”Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.”
2 Piet 3:10
Se tulee, mutta aikamääristä on turha puhua. Jumala vain tietää.
Herran Jeesuksen Kristuksen päivän tulemus
7
125
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kuulostaa ytimen räjähdykseltä eli vetypommilta eli ydinpommilta. Jos sellaisia tulee useita niin ketään ei jää tänne maapallolle. Kauanko on aikaa hirosimasta? Se oli nykyisiin nähden pieni. Saas muuten nähdä että saako Iran sittenkin sen ydinpomminsa, mutta vain räjähtävänä. Se poistaisi paljon ongelmia juuri nyt.
- Anonyymi00002
Kannatta siis varata kättä pidempä.
- Anonyymi00004UUSI
Ei riitä.
- Anonyymi00003
Pietari sai tämän profetian Pyhässä Hengessä Jumalalta.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä.
- Anonyymi00006UUSI
On varmaankin ennen kuin tietoa miten uraani halkeaa ihmiset ihmetelleet että mitä ihmettä Raamattuun on kirjoitettu ja että nyt Pietari valehtelee että mitään tuollaista kuumuudessa hajoamista voi tapahtua. Tiede on siinä väittellyt Raamattua vastaan, että aivan käsittämättömyyksiä selitelty.
- Anonyymi00007UUSI
Rasistinen Raamattu sisältää tappamista, tuhoa, uhkailua, vihapuhetta.👹👹👹
Ei budhalaisuudessa❤️ ole tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512