Muutin mieleni

Anonyymi-ap

Aikanaan pidin vääränä Päivi Räsäsen jahtia, uskoin hänen olevan oikea kristitty ja ihmisyyden puolella, mutta todellisuus tuli ilmi Palestiinan kansanmurhan suosimisessa, joten oikea tuomio korkeimmasta oikeudesta.

Päivin olisi viisasta todella tarkastaa arvojaan?

11

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Raamatun rinnastukset hylättiin tuomiopäätöksen perusteissa. Tuomio tuli väitteistä, joissa hän perusteli mielipidettään lääketieteellisin perustein. Kannattaa perehtyä päätökseen, jossa sekvästi käy ilmi, että Raamattuun liittyvät väitteet eivät ole tuomion peruste. Julkisuudessa näyttää tuomion perusteet käännettänävän nurinperin. Nyt on kristittyjen oltava tarkkoja, että emme anna väärää todistusta tuomion perusteista.

• Anonyymi00002

Päivi jos aikoinaan asunut Jessen aikoina, Päivi ja muut uskovaiset olisivat olleet naulaamassa Jesseä paaluun ensimmäisenä

• Anonyymi00003

Poutala antoo vero rahaa homovastaisen ja naispappi vastaiselle lahkolle mihinkä tämä rouvakin kuuluu

• Anonyymi00004

Mitenkähän hyvin nuo korkeimman oikeuden jäsenet ovat tutkineet Raamattua, kun tekivät päätöksen, että Päivi on rikkonut lakia.

• Anonyymi00006

• Anonyymi00005

Minkä takia moisilla pikkujutuilla pitää kuormittaa maamme oikeuslaitoksia? Eiköhän tuollaisessa rikkeessä piisaisi jonkun vanhemman konstaapelin kirjoittama päiväsakkomääräys. Kyseessähän on hätinä jokin ylinopeuden kaltainen "rikos".

• Anonyymi00007

Jännää, miten ihmiset luulee tuomion annetun Raamatun sitaatien perusteella. Niiden osalta syyte hylättiin. Tuomio tuli siitä miten hän kirjoitti homoseksuaalisuudesta lääketieteellisestä näkökulmasta.

• Anonyymi00008

Vanhana ihmisenä epäilen vahvasti tuota Räsäsen "lääketieteellis-näkökulma" höpinää.
        Kristillinen höpöttäjä lienee keksinyt omasta päästään tuollaisen hätävaleeksi.
        En muista missään oppikirjassa väitetyn että seksuaalinen kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen olisi minkäänsortin sairaus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vanhana ihmisenä epäilen vahvasti tuota Räsäsen "lääketieteellis-näkökulma" höpinää.
        Kristillinen höpöttäjä lienee keksinyt omasta päästään tuollaisen hätävaleeksi.
        En muista missään oppikirjassa väitetyn että seksuaalinen kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen olisi minkäänsortin sairaus.

..kiinnostus SAMAAN sukupuoleen siis, (-tuli kirjoitusvirhe-paholainen).

• Anonyymi00010

Homous ja lesbous on sairaus!!!

• Anonyymi00011

Luulo ei ole tiedon väärti! (vanha suomalainen sananlasku)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe