Osaako joku teologi tai teleologi sen selittää?
Miksi tarina maan varastamisesta on uskonto?
6
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Selitä sinä ensin se valhe jonka mukaan jokin maa on varastettu.
- Anonyymi00002
Tarkoitatko putinia vai moosesta?
Molemmat kusettaa kansaansa 40 pitkää vuotta.- Anonyymi00003
"Osaako joku teologi tai teleologi sen selittää?"
Sehän kuuluu islamin oppiin.
Kun joku alue on joskus kuulunut muslimien hallintaan, niin se on IKUISESTI islamin omaisuutta. Näin opetti Muhammed, vaikka ei itse koskaan käynyt Israelissa.
Kun juutalaiset oli ajettu pois Israelista ja muslimit valtasivat Israelin 600-luvulla jKr, niin tuon opin perusteella Israel kuuluu ikuisesti islamille. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun joku alue on joskus kuulunut muslimien hallintaan, niin se on IKUISESTI islamin omaisuutta. Näin opetti Muhammed, vaikka ei itse koskaan käynyt Israelissa.
Kun juutalaiset oli ajettu pois Israelista ja muslimit valtasivat Israelin 600-luvulla jKr, niin tuon opin perusteella Israel kuuluu ikuisesti islamille.Samanlainen oppi on myös Venäjällä. Kaikki alueet, joihin venäläinen sotaväki on joskus astunut jalallaan, kuuluvat Venäjään. Putin soveltaa tätä kokosydämisesti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun juutalaiset oli ajettu pois Israelista ja muslimit valtasivat Israelin 600-luvulla jKr, niin tuon opin perusteella Israel kuuluu ikuisesti islamille.Sionistiset juutalaisethan itse loivat islamin tuhotakseen kristillisen Rooman.
Rooma taas saapui alueella, koska alistetut alkuperäisasukkaat niin pyysivät.
Eihän toki ole ensimmäinen kerta kun työkalusta tuleekin vihollinen. Ja entisestä vihollisesta ystävä. Vanha Testamentillinen historia on täynnä tuota veivaamista ja epäilemättä on sitä tulevaisuudessakin.
Ainakin niin kauan kuin maanvarastaminen on uskonnoksi kohottamisen arvoinen asia. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samanlainen oppi on myös Venäjällä. Kaikki alueet, joihin venäläinen sotaväki on joskus astunut jalallaan, kuuluvat Venäjään. Putin soveltaa tätä kokosydämisesti.
Jokainen venäläisen sotilassaappaan jalka jää siihen maahan, jota se on yrittänyt valloittaa.
Venäjä, tulevaisuudessa paraurheilun suurvalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112