Minkäslainen paperisota se sitten olisi?
Jaahas, sitä pitäs kirkkoon ja reserviin takasin liittyä!
7
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oisko missään palvelua, jossa vois liittyy takasi reserviin?
(armeijan käynyt) - Anonyymi00003
En tiedä mutta pystynet selvittämään puolustusvoimien sivuilta. Hieno päätös sinulta.
- Anonyymi00004
Siviilipalveluksesta voi hakea takaisin aseelliseen palvelukseen kerran ennen täydennyspalveluksen aloittamista ja viimeistään 28-vuotiaana. Hakemus tehdään Siviilipalveluskeskukselle. Jos olet jo suorittanut varusmiespalveluksen, sitä ei voi käydä uudestaan, mutta kertausharjoitukset tarjoavat väylän palata harmaisiin.
- Anonyymi00006
Eikö kukaan tiedä, vai eikö sellaisia sivustoja vaan ole?
- Anonyymi00008
No jos sää olet täydennyspalvelus koulutuksen jo käyny niin NO RETURN!
Mutta sää voit liittyä johonkin yksityis armeijaan palkkasoturiksi. Ukrainassa olis paikkoja avautunut taas jonkun verran. Kannattaa kysästä sieltäkin.
Pääset Ukrainassa JÄNNÄN ÄÄRELLE! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No jos sää olet täydennyspalvelus koulutuksen jo käyny niin NO RETURN!
Mutta sää voit liittyä johonkin yksityis armeijaan palkkasoturiksi. Ukrainassa olis paikkoja avautunut taas jonkun verran. Kannattaa kysästä sieltäkin.
Pääset Ukrainassa JÄNNÄN ÄÄRELLE!Ukrainaan voi kyllä lahjoittaa, niin rahaa kuin tavaroita.
Itse en sinne, sotimaan.
Ehkä tavaroita viemään?
- Anonyymi00007
Sellaisella palvelulla olisi kysyntää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152121Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631445Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061419Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61251Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti3871096Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311037Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell591036En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521026- 471011