Missä köyhyys

Anonyymi-ap

Onko Ukraina tärkeintä Suomen johdolle?
Missä köyhyys?

26

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Taitaa olla useimmille suomalaisille aika lailla tärkeyslistan kärkipäässä. Toki myös teille venäläisille, mutta eri syistä.

    • Anonyymi00002

      Yle.fi
      Tuore raportti: Köyhien määrä pian synkissä lukemissa – miljoona suomalaista voi olla köyhyysriskissä jo nyt

      Tuntuu todellakin kuin johdollemme olisi Ukraina Suomea tärkeämpi. Miksi?

      • Anonyymi00003

        Miljoonat vaan ukrainalaisille. Paljonko annetaan Suomen köyhille?


      • Anonyymi00004

        Rahaa riittää jos perutaan hallituksen veroalet rikkaille ja yrityksille.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Rahaa riittää jos perutaan hallituksen veroalet rikkaille ja yrityksille.

        Mieluummin yrityksille ja Ukrainaan. Hallituksen tehtävä ei ole ruokkia köyhien armeijaa niin että heillä riittäisi rahat samanlaiseen elintasoon kuin työssäkäyvillä.


      • Anonyymi00008

        Niin, riskissä, eli yhtään oikeasti köyhää ei siis ole.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miljoonat vaan ukrainalaisille. Paljonko annetaan Suomen köyhille?

        Annetaanhan suomen köyhillekin paljon, jos ei rahaa niin raippaa.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mieluummin yrityksille ja Ukrainaan. Hallituksen tehtävä ei ole ruokkia köyhien armeijaa niin että heillä riittäisi rahat samanlaiseen elintasoon kuin työssäkäyvillä.

        Ukrainan presidentillä on rahaa ja suurimman osan laittaa omaan taskuun


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ukrainan presidentillä on rahaa ja suurimman osan laittaa omaan taskuun

        Älä paasaa potaskaa lämpimiksesi.


      • P.ervokki

        Tiedät kyllä miksi..älä ole typerä ruski.


    • Anonyymi00005

      Kauppalehti
      Ulkomaalaistaustaiset saavat keskimäärin selvästi suomalaistaustaisia enemmän työttömyysetuuksia, asumistukia ja toimeentulotukea.

      Montako miljoonaa maksamme vuodessa ukrainalaisille?

      • Anonyymi00007

        En tiedä, mutta liian vähän joka tapauksessa.


    • Anonyymi00009

      Aloittaja(kaan) ei siis osaa ajatella ja kuvitella, millaista on elää jatkuvasti pelossa, että pommi putoaa päähän. Rahaköyhyydestä ei kannata huolehtia, jos mieli, henki ja sielu ovat tuota luokkaa köyhät. Rutiköyhät.

      • Anonyymi00016

        Tätä menoa saamme kohta kokea kun ei edes maahamme tulleita drooneja tuomita.


      • Anonyymi00017

        Ukraina on petkutettu alentamaan Venäjän sotavoimia.


    • Anonyymi00010

      Suomessa on nyt lapsellinen osaamaton johto.. ikävä kyllä.
      Turha puhujat, pres ja ministerit.
      Ja ulko- ja talouspolitiikka on ollut osaamatonta jo vuosikymmeniä...

      • Anonyymi00012

        Aivan, demarit ei osaa talouspolitiikkaa.


    • Anonyymi00013

      On kyllä vaikka oma kansa on leipä jonoissa niin tärkeintä on Ukraina

      • Anonyymi00015

        Leipäjonot kasvavat ja Suomen johto kokee Ukrainan tärkeämmäksi.
        Missä omatunto ja järki...


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Leipäjonot kasvavat ja Suomen johto kokee Ukrainan tärkeämmäksi.
        Missä omatunto ja järki...

        Sitä sopiikin sinun kysyä itseltäsi.


    • Anonyymi00019

      jos oikeasti haluatte venäjän vallan alle niin saatte kokea todellista köyhyyttä ja kurjuuden maksimointia..valitettavati suomalaisiin tepsii suomalaisten propaganda mutta se on aivan eri asia kuin venäjän uhka ja ukrainan tuki vihollista vastaan.. tukekaamme ukrainaa..

      • Anonyymi00022

        jaa niinkuin lisää miljadreja ukrIlle kun olemme kaikki edellisetkin miljardit antaneet velalla otetuilla rahoilla joita tulevat jälkipolvet maksavat
        jos pystyvät kun katselee nykynuorisoa,paljon mielenterveys ja huumeongelmia
        ylivelkaantuneita jo kolmikymppisinä kun eivät osaa käyttää rahaa
        moni suoraan mammantisseistä ja viimeisestä lapsilisistä omiin nurkkiin sossu ja kelatuille
        ja ostelevat osamaksuilla ja pikavipeillä tatskoja, irtoripsiä, nenärenkaita
        ja ruokkivat kissoja ja koiria
        velkaa joita eivät pysty maksamaan ja nekin menee yhteiskunnan piikkiin
        sama juttu huumehemmot , alkaa käyttää vaikka tietoo on et vie helvettiin ja sit tarvii
        kalliit hoidot ja avut ja nekin monesti menne harakoille kun ei pysty lopettaa
        suomessa rappiotila monessa mielessä


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        jaa niinkuin lisää miljadreja ukrIlle kun olemme kaikki edellisetkin miljardit antaneet velalla otetuilla rahoilla joita tulevat jälkipolvet maksavat
        jos pystyvät kun katselee nykynuorisoa,paljon mielenterveys ja huumeongelmia
        ylivelkaantuneita jo kolmikymppisinä kun eivät osaa käyttää rahaa
        moni suoraan mammantisseistä ja viimeisestä lapsilisistä omiin nurkkiin sossu ja kelatuille
        ja ostelevat osamaksuilla ja pikavipeillä tatskoja, irtoripsiä, nenärenkaita
        ja ruokkivat kissoja ja koiria
        velkaa joita eivät pysty maksamaan ja nekin menee yhteiskunnan piikkiin
        sama juttu huumehemmot , alkaa käyttää vaikka tietoo on et vie helvettiin ja sit tarvii
        kalliit hoidot ja avut ja nekin monesti menne harakoille kun ei pysty lopettaa
        suomessa rappiotila monessa mielessä

        suomi on venäjän malliin myöskin rappiotilassa kyllä mutta jos venäjä tulee niin olemme TODELLA rappiotilassa..syytä herroja rouvia ja poliitikkoja rikkaita hyvävelikorruptiota jne älä ukrainan tukirahoja..ja syytä että heimopäälliköille afrikkaan rahaa maihin jotka ei kehity.. jne jne


    • Anonyymi00021

      ...kyllä sitä naristaan , "vakaumukselliset" ... ja täytyy mainita myös se sakki joka mainostaa itseään "edistyksellisiksi" ... hinkuavat ja haluaisivat vieraan vallan alle ... köyhyydestä pidetään meteliä mutta "jos posket ei näy takaapäin , niin missä vika on ?"

    • Anonyymi00024

      Me haluttiin äärioikeistohallitus. Ja saatiin.

      Hahhah,
      Oli sitten maailmantilanne mikä hyvänsä, se olis suosinut rikkaita ja leikannut pienituloisilta. Meillä köyhiä hyyssätään, niistä tulee laiskoja jos saavat jokapäiväisen leipänsä liian helpolla!
      Kaikista rikkaimmilla on se huoli, että köyhä ei vastikkeetta saa mitään. Omat edut ovat ihan eri asia!

    • Anonyymi00025

      Köyhyys on erittäin tärkeä asia ja sitä pitää tehostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe