En ota itse yhtään autoa jossa mittaristona on yksi näyttö.
Se ei pysy kunnossa ja sitten olisi iso ongelma. Tälläinen toteutus autoon on turha ja tuo ylimääräisen paikan vikaantua.
Kertoo miten viallinen on henkiloautojen toteutus ja toteutus.
Autot joissa näyttö mittaristona. Se pimenee jossakin vaiheessa
8
158
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei se näyttö vikaannu yhtään sen useammin, kuin mekaaninen analogimittaristokaan.
- Anonyymi00002
Taitaa ne vaijerivetoiset ja vanhat sähköiset viisarinäytöt hiipua paljon nopeammin ja useammin mitä nykyiset näytöt?
- Anonyymi00003
Taas joku haluaa korostaa kuinka vähän se ymmärtää tekniikasta.
Tuollaisessa vanhanaikaisessa mittaristossa on iso määrä osia joista yhdenkin rikkoutuminen vaatii koko mittariston uusimista kalliilla rahalla.
Yksi näyttö on vain yksi osa joka kestää pääsääntöisesti koko auton eliniän. Ja jos ei kestä niin se on paljon halvempi vaihtaa kuin tuollainen perinteinen ratkaisu.
tervetuloa tälle vuosituhannelle. - Anonyymi00004
Jos näytöt toimisivat standardiresoluutiolla ja olisivat HDMI- tai DisplayPort-piuhan päässä, sen voisi korvat melkein millä vain näytöllä eikä pikkunäytöt makssa oikein mitään.
- Anonyymi00005
Tuollainen näyttö on paljon kestävämpi kuin perinteinen mittaristo ja paljn halvempi vaihtaa.
- Anonyymi00006
Nopeus näkyy puhelimessa
Sitä voi ajaessa pälyillä senminkä kissavideon vahtaamiselta ehtii.
Auton näytöt on tietenkin suunniteltu niin, että hajoavat muutamassa vuodessa
kuten koko kiinalainen töpseliautokin.
Aasiassa autoa käytetään 40.000 km
ja sitten purku osiksi.
Suomalainen Tahvo ajaa näillä osilla 400.000 km
koska ei demarien YLI- VEROTUKSEN takia
voi uusia kotteroansa. - Anonyymi00007
Hölmö idea laittaa autoon tarpeetonta ja huonoa joka hajoaa ja osa maksaa paljon. Saattaa olla että joutuu vielä maksamaa
En ota sellaista autoa itselle. Ja onneksi on autoja joissa ei koskaan tule olemaan. - Anonyymi00008
Minun autossani ja muissakin uudehkoissa autoissa, on perinteiset viisarimittarit mutta ei siellä mitään vaijereita ole, vaan kaikki yhteydet ovat sähköisiä. Kaasupoljin on sähköinen vaikka näyttääkin perinteiseltä polkimelta. Aivan turhaa ulinaa taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398