Menisitkös Deitti-ohjelmaan;)
Viime yönä katselin tätä brittiversioo, siell oli sellainen 60+ herrasmies tanssimassa tietään naisten sydämiin;) tai miten vaan. mutt Hänellä oli valittavana 5 erilaista naista ja HÄN -harmillista kyllä- valitsi just sen joka dissas hänen tanssimistaan, (Josta tämä mies oli kovin ylpeä - ikäisekseen) :D
Naked Attraction /Suomi
5
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, en kyllä itse menis. Tuo heidän suhde jäikin sitten kovin lyhytaikaiseksi.
jooh, aina ei voi onnistua Deitti ohjelmassakaan, se on niin Ihmisistä kiinni. Sehän se kai tuon ohjelman pointti on, että vaikka silmää miellyttäis, =) muuten ei osu kohdilleen <3
- Anonyymi00002
Näin se on. Mutta kyllä aika rohkea täytyy olla että osallistuu.
- Anonyymi00003
Mä olen sitä muutamia kertoja katellut. Siellä on yllätävän tavallista väkeä. Porukka ei ole pelkästään mitään 20v. malleja, vaan vanhempiakin. Myös ylimääräisiä kiloja voi olla vähän siellä sun täällä. Mun mielestä se on ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616