Joutuu väistämään, vaikka sääntöjen mukaan ei kuuluisi. Joutuu väistämään väistämisvelvollista, ettei synny onnettomuutta (ei aja päälle).
Joskus joutuu valitettavasti väistämään väistämisvelvollista
675
2517
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä perkele, ihme juttu.
- Anonyymi00059
Autoilijana joudun kaiken aikaa väisteleen kaikista säännöistä piittaamattomia pyöräilijöitä!
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Autoilijana joudun kaiken aikaa väisteleen kaikista säännöistä piittaamattomia pyöräilijöitä!
Lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajan pitääkin väistää pyöräilijää, vaikka pyöräilijä ajaa väärin siis.-sivu
- Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
Autoilijana joudun kaiken aikaa väisteleen kaikista säännöistä piittaamattomia pyöräilijöitä!
Minä taas en edes muista, milloin olisin joutunut sellaisen väistön tekemään. Mitähän me teemme eri tavalla?
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minä taas en edes muista, milloin olisin joutunut sellaisen väistön tekemään. Mitähän me teemme eri tavalla?
En ole se jota kommentoit.
Itse asun pinellä paikkakunnalla ja harvemmin täälläkään tarvitsee väistellä pyöräilijöitä.
Myös jalankulkijat tarkistavat onko turvallista kävellä suojatielle.
Eli meilläpäin tuo huolellisuusvelvollisuus pelaa myös pyöräilijöisen ja jalankulkijoiden joukossa kuten lainsäätäjä oli sen suunnitellutkin. - Anonyymi00690
Anonyymi00061 kirjoitti:
Lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajan pitääkin väistää pyöräilijää, vaikka pyöräilijä ajaa väärin siis.-sivu
Tieliikennelaki ei suoraan tuollaista määritä. Lain esityössä mainitaan toki sitten tieliikenteen periaatteet, joiden osalta asia on havaittavissa.
- Anonyymi00691
Anonyymi00690 kirjoitti:
Tieliikennelaki ei suoraan tuollaista määritä. Lain esityössä mainitaan toki sitten tieliikenteen periaatteet, joiden osalta asia on havaittavissa.
Vaikka ei suoraan niin määrittää silti.
- Anonyymi00706
Anonyymi00061 kirjoitti:
Lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajan pitääkin väistää pyöräilijää, vaikka pyöräilijä ajaa väärin siis.-sivu
Noinhan laki ei määrää, eikä väistämisvelvollista pyöräilijää pidä eikä tarvitse autokuskin väistää.
- Anonyymi00707
Anonyymi00691 kirjoitti:
Vaikka ei suoraan niin määrittää silti.
Silti väistämisvelvollista pyöräilijää ei moottoriajoneuvon kuljettajan tarvitse eikä pidä väistää.
- Anonyymi00002
Niin se vain joskus on...elämme yhteiskunnassa,ystävä hyvä
- Anonyymi00005
Juurikin näin.
- Anonyymi00003
Näin se menee. Osa ihmisistä luulee olevansa aina etuajo-oikeutettu
- Anonyymi00007
Noinhan nuo väistämisvelvolliset, varsinkin pyöräilijät, näyttää kuvittelevan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noinhan nuo väistämisvelvolliset, varsinkin pyöräilijät, näyttää kuvittelevan.
Monesti on epäilty, että pyörähomoliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Monesti on epäilty, että pyörähomoliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!
Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö, ja sen on todistettu olevan terroristijärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.
Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.
Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta.Pyöräliiton mainossetä taas vauhdissa. Kohta tulee takuulla lisää mainontaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pyöräliiton mainossetä taas vauhdissa. Kohta tulee takuulla lisää mainontaa.
Et sitten ole vieläkään oppinut ymmärtämään , että kritiikki ja mainos on eriasia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et sitten ole vieläkään oppinut ymmärtämään , että kritiikki ja mainos on eriasia.
Eräille näyttää ottavan erittäin koville se tosiasia, että pyöräilijöillekin on säännöt ja laki myös velvoittaa niitä noudattamaan. Osa pyöräilijöistä elää kuin mullit pellossa, mutta vähitellen asiat muuttuvat. Nykyisin nämä liikenteen "vapaamatkustajat" joutuvat aina silloin tällöin vastuuseen tekosistaan. Liian harvoin, mutta kuitenkin joskus. Myös poliisi on jonkin verran terävöittänyt suhtautumistaan pyöräilijöiden rikkeisiin, mutta vasta promillen tuhannesosa joutuu vastuuseen rikoksistaan. Suunta on kuitenkin oikea. Voisikohan myös pyöräliitto vähitellen herätä ruususen unestaan ja alkaa oikeasti valistamaan pyöräilijöitä. Se propaganda ja päättäjien lobbaaminen kun ei estä yhtäkään turhaa sääntöjen noudattamattomuudesta aiheutuvaa kuolemaa tai loukkaantumista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pyöräliiton mainossetä taas vauhdissa. Kohta tulee takuulla lisää mainontaa.
Tämä arvio piti paikkansa, kuten näkyy.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä arvio piti paikkansa, kuten näkyy.
Kritiikki vaikuttaa aina negatiivisesti siihen kritiikin kohteeseen, ja hyvä niin.
- Anonyymi00025
Varsinkin nämä spandex pyöräilijät.
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eräille näyttää ottavan erittäin koville se tosiasia, että pyöräilijöillekin on säännöt ja laki myös velvoittaa niitä noudattamaan. Osa pyöräilijöistä elää kuin mullit pellossa, mutta vähitellen asiat muuttuvat. Nykyisin nämä liikenteen "vapaamatkustajat" joutuvat aina silloin tällöin vastuuseen tekosistaan. Liian harvoin, mutta kuitenkin joskus. Myös poliisi on jonkin verran terävöittänyt suhtautumistaan pyöräilijöiden rikkeisiin, mutta vasta promillen tuhannesosa joutuu vastuuseen rikoksistaan. Suunta on kuitenkin oikea. Voisikohan myös pyöräliitto vähitellen herätä ruususen unestaan ja alkaa oikeasti valistamaan pyöräilijöitä. Se propaganda ja päättäjien lobbaaminen kun ei estä yhtäkään turhaa sääntöjen noudattamattomuudesta aiheutuvaa kuolemaa tai loukkaantumista.
On sulla elämäntehtävä, vihata pyöräilijöitä.
Jokainen tekee tietysti niinkuin parhaakseen näkee, mutta yleistäminen ja agressiivinen suhtautuminen ei ole mikään älykön merkki.
- Anonyymi00004
Aina pitää välttää kolarointia, myös väistämisvelvollisen
- Anonyymi00015
Kaikkien pitää pyrkiä välttämään onnettomuuden syntyminen omasta väistämisvelvollisuudesta tai etuajo-oikeudesta riippumatta.
- Anonyymi00018
Oikein, noinhan se on.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaikkien pitää pyrkiä välttämään onnettomuuden syntyminen omasta väistämisvelvollisuudesta tai etuajo-oikeudesta riippumatta.
Se onnettomuuksien välttäminen on enimmältään juuri väistämisvelvollisen tehtävä.
- Anonyymi00244
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se onnettomuuksien välttäminen on enimmältään juuri väistämisvelvollisen tehtävä.
Toki väistämisvelvollisen tehtävä ja velvollisuus on väistää liikennesääntöjen mukaisesti. Mutta jos näyttää siltä, että väistämisvelvollinen ei väistäkään, niin sitten toisen osapuolen tehtävä on väistämällä pyrkiä estämään onnettomuuden syntyminen.
- Anonyymi00251
Anonyymi00244 kirjoitti:
Toki väistämisvelvollisen tehtävä ja velvollisuus on väistää liikennesääntöjen mukaisesti. Mutta jos näyttää siltä, että väistämisvelvollinen ei väistäkään, niin sitten toisen osapuolen tehtävä on väistämällä pyrkiä estämään onnettomuuden syntyminen.
Ei tuo, jos näyttää hölötys, poista väistämisvelvollisen velvollisuutta väistämiseen ja onnettomuuden välttämiseen, vaikka tuolla jos näyttää hokemalla se väistäminen koetetaan sälyttää sen tehtäväksi jolle se ei mitenkään kuulu.
Onnettomuuksien välttäminen on enimmältään juuri väistämisvelvollisen tehtävä.
- Anonyymi00006
Joskus ei kerkeä tai huomaa väistää väistämisvelvollisen töppäilyä.
Ja turha syyllistää "päälleajajaa" tuollaisessa tilanteessa.
Paikkakunnallamme on eräs risteys jossa n. kerran kuussa pelti rytisee.
Etuajo-oikeutettu tie jossa 50 rajoitus loiva mäki ja tie kaartaa loivasti.
Viikeeksi edessäajava suto ajoi suoraan kun yhtäkkiä tietä lähti ylittämän auto vasemmalta siten että törmäsi edessäni ajavan auton eturenkaan kohdalle sillä seurauksella että kumpikin auto ajatui päivastaisella tiellä olevaan pysähtyneen auton keulaan.
Tilanne oli ohi muutamassa sekunnissa.
Edessäajaneen auton kuski ei todennäköisesti kerennyt edes tajua mitä tapahtui.
Nyt tuntuu että ajetaan sellaista vaihtoehtoa että kaikkien pitäisi olla varpaillaan risteyksissä jos vaikka joku tekee virheen, varmaan sen paikallaan olleen autoilijankin olisi pitänyt osata varoa että hänen keulaan tömähtää 2 autoa samalla kertaa.
Kyllä se luottamusperiaate on joka on edelleen se asia jolla liikenne toimii.
Kyseisessä tapauksessa osapuolien oli luotettava ettei kukaan aja etuajo-oikeutetun auton kylkeen.
Epäilen vahvasti ettei poliisi syyttänyt muita osapuolia onnettomuudesta, onnettomuuden 100% syyllinen oli se joka tuli kolmion takaa etuajo-oikeutetun kylkeen.- Anonyymi00010
Lainsäätäjä kirjoittaa mm. seuraavaa: "Jos tienkäyttäjällä on olosuhteisiin liittyvää erityistietämystä, esimerkiksi paikallistuntemusta tai ajoneuvonsa ominaisuuksiin liittyvää erityistietämystä, voidaan tienkäyttäjän velvollisuuksia arvioida nämä elementit huomioon ottaen. Erityistietämys voi velvoittaa tienkäyttäjää liikennetapahtumien ennakoimiseen keskimääräistä enemmän."
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lainsäätäjä kirjoittaa mm. seuraavaa: "Jos tienkäyttäjällä on olosuhteisiin liittyvää erityistietämystä, esimerkiksi paikallistuntemusta tai ajoneuvonsa ominaisuuksiin liittyvää erityistietämystä, voidaan tienkäyttäjän velvollisuuksia arvioida nämä elementit huomioon ottaen. Erityistietämys voi velvoittaa tienkäyttäjää liikennetapahtumien ennakoimiseen keskimääräistä enemmän."
On laittamattomasti sanottu, eikä tuo tietenkään vaikuta oikein mihinkään, ainakaan mahdollisissa onnettomuustapauksissa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
On laittamattomasti sanottu, eikä tuo tietenkään vaikuta oikein mihinkään, ainakaan mahdollisissa onnettomuustapauksissa.
Kuvittelet väärin. Oikeudessa huomioidaan myös muut oikeuslähteet, kuin pelkästään laki. Tuo aiempi on suoraan lainsäätäjän tekstiä toissijaisesta oikeuslähteestä.
"Esityöt, oikeuskäytäntö ja muut oikeuslähteet
Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.
Lainsäätäjän tarkoitus käy parhaiten esille lain valmisteluasiakirjoista, kuten komiteanmietinnöistä, työryhmäraporteista, hallituksen esityksistä ja eduskunnan valiokuntamietinnöistä. Oikeuskäytännön asema oikeuslähteenä perustuu ajatukseen siitä, että aiempaa ratkaisukäytäntöä vastaava tapaus ratkaistaan samalla tavalla. Oikeuskäytännön osalta eniten painoarvoa on ylimpien tuomioistuinten, eli korkeimman oikeuden ja korkeimman hallinto-oikeuden, ratkaisukäytännöllä.
Oikeudellisessa ratkaisutoiminnassa ja tulkinnassa on mahdollista hyödyntää myös muita oikeuslähteitä. Näiden oikeuslähteiden joukko on dynaamisempi ja painoarvo tilannekohtainen. Muita oikeuslähteitä ovat esimerkiksi tietyllä alalla vakiintuneet tavat ja menettelyt, oikeuskirjallisuus, oikeusvertailevat argumentit sekä käytännölliset, eettiset ja moraaliset argumentit."
https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/kirjasto/aineistot/kotimainen_oikeus/kotimaiset-oikeuslahteet/Sivut/Yleista-oikeuslahteista-ja-oikeudellisesta-informaatiosta.aspx - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuvittelet väärin. Oikeudessa huomioidaan myös muut oikeuslähteet, kuin pelkästään laki. Tuo aiempi on suoraan lainsäätäjän tekstiä toissijaisesta oikeuslähteestä.
"Esityöt, oikeuskäytäntö ja muut oikeuslähteet
Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.
Lainsäätäjän tarkoitus käy parhaiten esille lain valmisteluasiakirjoista, kuten komiteanmietinnöistä, työryhmäraporteista, hallituksen esityksistä ja eduskunnan valiokuntamietinnöistä. Oikeuskäytännön asema oikeuslähteenä perustuu ajatukseen siitä, että aiempaa ratkaisukäytäntöä vastaava tapaus ratkaistaan samalla tavalla. Oikeuskäytännön osalta eniten painoarvoa on ylimpien tuomioistuinten, eli korkeimman oikeuden ja korkeimman hallinto-oikeuden, ratkaisukäytännöllä.
Oikeudellisessa ratkaisutoiminnassa ja tulkinnassa on mahdollista hyödyntää myös muita oikeuslähteitä. Näiden oikeuslähteiden joukko on dynaamisempi ja painoarvo tilannekohtainen. Muita oikeuslähteitä ovat esimerkiksi tietyllä alalla vakiintuneet tavat ja menettelyt, oikeuskirjallisuus, oikeusvertailevat argumentit sekä käytännölliset, eettiset ja moraaliset argumentit."
https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/kirjasto/aineistot/kotimainen_oikeus/kotimaiset-oikeuslahteet/Sivut/Yleista-oikeuslahteista-ja-oikeudellisesta-informaatiosta.aspxEn tuossa mitään sinun tapaasi kuvittele. laki on laki ja se on mikä määrää joistain kuvitelmistasi ja selittelyistäsi huolimatta.
Joten noita eritystietämyksiä ja muita vastaavia ei kenenkään kohdalla voida mitenkään todistaa, ja vaikka voitaisiin, niin ei asia niillä miksikään muuttaisi.
Lait ja säännöt ne on jotka määrää, ei jotkut kuvitellut eritystietämykset tai muut paikkkuntalais kuvitelmat. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tuossa mitään sinun tapaasi kuvittele. laki on laki ja se on mikä määrää joistain kuvitelmistasi ja selittelyistäsi huolimatta.
Joten noita eritystietämyksiä ja muita vastaavia ei kenenkään kohdalla voida mitenkään todistaa, ja vaikka voitaisiin, niin ei asia niillä miksikään muuttaisi.
Lait ja säännöt ne on jotka määrää, ei jotkut kuvitellut eritystietämykset tai muut paikkkuntalais kuvitelmat.Minä taas en kuvittele mitään, vaan totean yksinkertaisesti faktat asian suhteen lähteineen.
"Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.
Lainsäätäjän tarkoitus käy parhaiten esille lain valmisteluasiakirjoista, kuten komiteanmietinnöistä, työryhmäraporteista, hallituksen esityksistä ja eduskunnan valiokuntamietinnöistä."
Lukemaansa ymmärtäville kyseinen asia on varmasti täysin selkeä. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä taas en kuvittele mitään, vaan totean yksinkertaisesti faktat asian suhteen lähteineen.
"Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.
Lainsäätäjän tarkoitus käy parhaiten esille lain valmisteluasiakirjoista, kuten komiteanmietinnöistä, työryhmäraporteista, hallituksen esityksistä ja eduskunnan valiokuntamietinnöistä."
Lukemaansa ymmärtäville kyseinen asia on varmasti täysin selkeä.Lainsäätäjän takoitus voi tosiaan olla ihan eri kuin mitä sitten oikeusasteissa tulkitaan.
Lainvalmisteluasiakirjat kertovat vain miten lain kuviteltiin toimivan.
Kun olet niin pirun fiksu niin kerroppa miten uusi potkulaki toimii?
Tuo potkulaki tullaan 100% testaamaan oikeusasteissa joissa muodostuu tulkinta mitä lain puitteissa saa tehdä.
Lainvalmisteluasiakirjat siirretään arkistoon ja unohdetaan kun taasen oikeusasteiden luoma ennakkopäätös jää elämään. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lainsäätäjän takoitus voi tosiaan olla ihan eri kuin mitä sitten oikeusasteissa tulkitaan.
Lainvalmisteluasiakirjat kertovat vain miten lain kuviteltiin toimivan.
Kun olet niin pirun fiksu niin kerroppa miten uusi potkulaki toimii?
Tuo potkulaki tullaan 100% testaamaan oikeusasteissa joissa muodostuu tulkinta mitä lain puitteissa saa tehdä.
Lainvalmisteluasiakirjat siirretään arkistoon ja unohdetaan kun taasen oikeusasteiden luoma ennakkopäätös jää elämään.Lain valmisteluasiakirja toimii tieliikennelakiin liittyen lain hyväksymiseen liittyvänä dokumenttina, mutta myös tavoitteisiin liittyvänä dokumenttina. Siihen on dokumentoitu silloisen lain aikainen tilanne, mutta myös periaatteet ja tavoitteet. Siitä selviää siis tarkoitus ja tavoitteet, eli voidaan käyttää ja käytetäänkin voimassa olevan lain tulkintaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lainsäätäjän takoitus voi tosiaan olla ihan eri kuin mitä sitten oikeusasteissa tulkitaan.
Lainvalmisteluasiakirjat kertovat vain miten lain kuviteltiin toimivan.
Kun olet niin pirun fiksu niin kerroppa miten uusi potkulaki toimii?
Tuo potkulaki tullaan 100% testaamaan oikeusasteissa joissa muodostuu tulkinta mitä lain puitteissa saa tehdä.
Lainvalmisteluasiakirjat siirretään arkistoon ja unohdetaan kun taasen oikeusasteiden luoma ennakkopäätös jää elämään.Laki toimii juuri niin hyvin tai huonosti, kuin se laki on kirjoitettu. Ellei laki itsessään ole tarpeeksi selkeä määräämänsä asioiden suhteen, niin lopullisen tulkinnan tekee korkein oikeus ja se tulkinta jää sitten voimaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä taas en kuvittele mitään, vaan totean yksinkertaisesti faktat asian suhteen lähteineen.
"Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.
Lainsäätäjän tarkoitus käy parhaiten esille lain valmisteluasiakirjoista, kuten komiteanmietinnöistä, työryhmäraporteista, hallituksen esityksistä ja eduskunnan valiokuntamietinnöistä."
Lukemaansa ymmärtäville kyseinen asia on varmasti täysin selkeä.Totta, lukemansa ymmärtäville asia on tosiaankin selkeä, että nuo lainaamasi jorinat , joiden olemassa oloa ei kukaan kiistä, on olemassa, eikä niillä ole, kuvitelmistasi huolimatta , mitään vaikutusta minkään onnettomuustapauksiin tai tilanteisiin.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Totta, lukemansa ymmärtäville asia on tosiaankin selkeä, että nuo lainaamasi jorinat , joiden olemassa oloa ei kukaan kiistä, on olemassa, eikä niillä ole, kuvitelmistasi huolimatta , mitään vaikutusta minkään onnettomuustapauksiin tai tilanteisiin.
Kaikkihan tietävät, että lainsäätäjän teksti pätee. Eikö mieltä ja järkeä vailla oleva ymmärrä?
- Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tuossa mitään sinun tapaasi kuvittele. laki on laki ja se on mikä määrää joistain kuvitelmistasi ja selittelyistäsi huolimatta.
Joten noita eritystietämyksiä ja muita vastaavia ei kenenkään kohdalla voida mitenkään todistaa, ja vaikka voitaisiin, niin ei asia niillä miksikään muuttaisi.
Lait ja säännöt ne on jotka määrää, ei jotkut kuvitellut eritystietämykset tai muut paikkkuntalais kuvitelmat.”Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.” Jos ei ymmärrä mitä tuo eduskunnan kirjoittama tarkoittaa, niin sitten ei ole paljonkaan tehtävissä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaikkihan tietävät, että lainsäätäjän teksti pätee. Eikö mieltä ja järkeä vailla oleva ymmärrä?
Lakien teksti pitää ja pätee, kun taas hallituke esityksiin hirttäytyneen mielipuolen kuvitelmat ei ole sama koin laki.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
”Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö.” Jos ei ymmärrä mitä tuo eduskunnan kirjoittama tarkoittaa, niin sitten ei ole paljonkaan tehtävissä.
Ei sinun tarvitsekaan tehdä yhtään mitään, kun asia on juuri niin kuin vastaamassasi kommentissa on kerrottu.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lakien teksti pitää ja pätee, kun taas hallituke esityksiin hirttäytyneen mielipuolen kuvitelmat ei ole sama koin laki.
Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö. Noin on, vaikka vinkuisit mitä tahansa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lainsäädännön lisäksi tärkeitä oikeuslähteitä ovat lainsäätäjän tarkoitus ja kansallisten tuomioistuinten ratkaisukäytäntö. Noin on, vaikka vinkuisit mitä tahansa.
Ei noista mainitsemistasi ole mitään erimielisyyttä olut. Siitä taas, kun hallituksen esityksiin hirttäytynyt tyhjässä päässään kuvittelee kuvitelmiensa olevan sama kuin laki, on syytä olla ja on oikein olla eri mieltä.
Ja kyllä siitä mitä yllä mainittu kaltaisesi höperö, lainsäätäjän tarkoituksesta omiaan kuvittelee on myös syytä suhtautua varauksella. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei noista mainitsemistasi ole mitään erimielisyyttä olut. Siitä taas, kun hallituksen esityksiin hirttäytynyt tyhjässä päässään kuvittelee kuvitelmiensa olevan sama kuin laki, on syytä olla ja on oikein olla eri mieltä.
Ja kyllä siitä mitä yllä mainittu kaltaisesi höperö, lainsäätäjän tarkoituksesta omiaan kuvittelee on myös syytä suhtautua varauksella.Ei näy mitään omaa keksittyä.
Tänään joku joutui tilanteeseen jossa joutui väistämän minua, väistämisvelvollista.
Tuli kaistalta jolta sai vain kääntyä oikealle ja päättikin vaihtaa kaistaa (ilman vilkkua) risteysalueella ja jatkaa suoraan. En tätä ihan arvannut, vaan lähdin itse ajamaan risteysalueelle... Onneksi tämä etuajo-oikeutettu ymmärsi väistää väistämisvelvollista.
Pahoittelen virhettäni. Olisihan tuo pitänyt arvata.- Anonyymi00027
Tärkeä avautuminen omasta erinomaisuudestasi.
- Anonyymi00331
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tärkeä avautuminen omasta erinomaisuudestasi.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00029
Avaaja onkin tehnyt melkoisen havainnon, eli hän on hyvin terävä ja välkky.
- Anonyymi00030
Terävä ja välkky kuuluukin liikenteessä olla.
- Anonyymi00039
Lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajan pitää väistää pyöräilijää, vaikka pyöräilijä ajaa väärin niin laki tunnustaa pakkotilan, joten jalkakäytävälläkin saa myös silloin pyöräillä.
- Anonyymi00040
Se on aivan inhimillistä, että moottoriajoneuvonkuljettaja voi tehdä virheitä liikenteessä syystä tai toisesta ja pyöräillessä on ihan inhimillistä se, että ei halua tulla moottoriajoneuvon päälleajamaksi. Joten pakkotilanteita, joita Suomessa liikenteessä tapahtuu päivittäin merkittävästi infran tason ja inhimillisten virheiden lisäksi niin se on täysin ymmärrettävää, että pyörällä saa ajaa miten haluaa välttääkseen suuremman riskin ja vaaran samalla turvallisuus periaatteella väistäen muita siis.
- Anonyymi00041
Tuota olen jo vuosien ajan yrittänyt tuoda esille.
Autoilija voi tehdä inhimillisiä virheita kymmenien eri syiden takia, myös nykyautot joiden toimintoja ohjaa tietokone voivat vikaantua ja tehdä omiaan.
Jopa ohjaus on sähköinen, myös kaasu ja jarru on sähköinen.
Jostain kumman syystä pyöräilijät ja jalankulkijat ovat monesti ulpositaneet sen oman terveytensä ja turvallisuutensa juurikin näille autoilijoille.
Eikö ole ihmeellistä?
Miksi kevyenliikenteen käyttäjät eivät varmista omaa turvallisuuttaan itse? - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tuota olen jo vuosien ajan yrittänyt tuoda esille.
Autoilija voi tehdä inhimillisiä virheita kymmenien eri syiden takia, myös nykyautot joiden toimintoja ohjaa tietokone voivat vikaantua ja tehdä omiaan.
Jopa ohjaus on sähköinen, myös kaasu ja jarru on sähköinen.
Jostain kumman syystä pyöräilijät ja jalankulkijat ovat monesti ulpositaneet sen oman terveytensä ja turvallisuutensa juurikin näille autoilijoille.
Eikö ole ihmeellistä?
Miksi kevyenliikenteen käyttäjät eivät varmista omaa turvallisuuttaan itse?Näin se on joo, kun lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajien pitää väistää pyöräilijöitä silloinkin, kun pyöräilijät ajaisivat väärin niin ei siihen aina voi luottaa. Joten laki tunnustaa pakkotilan, jolloin jalkakäytävällä saa myös pyöräillä välttääkseen suuremman riskin ja vaaran samalla tietysti tottakai väistäen muita.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Näin se on joo, kun lain mukaan moottoriajoneuvonkuljettajien pitää väistää pyöräilijöitä silloinkin, kun pyöräilijät ajaisivat väärin niin ei siihen aina voi luottaa. Joten laki tunnustaa pakkotilan, jolloin jalkakäytävällä saa myös pyöräillä välttääkseen suuremman riskin ja vaaran samalla tietysti tottakai väistäen muita.
Jokainen on tarpeen mukaan velvollinen väistämään, tai ainakin yrittämään parhaansa mukaan, jotakuta muuta riippumatta siitä, onko se joku muu rikkonut sääntöjä ja millä kulkupelillä kukakin on liikkeellä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jokainen on tarpeen mukaan velvollinen väistämään, tai ainakin yrittämään parhaansa mukaan, jotakuta muuta riippumatta siitä, onko se joku muu rikkonut sääntöjä ja millä kulkupelillä kukakin on liikkeellä.
Varsinkin, kun jalankulkija sekä pyöräilijä ovat niitä heikoimmissa asemissa olevia niin jalkakäytävällä saa myös pyöräillä jos väistää muita siis.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Varsinkin, kun jalankulkija sekä pyöräilijä ovat niitä heikoimmissa asemissa olevia niin jalkakäytävällä saa myös pyöräillä jos väistää muita siis.
Liikennesääntöjen rikkomisesta ei kuitenkaan ollut puhe. Aikuiset eivät saa pyöräillä jalkakäytävällä. Ainoastaan alle 12-vuotiaat saavat, mutta hekin vain silloin, jos siitä ei synny haittaa jalankululle.
Vain erittäin harvoissa tilanteissa voidaan mahdollisesti pyöräillä jalkakäytävällä, mutta siihen liittyy ehtoja, jotka tulee täyttyä.
TLL 18 §: "Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa." - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Liikennesääntöjen rikkomisesta ei kuitenkaan ollut puhe. Aikuiset eivät saa pyöräillä jalkakäytävällä. Ainoastaan alle 12-vuotiaat saavat, mutta hekin vain silloin, jos siitä ei synny haittaa jalankululle.
Vain erittäin harvoissa tilanteissa voidaan mahdollisesti pyöräillä jalkakäytävällä, mutta siihen liittyy ehtoja, jotka tulee täyttyä.
TLL 18 §: "Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa."Molemmat asiat virheiden tekeminen liikenteessä ja liikennesääntöjen rikkominen liittyvät toisiinsa ja molemmat voivat kuitenkin johtaa vaaratilanteisiin. Laki tunnustaa pakkotilan, joten pyörällä saa halutessaan suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siirtyä jalkakäytävälle tarvittaessa ajamaan jos moottoriajoneuvonkuljettaja rikkoo liikennesääntöjä niin, että pyöräilijä joutuu väistämään.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Molemmat asiat virheiden tekeminen liikenteessä ja liikennesääntöjen rikkominen liittyvät toisiinsa ja molemmat voivat kuitenkin johtaa vaaratilanteisiin. Laki tunnustaa pakkotilan, joten pyörällä saa halutessaan suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siirtyä jalkakäytävälle tarvittaessa ajamaan jos moottoriajoneuvonkuljettaja rikkoo liikennesääntöjä niin, että pyöräilijä joutuu väistämään.
Älä ala tuota pakkotilapaskan jauhamista joka ketjussa. Jos siitä haluta jauhaa, niin aloita oma ketju asialle.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Älä ala tuota pakkotilapaskan jauhamista joka ketjussa. Jos siitä haluta jauhaa, niin aloita oma ketju asialle.
Se on pakkotilassa täysin normaalia ja tervettä, että ei halua jäädä moottoriajoneuvon päälleajamaksi, joten se ei ole paskaa muuten kuin sinun mielestäsi vaan.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Älä ala tuota pakkotilapaskan jauhamista joka ketjussa. Jos siitä haluta jauhaa, niin aloita oma ketju asialle.
Tuo pakkotilan, huonon infran ja jalkakäytävällä pyöräilyn sallivan lain, paskan jauhamisella on tuo aivovammainen aiheuttanut jo kolmen ketjun sulkemisen ja saman paskan jauhamisensa on siirtänyt tähän ketjuun.
Joten tuolle aivovammaiselle ajo-oikeudettomalle pyöräily terroristille ei kannata kommentteihinsa vastata. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo pakkotilan, huonon infran ja jalkakäytävällä pyöräilyn sallivan lain, paskan jauhamisella on tuo aivovammainen aiheuttanut jo kolmen ketjun sulkemisen ja saman paskan jauhamisensa on siirtänyt tähän ketjuun.
