Turhaakin turhempia. Jumala opettaa omilleen, että on suurempaa pitää toisia korkeammassa arvossa kuin itseään. Paholaisen opit voivat kuulostaa hyvältä, mutta ne poikkeavat aina täydellisyydestä. Täydellistä on joka päivä antaa muille enemmän kuin heiltä ottaa. Ihminen ei voi pitää toisia suuremmassa arvossa kuin itseään, jos hän uskoo ja edistää tasa-arvoa.
Tasa-arvo ei myöskään ole millään tavalla todellinen arvo. Yhteiskunnat joka puolella perustuvat hierarkiaan, joissa toisten mielipiteitä pidetään tärkeämpinä kuin toisten. Jopa tasa-arvoa omien arvojensa mukaan edistävät tahot, nimittävät johtajia ja päälliköitä, joilla on valtaa yli muiden.
Johannes 15:13 FB38
[13] Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
Filippiläiskirje 2:3 FB38
[3] ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
Efesolaiskirje 5:25 FB38
[25] Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
1. Korinttilaiskirje 10:20-22 FB38
[20] Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista. [21] Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. [22] Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät?
Ainoa syy miksi Suomenkin yhteiskunta voi pysyä toiminnassa, on, että monet ihmiset tekevät enemmän kuin heiltä pyydetään. He eivät valita vaan yksinkertaisesti tekevät. Jos tasa-arvokultin edustajat saisivat mitä haluaisivat, koko maa tuhoutuisi muutamassa vuodessa ihmisten itsekkyyteen.
Tämä laittomuuden valtaanpääsy tulee tapahtumaan, ja sitä seuraa tuho:
2. Tessalonikalaiskirje 2:1-12 FB38
[1] Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, [2] ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. [3] Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, [4] tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. [5] Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? [6] Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. [7] Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, [8] niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, [9] tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä [10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. [11] Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, [12] että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
1. Tessalonikalaiskirje 1:9-10 FB38
[9] Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa [10] ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus ovat
Anonyymi-ap
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671130
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917