kesäparrassani

..on nyt tillilihaa.. pelkään ensi yötä kun rotat lähtevät liikkeelle.. ne saattavat nakertaa partani pois..
vaikka toisaalta en tiedä kuinka hyvin tämä mulle sopii.. rotanloukkuja en laita koska oon eläinrakas..

44

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serious

      kui sie tillilihaa oot syönt? Ja parta vaa pois nyt o kesä..

      • ..on hyvää ja partaa en oo jaksanut ajaa.. kyllähän tää vähän hikoo..


      • Serious
        pervokki kirjoitti:

        ..on hyvää ja partaa en oo jaksanut ajaa.. kyllähän tää vähän hikoo..

        muista ain et ei parta pahoil kasva..varo et ei homeesee mene,niin yhel tutul käi..sit ol jo pakko ajaa


      • Serious kirjoitti:

        muista ain et ei parta pahoil kasva..varo et ei homeesee mene,niin yhel tutul käi..sit ol jo pakko ajaa

        ..sitäkö se oli.. hometta!! äkkiä parta pois...


    • eijarina

      on jes! Mut koko parrasta en tykkää:(

      • ..edes pikku pikku leukaparrasta..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..edes pikku pikku leukaparrasta..

        sellasesta pukinparrasta? Sehän se vast onkin tyhmän näkönen mut se onkin vaan mun mielipide:)


      • eijarina kirjoitti:

        sellasesta pukinparrasta? Sehän se vast onkin tyhmän näkönen mut se onkin vaan mun mielipide:)

        ..ihan pirunpartaa mut semmonen pieni leukaa myötäilevä?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..ihan pirunpartaa mut semmonen pieni leukaa myötäilevä?

        vähän henkilöstä, joillekkin sopii mut toisille ei.


      • Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

        ..ihan pirunpartaa mut semmonen pieni leukaa myötäilevä?

        Siis ei pukin parta ,sellainen mikä on vain töyhtö leuan kärjessä...sellainen ei hyvä,varsinkin kun sellaisia näkee miehillä joilla kasvaa vain yksi risu siellä toinen täällä...mutta sellainen "leuka parta" tyyliin George Michael on Jees!

        P.S. Luin jostain että sen kuuluu vieläpä olla kolmen millin pituinen!


        Kiitos hei!


      • eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

        Siis ei pukin parta ,sellainen mikä on vain töyhtö leuan kärjessä...sellainen ei hyvä,varsinkin kun sellaisia näkee miehillä joilla kasvaa vain yksi risu siellä toinen täällä...mutta sellainen "leuka parta" tyyliin George Michael on Jees!

        P.S. Luin jostain että sen kuuluu vieläpä olla kolmen millin pituinen!


        Kiitos hei!

        mieltä oon kans!


      • eijarina kirjoitti:

        vähän henkilöstä, joillekkin sopii mut toisille ei.

        ..sopiikohan vaan mulle?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..sopiikohan vaan mulle?

        oo viel kamera yhteyttä, vaikee sanoo?:)


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Siis ei pukin parta ,sellainen mikä on vain töyhtö leuan kärjessä...sellainen ei hyvä,varsinkin kun sellaisia näkee miehillä joilla kasvaa vain yksi risu siellä toinen täällä...mutta sellainen "leuka parta" tyyliin George Michael on Jees!

        P.S. Luin jostain että sen kuuluu vieläpä olla kolmen millin pituinen!


        Kiitos hei!

        ..mielipiteestä.. enemmänki leukaparta tyyliin nikki sixx..


      • eijarina kirjoitti:

        oo viel kamera yhteyttä, vaikee sanoo?:)

        ..kerran laittaa profiiliin kuvan mut sitä ei hyväksytty..blaaahh..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..kerran laittaa profiiliin kuvan mut sitä ei hyväksytty..blaaahh..

        äkkiä yrittämään uudelleen, jos sit osaisin sitä saaviikin paremmin hakee kun tien minkä näkönen on omistaja. Tulee niin hempeetä musaakin taustalla, hyväillä ja hoivata...


      • eijarina kirjoitti:

        äkkiä yrittämään uudelleen, jos sit osaisin sitä saaviikin paremmin hakee kun tien minkä näkönen on omistaja. Tulee niin hempeetä musaakin taustalla, hyväillä ja hoivata...

        ..enpä tiedä.. en nyt hirveesti halua naamaani julkisesti näytellä..
        se kuva mitä ajattelin oli kyllä vähän synkkä ja hämärä mutta se olis kertonut paljon..
        toisaalta ehkä paljastan ulkonäköni vain harvoille ja valituille...


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..enpä tiedä.. en nyt hirveesti halua naamaani julkisesti näytellä..
        se kuva mitä ajattelin oli kyllä vähän synkkä ja hämärä mutta se olis kertonut paljon..
        toisaalta ehkä paljastan ulkonäköni vain harvoille ja valituille...

        nyt ees mulle:(


      • eijarina kirjoitti:

        nyt ees mulle:(

        ..ehkä paljastankin mutten täällä... katsotaan..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..ehkä paljastankin mutten täällä... katsotaan..

        toimii kyllä! Et älä nyt yritä kiemurrella irti siit parran esittelystä. Het mennään puihin kun pitäs lunastaa lupauksia, hyi, sua:)


      • eijarina kirjoitti:

        toimii kyllä! Et älä nyt yritä kiemurrella irti siit parran esittelystä. Het mennään puihin kun pitäs lunastaa lupauksia, hyi, sua:)

        ..ei mulla oo kuvaa parrastani.. ei se oo vielä ku 10 päivää kasvanut.. anteeksi..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..ei mulla oo kuvaa parrastani.. ei se oo vielä ku 10 päivää kasvanut.. anteeksi..

        sit ilman partaa!! Mä voin sit kuvitella sut parran kans:)


      • Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

        ..mielipiteestä.. enemmänki leukaparta tyyliin nikki sixx..

        ...ikäväkseni en muista nikki sixxiä tarkemmin...eikös tuo ollut se 69eys:n tyyppiä muistuttava mustatukkainen hemmo...no kuitenkin..parta on ihan jees!


        täytynee katsoa nikki sixxin kuva goollesta!!!


      • eijarina kirjoitti:

        sit ilman partaa!! Mä voin sit kuvitella sut parran kans:)

        ..oikeesti tiedä vaikka lähettäisinki mailin kuvan kera.. mut mut.. kyllä se varmasti selviää jos nyt OIKEIN kovasti haluat tietää minkä näköinen pervokki on..
        tänään on vielä tekemistä.. se projekti.. tärkeetä..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..oikeesti tiedä vaikka lähettäisinki mailin kuvan kera.. mut mut.. kyllä se varmasti selviää jos nyt OIKEIN kovasti haluat tietää minkä näköinen pervokki on..
        tänään on vielä tekemistä.. se projekti.. tärkeetä..

        se projekti on sulla siis kesken, no en kiusaa sua enempää:) Häippäsen johki huuhailemaan tai meseen.


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...ikäväkseni en muista nikki sixxiä tarkemmin...eikös tuo ollut se 69eys:n tyyppiä muistuttava mustatukkainen hemmo...no kuitenkin..parta on ihan jees!


        täytynee katsoa nikki sixxin kuva goollesta!!!

        ..mä taas en noita 69eyes tyyppejä kovin hyvin tunne.. musaa kuuntelen.. jup katseleppas kuukkelista.. aikamoinen tyyppi..

        mä palailen projektin pariin..


    • missä on tililihaa..... jaa`a taitaa sulla yöllä vieressä muutama siimahäntä......:))))

      • ..kesyttää lemmikeiks.. mut ihan tosissaan haluisin pari siimahäntää jossain vaiheessa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kesyttää lemmikeiks.. mut ihan tosissaan haluisin pari siimahäntää jossain vaiheessa..

        aikuisten oikeesti siimahännän lemmikiks.... no joo..... mä joskus ku tuo mun typy kasvaa..... me otetaan pupu...... ihan oikeasti.... rottia meiltä ei löydy..... kisu pitää siitä huolen....:)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        aikuisten oikeesti siimahännän lemmikiks.... no joo..... mä joskus ku tuo mun typy kasvaa..... me otetaan pupu...... ihan oikeasti.... rottia meiltä ei löydy..... kisu pitää siitä huolen....:)))))