Joten tuolle aivovammaiselle ajo-oikeudettomalle pyöräily terroristille ei kannata kommentteihinsa vastata.Laki tunnustaa pakkotilan, joten näin ollen pyörällä saa ajaa myös jalkakäytävällä ja se on totuus. Vaikka aivovammaisena ajo-oikeudettomana ja samaa paskaa jauhavana liikenne terroristina et sitä hyväksy sekä ymmärrä. Huono liikenneinfra on nähtävissä monin paikoin niin selvästi, kun on pelkästään ajorata, jota on todella vaikeaa tai lähes mahdotonta leventää enää tässä vaiheessa turvalliseksi niin, että ajoradan vieressä olisi myös normaalia korkeampi ja leveämpi jalkakäytävä/pyörätie. Tosin tätä ei voi yleistää, koska ajorataa on myös levennettykin ja rakennettu siihen ajoradan viereen myös normaalia korkeampi ja leveämpi jalkakäytävä/pyörätie. Paikka on sellainen, joka on ollut viime vuosiin asti vielä hiekkatienä ja molemmin puolin tietä peltoa, joten se turvallisempi ajorata/jalkakäytävä/pyörätie on ollut myös helpompi toteuttaakin. Ja näin tehtäisiin aivan varmaan muuallakin ja on tehtykin jo ja vielä enemmän jos se ei olisi niin vaikeaa tai lähes mahdotonta enää toteuttaa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Se on pakkotilassa täysin normaalia ja tervettä, että ei halua jäädä moottoriajoneuvon päälleajamaksi, joten se ei ole paskaa muuten kuin sinun mielestäsi vaan.
No laki ei taida ymmärtää pakkotilanteeksi sitä että pelkää.
Esim. minä voisin pelätä että posteljoni on tullut tappamaan minua ja minä reagoin itsepuolustukseksi tappamalla posteljonin.
Tajuat varmaan ettei noin voi käyttäytyä oletuksen pohjalta.
Eli takaisin pyöräilyyn, jos sinulle on kehittynyt pelkotila ja luulet että kaikki autot ajavat sinun yli niin se ei oikeuta sinua ajamaan jalkakäytävällä jatkuvasti.
Pakkotilanne on varmaan sellaisia että esim. jakeluauto on pysähtynyt kadun laitaan ja olisi vaarallista kierää se vasemman kautta niin laki varmaan sallii sen jakeluauton kiertämisen jalkakäytävän kautta mutta siinäkin tapauksessa vain sen verran ajoa jalkakäytävällä kuin se on tarpeen vaaran välttämiseksi.
Hyvä esimerkki oli pari päivää sitten, auto oli jalkakäytävällä suojatien kohdalla, koki varmaan turvallisemmaksi ajaa parkkipaikalta jalkakäytävälle ja siitä sitten takaisin kadulle suojatietä pitkin, no eihän tuo ollut sallittua vaikka kuinka koki vaarallikseksi perruuttaa parkkipaikalta kadulle. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
No laki ei taida ymmärtää pakkotilanteeksi sitä että pelkää.
Esim. minä voisin pelätä että posteljoni on tullut tappamaan minua ja minä reagoin itsepuolustukseksi tappamalla posteljonin.
Tajuat varmaan ettei noin voi käyttäytyä oletuksen pohjalta.
Eli takaisin pyöräilyyn, jos sinulle on kehittynyt pelkotila ja luulet että kaikki autot ajavat sinun yli niin se ei oikeuta sinua ajamaan jalkakäytävällä jatkuvasti.
Pakkotilanne on varmaan sellaisia että esim. jakeluauto on pysähtynyt kadun laitaan ja olisi vaarallista kierää se vasemman kautta niin laki varmaan sallii sen jakeluauton kiertämisen jalkakäytävän kautta mutta siinäkin tapauksessa vain sen verran ajoa jalkakäytävällä kuin se on tarpeen vaaran välttämiseksi.
Hyvä esimerkki oli pari päivää sitten, auto oli jalkakäytävällä suojatien kohdalla, koki varmaan turvallisemmaksi ajaa parkkipaikalta jalkakäytävälle ja siitä sitten takaisin kadulle suojatietä pitkin, no eihän tuo ollut sallittua vaikka kuinka koki vaarallikseksi perruuttaa parkkipaikalta kadulle.Pyöräilyssä poikkeuksena on lumen tulo, ajoradan vaarallisuus tai muu vastaava syy, jolloin jalkakäytävän käyttö voi olla sallittua, mutta tällöin on väistettävä jalankulkijoita.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Pyöräilyssä poikkeuksena on lumen tulo, ajoradan vaarallisuus tai muu vastaava syy, jolloin jalkakäytävän käyttö voi olla sallittua, mutta tällöin on väistettävä jalankulkijoita.
Harvoinpa, mutta on toki mahdollista, että lunta sataa ajoradalla, eikä jalkakäytävällä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00044 kirjoitti:
Varsinkin, kun jalankulkija sekä pyöräilijä ovat niitä heikoimmissa asemissa olevia niin jalkakäytävällä saa myös pyöräillä jos väistää muita siis.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan tuota paskaasi vaikka et ole ap tai maininnut olevasi sivusta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00050 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joten näin ollen pyörällä saa ajaa myös jalkakäytävällä ja se on totuus. Vaikka aivovammaisena ajo-oikeudettomana ja samaa paskaa jauhavana liikenne terroristina et sitä hyväksy sekä ymmärrä. Huono liikenneinfra on nähtävissä monin paikoin niin selvästi, kun on pelkästään ajorata, jota on todella vaikeaa tai lähes mahdotonta leventää enää tässä vaiheessa turvalliseksi niin, että ajoradan vieressä olisi myös normaalia korkeampi ja leveämpi jalkakäytävä/pyörätie. Tosin tätä ei voi yleistää, koska ajorataa on myös levennettykin ja rakennettu siihen ajoradan viereen myös normaalia korkeampi ja leveämpi jalkakäytävä/pyörätie. Paikka on sellainen, joka on ollut viime vuosiin asti vielä hiekkatienä ja molemmin puolin tietä peltoa, joten se turvallisempi ajorata/jalkakäytävä/pyörätie on ollut myös helpompi toteuttaakin. Ja näin tehtäisiin aivan varmaan muuallakin ja on tehtykin jo ja vielä enemmän jos se ei olisi niin vaikeaa tai lähes mahdotonta enää toteuttaa.
Tulit sitten aivovammainen sivusta sotkemaan ihmisten keskustelua vaikka et ole ap tai olisit maininnut olevasi sivusta.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan tuota paskaasi vaikka et ole ap tai maininnut olevasi sivusta.
Tulit kommentoinnillasi kertomaan sen, mikä on tosiasiassa oikeasti paskaa eli sinun mielipiteen vaan.
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Harvoinpa, mutta on toki mahdollista, että lunta sataa ajoradalla, eikä jalkakäytävällä.
Ei ole ollenkaan harvinaista, että ajoradalta on lumet aurattu pyöräväylälle, ja jalkakäytävä on aurattu.
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tulit sitten aivovammainen sivusta sotkemaan ihmisten keskustelua vaikka et ole ap tai olisit maininnut olevasi sivusta.
En ole se jota arvostelet mutta minä luulin että tämä on vapaa keskustelupalsta ja että täällä saa kaikki halukkaat kommentoida eri ketjuissa.
Minäkin olen komentoinut useamman keran tässä ketjussa. - Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei ole ollenkaan harvinaista, että ajoradalta on lumet aurattu pyöräväylälle, ja jalkakäytävä on aurattu.
Sivusta tulit sitten siihen kommentoimaan, mutta joo noin se voi ehkä myös olla.
- Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
En ole se jota arvostelet mutta minä luulin että tämä on vapaa keskustelupalsta ja että täällä saa kaikki halukkaat kommentoida eri ketjuissa.
Minäkin olen komentoinut useamman keran tässä ketjussa.Homo.
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
En ole se jota arvostelet mutta minä luulin että tämä on vapaa keskustelupalsta ja että täällä saa kaikki halukkaat kommentoida eri ketjuissa.
Minäkin olen komentoinut useamman keran tässä ketjussa.Hyvä, kun kommentistasi päätellen mainitsit sentään olevasi ns sivukommentoija.-sivu
- Anonyymi00066
Anonyymi00060 kirjoitti:
En ole se jota arvostelet mutta minä luulin että tämä on vapaa keskustelupalsta ja että täällä saa kaikki halukkaat kommentoida eri ketjuissa.
Minäkin olen komentoinut useamman keran tässä ketjussa.Niin tämä onkin. Välillä vaan joku keksii tänne omia sääntöjään, mutta ne voi jättää huomiotta.
- Anonyymi00068
Anonyymi00063 kirjoitti:
Homo.
No kiva tietää suuntautumisesi
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Niin tämä onkin. Välillä vaan joku keksii tänne omia sääntöjään, mutta ne voi jättää huomiotta.
Laki tunnustaa pakkotilan ja se on totuus eikä keksitty oma sääntö. Ja jos joku muuta väittää ja tulee sivukommentoijana ilmoittamatta olevansa sivukommentoija tai ap ns laittamaan toisen sanomaksi asioita, jotka eivät ole totta niin ne voi jättää huomiotta. Eikä niihin tarvitse ottaa tämän enempää kantaa nyt eikä jatkossakaan paitsi jos tarve sitä vaatii siis.-sivu
- Anonyymi00072
Anonyymi00063 kirjoitti:
Homo.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vailla olevalla kommentillasi haluat sanoa?
- Anonyymi00073
Anonyymi00066 kirjoitti:
Niin tämä onkin. Välillä vaan joku keksii tänne omia sääntöjään, mutta ne voi jättää huomiotta.
Juu, parhaana tai pahimpana esimerkkinä niistä omien sääntöjen keksijöistä tänä aivovammainen Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentoija.
- Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
No kiva tietää suuntautumisesi
Illalla nähdään taas ja... ❤️
- Anonyymi00076
Anonyymi00069 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan ja se on totuus eikä keksitty oma sääntö. Ja jos joku muuta väittää ja tulee sivukommentoijana ilmoittamatta olevansa sivukommentoija tai ap ns laittamaan toisen sanomaksi asioita, jotka eivät ole totta niin ne voi jättää huomiotta. Eikä niihin tarvitse ottaa tämän enempää kantaa nyt eikä jatkossakaan paitsi jos tarve sitä vaatii siis.-sivu
No mutta arvoisa aivovammainen, ainahan sinä, lähes jokaisessa kommentissasi laitat muitten sanomaksi nuo itseäsi koskevat oikeat kuvaukset, joten miksi taas valehtelet ja keksit omiasi, kuten sen mitä tähänkin kommenttiin vastaat?
- Anonyymi00079
Anonyymi00073 kirjoitti:
Juu, parhaana tai pahimpana esimerkkinä niistä omien sääntöjen keksijöistä tänä aivovammainen Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan edelleen ja se on totuus eikä mikään oma sääntö eikä mielipide. Fiksu anonyymi sivukommentoija yleensä ilmoittaa olevansa myös sivukommentoija tai ap. Tyhmä ei tietenkään tätä hyväksy ja ymmärrä siis.
- Anonyymi00082
Anonyymi00046 kirjoitti:
Molemmat asiat virheiden tekeminen liikenteessä ja liikennesääntöjen rikkominen liittyvät toisiinsa ja molemmat voivat kuitenkin johtaa vaaratilanteisiin. Laki tunnustaa pakkotilan, joten pyörällä saa halutessaan suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siirtyä jalkakäytävälle tarvittaessa ajamaan jos moottoriajoneuvonkuljettaja rikkoo liikennesääntöjä niin, että pyöräilijä joutuu väistämään.
Kyllä on maallikkolakimiehellä alkanut valtaremmi luistamaan pahasti.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kyllä on maallikkolakimiehellä alkanut valtaremmi luistamaan pahasti.
Kyllä se pilvilinnalakimiehellä on alkanut valtaremmi luistamaan pahasti.
- Anonyymi00088
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kyllä on maallikkolakimiehellä alkanut valtaremmi luistamaan pahasti.
Toki tuolla pakkotilasta vaahtoavalla ja pyörällä jalkakäytävällä ajavalla se valtaremmi on aina luistanut ja nyt entistä pahemmin. henkilö sai joitakin aikoja sitten autolla ajaessa avovammaan johtaneen sairauskohtauksen ja nyt, kun ajo-oikeus on tuon aivomamman takia peruttu saa ajaa vain polkupyörällä, jonka takia on alkanut keksimään omia sääntöjään ja kuvittelemaan että ne olisi laki.
- Anonyymi00090
Lain tunnustaessa pakkotilan se on laillinen käsite. Ei mikään minun oma sääntö eikä itsessään laki vaan vastuuvapaus peruste. Aivovammaisena tyhmänä sivussa valehtelijana et sitä hyväksy ja ymmärrä siis.
- Anonyymi00091
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Kaltaisesi aivovammaisen omaa keksintöä olevasta mielipiteestäsi huolimatta. - Anonyymi00092
Laki tunnustaa pakkotilan edelleen ja se on totuus. Tulit aivovammaisena valehtelija liikenneterroristina kommentoimaan sivusta ihmisten välisiin keskusteluihin siis.
- Anonyymi00093
Anonyymi00088 kirjoitti:
Toki tuolla pakkotilasta vaahtoavalla ja pyörällä jalkakäytävällä ajavalla se valtaremmi on aina luistanut ja nyt entistä pahemmin. henkilö sai joitakin aikoja sitten autolla ajaessa avovammaan johtaneen sairauskohtauksen ja nyt, kun ajo-oikeus on tuon aivomamman takia peruttu saa ajaa vain polkupyörällä, jonka takia on alkanut keksimään omia sääntöjään ja kuvittelemaan että ne olisi laki.
Laki tunnustaa pakkotilan ei ole oma keksimä sääntöni ja en ole pakkotilaa missään väittänyt itsessään laiksi vaan se on vastuuvapausperuste. Aivovammaisena sitä et hyväksy ja ymmärrä, kun sulla ei ole polkupyörää ja edes sitä ajo-oikeuttakaan.
- Anonyymi00094
Anonyymi00090 kirjoitti:
Lain tunnustaessa pakkotilan se on laillinen käsite. Ei mikään minun oma sääntö eikä itsessään laki vaan vastuuvapaus peruste. Aivovammaisena tyhmänä sivussa valehtelijana et sitä hyväksy ja ymmärrä siis.
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis.
- Anonyymi00095
Anonyymi00091 kirjoitti:
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Kaltaisesi aivovammaisen omaa keksintöä olevasta mielipiteestäsi huolimatta.Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap. - Anonyymi00096
Anonyymi00092 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan edelleen ja se on totuus. Tulit aivovammaisena valehtelija liikenneterroristina kommentoimaan sivusta ihmisten välisiin keskusteluihin siis.
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi. - Anonyymi00097
Anonyymi00093 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan ei ole oma keksimä sääntöni ja en ole pakkotilaa missään väittänyt itsessään laiksi vaan se on vastuuvapausperuste. Aivovammaisena sitä et hyväksy ja ymmärrä, kun sulla ei ole polkupyörää ja edes sitä ajo-oikeuttakaan.
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Aina olet pakkotilan väittänyt olevan laki. - Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi.Mitä tuolla järjettömällä aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
- Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Aina olet pakkotilan väittänyt olevan laki."en ole pakkotilaa missään väittänyt itsessään laiksi vaan se on vastuuvapausperuste. "
Mitä tuo kopioimasi ja koko ketjussa väittämäsi sitten on ?
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Eikä pyörälle tarvita ajokorttia= ajo-oikeutta. - Anonyymi00100
Anonyymi00097 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Aina olet pakkotilan väittänyt olevan laki.Laki tunnustaa pakkotilan ja näin ollen pakkotila on vastuuvapausperuste eikä itsessään laki. Tuo, että pakkotila olisi laki ihmisten välisessä keskustelussa on sinun aivovammaisen sivusta kommentoijan väite vaan.
- Anonyymi00101
Anonyymi00096 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi.Laki tunnustaa pakkotilan ja se on vastuuvapausperuste. Tulit aivovammaisena sivusta horisijana kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
- Anonyymi00102
Anonyymi00095 kirjoitti:
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap.Pakkotilanne lain tunnustamana antaa oikeuden ajaa pyörällä jalkakäytävällä. Vaikka ihmisten väliseen keskusteluun aivovammaisena tullessasi siihen kommentoimaan et sitä ymmärrä ja hyväksy.
- Anonyymi00103
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis.
