hätätila lomaparatiisissa

Anonyymi-ap

19

380

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Kannattiko näin turhan aloituksen tekeminen ?

• Anonyymi00005

Voit kiittää minua myöhemmin kun vältit lomahelvetin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voit kiittää minua myöhemmin kun vältit lomahelvetin.

Perseaukisten on mentävä lomaparatiiseihin pakettimatkoille ja mielumin äkkilähdöillä,kun ei ole varaa muunlaiseen lomamatkaan. Suomen kesä ja kotimaanmatkailu se maksaa,mutta on sen arvoista verotulot jää suomeen ja työllistää . Sitten taas maksellaan visalaskuja kun koko luottoraja on hummattu lomaparatiisissa. hotellin uima altaalta pidemmällä ei kuitenkaan moni edes käy siellä lomaparatiisissa,mutta facebookissa on kuva todisteena että on käyty ainakin siellä ja hauskasti on mennyt olut tuoppi turvan alla se viikon helvetti.

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00008

Eikä kunta tee tällekään asialle mitään🤔

• Anonyymi00009

Kyllä kunnan pitäisi maksaa paluulennot Vesilahden kansalaisille jos ovat jumissa kriisipesäkkeissä jonne ovat lähteneet unelmalomalle.

• Anonyymi00010

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/e77c7421-3c0e-4244-b511-1a130821075e

Miltei kaikilla Ilmatieteen laitoksen havaintoasemilla mitattiin uusi maaliskuun keskilämpötilan ennätys, Ilmatieteen laitos kertoo tiedotteessaan.

Meteorologi Markus Mäntykangas kirjoittaa Forecan blogissa, että maaliskuu on ollut koko maassa yhtä lämmin kuin tyypillinen huhtikuu vertailukaudella 1981–2010.

Poikkeuksellista vuodenaikaan nähden oli se, että pohjoisimmat lumettomat havaintoasemat ylsivät jopa Pohjois-Pohjanmaan Taivalkoskelle ja Pudasjärvelle.

Ennätyksen alhaisia lumensyvyyksiä mitattiin myös esimerkiksi Lieksan, Rautavaaran, Pielaveden, Vieremän, Nurmeksen, Puolangan, Utajärven, Posion, Kuusamon ja Savuskosken mittauspisteillä.

Tiedotteessa kerrotaan, että Sodankylän maaliskuu oli lämpimin yli sataan vuoteen.

• Anonyymi00012

Reippaina käymme rekkain alle lauloi Hassisen kone.

Reippaina käymme kohti maapallon tuhoa ja nopeutamme sen tuloa sodilla.

Kohta saunaa ei tarvitse Suomessakaan asuntoihin rakentaa.

Hyvää Pääsiäistä!

• Anonyymi00011

Missä päin täällä Vesilahdella tämä on?

• Anonyymi00013

Joka puolella päin.

• Anonyymi00014

Pakko vaan änkeä sinne etelään vaikka olisi viimeinen matka. Sairasta touhua .

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Kyllähän se on niin, että talvet on menetetty. Tai ainakin lumiset talvet. Pimeät ja märät talvet ovat jatkossa.

https://yle.fi/a/74-20219278

Tämän vuoden maaliskuu oli Suomen mittaushistorian lämpimin maaliskuu.

• Anonyymi00017

Onko Teneriffallakin Vesilahti, kun tänne asiasta kirjoitat?

Kartalla sen nimi olisi kai Bahía de agua.

• Anonyymi00018
    • Anonyymi00019

https://yle.fi/a/74-20219988

Noin puolet Eurooppaan tuotavasta lentokonepolttoaineesta tulee Persianlahden maista. Tästä suurin osa kulkee meriteitse Hormuzinsalmen läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe