Putin ja Paavi 23 kaksi marjaa by Nostradamus
Anonyymi-ap
2024-08-26 18:49:38
Ilmoita
Ogmios lähestyy suurta Bysanttia,
barbaariliiga karkotetaan.
Kahdesta laista pakanallinen epäonnistuu,
barbaari ja vapaamies ikuisessa taistelussa. (V-80)
Aina kun suuri tyranni nousee ylös, on kosmisen tasapainon kysymys, että suuri sankari nousee tasapainottamaan tätä. Tämä johtaja luultavasti nousee maanalaisesta liikkeestä jostain Keski-Euroopasta, ja hänet ylistetään ja tunnustetaan yleisesti monilta mailta, jotka eivät ole Antikristuksen vallan alaisia, mutta jotka kamppailevat häntä vastaan.
Oletan, että hän on nyt pappi, koska hänellä on papin vaatteet päällä, mutta hän on melko tyytymätön kirkkoon. Ei näytä siltä, että hän tulee olemaan kirkon kanssa pidempään. Ja näyttää siltä, että hän on Prahan kaupungissa, Tšekkoslovakiassa.
Hän on lyhyt ja jäykkä, mutta hänellä on ystävälliset kasvot. Hän muistuttaa paavi Johannes XXIII:ta. Hän on rakennettu kuin hän, mutta paljon kauniimman näköinen, ja hänellä on paljon ystävällisemmät silmät. Hänellä on hyvät, täyteläiset ja paksut slaavilaiset piirteet. Hänellä on hymyilevät, iloiset kasvot, mutta hän on erittäin vakava ja päättäväinen auttaa. Hän on erittäin älykäs mies, ja hän tietää kuinka kiertää asiat. Hän on hurmuri ja tarkoittaa hyvää. Hänellä ei ole yhtä negatiivista ajatusta tai asennetta muita kohtaan; Itse asiassa hän uhraisi mitä tahansa muiden ihmisten puolesta. En usko, että hänestä tulee pappi ikuisesti. Hänellä on uskoa ja hyvät aikomukset, mutta hänellä ei ole negatiivisuutta, jota useimmat uskonnolliset kantavat. Hän on omistautunut maailmanpalvelin.''
MAAILMAN MENOA PANNAAN NYT... ND
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Barbaari matu ja Vapaamies Tumppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716