Pakkotila on tarkemmin sanottuna vastuuvapausperuste eikä itsessään laki. Pakkotilaa itse laiksi en ole väittänyt eikä se ole vaan oma sääntöni. Kysehän on siitä, että aivovammaisena valehtelijana kommentoiden sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy vaan siis.
- Anonyymi00104
Anonyymi00101 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan ja se on vastuuvapausperuste. Tulit aivovammaisena sivusta horisijana kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Rikoslaki tunnistaa pakkotilan, tieliikennelaki ei.
Rikoslaki 39/1889
"5 § (13.6.2003/515)
Pakkotila
Muun kuin edellä 4 §:ssä tarkoitetun, oikeudellisesti suojattua etua uhkaavan välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi tarpeellinen teko on pakkotilatekona sallittu, jos teko on kokonaisuutena arvioiden puolustettava, kun otetaan huomioon pelastettavan edun ja teolla aiheutetun vahingon ja haitan laatu ja suuruus, vaaran alkuperä sekä muut olosuhteet.
Jos oikeudellisesti suojatun edun pelastamiseksi tehtyä tekoa ei ole 1 momentin perusteella pidettävä sallittuna, tekijä on kuitenkin rangaistusvastuusta vapaa, jos tekijältä ei kohtuudella olisi voinut vaatia muunlaista suhtautumista, kun otetaan huomioon pelastettavan edun tärkeys, tilanteen yllätyksellisyys ja pakottavuus sekä muut seikat." - Anonyymi00105
^ Tuossa aiempi siis 4 luvun 5 pykälä.
- Anonyymi00109
Anonyymi00098 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi. - Anonyymi00110
Anonyymi00100 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan ja näin ollen pakkotila on vastuuvapausperuste eikä itsessään laki. Tuo, että pakkotila olisi laki ihmisten välisessä keskustelussa on sinun aivovammaisen sivusta kommentoijan väite vaan.
Mitä tuo kopioimasi ja koko ketjussa väittämäsi sitten on ?
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Eikä pyörälle tarvita ajokorttia= ajo-oikeutta. - Anonyymi00112
Anonyymi00102 kirjoitti:
Pakkotilanne lain tunnustamana antaa oikeuden ajaa pyörällä jalkakäytävällä. Vaikka ihmisten väliseen keskusteluun aivovammaisena tullessasi siihen kommentoimaan et sitä ymmärrä ja hyväksy.
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap. - Anonyymi00113
Anonyymi00103 kirjoitti:
Pakkotila on tarkemmin sanottuna vastuuvapausperuste eikä itsessään laki. Pakkotilaa itse laiksi en ole väittänyt eikä se ole vaan oma sääntöni. Kysehän on siitä, että aivovammaisena valehtelijana kommentoiden sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy vaan siis.
Aina olet väittänyt pakkolilan olevan laki.
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis. - Anonyymi00114
Anonyymi00103 kirjoitti:
Pakkotila on tarkemmin sanottuna vastuuvapausperuste eikä itsessään laki. Pakkotilaa itse laiksi en ole väittänyt eikä se ole vaan oma sääntöni. Kysehän on siitä, että aivovammaisena valehtelijana kommentoiden sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy vaan siis.
Toisaalta, kun tarkemmin ajattelen , niin lakihan tuo pakkotila on, kuten olen aina sanonut.
- Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Toisaalta, kun tarkemmin ajattelen , niin lakihan tuo pakkotila on, kuten olen aina sanonut.
Pakkotila on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Pakkotilan ollessa laki on sinun mielipiteesi vaan.
- Anonyymi00117
Anonyymi00113 kirjoitti:
Aina olet väittänyt pakkolilan olevan laki.
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis.Älä valehtele. Pakkotila ei ole oma sääntöni vaan se on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että aivovammaisena paskanjauhajana sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.
- Anonyymi00118
Anonyymi00112 kirjoitti:
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap.Älä valehtele. Pakkotila oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Kysehän on siitä, että aivovammaisena kommentoijana sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.
- Anonyymi00119
Anonyymi00110 kirjoitti:
Mitä tuo kopioimasi ja koko ketjussa väittämäsi sitten on ?
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Eikä pyörälle tarvita ajokorttia= ajo-oikeutta.Pakkotila ei ole itsessään "laki" (eli erillinen säädös), vaan se on rikoslaissa määritelty oikeudellinen periaate ja vastuuvapausperuste. Sellaista en ole väittänytkään, että pyöräilyyn tarvitsee olla nykyisin enää ajokortti= ajo-oikeus.
- Anonyymi00120
Anonyymi00109 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi.Pakkotila on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Tullessasi sivusta aivovammaisena pelkästään horisten kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.-sivu
- Anonyymi00121
Anonyymi00118 kirjoitti:
Älä valehtele. Pakkotila oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Kysehän on siitä, että aivovammaisena kommentoijana sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.
Kyllä taas on alkanut iso ratas heittämään.
- Anonyymi00123
Anonyymi00121 kirjoitti:
Kyllä taas on alkanut iso ratas heittämään.
Niin kyllä, kun itsestäsi puhut vaan.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Niin kyllä, kun itsestäsi puhut vaan.
Kikkeli.
- Anonyymi00127
Anonyymi00124 kirjoitti:
Kikkeli.
Niin, se on pojan oma kehonosa.
- Anonyymi00129
Anonyymi00116 kirjoitti:
Pakkotila on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Pakkotilan ollessa laki on sinun mielipiteesi vaan.
Tarkemmin harkittuani kyllä pakkotila on laki, kuten olen yli kolmessasadassa kommentissani väittänyt siis.
- Anonyymi00130
Anonyymi00117 kirjoitti:
Älä valehtele. Pakkotila ei ole oma sääntöni vaan se on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että aivovammaisena paskanjauhajana sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.
Olet li 300,sa kommentissasi väittänyt pakkotilan olevan laki .
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis. - Anonyymi00131
Anonyymi00118 kirjoitti:
Älä valehtele. Pakkotila oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Kysehän on siitä, että aivovammaisena kommentoijana sivusta et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap. - Anonyymi00132
Anonyymi00119 kirjoitti:
Pakkotila ei ole itsessään "laki" (eli erillinen säädös), vaan se on rikoslaissa määritelty oikeudellinen periaate ja vastuuvapausperuste. Sellaista en ole väittänytkään, että pyöräilyyn tarvitsee olla nykyisin enää ajokortti= ajo-oikeus.
Mitä tuo kopioimasi ja koko ketjussa väittämäsi sitten on ?
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Eikä pyörälle tarvita ajokorttia= ajo-oikeutta.
Olet kiivaillut sen puolesta, että pyöräilijöillä pitäisi kehittää /olla pyöräilyn ajokortti. - Anonyymi00133
Anonyymi00120 kirjoitti:
Pakkotila on lain tunnustama vastuuvapausperuste. Tullessasi sivusta aivovammaisena pelkästään horisten kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua et sitä ymmärrä ja hyväksy siis.-sivu
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi. - Anonyymi00134
Anonyymi00123 kirjoitti:
Niin kyllä, kun itsestäsi puhut vaan.
tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
- Anonyymi00142
Anonyymi00134 kirjoitti:
tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Olen sivusta kommentoija joka esiintyy apnä jonka mielestä joku muu kirjoittaa sen kirjoitukset.
- Anonyymi00143
Anonyymi00134 kirjoitti:
tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Tulit kyllä joo sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Tulit kyllä joo sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vaolla olevalla kommentillasi poikkeava haluat sanoa?
- Anonyymi00145
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta aivovammaisena kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
Pakkotilanne horinat on omiasi.Tulit sitten ylhäältä kommentoimaan, vai tulitko sittenkin alhaalta kommentoimaan?
Minä esiinnyn Anonyymi00145 nimimerkkinä. - Anonyymi00146
Anonyymi00144 kirjoitti:
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vaolla olevalla kommentillasi poikkeava haluat sanoa?
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste.
- Anonyymi00147
Anonyymi00132 kirjoitti:
Mitä tuo kopioimasi ja koko ketjussa väittämäsi sitten on ?
Pakkotila mainitaan Suomen rikoslain (39/1889) 4 luvun 5 §:ssä [1].
Oikeuttava pakkotila (1 mom.): Teko on sallittu, jos se on tarpeen välittömän ja pakottavan vaaran torjumiseksi (esim. henkeä pelastettaessa) [1].
Eikä pyörälle tarvita ajokorttia= ajo-oikeutta.
Olet kiivaillut sen puolesta, että pyöräilijöillä pitäisi kehittää /olla pyöräilyn ajokortti.https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.perhonjokilaakso.fi/artikkeli/talta-nayttaa-sata-vuotta-sitten-vaadittu-polkupyorakortti&ved=2ahUKEwjnqNXuhv6PAxWxKhAIHck4AccQFnoECCQQAQ&usg=AOvVaw1u-bEA-YHA396jcZ2PRUm2
Parempi liikenneinfra on merkittävämpi ja tehokkaampi keino parantaa turvallisuutta ja lisätä pyöräilyä kuin pyöräilyajokortti, vaikka sillä pyöräilyajokortilla vois olla nykyään enemmänkin tarvetta kuin aiemmin. Pakkotila on edelleen rikoslaissa määritelty vastuuvapausperuste, ei erillinen laki itsessään. - Anonyymi00148
Anonyymi00131 kirjoitti:
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Moneen tässä ketjussa olevat ihmisten keskustelu kommentoit sivusta sitä ilmoittamatta tai olematta ap.Lain tunnustama pakkotila antaa oikeuden pyöräillä jalkakäytävällä, vaikka edes kaltaisesi aivovammainen sivusta ilmoittamatta tai olematta ap ei sitä ymmärrä ja hyväksy.
- Anonyymi00149
Anonyymi00130 kirjoitti:
Olet li 300,sa kommentissasi väittänyt pakkotilan olevan laki .
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis.Tulit siihen taas väittämään pakkotilan olevan laki, joka on sinun väitteesi ja sääntösi vaan sen ollessa noin. Kysehän on siitä, että aivovammaisena et ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija tai ap.
- Anonyymi00150
Anonyymi00129 kirjoitti:
Tarkemmin harkittuani kyllä pakkotila on laki, kuten olen yli kolmessasadassa kommentissani väittänyt siis.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste. Se, että pakkotila on laki yli kolmessasadassa kommentissasi on sinun oma mielipiteesi vaan siis.
- Anonyymi00151
Anonyymi00142 kirjoitti:
Olen sivusta kommentoija joka esiintyy apnä jonka mielestä joku muu kirjoittaa sen kirjoitukset.
Tulit sitten kommentoimaan ja esiintymään toisena.
- Anonyymi00152
Anonyymi00143 kirjoitti:
Tulit kyllä joo sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
- Anonyymi00153
Anonyymi00145 kirjoitti:
Tulit sitten ylhäältä kommentoimaan, vai tulitko sittenkin alhaalta kommentoimaan?
Minä esiinnyn Anonyymi00145 nimimerkkinä.Tulit sitten sivusta toisena esiintyvänä kommentoimaan ihmisten välistä keskustelua vaikka et maininnut olevasi ap tai sivustakommentoija.
- Anonyymi00154
Anonyymi00146 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste.
Aivovammainen vastailee taas itselleen, koska pakkotila on laki,
- Anonyymi00155
Anonyymi00147 kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.perhonjokilaakso.fi/artikkeli/talta-nayttaa-sata-vuotta-sitten-vaadittu-polkupyorakortti&ved=2ahUKEwjnqNXuhv6PAxWxKhAIHck4AccQFnoECCQQAQ&usg=AOvVaw1u-bEA-YHA396jcZ2PRUm2
Parempi liikenneinfra on merkittävämpi ja tehokkaampi keino parantaa turvallisuutta ja lisätä pyöräilyä kuin pyöräilyajokortti, vaikka sillä pyöräilyajokortilla vois olla nykyään enemmänkin tarvetta kuin aiemmin. Pakkotila on edelleen rikoslaissa määritelty vastuuvapausperuste, ei erillinen laki itsessään.Liikenneinfralla on vähän , jos mitään merkitystä siihen , että kaltaisesi aivovammaiset ajaa laittomasti pyörällä jalkakäytävällä. olet yli 300:sa kommentissasi väittänyt pakkotilan olevan laki.
- Anonyymi00156
Anonyymi00148 kirjoitti:
Lain tunnustama pakkotila antaa oikeuden pyöräillä jalkakäytävällä, vaikka edes kaltaisesi aivovammainen sivusta ilmoittamatta tai olematta ap ei sitä ymmärrä ja hyväksy.
Pakkotilanne mainitaan laissa, mutta se ei anna oikeutta edes kaltaisesi aivovammaisen ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
- Anonyymi00157
Anonyymi00149 kirjoitti:
Tulit siihen taas väittämään pakkotilan olevan laki, joka on sinun väitteesi ja sääntösi vaan sen ollessa noin. Kysehän on siitä, että aivovammaisena et ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija tai ap.
Olet li 300,sa kommentissasi väittänyt pakkotilan olevan laki .
Kysehän on, että aivovammaisena et ollut ap tai ilmoittanut sivusta kommentoija olevasi tuossa Anonyymi00064 2026-04-24 21:17:51 kommentissasi. ja tuossa kuten myös nyt valehtelet pakkotilan olevan laki , vakka se on vaan oma sääntösi vaan siis. - Anonyymi00158
Anonyymi00150 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste. Se, että pakkotila on laki yli kolmessasadassa kommentissasi on sinun oma mielipiteesi vaan siis.
Tarkemmin harkittuani kyllä pakkotila on laki, kuten olen yli kolmessasadassa kommentissani väittänyt siis.
- Anonyymi00108
On muuten laadukasta keskustelua.
- Anonyymi00115
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
- Anonyymi00122
Anonyymi00115 kirjoitti:
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun liikenne terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
- Anonyymi00125
Anonyymi00115 kirjoitti:
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Pippeli.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Pippeli.
Kyllä, se pestään suihkussa.
- Anonyymi00128
Anonyymi00115 kirjoitti:
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Mitä tuolla järjettömällä aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
- Anonyymi00135
Anonyymi00122 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun liikenne terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun pyöräily terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. - Anonyymi00136
Anonyymi00125 kirjoitti:
Pippeli.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vaolla olevalla kommentillasi poikkeava haluat sanoa?
- Anonyymi00137
Anonyymi00128 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Onhan vastaamassasi kommentissa järki mukana, vaikka sitä sivusta tulevana aivovammaisena et kykene ymmärtämään.
- Anonyymi00138
Anonyymi00135 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun pyöräily terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.Tulit sitten aivovammaisena sivusta kommentoimaan ihmisten keskusteluun. Kysehän on siitä, että et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta ja koitat parhaasi mukaan liikenne terroristina vääristellä totuutta valheeksi vaan. Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00140
Anonyymi00138 kirjoitti:
Tulit sitten aivovammaisena sivusta kommentoimaan ihmisten keskusteluun. Kysehän on siitä, että et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta ja koitat parhaasi mukaan liikenne terroristina vääristellä totuutta valheeksi vaan. Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun pyöräily terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus. - Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun pyöräily terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila on rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena liikenne terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00161
Anonyymi00138 kirjoitti:
Tulit sitten aivovammaisena sivusta kommentoimaan ihmisten keskusteluun. Kysehän on siitä, että et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta ja koitat parhaasi mukaan liikenne terroristina vääristellä totuutta valheeksi vaan. Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun pyöräily terroristina huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. - Anonyymi00162
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila on rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena liikenne terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila ei ole rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena pyöräily terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila ei ole rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena pyöräily terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on Suomen rikosoikeudessa vastuuvapausperuste ja se on totuus. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena liikenne terroristina kommentoimaan ilmoittamatta sivusta ja olematta ap ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
- Anonyymi00165
Anonyymi00163 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on Suomen rikosoikeudessa vastuuvapausperuste ja se on totuus. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena liikenne terroristina kommentoimaan ilmoittamatta sivusta ja olematta ap ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi.
Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila ei ole rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena pyöräily terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Tulit sitten sivusta kommentoimaan, vaikka et ole ap etkä ilmoittanut olevasi sivusta kommentoija. Lain tunnustama pakkotila ei ole rikosoikeudellinen vastuuvapausperuste, joka voi poistaa teon rangaistavuuden. Kysehän on siitä, että sä tulet aivovammaisena pyöräily terroristina kommentoimaan sivusta ihmisten keskusteluun huuhaa väitteinesi koetat parhaasi mukaan vääristellä totuutta valheeksi. Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Tästä ei taida tulla rakentavaa keskustelua.
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Tästä ei taida tulla rakentavaa keskustelua.
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
- Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Näköjään et kykene mitenkään rakentavaan keskusteluun.
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Näköjään et kykene mitenkään rakentavaan keskusteluun.
Nyt vastasi väärälle kommentoijalle, koska kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
- Anonyymi00171
Anonyymi00169 kirjoitti:
Nyt vastasi väärälle kommentoijalle, koska kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00172
Anonyymi00167 kirjoitti:
Kuten huomaat, eihän ole kyse keskustelusta, vaan aivovammaisen pyöräily terroristin huuhaata olevista väitteistä, joita muut koettaa parhaansa mukaan oikoa, jota tuo pyöräilijä ei kuitenkaan mitenkään noteeraa. Vaan tulee kommentoimaan sivusta, olematta ap tai kertomatta , että tulee sivusta kommentoimaan ihmisten väliseen keskusteluun.
Kikkeli.
- Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä.
Bingo!
- Anonyymi00180
Anonyymi00173 kirjoitti:
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä.
Oikein hyvä, kun myönsit sen sitten, koska suuremman riskin ja vaaran välttääkseen on siksi hyvä olla se lain lunnustama pakkotila, jolloin mahdollisesti voi myös sen pienenkin vian tulon korvien väliin välttää.
- Anonyymi00181
Anonyymi00171 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja se on totuus.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka ei ole vastuuvapausperuste ja se on totuus.
- Anonyymi00182
Anonyymi00172 kirjoitti:
Kikkeli.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vailla olevalla kommentillasi haluat sanoa?
- Anonyymi00183
Anonyymi00173 kirjoitti:
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä.
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä, kuten se on tuolla aivovammaisella pyöräily terroristilla.
- Anonyymi00186
Anonyymi00183 kirjoitti:
Ei vian tarvi olla iso, kun se on väärässä paikassa, korvien välissä, kuten se on tuolla aivovammaisella pyöräily terroristilla.
Tulit tuolla haukkumisellasi tarkoittamaan vaan itseäsi liikenne terroristi siis.-sivu
- Anonyymi00159
Kannattaa harjoituttaa ennakoimista ajoissa. Ennakointi kasvattaa ihmisiäkin.
- Anonyymi00160
Ja varsinkin bussikuskit luottaa siihen, samoin jotkut taksikuskit ajaa risteykseen kuten heillä ei olisi väistämisvelvollisuutta? Mulle tuli Espoontorilla nepalilainen kylkeen kaveri tuli jalkakäytävältä suojatietä, kertoi että hänellä kansainvälinen ajokortti siksi eri säännöt? Kysyin että onko sun auto, kertoi että tyttöystävän pyysin soittamaan hänelle ennenkuin mä soitan poliisit? Auton omistaja oli sanonut että kaveri on syyllinen ja pyysi puhua mun kanssa. Monessa maassa saa ajokortin helposti, ja sitten niillä korteilla saa suomalaisen kortin heti.
- Anonyymi00175
Miksi moderoija ei puutu tähän " minun keskutelu, muut ei saa osallistua" kirjoitteluun.
Vapaa palsta ja jokaisella on oikeus nimettömänä osallistua keskusteluun.
Jos moderoija ei toimi niin pitää ilmeisesti itse alkaa spämmäämään kaikkiin näihin kirjoituksiin niin eiköhän se lopu.- Anonyymi00176
Tekoäly moderoi palstoja. Ei näitä tuhansia kirjoituksia ihmiset mitenkään ennätä lukea. Tekoäly on moderoinut Suomi24 jo pitkään ja jo vuonna 2017 siitä tiedotettiin.
Tekoäly alkaa moderoida Suomi24:ää
https://www.ts.fi/a/3398507
- Anonyymi00177
Päivittäin ja monta kertaa. Pyöräillä kun saa ilman liikennesääntöjen tuntemusta tai vailla ymmärrystä.
- Anonyymi00178
Liikenteessä jokainen liikkuja on velvollinen noudattaa liikennesääntöjä. Jos pyöräilee muualla, missä tieliikennelaki ei ole voimassa, niin tilanne on tietenkin sitten eri.
- Anonyymi00179
Anonyymi00178 kirjoitti:
Liikenteessä jokainen liikkuja on velvollinen noudattaa liikennesääntöjä. Jos pyöräilee muualla, missä tieliikennelaki ei ole voimassa, niin tilanne on tietenkin sitten eri.
Tieliikennelaki määrää, että tienkäyttäjän on noudatettava liikennesääntöjä. Ei kuitenkaan voi koskaan olla täysin varma siitä, että kaikki noudattavat aina liikennesääntöjä. Tämäkin seikka on huomioitava.
- Anonyymi00184
Saa pyöräillä ilman liikennesääntöjen tuntemusta tai vailla ymmärrystä ja näinhän palstalla meuhkaava aivovammainen pyöräily terroristi tekee.
- Anonyymi00185
Anonyymi00178 kirjoitti:
Liikenteessä jokainen liikkuja on velvollinen noudattaa liikennesääntöjä. Jos pyöräilee muualla, missä tieliikennelaki ei ole voimassa, niin tilanne on tietenkin sitten eri.
Ei ne liikennesäännöt nyt aivan kaikkia ajoneuvon kuljettajia koske, kuten jalkakäytävällä pyörällä ajava, tässäkin ketjussa vahvasti todistaa.
- Anonyymi00187
Anonyymi00184 kirjoitti:
Saa pyöräillä ilman liikennesääntöjen tuntemusta tai vailla ymmärrystä ja näinhän palstalla meuhkaava aivovammainen pyöräily terroristi tekee.
Tulit sitten tuolla haukkumisellasi tarkoittamaan itseäsi vain aivovammainen liikenne terroristi. Perustelut tähän vielä: Sähköinen asiointi on valintamahdollisuus, ei pakko ja näin ollen pyöräilyn liikennesäännöt ja velvollisuus tuntea ja noudattaa niitä myös pyöräillessä ei ole tullut minkäänlaista fyysistä tiedoitetta kotiin postilaatikkoon.-sivu
- Anonyymi00188
Anonyymi00187 kirjoitti:
Tulit sitten tuolla haukkumisellasi tarkoittamaan itseäsi vain aivovammainen liikenne terroristi. Perustelut tähän vielä: Sähköinen asiointi on valintamahdollisuus, ei pakko ja näin ollen pyöräilyn liikennesäännöt ja velvollisuus tuntea ja noudattaa niitä myös pyöräillessä ei ole tullut minkäänlaista fyysistä tiedoitetta kotiin postilaatikkoon.-sivu
Sinua pyöräilyterrorista kommentissa tarkoitetaan. sillä ei ole merkitystä mistä pyöräilijä liikennesääntöjen tuntemisen opin saa tai hakee, vain se merkitsee, että liikennesääntöjä jokainen, myös pyöräilijä niitä sääntöjä noudattaa.
- Anonyymi00189
Kyllä pyöräilijän pitää liikennesääntöjä noudattaa, tunsi ne tai ei.
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kyllä pyöräilijän pitää liikennesääntöjä noudattaa, tunsi ne tai ei.
Noin toki on. Samalla pitää kuitenkin huomioida, että kaikki eivät välttämättä noudata liikennesääntöjä, eikä siihen voi koskaan täysin luottaa.
- Anonyymi00191
Anonyymi00185 kirjoitti:
Ei ne liikennesäännöt nyt aivan kaikkia ajoneuvon kuljettajia koske, kuten jalkakäytävällä pyörällä ajava, tässäkin ketjussa vahvasti todistaa.
Jonkun hörhön kuvitelmat kannattaa jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi00192
Anonyymi00188 kirjoitti:
Sinua pyöräilyterrorista kommentissa tarkoitetaan. sillä ei ole merkitystä mistä pyöräilijä liikennesääntöjen tuntemisen opin saa tai hakee, vain se merkitsee, että liikennesääntöjä jokainen, myös pyöräilijä niitä sääntöjä noudattaa.
Kyllä sillä on merkitystä, että mistä/minkä kautta pyöräilyn liikennesäännöt pitää tuntea ja olla velvollinen noudattamaan niitä myös, kun liikenneterroristin kommentin ja sähköisen asioinnin jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi00193
Anonyymi00192 kirjoitti:
Kyllä sillä on merkitystä, että mistä/minkä kautta pyöräilyn liikennesäännöt pitää tuntea ja olla velvollinen noudattamaan niitä myös, kun liikenneterroristin kommentin ja sähköisen asioinnin jättää omaan arvoonsa.
Sivusta kommentoija (ilmoitan jotta ei ala harmittamaan jälkikäteen).
Suomen laki edellyttää että lain koukerot on tunnettava ja jos ei tunne ne on selvitettävä.
En tiedä ikääsi mutta jos olet varttuneempi niin jo koulussa on käyty läpi liikennekoulutusta, nuoremmat ovat sitten saaneet opastusta vähän mistäkin.
Sitten tiedon saantiin, pyöräilijän liikennesääntöjä on jankattu lehdissä, telkkarissa, radiossa ja niitä voi omatoimisesti tutkia netistä , kirjastosta tai hakeutumalla johonkin koulutukseen jossa käydään nämä asiat läpi.
En millään usko että suomessa enää asuu ihmisiä joilla ei ole mahdollista päästä tarkistamaan pyöräilyn sääntöjä.
Toisekseen jos kykenet keskustelemaan näillä palstoilla niin sinulla on teksniset mahdollisuudet hankkia se oikea tieto.
Monesti kuulee selityksiä että autoilija on erikoishuolellisuusvelvoitettu kun hänet on koulutettu ajamaan liikenteessä mutta ei siinä autokoulussakaan keretä käymään ihan kaikkea läpi vaan velvoitetaan henkilöä itse etsimään tietoa.
Toisekseen liikenteessä liikkuu autoilijoita jotka ovat hankkineet ajo-oikeutensa jo 50 luvulla ja saanut sen aikaisten liikennesääntöjen mukaisen koulutuksen. - Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
Sivusta kommentoija (ilmoitan jotta ei ala harmittamaan jälkikäteen).
Suomen laki edellyttää että lain koukerot on tunnettava ja jos ei tunne ne on selvitettävä.
En tiedä ikääsi mutta jos olet varttuneempi niin jo koulussa on käyty läpi liikennekoulutusta, nuoremmat ovat sitten saaneet opastusta vähän mistäkin.
Sitten tiedon saantiin, pyöräilijän liikennesääntöjä on jankattu lehdissä, telkkarissa, radiossa ja niitä voi omatoimisesti tutkia netistä , kirjastosta tai hakeutumalla johonkin koulutukseen jossa käydään nämä asiat läpi.
En millään usko että suomessa enää asuu ihmisiä joilla ei ole mahdollista päästä tarkistamaan pyöräilyn sääntöjä.
Toisekseen jos kykenet keskustelemaan näillä palstoilla niin sinulla on teksniset mahdollisuudet hankkia se oikea tieto.
Monesti kuulee selityksiä että autoilija on erikoishuolellisuusvelvoitettu kun hänet on koulutettu ajamaan liikenteessä mutta ei siinä autokoulussakaan keretä käymään ihan kaikkea läpi vaan velvoitetaan henkilöä itse etsimään tietoa.
Toisekseen liikenteessä liikkuu autoilijoita jotka ovat hankkineet ajo-oikeutensa jo 50 luvulla ja saanut sen aikaisten liikennesääntöjen mukaisen koulutuksen.Sivusta kommentoijana sulla oli/on paljon puhetta, paitsi vähän mitään itseasiaa. Tuosta voi karsia niin monia epäpäteviä asioita pois, että oikeastaan ainoa edes vähän pätevä asia on just tuo vähän vaan ja se ei riitä lähellekään turvalliseen ajamiseen pyörällä.
- Anonyymi00195
Anonyymi00193 kirjoitti:
Sivusta kommentoija (ilmoitan jotta ei ala harmittamaan jälkikäteen).
Suomen laki edellyttää että lain koukerot on tunnettava ja jos ei tunne ne on selvitettävä.
En tiedä ikääsi mutta jos olet varttuneempi niin jo koulussa on käyty läpi liikennekoulutusta, nuoremmat ovat sitten saaneet opastusta vähän mistäkin.
Sitten tiedon saantiin, pyöräilijän liikennesääntöjä on jankattu lehdissä, telkkarissa, radiossa ja niitä voi omatoimisesti tutkia netistä , kirjastosta tai hakeutumalla johonkin koulutukseen jossa käydään nämä asiat läpi.
En millään usko että suomessa enää asuu ihmisiä joilla ei ole mahdollista päästä tarkistamaan pyöräilyn sääntöjä.
Toisekseen jos kykenet keskustelemaan näillä palstoilla niin sinulla on teksniset mahdollisuudet hankkia se oikea tieto.
Monesti kuulee selityksiä että autoilija on erikoishuolellisuusvelvoitettu kun hänet on koulutettu ajamaan liikenteessä mutta ei siinä autokoulussakaan keretä käymään ihan kaikkea läpi vaan velvoitetaan henkilöä itse etsimään tietoa.
Toisekseen liikenteessä liikkuu autoilijoita jotka ovat hankkineet ajo-oikeutensa jo 50 luvulla ja saanut sen aikaisten liikennesääntöjen mukaisen koulutuksen.>> "Monesti kuulee selityksiä että autoilija on erikoishuolellisuusvelvoitettu..."
Lainsäätäjä on juurikin tuota mieltä asian suhteen. Alla on ote lainsäätäjän kirjoittamasta tekstistä (toissijainen oikeuslähde):
"Tieliikenteen yleiset periaatteet muodostavat kehikon, jossa liikennejärjestelmä toimii. Periaatteet toimivat apuna liikennesääntöjen tulkinnassa sekä toivottavan ja sallitun liikennekäyttäytymisen määrittämisessä. Periaatteiden taustalla vaikuttavat liikennepoliittiset ja kriminaalipoliittiset tavoitteet, joiden taustalla puolestaan vaikuttavat koko Suomen oikeusjärjestyksen perustana olevat perus- ja ihmisoikeudet.
Liikennesäännöt toimivat lähtökohtana sille, miten tienkäyttäjän tulee liikenteessä toimia. Liikennesäännöillä tarkennetaan ja tehostetaan liikennejärjestelmän toimintaa. Tieliikenteen yleiset periaatteet toimivat apuna tieliikennelainsäädännön sisällön ja tarkoituksen määrittämisessä. Periaatteet ohjaavat yksittäistä tienkäyttäjää toimimaan liikenteessä huolellisesti niin, että liikenneonnettomuuksia ei tapahtuisi. Periaatteet vaikuttavat myös siihen, miten tienkäyttäjän voidaan odottaa tulkitsevan tieliikennesääntöjä.
