jotta polttoaineen hinta ei kipuaisi liian ylös viimeaikaisen kriisin takia. Suomi tekee taas poikkeuksen. Perussuomalaisella valtiovarainministeri Purralla on liian kiire maahanmuuttaja-asioiden kanssa, että hän ei ehdi ajatella suomalaisten työmatkalaisten asioita. Kuljetusliikkeet pystyvät sentään nostamaan hintoja matkakulujen noustessa. Työmatkalaisille se ei onnistu.
Sen lisäksi, että lisääntyvät polttoainekustannukset nostavat elintarvikkeiden hintoja reilusti, niin hallitus haluaa lopettaa kauppojen omat edulliset merkit. Suomalaisia kyykytetään kunnolla Orpon hallituksen taholta.
Ympäri maailmaa valtiot tekevät kaikkensa
8
79
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellainen maa, joka on kusessa taloudellisesti, eikä muuta tuloa ole kuin verot, niin ei voi muuta kuin nyhtää nyt kaikki, kun on mahdollisuus.
Olisipa Norjan öljy- ja kaasutulot, eikä riippuvaisuutta muista maista tai veroista. Ne rikkaudet olisi kyllä ryöstetty ajat sitten, jos Norja olisi EU:ssa ja eurossa.- Anonyymi00004
Koska Suomella ei ole Norjaan verrattavia luonnonvaroja, olemme hyötyjiä EU:ssa. Ja vielä enemmän olisimme, jos osaisimme paremmin pitää puoliamme, jolla toki on rajansa.
Mutta esim. persujen Sebastian Tynkkysen suurin tavoite meppinäkin tuntuu olevan, että saa YLE:n kaadettua. Tämä on sitä persupolitiikkaa, josta ei ole kuin haittaa Suomelle.
- Anonyymi00002
Tuo myös juuri on huomioitava. Tämä hallitus on kiristänyt työssäkäyvien työmatkakulujenkin suhteen duunarin tilannetta. Toisaalta, tämä hallitus on onnistunut myös vähentämään varsin lahjakkaasti työmatkalaisiakin..
- Anonyymi00003
Kuljetusliikkeillä on kiinteät sopimukset, teoriasi on pielessä
- Anonyymi00006
Lapuan Liike oli aikoinaan Suomen suurin kuljetusalan yritys. Oletko sen alan edustajia?
- Anonyymi00007
Kiinteät sopimukset? Ja sinulla on pörssisähkö?
Kaikki loppuu aikanaan. Vai onko sinun tietojesi mukaan kuljetusalalla kiinteät sopimukset ilman loppumisaikaa? - Anonyymi00008
Väitätkö, että ne tekevät duunia tappiolla? Kyllä kustannusten nousu näkyy hinnoissa joka puolella. Paitsi duunarien palkoissa, joiden ostovoima on vuoden 2009 tasolla.
- Anonyymi00005
Ei tule mitään hintojen nousua, vaan hinnat palaavat takaisin Marinin sosialistihallituksen aikaiselle hintatasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972