Tämähän tarkoittaa että kirkoista tulee nyt eroamaan porukkaa ihan sikana. Tosin en kyllä itse voisi edes kuvitella mennä naimisiin kirkossa jossa vihitty muita kuin puhtaita heteroita.
Räsäsen juttu tulee jatkumaan vielä pitkään...
37
229
Vastaukset
Haagista löytyy aina selli jossa Räsänen voi odottaa tuomiotaan.
Toinen vaihtoehto on hylätä rikollinen elämä, nöyrtyä, pyytää anteeksiantoa niiltä joita vastaan on rikkonut ja ryhtyä noudattamaan lakia.- Anonyymi00024
Suomen kirkoista tulee mamu moskeijoita.
- Anonyymi00027
No niin, että oikein rikollinen elämä. Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai filmaatko vaan?
Anonyymi00027 kirjoitti:
No niin, että oikein rikollinen elämä. Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai filmaatko vaan?
Korkeimmassa oikeudessa tuomion saanut on tuomittu rikollinen, joka ei tuomiostaan enää voi mihinkään valittaa.
- Anonyymi00001
Ei taida Päivi edes kuulua Ev.Lut.- kirkkoon, että en aina ymmärrä näitä ero kampanjoita.
- Anonyymi00006
Kuuluuhan, kun on kirkkovaltuutettukin.
Erokampanjat kirkosta Räsäsen vuoksi on kyllä outoja. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Erokampanjat kirkosta Räsäsen vuoksi on kyllä outoja.On vai, minusta hän on ennenkin niitä saanut aikaiseksi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00006 kirjoitti:
Erokampanjat kirkosta Räsäsen vuoksi on kyllä outoja.Kaljapullon tyhjentäjät voi hyvin erota, ei niistä ole mihinkään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
On vai, minusta hän on ennenkin niitä saanut aikaiseksi.
Räsäsestä on vain tehty joukolla syntipukki
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Räsäsestä on vain tehty joukolla syntipukki
Pitää muistaa, että Päivi puhuu toki jeesustelijana, mutta myös lääkärinä. Jos lääkäri kommentoi homouden taustoja, ei asia ole aivan niin selkeä.
- Anonyymi00002
Kirkosta on jo lähtenyt noin 40%, joten mitään uutta homoillan tapaista erovyöryä on turha odottaa.
Kirkon jäsenmäärä tippuu, kun vanhemmat ei kasta lastaan ja lisäksi on maahanmuutto, joka alentaa kirkkoon kuuluvien osuutta.- Anonyymi00010
Eivät kasta, mutta eivät myös rokota.
Ai että kun ovat fiksuja. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai että kun ovat fiksuja.Mitä? Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä? Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään?
Mitä Raamattu sanoo rokotuksista …?
- Anonyymi00017
Kasvaako väestömäärä Suomessa? Näinhän pitäisi käydä tuon esittämäsi mukaan.
Kirkon jäsenmäärä vähenee ja vanhenee koko ajan. - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä Raamattu sanoo rokotuksista …?
Eivät tunteneet rokotusta niihin aikoihin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai että kun ovat fiksuja.Rokottamattomien osuus on noin 2% ja osa kuuluu kirkkoon osa ei kuulu.
- Anonyymi00003
Aloittaja on vanha ja yksin elävä fundamentalistiuskova nainen, joka uskoo Nooan arkkiin.
Joten ei tarvita myöskään kirkkoa jossa hänet vihittäisiin. Lähinnä tarvitaan vain kirkko, jossa ruumiinsa siunattaisiin ja mahdollisesti polttohaudattaisiin.- Anonyymi00011
Ei ole nainen, vanha katkera mies.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole nainen, vanha katkera mies.
Aggressiivinen eukko se on.
- Anonyymi00004
Päivin saama sakko unohtuu muutamassa päivässä.
- Anonyymi00005
En ole edes tarkkaan seurannu asiaa..Mut no alkoholistien lisäks Päivi sitten vihaa tietenkin myös homoja..Ei oo mikään ylläri..On vissiin päiviltä pois sitten jotenki jos joku homoilee tai ryyppää..Huoh..Vanha nainen jolla vanhat mielipiteet..Ei kai noita homoja nyt niin paljon ole että kannattais Päivin nostaa asiasta haloota?,mutta mitäpä kai voi sitten että on taas pitäny toitottaa varmaankin vanhoillisuuttaan..En tiedä olisko kannatttanut niin toitottaa..Joka paikassa virtetään jo prideäkin eikä ketään silloin niissä kiinnosta jonkin Päivin mielipiteet asioihin..On siel monel paikkakunnal pride kulkuees ihan heterojakin paljon jo mukana..Kaikki uusi kiehtoo useampia kuitenkin ennemmin kuin joku nurkkakuntaisuus..(No olen kyl tullut hieman hyljeksityksi homojen ilta tapaamisessa julkisel vuokratul baaril (hetero kun oon niin jouduin sitten lattialle istuksimaan kun ei ollut muka muual siin tilaa?)mutta kai sen nyt sitten tiesi etukäteen että heillä pitää olla kunnon oma ilta itsellä,niin muut ei silloin niin mahdu..En tiedä onko tuo muuttunut rauhallisemmaks rajan vedoksi sitten 90-luvun jälkeen..Ehkä vanhat asiat on hieman muuttuneet tai rajanveto rauhoittunut?..Mutta niin monen moista tuollakin asialla voi kohdata..?