Tieliikenteen yleisiin periaatteisiin lukeutuu ensinnäkin liikennesääntöjen asema huolellisen liikennekäyttäytymisen ohjaajina. Liikennesääntöjen tarkoituksena on antaa tienkäyttäjille käyttäytymisohjeet, joilla tavoitellaan sekä tieliikenteen sujuvuutta että ennen kaikkea liikenneturvallisuutta.
Tieliikenteen yleisiin periaatteisiin lukeutuvat myös tieliikenteessä edellytettävän huolellisen ja varovaisen käyttäytymisen arviointiin liittyvät periaatteet. Tieliikenteen yleisen huolellisuusvelvollisuuden vaatimustaso arvioidaan yksittäistapauksen olosuhteet huomioon ottavassa harkintaprosessissa. Yksittäistapauksen olosuhteiden lisäksi huolellisuusvelvollisuuden arvioinnissa otetaan huomioon se, mikä merkitys tietyn tieliikennesäännön rikkomisella on liikenneturvallisuudelle. Tällöin arvioinnissa otetaan huomioon tarkasteltavan liikennesäännön suojelutarkoitus.
Tieliikenteessä keskeiseksi katsotun luottamusperiaatteen mukaan liikennesääntöjä noudattavalla tienkäyttäjällä on pääsääntöisesti oikeus luottaa myös toisen tienkäyttäjän noudattavan liikennesääntöjä. Luottamusperiaatteen arviointiin liittyy keskeisesti tieliikenteen yleisiin periaatteisiin niin ikään lukeutuva ennakointivelvollisuus. Tienkäyttäjän tulee yleistä huolellisuusvelvollisuutta noudattaakseen tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle. Luottamusperiaate edellyttää siten, että tienkäyttäjä sekä sopeuttaa oman toimintansa vallitseviin olosuhteisiin että tarkkailee toisten tienkäyttäjien toimintaa. Luottamusperiaatetta ei sovelleta, jos toisen tienkäyttäjän toiminnasta tai ominaisuuksista on havaittavissa, että toinen tienkäyttäjä ei tule noudattamaan liikennesääntöjä tai että toisen tienkäyttäjän kyvyt liikennesääntöjen noudattamiseen ovat tavanomaista alemmat.
Eritasoisten tienkäyttäjien aseman turvaamisen voidaan niin ikään katsoa kuuluvan tieliikenteen yleisiin periaatteisiin. Lapset, ikääntyneet, aisti- ja liikuntavammaiset sekä muut henkilöt, joilla on vaikeuksia selviytyä liikenteessä, ovat tieliikenteessä erityisen suojelun tarpeessa.
Tieliikenneoikeuden keskeisimpiin periaatteisiin voidaan katsoa kuuluvan myös eri tienkäyttäjäryhmiin kuuluvien tienkäyttäjien erilaisten oikeuksien ja velvollisuuksien huomioonottamisen. Tämä merkitsee jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasemaa verrattuna ja suhteessa moottorikäyttöisten ajoneuvojen tienkäyttäjäryhmiin.
Tieliikenteen yleisiä periaatteita ovat siten seuraavat periaatteet: 1) tienkäyttäjän yleiset velvollisuudet eli velvollisuus noudattaa liikennesääntöjä ja tieliikenteen yleinen huolellisuusvelvollisuus; 2) tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus eli velvollisuus tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle; 3) varovaisuusvelvollisuus muita tienkäyttäjiä kohtaan: vanhusten, lasten ja vammaisten erityisasema liikenteessä; jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasema sekä 4) turvallinen ajoneuvon kuljettaminen: velvollisuus kompensoida puutteelliset olosuhteet huolellisemmalla toiminnalla." - Anonyymi00196
Anonyymi00190 kirjoitti:
Noin toki on. Samalla pitää kuitenkin huomioida, että kaikki eivät välttämättä noudata liikennesääntöjä, eikä siihen voi koskaan täysin luottaa.
Ei voi luottaa, ainakaan pyöräilijöiden kyseessä olen, kuten tälläkin palstalla häiriköivän aivovammaisen pyöräilijän kommenteista ja päättömistä väittämistä on havaittavissa.
- Anonyymi00197
Anonyymi00191 kirjoitti:
Jonkun hörhön kuvitelmat kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Niinhän ne pitää, mutta onhan se jopa rikollista kun tuollaista soopaa syytä mitä tuo jalkakäytävällä pyörällä ajava tekee, Koska aina on vaara, että tuosta joku ottaa oppia ja sen takia jopa henkensä menettää.
- Anonyymi00198
Anonyymi00192 kirjoitti:
Kyllä sillä on merkitystä, että mistä/minkä kautta pyöräilyn liikennesäännöt pitää tuntea ja olla velvollinen noudattamaan niitä myös, kun liikenneterroristin kommentin ja sähköisen asioinnin jättää omaan arvoonsa.
Ei sillä sillä liikennesääntöjen tuntemisen ja noudattamisen hankinta tavalla ole merkitystä.
Sillä taas on merkitystä ja se on jopa velvollisuus, että jopa pyöräilyterroristi, sähköisen asioinnin vapaehtoisuudesta huolimatta liikennesääntöjä noudattaa. - Anonyymi00200
Anonyymi00198 kirjoitti:
Ei sillä sillä liikennesääntöjen tuntemisen ja noudattamisen hankinta tavalla ole merkitystä.
Sillä taas on merkitystä ja se on jopa velvollisuus, että jopa pyöräilyterroristi, sähköisen asioinnin vapaehtoisuudesta huolimatta liikennesääntöjä noudattaa.Kyllä sillä on vaan edelleen merkitystä. Edelleenkään ei tullut vastausta, että mistä tai minkä kautta pyöräilyn liikennesäännöt pitäisi tuntea ja olla velvollinen noudattamaan niitä myös, koskä tämän sähköisen asioinnin ja liikenneterroristin kommentteineen, kun voi jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi00201
Jos lentokoneen pitäisi tehdä hätälasku maantielle ja moottoriajoneuvonkuljettaja voisi väistää pientareen puolelle varoen kevyempää liikennettä niin aivan varmasti aivovammainen liikenneterroristi vastustaisi sitäkin samalla logiikalla, kuten pyöräilyssäkin toivoen loukkaantumista ja kuolemaa.-sivu
- Anonyymi00202
Anonyymi00197 kirjoitti:
Niinhän ne pitää, mutta onhan se jopa rikollista kun tuollaista soopaa syytä mitä tuo jalkakäytävällä pyörällä ajava tekee, Koska aina on vaara, että tuosta joku ottaa oppia ja sen takia jopa henkensä menettää.
Suuremman riskin ja vaaran välttääkseen pyörällä saa ajaa myös jalkakäytävällä. Samoin, kuten moottoriajoneuvolla saa ajaa pientareen puolella jos joutuu esimerkiksi hätälaskussa olevaa lentokonetta väistämään.
- Anonyymi00204
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Sitä, mitä järjetön ja aivovammainen liikenneterroristi on sekä edustaa.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Sitä, mitä järjetön ja aivovammainen liikenneterroristi on sekä edustaa.
Kyllä minäkin, välttääkseni neljä mahdollista risteysonnettomuutta, ajan autolla jalkakäytävää pitkin kotoa töihin. Tuo jalkakäytävä menee metsän halki ja on merkitty liikennemerkillä. Pakkotila.
- Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Kyllä minäkin, välttääkseni neljä mahdollista risteysonnettomuutta, ajan autolla jalkakäytävää pitkin kotoa töihin. Tuo jalkakäytävä menee metsän halki ja on merkitty liikennemerkillä. Pakkotila.
Kyllä autonrenkaan jäljistä päätellen näin on jo voinut käydäkin ja mikäs siinä jos väistää kevyempää liikennettä.
- Anonyymi00208
Anonyymi00202 kirjoitti:
Suuremman riskin ja vaaran välttääkseen pyörällä saa ajaa myös jalkakäytävällä. Samoin, kuten moottoriajoneuvolla saa ajaa pientareen puolella jos joutuu esimerkiksi hätälaskussa olevaa lentokonetta väistämään.
Tilannekohtaisia asioita. Ei pidä yleistää. Vaihtoehtoisia reittejä voi myös suosia, että voi noudattaa liikennesääntöjä.
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Tilannekohtaisia asioita. Ei pidä yleistää. Vaihtoehtoisia reittejä voi myös suosia, että voi noudattaa liikennesääntöjä.
Voi kuule, kun vaihtoehtona ei ole lähelläkään sellaista ajorataa, jossa olisi jalkakäytävän lisäksi myös erillinen pyörätie.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Voi kuule, kun vaihtoehtona ei ole lähelläkään sellaista ajorataa, jossa olisi jalkakäytävän lisäksi myös erillinen pyörätie.
Jos ei uskalla pyöräillä, niin kannattaa tosiaan silloin suosiolla valita muu liikkumismuoto.
- Anonyymi00211
Anonyymi00197 kirjoitti:
Niinhän ne pitää, mutta onhan se jopa rikollista kun tuollaista soopaa syytä mitä tuo jalkakäytävällä pyörällä ajava tekee, Koska aina on vaara, että tuosta joku ottaa oppia ja sen takia jopa henkensä menettää.
Mitenkä tuosta joku henkensä menettäisi?
- Anonyymi00212
Anonyymi00210 kirjoitti:
Jos ei uskalla pyöräillä, niin kannattaa tosiaan silloin suosiolla valita muu liikkumismuoto.
Jos pitää valita jalankulun ja pyöräilyn jälkeen joku muu liikkumismuoto niin se ei ole edelleenkään hyötyliikuntaa enää sitten siis.
- Anonyymi00213
Anonyymi00212 kirjoitti:
Jos pitää valita jalankulun ja pyöräilyn jälkeen joku muu liikkumismuoto niin se ei ole edelleenkään hyötyliikuntaa enää sitten siis.
Kenties ei, mutta hyötyliikunnassakin joutuu noudattamaan liikennesääntöjä. Jos ei uskalla pyöräillä sääntöjen velvoittamalla tavalla, niin sitten kannattaa jättää pyöräilyhommat kokonaan.
- Anonyymi00214
Anonyymi00213 kirjoitti:
Kenties ei, mutta hyötyliikunnassakin joutuu noudattamaan liikennesääntöjä. Jos ei uskalla pyöräillä sääntöjen velvoittamalla tavalla, niin sitten kannattaa jättää pyöräilyhommat kokonaan.
Sama asia koskee myös jalankulkua, jonka jätit mainitsematta kokonaan Tavallinen jalkakäytävä ei anna tarpeeksi turvaa jalankulkijallekaan, koska se on nähty, miten nopeasti ja helposti auto pystyy koukkaamaan ajoradalta jalkakäytävän puolelle ja takaisin ajoradalle jatkamaan matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tavallista korkeampaa jalkakäytävää auto ei pysty nousemaan, etteikö matka tyssäisi siihen varsinkin mitä enemmän vauhtia vaan on. Eikä liikenneturva muutenkaan ole yksistään pyöräilijän liikennesääntöjen noudattamisesta kiinni.
- Anonyymi00215
Anonyymi00214 kirjoitti:
Sama asia koskee myös jalankulkua, jonka jätit mainitsematta kokonaan Tavallinen jalkakäytävä ei anna tarpeeksi turvaa jalankulkijallekaan, koska se on nähty, miten nopeasti ja helposti auto pystyy koukkaamaan ajoradalta jalkakäytävän puolelle ja takaisin ajoradalle jatkamaan matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tavallista korkeampaa jalkakäytävää auto ei pysty nousemaan, etteikö matka tyssäisi siihen varsinkin mitä enemmän vauhtia vaan on. Eikä liikenneturva muutenkaan ole yksistään pyöräilijän liikennesääntöjen noudattamisesta kiinni.
Pyöräilystä on ollut puhe tähän asti.
- Anonyymi00216
Anonyymi00215 kirjoitti:
Pyöräilystä on ollut puhe tähän asti.
Tai itse asiassa aloituksessa mainitaan, että: Joutuu väistämään, vaikka sääntöjen mukaan ei kuuluisi. Joutuu väistämään väistämisvelvollista, ettei synny onnettomuutta (ei aja päälle). Keskustelu on joidenkin toimesta rönsyillyt aiheen ohi.
- Anonyymi00217
Anonyymi00215 kirjoitti:
Pyöräilystä on ollut puhe tähän asti.
Niin paitsi, että hyötyliikunnastakin on ollut myös puhe, joten jos ei voi pyöräillä niin seuraava vaihtoehto on sitten kävely.
- Anonyymi00218
Anonyymi00201 kirjoitti:
Jos lentokoneen pitäisi tehdä hätälasku maantielle ja moottoriajoneuvonkuljettaja voisi väistää pientareen puolelle varoen kevyempää liikennettä niin aivan varmasti aivovammainen liikenneterroristi vastustaisi sitäkin samalla logiikalla, kuten pyöräilyssäkin toivoen loukkaantumista ja kuolemaa.-sivu
Jos lentokone joutuisi tekemään pakkolaskun maantielle, niin ei se sellaiseen paikkaa sitä laskua edes yrittäisi , jossa joku auvovammainen pyöräilyterroristi voisi olla pyörällä ajamassa laittomasti jalkakäytävällä. Sitä , että pyöräilyterroristi loukkaantuisi ja mieluiten kuolisi, on toiveissa ainakin puolella suomea , jos ei jopa enemmälläkin.
- Anonyymi00219
Anonyymi00202 kirjoitti:
Suuremman riskin ja vaaran välttääkseen pyörällä saa ajaa myös jalkakäytävällä. Samoin, kuten moottoriajoneuvolla saa ajaa pientareen puolella jos joutuu esimerkiksi hätälaskussa olevaa lentokonetta väistämään.
Pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä kuvittelemisien syiden takia.
Autolla saa poiketa pientareen puolelle muutamissa erikseen mainitussa tilanteissa. - Anonyymi00220
Anonyymi00205 kirjoitti:
Sitä, mitä järjetön ja aivovammainen liikenneterroristi on sekä edustaa.
Eihän tuollaista mainitsemaasi liikenneterroristia ole edes olemassa. Sen sijaan sinut pyöräilyterroristi tunnetaan näiden liikennepalstojen häirikkönä turhankin hyvin.
- Anonyymi00221
Anonyymi00209 kirjoitti:
Voi kuule, kun vaihtoehtona ei ole lähelläkään sellaista ajorataa, jossa olisi jalkakäytävän lisäksi myös erillinen pyörätie.
Jos ei ole ja ajoradalla ajaminen pelottaa, niin sitten pitää mennä julkisilla tai pysyä kotona.
Jalkakäytävällä pyörällä ei saa ajaa. - Anonyymi00222
Anonyymi00211 kirjoitti:
Mitenkä tuosta joku henkensä menettäisi?
Kyllä sinäkin tuo mahdollisuuden keksit kun oikein pinnistät.
- Anonyymi00223
Anonyymi00212 kirjoitti:
Jos pitää valita jalankulun ja pyöräilyn jälkeen joku muu liikkumismuoto niin se ei ole edelleenkään hyötyliikuntaa enää sitten siis.
Kyllä se samaa terveyttä hyödyntävää liikuntaa on, jos kuntosalilla puntteja kolistelee tai muissa vempeleissä eri lihasryhmiä treenaa.
- Anonyymi00224
Anonyymi00214 kirjoitti:
Sama asia koskee myös jalankulkua, jonka jätit mainitsematta kokonaan Tavallinen jalkakäytävä ei anna tarpeeksi turvaa jalankulkijallekaan, koska se on nähty, miten nopeasti ja helposti auto pystyy koukkaamaan ajoradalta jalkakäytävän puolelle ja takaisin ajoradalle jatkamaan matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Tavallista korkeampaa jalkakäytävää auto ei pysty nousemaan, etteikö matka tyssäisi siihen varsinkin mitä enemmän vauhtia vaan on. Eikä liikenneturva muutenkaan ole yksistään pyöräilijän liikennesääntöjen noudattamisesta kiinni.
