. Kristinuskon Jumala on edelleenkin Saatana, ja edelleenkin uudestisyntymällä Pyhällä hengellä uskovaiset kertovat saavansa demonit kimppuunsa.
Ja edelleen Galatalaiskirje 3:13 - Jeesus Kristuksena on kirottu KIROUKSEKSI.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yes, mutta meidän puolestamme. Siinä on vissi ero!
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja sitten perataan, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889