Aikanaan pidin vääränä Päivi Räsäsen jahtia, uskoin hänen olevan oikea kristitty ja ihmisyyden puolella, mutta todellisuus tuli ilmi Palestiinan kansanmurhan suosimisessa, joten oikea tuomio korkeimmasta oikeudesta.
Päivin olisi viisasta todella tarkastaa arvojaan?
Muutin mieleni
11
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Raamatun rinnastukset hylättiin tuomiopäätöksen perusteissa. Tuomio tuli väitteistä, joissa hän perusteli mielipidettään lääketieteellisin perustein. Kannattaa perehtyä päätökseen, jossa sekvästi käy ilmi, että Raamattuun liittyvät väitteet eivät ole tuomion peruste. Julkisuudessa näyttää tuomion perusteet käännettänävän nurinperin. Nyt on kristittyjen oltava tarkkoja, että emme anna väärää todistusta tuomion perusteista.
- Anonyymi00002
Päivi jos aikoinaan asunut Jessen aikoina, Päivi ja muut uskovaiset olisivat olleet naulaamassa Jesseä paaluun ensimmäisenä
- Anonyymi00003
Poutala antoo vero rahaa homovastaisen ja naispappi vastaiselle lahkolle mihinkä tämä rouvakin kuuluu
- Anonyymi00004
Mitenkähän hyvin nuo korkeimman oikeuden jäsenet ovat tutkineet Raamattua, kun tekivät päätöksen, että Päivi on rikkonut lakia.
- Anonyymi00006
Varmaan samoin kuin vaikka Kalevalaan.
Aikasi kuluksi voisit katsoa videon jossa esitellään 10 Raamattuun historian saatossa tehtyä muutosta.. https://www.youtube.com/watch?v=9IH0sCfGmeo
- Anonyymi00005
Minkä takia moisilla pikkujutuilla pitää kuormittaa maamme oikeuslaitoksia? Eiköhän tuollaisessa rikkeessä piisaisi jonkun vanhemman konstaapelin kirjoittama päiväsakkomääräys. Kyseessähän on hätinä jokin ylinopeuden kaltainen "rikos".
- Anonyymi00007
Jännää, miten ihmiset luulee tuomion annetun Raamatun sitaatien perusteella. Niiden osalta syyte hylättiin. Tuomio tuli siitä miten hän kirjoitti homoseksuaalisuudesta lääketieteellisestä näkökulmasta.
- Anonyymi00008
Vanhana ihmisenä epäilen vahvasti tuota Räsäsen "lääketieteellis-näkökulma" höpinää.
Kristillinen höpöttäjä lienee keksinyt omasta päästään tuollaisen hätävaleeksi.
En muista missään oppikirjassa väitetyn että seksuaalinen kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen olisi minkäänsortin sairaus. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vanhana ihmisenä epäilen vahvasti tuota Räsäsen "lääketieteellis-näkökulma" höpinää.
Kristillinen höpöttäjä lienee keksinyt omasta päästään tuollaisen hätävaleeksi.
En muista missään oppikirjassa väitetyn että seksuaalinen kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen olisi minkäänsortin sairaus...kiinnostus SAMAAN sukupuoleen siis, (-tuli kirjoitusvirhe-paholainen).
- Anonyymi00010
Homous ja lesbous on sairaus!!!
- Anonyymi00011
Luulo ei ole tiedon väärti! (vanha suomalainen sananlasku)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036