Usko omaantuntoon

Anonyymi-ap

Helluntailaisuudessa saa tehdä syntiä (=laittomuutta) jos siitä ei jää kiinni tai omatunto ei soimaa.
Synti turmelee, orjuuttaa ja paaduttaa ihmisen sydämen.

2Piet 2:19:

"Ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on."

17

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumalan tahto = Jumalan kymmenen käskyä.

Liha ja lahkohenki ei hyväksy tätä.

• Anonyymi00002

Ilm.14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00003

No, tuohan ei nyt pidä paikkaansa millään tavalla. Päinvastoin on aina opetettu selvästi, että Jumala näkee, vaikka ihmiset eivät näkisi. Ja sitten välillä voi käydä niinkin, että Jumalan Hengessä toimiva Jumalan palvelija paljastaa ihmiselle niitä salaisiakin asioita siten, että ihminen voi tehdä niistä parannuksen. Kiitos siitä Jumalalle!

• Anonyymi00005

En nyt luottaisi ihmisen omaantuntoon.
      Se on niin venyvä ja yksilöllinen käsite.

• Anonyymi00006

Ei ihmisen omatunto voi mennä Jumalan lain yläpuolelle.

• Anonyymi00007

>>>Helluntailaisuudessa saa tehdä syntiä (=laittomuutta) jos
      siitä ei jää kiinni tai omatunto ei soimaa.<<<

Non niin. Tässä taas palstalle tyypillistä valehtelua.
      Ja väitettä ei perustella mitenkään, ei anneta mitään
      näyttöä, että väite edes vähäisessä määrin pitäisi paikkansa.
      No ei tietenkään todisteta koska tuollaista väitettä ei voi todistaa
      todeksi mitenkään, eikä alottaja edes yritä todistaa koska
      tietää valehtelevansa ja puhuvansa tuuleen.

Alottajan väite on korkeintaa hänen oma mielipide.
      Ja se mielipide on tietysti jostakin lähteestä hänelle
      tullut. Kysymys on sitten, että mistä lähteestä hänen ja
      meidän mielpiteemme yleensä ovat. Ovatko ne kaikki meidän
      omia ajatuksia ja mielipietitä?

Olemmeko viisaita kun valehtelemme uskovista ja Jumalasta
      ja jopa herjaamme? Jonkun mielestä voimme ollaki viisaita.
      Mutta kenen mielestä?

Tämän itsekin kokeneena löydän itseni tästä tilanteesta
      https://www.youtube.com/watch?v=YNe2f2JQV7M&t=350s

Mvh J - K

• Anonyymi00008

Ei helluntaiseurakunnassa opeteta Jumalan kymmentä käskyä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei helluntaiseurakunnassa opeteta Jumalan kymmentä käskyä.

Kuka uskoo ettei helluntailailaisissa ole salasyntejä ?

• Anonyymi00011

Raamattu sanoo, että meillä on taistelu henkivaltoja vastaan (Ef 6:10-13).
        Sielujemme vihollinen puhuu meille ajatuksiimme asiaa, joka on Jumalaa ja
        meitä itseämme vastaan. Ihminen kuitenkin kuvittelee omia viisaita ajatuksiaa omaksi viisaudekseen? Se voi kuitenkin olla kokonaan toisesta lähteestä, ei ihmisestä itsestään.

Minulle Saatana puhui ollessani herätyksessä. Ne olivat ajatuksia,
        joita vihollinen syötti minulle ja jotka koin omaksi viisaudekseni
        ja oveluudekseni. Ne puheet olivat lyhykäisyydessään sitä, että
        "Ei vielä. Ehdit alkaa tosiuskovaksi sitten myöhemmin."
        "Olet vielä nuori ja usko kuuluu ensisijassa vanhoille ihmisille".

Kun sitten olin polvillani Jeesuksen Kristuksen edessä tarkoituksenani
        antaa itseni Hänelle kokonaan ja ehdoitta. Vihollinen tuli jällleen ja
        saarnasi minulle hirvittävimmän saarnan, mitä minulle on koskaan
        puhuttu. Ne eivät olleet minun omia ajatuksiani, eivät minusta itsestäni.

Perkele sanoi sanatarkasti näin:

"Nyt sinä olet vienyt uskon asiasi niin pitkälle kuin osaat ja ymmärrät. Sinä tulit Jeesuksen luokse, mutta Jeesus ei ottanut sinua vastaan. Sinulla oli mahdollisuutesi viikko sitten kun sait kokea Jeesuksen parantavan kosketuksen ja suuren siunauksen. Nyt on jo aivan liian myöhäistä. Muistat saarnaajan kutsun: "Täällä on monia, joiden pitäisi tulla Jeesuksen luokse". Sinä olit yksi heistä. Mutta sinä et mennyt Jeesuksen luokse. Ei Jeesus enää huoli sinua koska silloin hylkäsit Hänen kutsunsa vaikka Hän siunasi sinua niin voimakkaasti. Katso nyt noita ihmisiäkin! Ne nauravat sinulle ja pilkkaavat sinua koska he tietävät; sinä tulit Jeesuksen luokse, ja Jeesus ei ottanut sinua vastaan. Kaikki on nyt loppu ja sinä joudut Helvettiin. Millään ei ole enää mitään väliä. Nouse nyt ja lähde äkkiä täältä ulos. Älä koskaan enää palaa tänne takaisin! Mene kotiisi ja hirtä itsesi sinne pihakoivuun."