- Anonyymi00023
Abortti on Päivin vihan kohde n:o 1.
- Anonyymi00007
Sehän on vain erittäin hyvä juttu jos kirkoista eroaa porukkaa ihan sikana.
- Anonyymi00012
Perustelu kiitos.
Oletko ajatellut mihin kirkostaeronneet haudataan, kaupaneteen polvetkoukussa pyörätelineeksi vai molokkiin.
Olen näköjään eronnut työnteosta, annat toisten sinua elättää, kuten moni muukin tässä ketjussa.
Minä lähden töihin 05:15 lastaa pakkasherneitä ulkomaille. Anonyymi00012 kirjoitti:
Perustelu kiitos.
Oletko ajatellut mihin kirkostaeronneet haudataan, kaupaneteen polvetkoukussa pyörätelineeksi vai molokkiin.
Olen näköjään eronnut työnteosta, annat toisten sinua elättää, kuten moni muukin tässä ketjussa.
Minä lähden töihin 05:15 lastaa pakkasherneitä ulkomaille.Ei raatoa kiinnosta pätkääkään mihin se dumpataan.
Minusta ei jää hautapaikkaa jälkipolvien riesaksi, syöttäkööt vaikka susille.- Anonyymi00021
he-ma kirjoitti:
Ei raatoa kiinnosta pätkääkään mihin se dumpataan.
Minusta ei jää hautapaikkaa jälkipolvien riesaksi, syöttäkööt vaikka susille.Suomessa on eläinsuojelulaki, kaltaistasi jätettä ei saa syöttää susille.
- Anonyymi00008
Kuule ensin sinun pitää löytää sellainen henkilö, joka menisi sinunkassa naimisiin.
- Anonyymi00014
Attena pistää vähintääkin hymyilyttämään nyt,, muslimit yhtäällä riehuu ja krisset toisaalla, ja molemmat saa pataan nyt..
Mitähän keksivät seuraavaksi pään menokseen?
Fanaattisuus ja hihhulointi on aina pahasta, tapahtui se minkä tahansa asian puolesta,, mutta uskikset ei vaan opi koskaan ja lopulta se käy aina heidän hengen päälleen...
Ottakaa onkeenne ja muuttukaa... Kukaan ei voi elää ikuisesti mutta ainakin pitemmälle ilman mitään pakkomielteitä.. - Anonyymi00016
rasistinen kuin KAJ, niin kai.
Lausunto: jos uskonnolliset fanaatikot eroavat kirkosta, se merkitsee pelkästään kirkon nopeutuvaa maallistumista.
- Anonyymi00031
Tuskimpa ne ovat uskonnollisia fanaatikkoja sillä Jumala itse on käskenyt lähtemään ulos "Suuresta Babylonista".
"Lähtekää siitä ulos, minun kansani" on lainaus Raamatun Ilmestyskirjasta 18:4, jossa taivaasta kuuluva ääni kehottaa uskovia eroamaan turmeltuneesta "Suuresta Babylonista". Tämä kehotus varoittaa osallistumasta sen synteihin, jotta he eivät saisi osaa sen vitsauksista". Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuskimpa ne ovat uskonnollisia fanaatikkoja sillä Jumala itse on käskenyt lähtemään ulos "Suuresta Babylonista".
"Lähtekää siitä ulos, minun kansani" on lainaus Raamatun Ilmestyskirjasta 18:4, jossa taivaasta kuuluva ääni kehottaa uskovia eroamaan turmeltuneesta "Suuresta Babylonista". Tämä kehotus varoittaa osallistumasta sen synteihin, jotta he eivät saisi osaa sen vitsauksista".Jo tuollainen ajatus tekee siihen uskovasta fanaatikon.
- Anonyymi00018
Viikon päästä Päkän tappiota ei muista kuin hihhulit.
- Anonyymi00028
Mitähän tekemistä kirkolla ja jollain kajahtaneella valehtelevalla lääkärillä on keskenään?
- Anonyymi00030
Päinvastoin, kirkko saa uusia jäseniä tukemaan Påiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1401926Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 861548
- 891533
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731113- 631041