Niin, turvatontahan se jalankulku on jopa jalkakäytävällä, kun siellä joku aivovammainen pakkolakineen, suuremman vaaran aiheuttaakseen, ajaa laittomasti pyörällä.
- Anonyymi00225
Anonyymi00224 kirjoitti:
Niin, turvatontahan se jalankulku on jopa jalkakäytävällä, kun siellä joku aivovammainen pakkolakineen, suuremman vaaran aiheuttaakseen, ajaa laittomasti pyörällä.
Niin, tuohan on aivovammaisen liikenneterroristin väite vaan, ei muuta.
- Anonyymi00226
Anonyymi00223 kirjoitti:
Kyllä se samaa terveyttä hyödyntävää liikuntaa on, jos kuntosalilla puntteja kolistelee tai muissa vempeleissä eri lihasryhmiä treenaa.
Kyllä se kuntosaliliikunta voi olla terveyttä edistävää liikuntaa, vaikka hyötyliikuntaa se ei silti ole.
- Anonyymi00227
Anonyymi00221 kirjoitti:
Jos ei ole ja ajoradalla ajaminen pelottaa, niin sitten pitää mennä julkisilla tai pysyä kotona.
Jalkakäytävällä pyörällä ei saa ajaa.Julkiset eivät liiku tarpeeksi lähelle eikä se julkisilla liikkuminen ole hyötyliikuntaa ja kotonakaan ei voi pelkästään olla, joten vaihtoehdoksi jää näistä sitten se pyöräily ja lain tunnustamassa pakkotilassa saa jalkakäytävällä myös ajaa pyörällä, kuten moottoriajoneuvollakin pakkotilassa pientareen puolella.
- Anonyymi00229
Anonyymi00219 kirjoitti:
Pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä kuvittelemisien syiden takia.
Autolla saa poiketa pientareen puolelle muutamissa erikseen mainitussa tilanteissa.Pyörällä saa ajaa jalkakäytävällä kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta ne syyt on pakkotilassa todellisia, kuten autollakin saa pakkotilassa todellisten syiden takia ajaa pientareen puolella.
- Anonyymi00230
Anonyymi00218 kirjoitti:
Jos lentokone joutuisi tekemään pakkolaskun maantielle, niin ei se sellaiseen paikkaa sitä laskua edes yrittäisi , jossa joku auvovammainen pyöräilyterroristi voisi olla pyörällä ajamassa laittomasti jalkakäytävällä. Sitä , että pyöräilyterroristi loukkaantuisi ja mieluiten kuolisi, on toiveissa ainakin puolella suomea , jos ei jopa enemmälläkin.
Riippuu täysin tilanteesta. Voi olla, että ei olisi edes jalkakäytävää siinä kohtaa maantietä, johon sitä lentokonetta voisi lain tunnustamassa pakkotilassa väistää tai sitten voisi myös ollakin. Ja se aivovammaista liikenneterroristia pahansuopaisuudessaan harmittaa, kun toive loukkaantumisesta ja kuolemasta ei toteudukaan.
- Anonyymi00231
Anonyymi00222 kirjoitti:
Kyllä sinäkin tuo mahdollisuuden keksit kun oikein pinnistät.
En. Kerro, jos tiedät.
- Anonyymi00232
Anonyymi00220 kirjoitti:
Eihän tuollaista mainitsemaasi liikenneterroristia ole edes olemassa. Sen sijaan sinut pyöräilyterroristi tunnetaan näiden liikennepalstojen häirikkönä turhankin hyvin.
Kyllä on olemassa liikenneterroristi, joka oikein toivoo pyöräilijän loukkaantumista ja jopa kuolemaa kommentissa: Anonyymi00218 2026-05-06 17:44:9.
- Anonyymi00233
Anonyymi00227 kirjoitti:
Julkiset eivät liiku tarpeeksi lähelle eikä se julkisilla liikkuminen ole hyötyliikuntaa ja kotonakaan ei voi pelkästään olla, joten vaihtoehdoksi jää näistä sitten se pyöräily ja lain tunnustamassa pakkotilassa saa jalkakäytävällä myös ajaa pyörällä, kuten moottoriajoneuvollakin pakkotilassa pientareen puolella.
Onhan se kävelykin vaihtoehto ja onhan sekin hyötyliikuntaa.
Pyörällä ei koskaan saa ajaa jalkakäytävällä, eikä sitä voi mitenkään rinnastaa autolla pientareella ajamiseen. - Anonyymi00234
Anonyymi00229 kirjoitti:
Pyörällä saa ajaa jalkakäytävällä kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta ne syyt on pakkotilassa todellisia, kuten autollakin saa pakkotilassa todellisten syiden takia ajaa pientareen puolella.
Pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä kuvittelemisien syiden takia. Eikä jankuttamaasi pakkotilaa pyöräilijän kohdalle satu oikein koskaan.
Autolla pientareella ajamiselle on tarkat kriteerit, eikä niissä ole mainittu pakkotilaa. - Anonyymi00235
Anonyymi00230 kirjoitti:
Riippuu täysin tilanteesta. Voi olla, että ei olisi edes jalkakäytävää siinä kohtaa maantietä, johon sitä lentokonetta voisi lain tunnustamassa pakkotilassa väistää tai sitten voisi myös ollakin. Ja se aivovammaista liikenneterroristia pahansuopaisuudessaan harmittaa, kun toive loukkaantumisesta ja kuolemasta ei toteudukaan.
Jos lentokone joutuisi tekemään pakkolaskun maantielle, niin ei se sellaiseen paikkaa sitä laskua edes yrittäisi , jossa joku auvovammainen pyöräilyterroristi voisi olla pyörällä ajamassa laittomasti jalkakäytävällä.
Ja kyllä se pyöräilyterroristi vielä ajotavallaan liikkuessaan loukkaantuu ja aikanaan kuolee täysin varmasti, kuten jokainen meistä. - Anonyymi00236
Anonyymi00231 kirjoitti:
En. Kerro, jos tiedät.
Pinnistä pinnistä, kyllä se sieltä vielä sinullekin selviää.
- Anonyymi00237
Anonyymi00232 kirjoitti:
Kyllä on olemassa liikenneterroristi, joka oikein toivoo pyöräilijän loukkaantumista ja jopa kuolemaa kommentissa: Anonyymi00218 2026-05-06 17:44:9.
Ei oikeutettu toivominen kenestäkään liikenneterroristia tee. Onhan tuo toive ainakin puolella suomella jos ei jopa enemmälläkin. Sen sijaan sinut pyöräilyterroristi tunnetaan näiden liikennepalstojen häirikkönä turhankin hyvin.
- Anonyymi00238
Anonyymi00237 kirjoitti:
Ei oikeutettu toivominen kenestäkään liikenneterroristia tee. Onhan tuo toive ainakin puolella suomella jos ei jopa enemmälläkin. Sen sijaan sinut pyöräilyterroristi tunnetaan näiden liikennepalstojen häirikkönä turhankin hyvin.
Totesin vaan sen, mitä sinä liikenneterroristi oikein toivot liikennepalstojen häirikkönä.
- Anonyymi00239
Anonyymi00235 kirjoitti:
Jos lentokone joutuisi tekemään pakkolaskun maantielle, niin ei se sellaiseen paikkaa sitä laskua edes yrittäisi , jossa joku auvovammainen pyöräilyterroristi voisi olla pyörällä ajamassa laittomasti jalkakäytävällä.
Ja kyllä se pyöräilyterroristi vielä ajotavallaan liikkuessaan loukkaantuu ja aikanaan kuolee täysin varmasti, kuten jokainen meistä.Hyvä niin, koska lain tunnustamassa pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä aivovammaisen ja kuolevaisen liikenneterroristin vastustuksesta huolimatta.
- Anonyymi00240
Anonyymi00234 kirjoitti:
Pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä kuvittelemisien syiden takia. Eikä jankuttamaasi pakkotilaa pyöräilijän kohdalle satu oikein koskaan.
Autolla pientareella ajamiselle on tarkat kriteerit, eikä niissä ole mainittu pakkotilaa.Kyllä, pakkotila on mainittu Suomen rikoslaissa ja sitä voidaan soveltaa myös autoiluun liittyviin tilanteisiin, joten se suojaa kuljettajaa rangaistukselta, jos pientareen käyttö on ollut ainoa keino välttää vaara. Pakkotilanteita pyöräilijän kohdalle sattuu päivittäin ja syyt jalkakäytävällä pyöräilyyn ovat todelliset kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta.
- Anonyymi00241
Anonyymi00233 kirjoitti:
Onhan se kävelykin vaihtoehto ja onhan sekin hyötyliikuntaa.
Pyörällä ei koskaan saa ajaa jalkakäytävällä, eikä sitä voi mitenkään rinnastaa autolla pientareella ajamiseen.Pyörällä saa ajaa pakkotilanteessa jalkakäytävällä, kuten autolla hengenvaarassa pientareella. Ajoradoilla ei ole aivan jokapaikassa jalkakäytäviä, jotta kävely hyötyliikuntana olisi täysin turvallista.
- Anonyymi00242
Anonyymi00236 kirjoitti:
Pinnistä pinnistä, kyllä se sieltä vielä sinullekin selviää.
Et siis tiedä. No ei se mitään.
- Anonyymi00243
Anonyymi00241 kirjoitti:
Pyörällä saa ajaa pakkotilanteessa jalkakäytävällä, kuten autolla hengenvaarassa pientareella. Ajoradoilla ei ole aivan jokapaikassa jalkakäytäviä, jotta kävely hyötyliikuntana olisi täysin turvallista.
"Pakkotilanne" ei silti ole jokapäiväinen normaali liikennetilanne.
- Anonyymi00246
Anonyymi00243 kirjoitti:
"Pakkotilanne" ei silti ole jokapäiväinen normaali liikennetilanne.
Jos on esimerkiksi tavallista leveämpi ajorata ja tavallista leveämpi sekä korkeampi jalkakäytävä/pyörätie niin silloin on normaalisti myös liikkuminen jokapäivä turvallisempaa ilman pakkotilan tarvetta. Jokapäivä pakkotilanteita silti syntyy liikenteessä sitten muuten "normaalisti" lähinnä vanhan infran heikosta tasosta johtuen.
- Anonyymi00247
Anonyymi00246 kirjoitti:
Jos on esimerkiksi tavallista leveämpi ajorata ja tavallista leveämpi sekä korkeampi jalkakäytävä/pyörätie niin silloin on normaalisti myös liikkuminen jokapäivä turvallisempaa ilman pakkotilan tarvetta. Jokapäivä pakkotilanteita silti syntyy liikenteessä sitten muuten "normaalisti" lähinnä vanhan infran heikosta tasosta johtuen.
"Pakkotilanne" ei infrastakaan johtuen ole jokapäiväinen normaali liikennetilanne.
- Anonyymi00248
Anonyymi00247 kirjoitti:
"Pakkotilanne" ei infrastakaan johtuen ole jokapäiväinen normaali liikennetilanne.
Jokapäiväinen se pakkotilanne on liikenteessä silti. Oli se normaalia tai ei.
- Anonyymi00249
Anonyymi00248 kirjoitti:
Jokapäiväinen se pakkotilanne on liikenteessä silti. Oli se normaalia tai ei.
Ei ole. Tuo on pelkkää kuvitelmaa ja luuloa.
- Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
Ei ole. Tuo on pelkkää kuvitelmaa ja luuloa.
Kyllä on. Se ei ole mitään pelkkää kuvitelmaa ja luuloa.
- Anonyymi00252
Anonyymi00238 kirjoitti:
Totesin vaan sen, mitä sinä liikenneterroristi oikein toivot liikennepalstojen häirikkönä.
Toteamuksesi koskee itseäsi. Jo kolmen ketjun sulkemiseen johtanut häiriköintisi on edennyt siihen vaiheeseen, että pari ketjua sillä vielä pystyt sulkemaan.
Tuo esitetyn toivomuksen takana on vähintään puoli suomea, jopa enemmänkin. - Anonyymi00253
Anonyymi00239 kirjoitti:
Hyvä niin, koska lain tunnustamassa pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä aivovammaisen ja kuolevaisen liikenneterroristin vastustuksesta huolimatta.
Lain mukaan pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä, eikä se ole kenenkään yksittäisen henkilön keksimää. Ei vaikka aivovammaisena muuta kuvittelet.
- Anonyymi00254
Anonyymi00240 kirjoitti:
Kyllä, pakkotila on mainittu Suomen rikoslaissa ja sitä voidaan soveltaa myös autoiluun liittyviin tilanteisiin, joten se suojaa kuljettajaa rangaistukselta, jos pientareen käyttö on ollut ainoa keino välttää vaara. Pakkotilanteita pyöräilijän kohdalle sattuu päivittäin ja syyt jalkakäytävällä pyöräilyyn ovat todelliset kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta.
Autolla pientareen puolelle poikkeaminen on tarkoin määrätty, eikä jollin pakkotilalla ole sen kansa mitään tekemistä.
Pyörällä liikkuessa moista pakkotilaa, joka sallisi pyörällä jalkakäytävällä ajamisen ei ole edes olemassa. Jalkakäytävällä pyörällä ajamiseen ei olemassa mitään todellista syytä. - Anonyymi00255
Anonyymi00241 kirjoitti:
Pyörällä saa ajaa pakkotilanteessa jalkakäytävällä, kuten autolla hengenvaarassa pientareella. Ajoradoilla ei ole aivan jokapaikassa jalkakäytäviä, jotta kävely hyötyliikuntana olisi täysin turvallista.
Pyörällä jalkakäytävällä ajamiseen ei ole olemassa minkäänlaista sen hyväksyvää pakkotilannetta.
Autolla pientareen puolelle koukkaamisen sallivissa tilanteissa ei ole mainintaa hengenvaarasta.
Niissä paikoissa joissa erillistä jalkakäytävää ei ole( erittäin vähäinen liikenne)on ajoradalla jalankulku yhtä turvallista kuin paikoissa joissa se erillinen jalkakäytävä on.
Eihän noilla maaseudun hiekka teillä, joissa sitä jalkakäytävää ei ole, ei sattuneita auton ja jalankulkijan välisiä onnettomuuksia ole uutisoitu edes vuosittain.
Täysin turvallista liikkumistapaa, tai paikkaa ei ole edes olemassa. - Anonyymi00256
Anonyymi00242 kirjoitti:
Et siis tiedä. No ei se mitään.
Tokihan tiedän, en kai muuten olisi sinulle, joka toki asian itsekin tiedät, asiasta kommenttiisi vastannut.
- Anonyymi00257
Anonyymi00246 kirjoitti:
Jos on esimerkiksi tavallista leveämpi ajorata ja tavallista leveämpi sekä korkeampi jalkakäytävä/pyörätie niin silloin on normaalisti myös liikkuminen jokapäivä turvallisempaa ilman pakkotilan tarvetta. Jokapäivä pakkotilanteita silti syntyy liikenteessä sitten muuten "normaalisti" lähinnä vanhan infran heikosta tasosta johtuen.
Pyörällä jalkakäytävällä ajamisen sallivaa pakkotilaa ei ole edes olemassa, muuten kuin kuvitelmissasi. Eikä mainitsemasi infra ole koskaan syy ajaa pyörällä laittomasti jalkakäytävällä.
- Anonyymi00258
Anonyymi00250 kirjoitti:
Kyllä on. Se ei ole mitään pelkkää kuvitelmaa ja luuloa.
Mikähän siihen on syynä , kun tuota jalkakäytävällä ajamisen pakottavaa pakkotilaa, ei yksikään muu pyöräilijä koko maassa ole koskaan kommentoinut kohdalleen sattuneen.
