..on nyt tillilihaa.. pelkään ensi yötä kun rotat lähtevät liikkeelle.. ne saattavat nakertaa partani pois..
vaikka toisaalta en tiedä kuinka hyvin tämä mulle sopii.. rotanloukkuja en laita koska oon eläinrakas..
kesäparrassani
44
711
Vastaukset
- Serious
kui sie tillilihaa oot syönt? Ja parta vaa pois nyt o kesä..
- Serious
pervokki kirjoitti:
..on hyvää ja partaa en oo jaksanut ajaa.. kyllähän tää vähän hikoo..
muista ain et ei parta pahoil kasva..varo et ei homeesee mene,niin yhel tutul käi..sit ol jo pakko ajaa
Serious kirjoitti:
muista ain et ei parta pahoil kasva..varo et ei homeesee mene,niin yhel tutul käi..sit ol jo pakko ajaa
..sitäkö se oli.. hometta!! äkkiä parta pois...
- eijarina
on jes! Mut koko parrasta en tykkää:(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..edes pikku pikku leukaparrasta..
sellasesta pukinparrasta? Sehän se vast onkin tyhmän näkönen mut se onkin vaan mun mielipide:)
eijarina kirjoitti:
sellasesta pukinparrasta? Sehän se vast onkin tyhmän näkönen mut se onkin vaan mun mielipide:)
..ihan pirunpartaa mut semmonen pieni leukaa myötäilevä?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
vähän henkilöstä, joillekkin sopii mut toisille ei.
- Dr.Swan
pervokki kirjoitti:
Siis ei pukin parta ,sellainen mikä on vain töyhtö leuan kärjessä...sellainen ei hyvä,varsinkin kun sellaisia näkee miehillä joilla kasvaa vain yksi risu siellä toinen täällä...mutta sellainen "leuka parta" tyyliin George Michael on Jees!
P.S. Luin jostain että sen kuuluu vieläpä olla kolmen millin pituinen!
Kiitos hei! - eijarina
Dr.Swan kirjoitti:
Siis ei pukin parta ,sellainen mikä on vain töyhtö leuan kärjessä...sellainen ei hyvä,varsinkin kun sellaisia näkee miehillä joilla kasvaa vain yksi risu siellä toinen täällä...mutta sellainen "leuka parta" tyyliin George Michael on Jees!
Kiitos hei!mieltä oon kans!
eijarina kirjoitti:
vähän henkilöstä, joillekkin sopii mut toisille ei.
..sopiikohan vaan mulle?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..sopiikohan vaan mulle?
oo viel kamera yhteyttä, vaikee sanoo?:)
Dr.Swan kirjoitti:
Kiitos hei!..mielipiteestä.. enemmänki leukaparta tyyliin nikki sixx..
eijarina kirjoitti:
oo viel kamera yhteyttä, vaikee sanoo?:)
..kerran laittaa profiiliin kuvan mut sitä ei hyväksytty..blaaahh..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..kerran laittaa profiiliin kuvan mut sitä ei hyväksytty..blaaahh..
äkkiä yrittämään uudelleen, jos sit osaisin sitä saaviikin paremmin hakee kun tien minkä näkönen on omistaja. Tulee niin hempeetä musaakin taustalla, hyväillä ja hoivata...
eijarina kirjoitti:
äkkiä yrittämään uudelleen, jos sit osaisin sitä saaviikin paremmin hakee kun tien minkä näkönen on omistaja. Tulee niin hempeetä musaakin taustalla, hyväillä ja hoivata...
..enpä tiedä.. en nyt hirveesti halua naamaani julkisesti näytellä..
se kuva mitä ajattelin oli kyllä vähän synkkä ja hämärä mutta se olis kertonut paljon..
toisaalta ehkä paljastan ulkonäköni vain harvoille ja valituille...- eijarina
pervokki kirjoitti:
..enpä tiedä.. en nyt hirveesti halua naamaani julkisesti näytellä..
se kuva mitä ajattelin oli kyllä vähän synkkä ja hämärä mutta se olis kertonut paljon..
toisaalta ehkä paljastan ulkonäköni vain harvoille ja valituille...nyt ees mulle:(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..ehkä paljastankin mutten täällä... katsotaan..
toimii kyllä! Et älä nyt yritä kiemurrella irti siit parran esittelystä. Het mennään puihin kun pitäs lunastaa lupauksia, hyi, sua:)
eijarina kirjoitti:
toimii kyllä! Et älä nyt yritä kiemurrella irti siit parran esittelystä. Het mennään puihin kun pitäs lunastaa lupauksia, hyi, sua:)
..ei mulla oo kuvaa parrastani.. ei se oo vielä ku 10 päivää kasvanut.. anteeksi..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..ei mulla oo kuvaa parrastani.. ei se oo vielä ku 10 päivää kasvanut.. anteeksi..
sit ilman partaa!! Mä voin sit kuvitella sut parran kans:)
- Dr.Swan
pervokki kirjoitti:
..mielipiteestä.. enemmänki leukaparta tyyliin nikki sixx..
...ikäväkseni en muista nikki sixxiä tarkemmin...eikös tuo ollut se 69eys:n tyyppiä muistuttava mustatukkainen hemmo...no kuitenkin..parta on ihan jees!
täytynee katsoa nikki sixxin kuva goollesta!!! eijarina kirjoitti:
sit ilman partaa!! Mä voin sit kuvitella sut parran kans:)
..oikeesti tiedä vaikka lähettäisinki mailin kuvan kera.. mut mut.. kyllä se varmasti selviää jos nyt OIKEIN kovasti haluat tietää minkä näköinen pervokki on..
tänään on vielä tekemistä.. se projekti.. tärkeetä..- eijarina
pervokki kirjoitti:
..oikeesti tiedä vaikka lähettäisinki mailin kuvan kera.. mut mut.. kyllä se varmasti selviää jos nyt OIKEIN kovasti haluat tietää minkä näköinen pervokki on..
tänään on vielä tekemistä.. se projekti.. tärkeetä..se projekti on sulla siis kesken, no en kiusaa sua enempää:) Häippäsen johki huuhailemaan tai meseen.
Dr.Swan kirjoitti:
...ikäväkseni en muista nikki sixxiä tarkemmin...eikös tuo ollut se 69eys:n tyyppiä muistuttava mustatukkainen hemmo...no kuitenkin..parta on ihan jees!
täytynee katsoa nikki sixxin kuva goollesta!!!..mä taas en noita 69eyes tyyppejä kovin hyvin tunne.. musaa kuuntelen.. jup katseleppas kuukkelista.. aikamoinen tyyppi..
mä palailen projektin pariin..
missä on tililihaa..... jaa`a taitaa sulla yöllä vieressä muutama siimahäntä......:))))
pervokki kirjoitti:
..kesyttää lemmikeiks.. mut ihan tosissaan haluisin pari siimahäntää jossain vaiheessa..
aikuisten oikeesti siimahännän lemmikiks.... no joo..... mä joskus ku tuo mun typy kasvaa..... me otetaan pupu...... ihan oikeasti.... rottia meiltä ei löydy..... kisu pitää siitä huolen....:)))))
BBrunetti kirjoitti:
aikuisten oikeesti siimahännän lemmikiks.... no joo..... mä joskus ku tuo mun typy kasvaa..... me otetaan pupu...... ihan oikeasti.... rottia meiltä ei löydy..... kisu pitää siitä huolen....:)))))
..oikeesti..ainakin kaks rottaa.. sosiaalisia elukoita kun ovat.. ne ovat lisäksi tosi siistejä ja "siistejä"..
sopii mun tyyliin..pervokki kirjoitti:
..oikeesti..ainakin kaks rottaa.. sosiaalisia elukoita kun ovat.. ne ovat lisäksi tosi siistejä ja "siistejä"..
sopii mun tyyliin..niinhän ne on kyl ihan sosiaalisia.... mut ei mun lemppareita..... mä taidan olla koiraihminen.... musta kiva kävellä ja nauttia luonnosta.... :))
BBrunetti kirjoitti:
niinhän ne on kyl ihan sosiaalisia.... mut ei mun lemppareita..... mä taidan olla koiraihminen.... musta kiva kävellä ja nauttia luonnosta.... :))
..mulla oli koira.. siskolla on musta kissa.. i love it.. rottia.. paljon elukoita on suvussa ollut...
pervokki kirjoitti:
..mulla oli koira.. siskolla on musta kissa.. i love it.. rottia.. paljon elukoita on suvussa ollut...
kivoja.... vaan sitku pitäis luopua.... aivan kauheeta.... kuis sun päivä on noin muuten sujunut...? :))))
BBrunetti kirjoitti:
kivoja.... vaan sitku pitäis luopua.... aivan kauheeta.... kuis sun päivä on noin muuten sujunut...? :))))
..lapsenvahtina oon ollut ja ohessa maalaillut..
pervokki kirjoitti:
..lapsenvahtina oon ollut ja ohessa maalaillut..
no mutta sehän kuulostaa kivalta.....no mähän paimennan työkseni lapsia.... no nyt kyl työpäivä jo ohi.....
pistin klamydian soimaan...... en kans ihmeempiä tehny...:))BBrunetti kirjoitti:
no mutta sehän kuulostaa kivalta.....no mähän paimennan työkseni lapsia.... no nyt kyl työpäivä jo ohi.....
pistin klamydian soimaan...... en kans ihmeempiä tehny...:))..lapsipaimen olet... jaa että kuuntelet sitte suomipunkkii.. jeess..
pervokki kirjoitti:
..lapsipaimen olet... jaa että kuuntelet sitte suomipunkkii.. jeess..
ainut se klamydia.... se biisi millä ei ole nimeä on mun suosikki..... ihan ykkönen... siinä sanat niin loistavat...."tämän maan lapsi suomalaisessa kodissa katselee ympäröiviin metsiin huomenna tulee koneet jotka korjaavat kaiken talteen..."
BBrunetti kirjoitti:
ainut se klamydia.... se biisi millä ei ole nimeä on mun suosikki..... ihan ykkönen... siinä sanat niin loistavat...."tämän maan lapsi suomalaisessa kodissa katselee ympäröiviin metsiin huomenna tulee koneet jotka korjaavat kaiken talteen..."
..taas muistan oman ykkösbiisin.. "simppa kukkona tunkiolla.. nilikkoja myöten sonnassa" hehee..
hitsi ku olis se levy vielä..pervokki kirjoitti:
..taas muistan oman ykkösbiisin.. "simppa kukkona tunkiolla.. nilikkoja myöten sonnassa" hehee..
hitsi ku olis se levy vielä..tai sit teräsmies..... taitaa olla mun unien teräsmies.... heh..... :))))))
BBrunetti kirjoitti:
tai sit teräsmies..... taitaa olla mun unien teräsmies.... heh..... :))))))
..en muista biisien nimiä paljoakaan mutta tuli kuitenkin kuunneltuu..
kai sitä pitäis alkaa puuhailla projektin parissa.. taas..pervokki kirjoitti:
..en muista biisien nimiä paljoakaan mutta tuli kuitenkin kuunneltuu..
kai sitä pitäis alkaa puuhailla projektin parissa.. taas..töihin.... heips pervokki....... :))))))))))))
- Dr.Swaan ejk
BBrunetti kirjoitti:
töihin.... heips pervokki....... :))))))))))))
...vieläkö täällä?Vai tuletko BB ihan live visiitille penthauseeni?
Dr.Swaan ejk kirjoitti:
...vieläkö täällä?Vai tuletko BB ihan live visiitille penthauseeni?
minä.............:))))))))))))))))))))))))))
- porumies
ei rotat syä tillihaa. nim. kokemusta on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566