Näin todellinen meidän taistelumme on kun Jumala vetää meitä Jeesuksen luokse ja kun olemme jo päättäneet tehdä uskon ratkaisun.
        Mutta tuo tilanteeni ei päättynyt noihin vihollisen sanoihin. Jumala tuli myös ja puhui minulle.
        Lue tästä minun taisteluni ja "viisaita" päättelyjäni, jotka eivät olleetkaan minun omia ajatuksia. Minulle puhui Jumala ja Saatana. Kumpaa uskon, seuraan ja tottelen, se minun tuli ratkaista. https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625257

Mvh J - K

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

meitä itseämme vastaan. Ihminen kuitenkin kuvittelee omia viisaita ajatuksiaa omaksi viisaudekseen? Se voi kuitenkin olla kokonaan toisesta lähteestä, ei ihmisestä itsestään.

"Nyt sinä olet vienyt uskon asiasi niin pitkälle kuin osaat ja ymmärrät. Sinä tulit Jeesuksen luokse, mutta Jeesus ei ottanut sinua vastaan. Sinulla oli mahdollisuutesi viikko sitten kun sait kokea Jeesuksen parantavan kosketuksen ja suuren siunauksen. Nyt on jo aivan liian myöhäistä. Muistat saarnaajan kutsun: "Täällä on monia, joiden pitäisi tulla Jeesuksen luokse". Sinä olit yksi heistä. Mutta sinä et mennyt Jeesuksen luokse. Ei Jeesus enää huoli sinua koska silloin hylkäsit Hänen kutsunsa vaikka Hän siunasi sinua niin voimakkaasti. Katso nyt noita ihmisiäkin! Ne nauravat sinulle ja pilkkaavat sinua koska he tietävät; sinä tulit Jeesuksen luokse, ja Jeesus ei ottanut sinua vastaan. Kaikki on nyt loppu ja sinä joudut Helvettiin. Millään ei ole enää mitään väliä. Nouse nyt ja lähde äkkiä täältä ulos. Älä koskaan enää palaa tänne takaisin! Mene kotiisi ja hirtä itsesi sinne pihakoivuun."

Näin todellinen meidän taistelumme on kun Jumala vetää meitä Jeesuksen luokse ja kun olemme jo päättäneet tehdä uskon ratkaisun.
        Mutta tuo tilanteeni ei päättynyt noihin vihollisen sanoihin. Jumala tuli myös ja puhui minulle.
        Lue tästä minun taisteluni ja "viisaita" päättelyjäni, jotka eivät olleetkaan minun omia ajatuksia. Minulle puhui Jumala ja Saatana. Kumpaa uskon, seuraan ja tottelen, se minun tuli ratkaista. https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625257

Mvh J - K

Synnit tulevat ihmisen lihasta ja sielullisesta uskosta.

Henkivallat tulevat tavallisesti ulkoapäin ihmiseen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Synnit tulevat ihmisen lihasta ja sielullisesta uskosta.

Henkivallat tulevat tavallisesti ulkoapäin ihmiseen.

Ihminen ilman Jumalaa, ilman Jeesusta sydämessään, on läpeensä syntinen.
        Mutta Jeesuksessa ihminen on vanhurskas ja pyhä, yhtä vanhurskas kuin
        Herra Jeessu Kristus oli lihansa päivinä. Hän ansaitsi ja toi meille oman
        vanhurskautensa uskon kautta Häneen vastaan otettavaksi, Hänessä.

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439637564
        https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/450690088

Mvh J - K

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mvh J - K

Hei, kiitos todistuksestasi! Luin siitä enemmän myös nettisivultasi.

T: Samuel Tampereelta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hei, kiitos todistuksestasi! Luin siitä enemmän myös nettisivultasi.

T: Samuel Tampereelta

Kiitos siitä. Ole siunattu Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Mvh J - K

• Anonyymi00009

Kenen tehtävä on nuhdella jukuripäitä ?

Tit 1:13: "Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi"

Tit 2:15: "Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko."

• Anonyymi00013

Pakkovauvakastetut saa tehdä syntiä (=laittomuutta) ja jäädä kiinni eikä kukaan soimaa. Arkkipiispakin käskee vihkiä homoja eikä kukaan soimaa!

• Anonyymi00014

Syntiä vastaan on taisteltava eikä uskoa lahkopastoreita.

Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,

• Anonyymi00015

Rikkaviljaa kasvaa joka seurakunnassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      419
      6868
    2. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      110
      4601
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      92
      4372
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      52
      3727
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      168
      3682
    6. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      138
      3681
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3599
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      41
      3153
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      16
      3115
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      117
      2869
    Aihe