        ..oikeesti..ainakin kaks rottaa.. sosiaalisia elukoita kun ovat.. ne ovat lisäksi tosi siistejä ja "siistejä"..
        sopii mun tyyliin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..oikeesti..ainakin kaks rottaa.. sosiaalisia elukoita kun ovat.. ne ovat lisäksi tosi siistejä ja "siistejä"..
        sopii mun tyyliin..

        niinhän ne on kyl ihan sosiaalisia.... mut ei mun lemppareita..... mä taidan olla koiraihminen.... musta kiva kävellä ja nauttia luonnosta.... :))


      • BBrunetti kirjoitti:

        niinhän ne on kyl ihan sosiaalisia.... mut ei mun lemppareita..... mä taidan olla koiraihminen.... musta kiva kävellä ja nauttia luonnosta.... :))

        ..mulla oli koira.. siskolla on musta kissa.. i love it.. rottia.. paljon elukoita on suvussa ollut...


      • pervokki kirjoitti:

        ..mulla oli koira.. siskolla on musta kissa.. i love it.. rottia.. paljon elukoita on suvussa ollut...

        kivoja.... vaan sitku pitäis luopua.... aivan kauheeta.... kuis sun päivä on noin muuten sujunut...? :))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        kivoja.... vaan sitku pitäis luopua.... aivan kauheeta.... kuis sun päivä on noin muuten sujunut...? :))))

        ..lapsenvahtina oon ollut ja ohessa maalaillut..


      • pervokki kirjoitti:

        ..lapsenvahtina oon ollut ja ohessa maalaillut..

        no mutta sehän kuulostaa kivalta.....no mähän paimennan työkseni lapsia.... no nyt kyl työpäivä jo ohi.....
        pistin klamydian soimaan...... en kans ihmeempiä tehny...:))


      • BBrunetti kirjoitti:

        no mutta sehän kuulostaa kivalta.....no mähän paimennan työkseni lapsia.... no nyt kyl työpäivä jo ohi.....
        pistin klamydian soimaan...... en kans ihmeempiä tehny...:))

        ..lapsipaimen olet... jaa että kuuntelet sitte suomipunkkii.. jeess..


      • pervokki kirjoitti:

        ..lapsipaimen olet... jaa että kuuntelet sitte suomipunkkii.. jeess..

        ainut se klamydia.... se biisi millä ei ole nimeä on mun suosikki..... ihan ykkönen... siinä sanat niin loistavat...."tämän maan lapsi suomalaisessa kodissa katselee ympäröiviin metsiin huomenna tulee koneet jotka korjaavat kaiken talteen..."


      • BBrunetti kirjoitti:

        ainut se klamydia.... se biisi millä ei ole nimeä on mun suosikki..... ihan ykkönen... siinä sanat niin loistavat...."tämän maan lapsi suomalaisessa kodissa katselee ympäröiviin metsiin huomenna tulee koneet jotka korjaavat kaiken talteen..."

        ..taas muistan oman ykkösbiisin.. "simppa kukkona tunkiolla.. nilikkoja myöten sonnassa" hehee..
        hitsi ku olis se levy vielä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..taas muistan oman ykkösbiisin.. "simppa kukkona tunkiolla.. nilikkoja myöten sonnassa" hehee..
        hitsi ku olis se levy vielä..

        tai sit teräsmies..... taitaa olla mun unien teräsmies.... heh..... :))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tai sit teräsmies..... taitaa olla mun unien teräsmies.... heh..... :))))))

        ..en muista biisien nimiä paljoakaan mutta tuli kuitenkin kuunneltuu..
        kai sitä pitäis alkaa puuhailla projektin parissa.. taas..


      • pervokki kirjoitti:

        ..en muista biisien nimiä paljoakaan mutta tuli kuitenkin kuunneltuu..
        kai sitä pitäis alkaa puuhailla projektin parissa.. taas..

        töihin.... heips pervokki....... :))))))))))))


      • Dr.Swaan ejk
        BBrunetti kirjoitti:

        töihin.... heips pervokki....... :))))))))))))

        ...vieläkö täällä?Vai tuletko BB ihan live visiitille penthauseeni?


      • Dr.Swaan ejk kirjoitti:

        ...vieläkö täällä?Vai tuletko BB ihan live visiitille penthauseeni?

        minä.............:))))))))))))))))))))))))))


    • porumies

      ei rotat syä tillihaa. nim. kokemusta on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe