Lidliin ei kannata mennä

Anonyymi-ap

Lidl mainostaa lehdessään Juhla mokkaa 3.95€, mutta se on loppunut jo kättelyssä, koska sitä ei ollut kuin 20 pakettia!

11

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koko Kansa Kaahaa Lidliin - Juhla-Mokka HAKEMAAN - Ja sitä ON - !

• Anonyymi00002

• Anonyymi00003

Tuossa vain tarjous aika, eli Lidl on velvollinen toimittamaan kaksi pakettia jokaiselle asiakkaalle.
      https://ibb.co/9H24rdz7

• Anonyymi00004

Siitä vaan sitten vaatimaan.

• Anonyymi00005

Unohdit mainita, että se on sillä Lidl äpillä🤔

Joten, ei kiinnosta. Pitäkööt kahvinsa.😬

• Anonyymi00006

Ei sitä olisi ollutkaan, ei yhtään pakettia missään Suomen Lidlissä.

• Anonyymi00008

Jaa, ainakin mä sain täyden lastin..

• Anonyymi00009

En itse mene Lidl kauppaan, siis tämän törkeän mainoksen vuoksi, että, Kappas vain halvat hinnat ym. plaa, plaata. Jonka laulun sanat oikeasti, että Kappas vain, mitä rinnat ym. Se on halventava mainos naisia kohtaan, jossa naiset nähdään vain jonain rintoina ja tisseinä? Ei kiitos, jos ikinä mainos halventaa naisia, niin en lähde sinne enää. Lidl saa puolestani kuolla täysin ja mennä vaikka konkkaan. Näköjään Lidl mainostoimisto Suomessa halventaa naisia ja incel paskojen keksimä paska mainos. Kuka nainen enää oikeasti lähtee enää Lidl kauppaan tämän halventavan mainoksen vuoksi naisia kohtaan? Hyi helvetti näitä incel paskoja äijä räkänokkia paviaanin aivoilla ajattelivia sonta läjiä? Mutta eihän toki mainoksiin laiteta, että kappas vain, mitä munat ja miten pienet munat, että kappas vain?

• Anonyymi00010

Se vaatii jonkin äpin, vitun äpin.. moon sellaanen notta minen mitään äppiä käytäkkään, enkä turvavyötäkään, kun mä en ajakkaan kolaria. Setelillä maksan ja äppiä en käytä. Ha!

• Anonyymi00011

Osuuskaupasta saat juhlamokkaa 5 senttiä halvemmalla, eikä lopu kesken.

• Anonyymi00012

Viätihin kulutaajaa ku litran mittaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe