Venäjä-asiantuntija Andrei Kuzitškin arvioi Postimees -lehdessä, että Vladimir Putin on tilanteessa, että häneen kohdistuu kasvavaa painetta sekä Kremlin eliitistä että tavallisten kansalaisten joukosta.
– Ja vanheneva Putinin on pelättävä joutuvansa uuden vallankumouksen uhriksi, sillä hän ei tiedä, mistä suunnasta kohtalokasta iskua odottaa – omasta lähipiiristään vai raivostuneelta kansanjoukolta.
Putinista on tullut itse luomansa järjestelmän panttivanki, Kuzitškin arvioi.
Putin pelkää erityisesti tilannetta, jossa paikallinen tyytymättömyys alkaisi yhdistyä laajemmaksi protestiksi. Siksi Putin seuraa tiukasti erilaisia sosiologisia tutkimuksia ja kyselyjä sekä yrittää tukahduttaa tyytymättömien liikehdintää esimerkiksi internetin rajoituksilla.
Kapina olisi paikallaan.
Paine kasvaa - Putin ei voi luottaa eliittiin eikä kansaan
14
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kremlin natsiregiimi alas! Putler ja hänen natsiväkensä Haagiin tuomiolle!
- Anonyymi00003
Venäjän talous sakkaa, mutta ei tarpeeksi. Pankit, alueet ja suuryritykset ovat vaikeuksissa, mutta sotateollisuus jatkaa. Inflaatio kasvaa, mutta kansa alistuu niin kauan kuin kaalisoppaa riittää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Venäjän talous sakkaa, mutta ei tarpeeksi. Pankit, alueet ja suuryritykset ovat vaikeuksissa, mutta sotateollisuus jatkaa. Inflaatio kasvaa, mutta kansa alistuu niin kauan kuin kaalisoppaa riittää.
Ja vodkaa.
- Anonyymi00002
Virolaisten äänitorvi. Uskon mielummin Tassia.
- Anonyymi00005
Andrei Kuzitškin on Tomskissa syntynyt venäläinen, joka muutti aikanaan pakolaisena Viroon.
Postimees tosin on virolainen. - Anonyymi00009
Ryzzä uskoo Tassia.
- Anonyymi00004
Niin kai. Suomalaiset sen tiesivä jo hiukan ennen sodan alkuakin. Putin on sairas ja kuolee noin kolmen kuukauden kuluttua. Putinilla on kaksoisolento joka paljastuu parissa kuukaudessa. Putin ei tiedä mitään politiikasta ja sotimisesta, sota loppuu parin kuukauden kuluttua.
Hyvin sujuu ja jatkuu sen mukaan, mitä Suomessa kerrotaan!- Anonyymi00010
No ei putin näytä tietävän sotimisesta mitään, kun ei saa Ukrainaa vallattua.
- Anonyymi00006
>>Kapina olisi paikallaan.
...hoh hoijjaa ... kokkari-pojun toive-unta.
Mutta tosiaan, kapina ja vallanvaihto on nyt kuoleman-DIKITATUUREISSA mahdollinen:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19300692/arabi-kansoilla-nyt-mahdollisuus-vapautua-impperialistin-ikeesta-ja-diktatuureista
... vai mitä, eu-"demokraatit" ... - Anonyymi00007
Viro hotkastaan ekana, siksi en usko mitään sieltä.
- Anonyymi00011
Putin ei ole uskaltanut hyökätä mihinkään Nato-maahan.
- Anonyymi00012
Kohta uskaltaa. Alkupaukut jo lähetetty.
- Anonyymi00013
Ei uskalla.
- Anonyymi00014
Pillereitä kuluu putella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986