Maailman loppu 2060

Anonyymi-ap

Dan. 8. luku Vanha Testamentti 1933
1. Kuningas Belsassarin kolmantena hallitusvuotena näin minä, Daniel, näyn, senjälkeen kuin minulla jo ennen oli ollut näky.
2. Kun minä näyssä katselin, havaitsin minä olevani Suusanin linnassa, Eelamin maakunnassa; ja kun minä näyssä katselin, olin minä Uulai-joen rannalla.
3. Minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oinas seisoi päin jokea, ja sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin.
4. Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
5. Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
6. Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
7. Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämän pyhien kirjoitusten kanssa sopusoinnussa olevan astrologisen suputation aikana
      kirkollisen kansan vaino saa alkunsa "Aquilonin" [pohjoisen] kuninkaiden vallasta, joka on
      yhdistetty itä maalaisten kanssa. Tämä vaino kestää yksitoista vuotta tai hieman vähemmän,
      sillä silloin "Aquilonin" pääkuningas kaatuu.
      Sen jälkeen sama tapahtuu etelässä, missä kolmen vuoden ajan kirkon ihmisiä vainotaan vielä
      rajusti sellaisen luopumuksen vuoksi, jolla on kaikki absoluuttinen valta kirkon militantissa.
      Jumalan aukkoa kansaa, hänen lakinsa noudattaja, vainottiin ankarasti, ja heidän
      ahdistuksensa tulee olemaan sellainen, että todellisten kirkollisten veri virtaa kaikkialle.
      Hänen kannattajansa kertovat yhdelle hirvittävistä ajallisista kuninkaista ylistyksenä, että hän on
      vuodattanut enemmän viattomien kirkollisten ihmisten verta kuin kukaan muu olisi voinut vuotaa
      viiniä. Tämä kuningas tulee tekemään uskomattomia rikoksia kirkkoa vastaan. Ihmis veri virtaa
      yleisillä kaduilla ja temppeleissä, kuin vesi kiihkeän sateen jälkeen, värjäämällä lähellä olevat
      joet punaisiksi verellä.
      Itse valtameri tulee punastumaan uudesta meritaistelusta, niin että kuningas sanoo toiselle:
      Meritaistelut ovat saaneet meren punastumaan. Sitten tänä samana vuonna ja seuraavina
      seuraavina kauhein rutto, jonka sitä edeltänyt nälänhätä tekee hämmästyttävän. Tällaisia suuria
      koettelemuksia ei ole koskaan tapahtunut kristillisen kirkon ensimmäisen perustamisen jälkeen.
      Se kattaa kaikki latinalaiset alueet ja jättää jälkiä joihinkin Espanjan maihin.

WW3
      Sen jälkeen kolmas "Aquilonin" [Pohjolan] kuningas, joka kuulee kansan valituksen
      päätitteliään, nostaa erittäin mahtavan armeijan ja asettaa edeltäjiensä perinnettä uhmaten
      melkein kaiken takaisin oikeille paikoilleen, ja suuri Vicar of hood laitetaan takaisin entiseen
      tilaansa. Mutta autioituu ja sitten kaikkien hylkäämänä hän kääntyy löytääkseen kaikkein
      pyhimmän pakanallisuuden tuhoaman ja vanhan ja uuden testamentin heitetyksi pois ja
      poltetuksi.
      Sen jälkeen Antikristus on jälleen helvetin prinssi, viimeisen kerran. Kaikki kristinuskon
      valtakunnat vapisevat, myös uskottomien, 25 vuoden ajan. Sodat ja taistelut tulevat olemaan
      ankarampia, ja kaupunkeja, kaupunkeja, linnoja ja kaikkia muita rakennuksia poltetaan,
      autioitetaan ja tuhotaan runsaalla verenvuodolla, naimisissa olevien naisten ja leskien
      loukkaamisen ja imevien lasten kanssa, jotka murskataan ja rikotaan kaupunkien muureille.
      Saatanan, prinssi Infernal, avulla voidaan tehdä niin pahaa, että melkein koko maailma joutuu
      tuhoutuneeksi ja autioksi.
      Ennen näitä tapahtumia jotkut harvinaiset linnut itkevät ilmaan: Hui, Hui [Tänään, tänään] ja
      jonkin aikaa myöhemmin katoavat. Kun tämä on kestänyt pitkään, tulee melkein uusittu
      Saturnuksen hallituskausi ja kultakausi. Kuullessaan kansansa ahdingon, Luoja Jumala käskee,
      että Saatana heitetään pohjattoman kuopan syvyyteen ja sidotaan sinne. Sitten alkaa yleinen
      rauha Jumalan ja ihmisen välillä, ja Saatana pysyy sidottuina noin tuhannen vuoden ajan ja
      sitten kaikki sitomattomana.
      Kaikki nämä luvut edustavat Pyhän Raamatun oikeudenmukaista yhdistämistä näkyviin
      taivaankappaleisiin, nimittäin Saturnukseen, Jupiteriin, Marsiin ja muihin yhdistettyihin, kuten
      voidaan nähdä pidemmälle joistakin neliöistä. Olisin laskenut perusteellisemmin ja integroinut
      niitä entisestään, kaikkein rauhallisin kuningas, mutta se tosiasia, että jotkut
      epäluottamuslauseeseen annettaisiin, aiheuttaisi vaikeuksia. Siksi vedän kynäni pois ja etsin
      öistä lepoa.
      Monet tapahtumat, voimakkaimmat kaikista kuninkaista, hämmästyttävät tapahtumat tapahtuvat
      pian, mutta en voisi enkä haluaisi sovittaa niitä kaikkia tähän kirjeeseen; mutta tiettyjen
      kauhistuttavien tosiasioiden ymmärtämiseksi on esitettävä muutama niistä. Niin suuri on
      suuruutesi ja inhimillisyys ihmisten edessä ja hurskaus jumalien edessä, että sinä yksin näytät
      olevan Kristillisen Kuninkaan suuren tittelin arvoinen, ja jolle tulisi antaa korkein auktoriteetti
      kaikissa uskonnoissa.
      Mutta pyydän teitä, kaikkein Clement King, tämän ainutlaatuisen ja järkevän ihmisyytesi tähden,
      että ymmärrätte mieluummin sydämeni toiveen ja suvereenin toiveen, joka minulla on totella
      Rauhallisinta Majesteettianne, siitä lähtien, kun silmäni lähestyivät aurinkoista loistoa, kuin mitä
      työni loisto voi saavuttaa tai saavuttaa.
      Salon 27. kesäkuuta 1558.
      Tekijä Michel Nostradamus Salon-de-Crassa Provencessa.

• Anonyymi00002

Ja nyt sitten menette ja otatte ne lääkkeeenne. Alkaa tulla niin paksua skeidaa.

• Anonyymi00004

Mene toki paskalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      323
      6300
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      67
      4144
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3495
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      81
      3406
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      87
      3340
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      181
      3242
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2688
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      57
      2624
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2378
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe