Jeesus oli ensimmäinen kommunisti

Anonyymi-ap

Jeesus oli oikeastaan ensimmäinen kommunisti.

‘Myykää kaikki mitä omistatte ja antakaa köyhille’ (Luuk. 18:22).
‘Kukaan ei sanonut omakseen mitään siitä mitä hänellä oli, vaan kaikki oli yhteistä’ (Apt. 4:32).

Ei yksityisomistusta, varallisuuden jakamista, yhteisomistus. Kuulostaa aika tutulta, eikö? Jeesus ei perustanut kirkkoa vaan kommunistisen kommuunin.

- Rikas nuorukainen lähetettiin pois koska ei luopunut omaisuudestaan
- Apostolit elivät yhteisomistuksessa
- “On helpompi kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen”

Kapitalistit vain unohtivat lukea Raamattua kunnolla 😂”

22

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei venäläisessä mielessä.

Mutta onhan Israelissa kibbutsit, jotka ovat yhteisöjä, kauan olleet siellä asumismuotona, joten yhteisöllisyys on kyllä hyvin juutalaista. Jeesuksen aikaan kylä oli yhteisö.

• Anonyymi00002

Jeesus ei käskenyt kaikkien myydä kaikkea omaisuutta ja jakaa köyhille. Silloinhan kaikista uskovista tuli köyhiä.

Apostolit olivat ahneita ja rahanhimoisia. Siksi heille annettiin kaikki liikenevä varallisuus. Myöhemmin annettiin ohjeet runsaista almuista, mutta omaisuutta ei tarvinnut myydä.

Paavali ja apostolit rikastuivat seurakuntien kustannuksella. Raha oli motivaatio valheisiin.

• Rauhan tervehdys.

Useimmat kommunistiset johtava ovat tavattoman rikkaita, mutta Raamattu ei opeteta sosialismia että lähimmäisen rakkaus ulkoistetaan keisarille, vaan se on seurakunnan tehtävä, mutta Juudas Iskariotista löydämme ensimmäisen sosialistin!
      https://www.youtube.com/watch?v=Mq7ixTnyv2Q

Siunauksin, MM.

• Anonyymi00003

Ei kommunismissa ole köyhiä. Tai ei toiset ole köyhmpiä kuin toiset, vaan kaikki on köyhiä.

Jos on omaisuutta, ei sitä tarvitse jakaa, kun sitä ei saa ottaa mukaan Siperiaan.

• Anonyymi00004

Eikä kommaritouhuissa ollut tärkeää raha tai omaisuus, vaan Siperia.

Siihen koko aate perustui.

• Anonyymi00005

Voitaneen siis jokseenkin rinnastaa Helvetti ja Siperia toisiinsa.

• Anonyymi00006

Kommunismi on ateistinen talousoppi.
      Jeesus ei ollut ateisti.
      Jeesus ei opettanut talousoppia.

Kommunismi ottaa väkisin.
      Jeesus neuvoi seuraajiaan vapaaehtoisesti auttamaan vähäosaisia.

Kommunistit ovat aina vainonneet ja vainoavat kristittyjä Jeesuksen seuraajia.

• Anonyymi00013

Kun lahjoitat Jumalalle kympin, niin saat taivaassa satasen takaisin.
        Kapitalismia vai järkevää pitkän tähtäimen (kansan osake) sijoitustoimintaa ?

• Anonyymi00007

Luuk.14:33 Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikista mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.19:27-30.

• Anonyymi00008

Luuk.14:27 Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.16:24-25. Mark.8:34. Luuk.9:23-24.

• Anonyymi00009

Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emäntäänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) 5Moos.33:9. Matt.10:37. 10:38.

• Anonyymi00010

Kommunismissa odotetaan Siperiaan pääsyä ja uskossa taivaaseen.

• Anonyymi00011

Söin justiin Saarijoisten jaahelihapitsan, jossa tuunauksellisuutena juustooit, jalopeenooit, oliiveit,kinkkusiivuit, lisäksi Vorssan kurkkuperunasalaatti,mun suosikki salaatti ilman epäselvyyt, jäävuorisalaattiiit ja kurkkukin ja tomaatti oli mutta tuulinkin niin kyllä kylläisellisyyteen että jäipä tomaatti syömättä ja kurkku suullisoimatta sekin. Aaaaah!!!

Aaaah!!!! Oli hywää!!! Kylläinen. Tarpeeksi. Ei enää!

Juomana oli veteen sulatettui vatelmii august 2026 jKr.

Kylläisesti kyllä,

Selef " ahnas suu" Urge

• Anonyymi00012

Siis vatelmat puskist aukustiinus 2025jKr.

Selef " todellisuustietoinen Jeesuksesta" Urge

• Anonyymi00014

🔴 Tuota ovat hipit ja kommarit hokeneet 1960-luvulta asti, ja sinä luulet keksineesi jotain uutta?!? Hoh hoijaa. Jeesus ei ollut kommunisti. Ei aiempaa ilmiötä voi nimetä uudemman mukaan. Päinvastoin Marx oli juutalainen ja nimellisesti myös luterilainen ja hän tunsi kyllä Raamatun. Niinpä hän kopioi sieltä muutamia ideoita omaan aatteeseensa. Voisi sanoa, että kommunismi kaappasi joitain jeesuslaisia vivahteita. Kommunismiin kuuluu kuitenkin myös väkivaltainen, verinen vallankumous, yksityisomaisuuden pakkososialisointi valtiolle ja proletariaatin diktatuuri, joille et taatusti löydä tukea Jeesukselta.

• Anonyymi00015

Kristinuskoonko ei kuulu väkivaltainen ja verinen vallankumous?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kristinuskoonko ei kuulu väkivaltainen ja verinen vallankumous?

Ei. Mistäpä kohtaa Jeesuksen opetuksista löydät sen?

• Yeshua oli anarkisti.🧔‍♀️☮️

• Anonyymi00016

Ei-helluntailainen kommentti:

Ei ollut Jeesus kommunisti. Kymmenessä käskyssä on yksityisomistuksen suojaa, kun siellä sanotaan, älä varasta, älä himoitse (väärin keinoin ottaa) toisen omaa (2. Moos 20). Tuo Luukkaan 18. luvun kohta ei ole mikään tekojen kautta pelastumisen saarna kaikille, vaan oli kyse yhdestä henkilöstä, jonka kanssa Jeesus keskusteli. Pelastusta ei saada tekojen kautta, Ef 2. Joten oli epäuskossa tuo kyselijä, joka kysyi, mitä voisi tehdä pelastuksen saadakseen. Jumala/Jeesus vastasi tällaiseen epäuskoon tyylillä, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, eli annettiin hänelle mahdoton tehtävä. Jeesus tiesi, ettei hän sitä noudattaisi. Myöhemmin samassa luvussa Jeesus toteaa, että pelastuksen saaminen on ihmiselle mahdotonta (teoilla ja rikkaudella).

18:18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
      18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
      18:21 Mutta hän sanoi: "Tätä kaikkea minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
      18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
      18:23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
      18:24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
      18:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
      18:26 Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
      18:27 Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista".

• Anonyymi00019

Mitä jos tämän olisi sanonut keisari:
        18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

Keisarin käskyn täyttämättä jättäminen: kaula poikki.

.

• Anonyymi00018

Jeesus edustaa altruismia hyvä hyvyyttä pyyteettömyyttä armoa ja anteeksiantoa mutta myös Jeesus kommunismia.
      Ja Pyhä sana kirjoittaa että kaikki on yhteistä, joten Jeesus on kommunisti,
      ja Jumala on siunannut heidän elämän tapansa
      Joka ei ole Jeesuksessa, on itse asiassa antikristuksessa, väärän isännän palvelijoita.

Tässä Jeesus kommunismia, sama käytäntö: kaikki yhtä perhettä.
      Yksi lauma ja yksi Paimen.

Apt: 2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

Herra siunasi Jeesus-kommunistisen elämäntavan.

• Anonyymi00020

Ero Jeesuksen ja kommunistien välillä on siinä, että Jeesus kehoitti rikkaita auttamaan vapaaehtoisesti köyhiä, kommunistit ovat valmiita käyttämään väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe