, mutta Orpo jarruttaa, ja tahtoo köyhät kyykkyyn.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011904478.html
Persut haluaa bensan / dieselin hinnat alas !
7
95
Vastaukset
- Anonyymi00001
Orpo on köyhien painajainen jonka perrsettä rikkaat nuolee.
- Anonyymi00002
kyllä mutta mitä tekee hallitus ja pää roisto stubbi riuku sääri.. ei missään tapauksessa,, eikun ,,lisää rahaa ukrainaan,, on touhua,, taitaa heidän ystävyys kansa laittaa tänne krooneja et missä apu-paketit viipyy,, ja taas tänäään sama vitun sössötys ,, kuovilta ,,eka krooni eduskunta tataloon ja toinen pressan linnaan,,, lopuis tuo höpötys,,,,, ja venäjän vihan lietsominen,,,ja paskan jauhaminen,, herralta,, iljettävä,, ääliö,,
- Anonyymi00003
Itse asiassa persut eivät kannattaneet puuttumista bensan hintaan. Ylen aamussa oli kolme kansanedustajaa eilen. Katso Areenasta niin huomaat millä ja kuka perusteli, että bensan hintaan on vaikutettava, koska työssäkäyvät kärsivät.
TYÖSSÄKÄYVÄT?? Bensan hinnan nousu vaikuttaa 20-30€/kk joten eiköhän työssäkäyvät tuosta selviä.
Sen sijaan vähävaraiset kärsivät. Mutta tuskin silloin autoakaan on varaa pitää. - Anonyymi00004
Katso Ylen aamu Yle Areenassa:
https://areena.yle.fi/1-76113439
Tuolta pääset seuraamaan millä hintaa perustellaan alennettavaksi. - Anonyymi00005
Ei tästä koko maasta tule enään yhtään mitään. Kaikki on ihan täydellisen lopun edellä ja entistä. Minä aloin Erakoksi ja kaivaudun kohta maan alle. Ainakin jotakin on tehty mitä voi. On ihan täys pöhköä hyydella, huudella Helsingissä kovalla palkalla valtion elättinä ja suojattina että omast elämästä pitää ottaa vastuu. Otinkin jo kohdussa mutta en pystymyt estämään millään omaa syntymääni.
- Anonyymi00006
Persut on 💩
- Anonyymi00007
Hallituspolitiikka on autoilulle kuin se elokuva. KAUHUN KILOMETRIT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860