Paine kasvaa - Putin ei voi luottaa eliittiin eikä kansaan

Anonyymi-ap

Venäjä-asiantuntija Andrei Kuzitškin arvioi Postimees -lehdessä, että Vladimir Putin on tilanteessa, että häneen kohdistuu kasvavaa painetta sekä Kremlin eliitistä että tavallisten kansalaisten joukosta.

– Ja vanheneva Putinin on pelättävä joutuvansa uuden vallankumouksen uhriksi, sillä hän ei tiedä, mistä suunnasta kohtalokasta iskua odottaa – omasta lähipiiristään vai raivostuneelta kansanjoukolta.

Putinista on tullut itse luomansa järjestelmän panttivanki, Kuzitškin arvioi.

Putin pelkää erityisesti tilannetta, jossa paikallinen tyytymättömyys alkaisi yhdistyä laajemmaksi protestiksi. Siksi Putin seuraa tiukasti erilaisia sosiologisia tutkimuksia ja kyselyjä sekä yrittää tukahduttaa tyytymättömien liikehdintää esimerkiksi internetin rajoituksilla.

Kapina olisi paikallaan.

14

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kremlin natsiregiimi alas! Putler ja hänen natsiväkensä Haagiin tuomiolle!

• Anonyymi00003

Venäjän talous sakkaa, mutta ei tarpeeksi. Pankit, alueet ja suuryritykset ovat vaikeuksissa, mutta sotateollisuus jatkaa. Inflaatio kasvaa, mutta kansa alistuu niin kauan kuin kaalisoppaa riittää.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Venäjän talous sakkaa, mutta ei tarpeeksi. Pankit, alueet ja suuryritykset ovat vaikeuksissa, mutta sotateollisuus jatkaa. Inflaatio kasvaa, mutta kansa alistuu niin kauan kuin kaalisoppaa riittää.

Ja vodkaa.

• Anonyymi00002

Virolaisten äänitorvi. Uskon mielummin Tassia.

• Anonyymi00005

Andrei Kuzitškin on Tomskissa syntynyt venäläinen, joka muutti aikanaan pakolaisena Viroon.

Postimees tosin on virolainen.

• Anonyymi00009

Ryzzä uskoo Tassia.

• Anonyymi00004

Niin kai. Suomalaiset sen tiesivä jo hiukan ennen sodan alkuakin. Putin on sairas ja kuolee noin kolmen kuukauden kuluttua. Putinilla on kaksoisolento joka paljastuu parissa kuukaudessa. Putin ei tiedä mitään politiikasta ja sotimisesta, sota loppuu parin kuukauden kuluttua.
      Hyvin sujuu ja jatkuu sen mukaan, mitä Suomessa kerrotaan!

• Anonyymi00010

No ei putin näytä tietävän sotimisesta mitään, kun ei saa Ukrainaa vallattua.

• Anonyymi00006
    • Anonyymi00007

Viro hotkastaan ekana, siksi en usko mitään sieltä.

• Anonyymi00011

Putin ei ole uskaltanut hyökätä mihinkään Nato-maahan.

• Anonyymi00012

Kohta uskaltaa. Alkupaukut jo lähetetty.

• Anonyymi00013

Ei uskalla.

• Anonyymi00014

Pillereitä kuluu putella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      177
      2153
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      315
      1825
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      1479
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1278
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    Aihe