Kun niitä sinulle sattuu päivittäin, niin vikahan täytyy olla muualla kuin infrassa tai autoilijoissa. Voitko yhtään edes arvailla missä se vika todellisuudessa on ? - Anonyymi00262
Anonyymi00258 kirjoitti:
Mikähän siihen on syynä , kun tuota jalkakäytävällä ajamisen pakottavaa pakkotilaa, ei yksikään muu pyöräilijä koko maassa ole koskaan kommentoinut kohdalleen sattuneen.
Kun niitä sinulle sattuu päivittäin, niin vikahan täytyy olla muualla kuin infrassa tai autoilijoissa. Voitko yhtään edes arvailla missä se vika todellisuudessa on ?Pyöräilijöitä loukkaantuu ja kuolee vuosittain, joten pakkotilassa jalkakäytävällä pyöräily on päivittäistä normaalia niihin loukkaantumisiin ja kuolemiin verrattuna.
- Anonyymi00263
Anonyymi00257 kirjoitti:
Pyörällä jalkakäytävällä ajamisen sallivaa pakkotilaa ei ole edes olemassa, muuten kuin kuvitelmissasi. Eikä mainitsemasi infra ole koskaan syy ajaa pyörällä laittomasti jalkakäytävällä.
Laki tunnustaa pakkotilan, joka vastuuvapausperusteena sallii pyöräilyn jalkakäytävällä esimerkiksi infran heikon tason takia kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta.
- Anonyymi00264
Anonyymi00255 kirjoitti:
Pyörällä jalkakäytävällä ajamiseen ei ole olemassa minkäänlaista sen hyväksyvää pakkotilannetta.
Autolla pientareen puolelle koukkaamisen sallivissa tilanteissa ei ole mainintaa hengenvaarasta.
Niissä paikoissa joissa erillistä jalkakäytävää ei ole( erittäin vähäinen liikenne)on ajoradalla jalankulku yhtä turvallista kuin paikoissa joissa se erillinen jalkakäytävä on.
Eihän noilla maaseudun hiekka teillä, joissa sitä jalkakäytävää ei ole, ei sattuneita auton ja jalankulkijan välisiä onnettomuuksia ole uutisoitu edes vuosittain.
Täysin turvallista liikkumistapaa, tai paikkaa ei ole edes olemassa.Maaseudulla loukkaantuu ja kuolee pyöräilijöitä vuosittain. Ajoradalla suuremmat nopeudet ja pientareiden sekä pyöräteiden puute lisää riskiä vaan. Vähäisestä liikenteestä huolimatta riski on aina olemassa. Lentokoneen hätälaskussa maantielle autoilijan pakkotilassa väistäessä pientareen puolelle on kyse hengenvaarasta. Pyöräillessä pakkotila voi oikeuttaa jalkakäytävällä pyöräilyn esimerkiksi erittäin vilkas liikenne ja äärimmäiset sääolosuhteet.
- Anonyymi00265
Anonyymi00254 kirjoitti:
Autolla pientareen puolelle poikkeaminen on tarkoin määrätty, eikä jollin pakkotilalla ole sen kansa mitään tekemistä.
Pyörällä liikkuessa moista pakkotilaa, joka sallisi pyörällä jalkakäytävällä ajamisen ei ole edes olemassa. Jalkakäytävällä pyörällä ajamiseen ei olemassa mitään todellista syytä.Pyörällä ajaessa pakkotilan pyöräillä jalkakäytävällä voi aiheuttaa esimerkiksi erittäin vilkas liikenne ja äärimmäiset sääolosuhteet. Jos lentokone tekee hätälaskun maantielle niin pakkotilassa autoilija saa väistäö pientareen puolelle.
- Anonyymi00266
Anonyymi00253 kirjoitti:
Lain mukaan pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä, eikä se ole kenenkään yksittäisen henkilön keksimää. Ei vaikka aivovammaisena muuta kuvittelet.
Lain tunnustamassa pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä, eikä se ole kenenkään yksittäisen henkilön keksimää, vaikka aivovammaisena muuta kuvittelet.
- Anonyymi00267
Anonyymi00252 kirjoitti:
Toteamuksesi koskee itseäsi. Jo kolmen ketjun sulkemiseen johtanut häiriköintisi on edennyt siihen vaiheeseen, että pari ketjua sillä vielä pystyt sulkemaan.
Tuo esitetyn toivomuksen takana on vähintään puoli suomea, jopa enemmänkin.Voi olla niinkin paljon kaltaisiasi häiriköitä tai jopa enemmänkin, vaikka kolmaskin ketju kyllä sulkeutuu pelkästään sinun takiasi vielä.
- Anonyymi00268
Anonyymi00265 kirjoitti:
Pyörällä ajaessa pakkotilan pyöräillä jalkakäytävällä voi aiheuttaa esimerkiksi erittäin vilkas liikenne ja äärimmäiset sääolosuhteet. Jos lentokone tekee hätälaskun maantielle niin pakkotilassa autoilija saa väistäö pientareen puolelle.
Vilkas liikenne on normaali liikennetilanne.
- Anonyymi00269
Anonyymi00268 kirjoitti:
Vilkas liikenne on normaali liikennetilanne.
Joten silloin liikenteessä myös infran heikon tason takia pakkotilannekin on ns normaali liikennetilanne päivittäin.
- Anonyymi00270
Anonyymi00262 kirjoitti:
Pyöräilijöitä loukkaantuu ja kuolee vuosittain, joten pakkotilassa jalkakäytävällä pyöräily on päivittäistä normaalia niihin loukkaantumisiin ja kuolemiin verrattuna.
Varmaan pyöräilijöitä kuolee vuosittain, suurin osa vanhuuteen tai sairauksiin.
jalkakäytävällä pyöräilyä laki ei salli, eikä siihen oikeuttavaa pakkotilaa ole edes olemassa. - Anonyymi00271
Anonyymi00263 kirjoitti:
Laki tunnustaa pakkotilan, joka vastuuvapausperusteena sallii pyöräilyn jalkakäytävällä esimerkiksi infran heikon tason takia kuvitteellisesta väitteestäsi huolimatta.
Pyörällä jalkakäytävällä ajamisen sallivaa pakkotilaa ei ole edes olemassa, muuten kuin kuvitelmissasi. Eikä mainitsemasi infra ole koskaan syy ajaa pyörällä laittomasti jalkakäytävällä.
- Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Pyörällä jalkakäytävällä ajamisen sallivaa pakkotilaa ei ole edes olemassa, muuten kuin kuvitelmissasi. Eikä mainitsemasi infra ole koskaan syy ajaa pyörällä laittomasti jalkakäytävällä.
Infran heikon tason takia pakkotilanteita syntyy päivittäin liikenteessä ja näin ollen jalkakäytävällä saa myös pyöräillä, kun muistaa väistää jalankulkijoita.
- Anonyymi00273
Anonyymi00264 kirjoitti:
Maaseudulla loukkaantuu ja kuolee pyöräilijöitä vuosittain. Ajoradalla suuremmat nopeudet ja pientareiden sekä pyöräteiden puute lisää riskiä vaan. Vähäisestä liikenteestä huolimatta riski on aina olemassa. Lentokoneen hätälaskussa maantielle autoilijan pakkotilassa väistäessä pientareen puolelle on kyse hengenvaarasta. Pyöräillessä pakkotila voi oikeuttaa jalkakäytävällä pyöräilyn esimerkiksi erittäin vilkas liikenne ja äärimmäiset sääolosuhteet.
Puhe oli maaseudulla ajoradalla liikkuvista jalankulkijoista, johon aivovammaisen haluat nyt sotkea pyöräilijät, joita niiden ja autojen välisi onnettomuuksia ei noilla maaseututeillä ole uutisoitu tapahtuneen edes joka vuosi.
Ainahan riski mihin tahansa on olemassa, vaikka sitten lentokoneen pakkolaskussa maantielle.
Pyöräillessä jalkakäytävällä ajamisen sallivaa pakkotilaa ei pyöräillessä ole vilkas liikenne eikä mitkään sää olosuhteet. - Anonyymi00274
Anonyymi00265 kirjoitti:
Pyörällä ajaessa pakkotilan pyöräillä jalkakäytävällä voi aiheuttaa esimerkiksi erittäin vilkas liikenne ja äärimmäiset sääolosuhteet. Jos lentokone tekee hätälaskun maantielle niin pakkotilassa autoilija saa väistäö pientareen puolelle.
Pyörällä ajaessa ei olemassa mitään pakkotilaa , ei vilkas liikenne eikä haastavat sääolosuhteet, joka sallisi ajamisen jalkakäytävällä.
Autolla pientareelle poikkeamisesta on olemassa tarkat määräykset, pakkotilaa niissä ei mainita. - Anonyymi00275
Anonyymi00266 kirjoitti:
Lain tunnustamassa pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä, eikä se ole kenenkään yksittäisen henkilön keksimää, vaikka aivovammaisena muuta kuvittelet.
Lain mukaan pyörällä ei saa ajaa jalkakäytävällä, eikä se ole kenenkään yksittäisen henkilön keksimää. Ei vaikka aivovammaisena muuta kuvittelet.
- Anonyymi00276
Anonyymi00270 kirjoitti:
Varmaan pyöräilijöitä kuolee vuosittain, suurin osa vanhuuteen tai sairauksiin.
jalkakäytävällä pyöräilyä laki ei salli, eikä siihen oikeuttavaa pakkotilaa ole edes olemassa.Puhtaampi ilma hengittää, jota tavallinen pyöräily edistää tarkoittaa myös vähemmän hengityssairauksiakin. Laki tunnustaa kyllä olemassa olevan pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja näin ollen jalkakäytävällä saa pyöräillä, kun jos väistää jalankulkijoita kuvitelmistasi huolimatta.
- Anonyymi00277
Anonyymi00267 kirjoitti:
Voi olla niinkin paljon kaltaisiasi häiriköitä tai jopa enemmänkin, vaikka kolmaskin ketju kyllä sulkeutuu pelkästään sinun takiasi vielä.
Kaltaisiasi häiriköitä on onneksi vain muutama ja kolmeketjua on jo takiasi sulkeutunut. Tällä on vielä kaksi ketjua jossa häiriköt tuota pakkotila paskaasi jauhaen, joten nämäkin ketjut ylläpito aikanaan sulkee ja juuri sinun aivovammaisten väitteiden takia.
- Anonyymi00278
Anonyymi00269 kirjoitti:
Joten silloin liikenteessä myös infran heikon tason takia pakkotilannekin on ns normaali liikennetilanne päivittäin.
Ei vilkas liikenne pyöräilijälle mitään jalkakäytävällä ajamisen salliva pakkotila ole.
- Anonyymi00280
Anonyymi00278 kirjoitti:
Ei vilkas liikenne pyöräilijälle mitään jalkakäytävällä ajamisen salliva pakkotila ole.
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
- Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Tulit näköjään sitten sivusta tai ap:na kommentoimaan eikä siinä mitään, koska noinhan se asia on.
- Anonyymi00283
Anonyymi00278 kirjoitti:
Ei vilkas liikenne pyöräilijälle mitään jalkakäytävällä ajamisen salliva pakkotila ole.
Erittäin vilkas liikenne voi aiheuttaa hengenvaaran ja oikeuttaa pakkotilassa sitten pyöräilemään jalkakäytävällä.
- Anonyymi00285
Anonyymi00276 kirjoitti:
Puhtaampi ilma hengittää, jota tavallinen pyöräily edistää tarkoittaa myös vähemmän hengityssairauksiakin. Laki tunnustaa kyllä olemassa olevan pakkotilan, joka on vastuuvapausperuste ja näin ollen jalkakäytävällä saa pyöräillä, kun jos väistää jalankulkijoita kuvitelmistasi huolimatta.
Ei pyöräily mitenkään ilmanlaatu paranna, eikä se mainitulla maaseudun pitkillä matkoilla ole edes varteenotettava vaihtoehto asiointiin. Lähinaapuriin toki voi kaljalle pistäytyä pyörälläkin. laki ei ole vastuuvapausperuste, eikä jalkakäytävällä saa pyörällä ajaa, juuri sen takia, ettei se pyöräilijä voi eikä kykene millään väistämään jalankulkijoita vaikka muuta kuvittelet.
- Anonyymi00286
Anonyymi00269 kirjoitti:
Joten silloin liikenteessä myös infran heikon tason takia pakkotilannekin on ns normaali liikennetilanne päivittäin.
Eikä se normaali liikennetilanne ole mikään pakkotiilanne joka sallisi pyörällä ajamisen jalkakäytävällä.
- Anonyymi00287
Anonyymi00280 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Onhan kommentissa järki mukana , vaikka se ei sinulle aukea.
- Anonyymi00288
Anonyymi00283 kirjoitti:
Erittäin vilkas liikenne voi aiheuttaa hengenvaaran ja oikeuttaa pakkotilassa sitten pyöräilemään jalkakäytävällä.
Olkoon liikenne vilkas tai erittäin vilkas, niin se ei ole pakkotila, eikä siten oikeuta pyöräilijää ajamaan jalkakäytävällä.
- Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Olkoon liikenne vilkas tai erittäin vilkas, niin se ei ole pakkotila, eikä siten oikeuta pyöräilijää ajamaan jalkakäytävällä.
Paitsi tietenkin jos se liikenne vaarantaa pyöräilijän.
- Anonyymi00292
Anonyymi00286 kirjoitti:
Eikä se normaali liikennetilanne ole mikään pakkotiilanne joka sallisi pyörällä ajamisen jalkakäytävällä.
Näin on, koska se on pakkotilanne eikä pakkotiilanne.
- Anonyymi00293
Anonyymi00285 kirjoitti:
Ei pyöräily mitenkään ilmanlaatu paranna, eikä se mainitulla maaseudun pitkillä matkoilla ole edes varteenotettava vaihtoehto asiointiin. Lähinaapuriin toki voi kaljalle pistäytyä pyörälläkin. laki ei ole vastuuvapausperuste, eikä jalkakäytävällä saa pyörällä ajaa, juuri sen takia, ettei se pyöräilijä voi eikä kykene millään väistämään jalankulkijoita vaikka muuta kuvittelet.
Näin on, koska laki itsessään ei ole automaattisesti vastuuvapausperuste. Kyllä jalkakäytävällä saa pyörällä ajaa, koska kaikki ei ole kuvitelminesi, kuten sinä, joka ei voi eikä kykene jalankulkijoita väistämään. Pyöräilyn parantaessa merkittävästi ilmanlaatua maaseudullakin ilman autoa pärjääminen on mahdollista.
- Anonyymi00296
Anonyymi00293 kirjoitti:
Näin on, koska laki itsessään ei ole automaattisesti vastuuvapausperuste. Kyllä jalkakäytävällä saa pyörällä ajaa, koska kaikki ei ole kuvitelminesi, kuten sinä, joka ei voi eikä kykene jalankulkijoita väistämään. Pyöräilyn parantaessa merkittävästi ilmanlaatua maaseudullakin ilman autoa pärjääminen on mahdollista.
Jalkakäytävällä ei saa pyörällä ajaa, koska sillä vaarannetaan jalankulkijoiden turvallisuus.
Suurimalla osalla maaseutua ei ole mahdollista pärjätä ilman autoa. Joten pyöräily maaseudulla, jossa se ei ole realistinen vaihtoehto liikkumiselle, ei paranna maaseudun ilmanlaatua. - Anonyymi00297
Anonyymi00292 kirjoitti:
Näin on, koska se on pakkotilanne eikä pakkotiilanne.
Eikä se pakkotilanne , jota ei ole edes olemassa, anna oikeutta ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
- Anonyymi00298
Anonyymi00289 kirjoitti:
Paitsi tietenkin jos se liikenne vaarantaa pyöräilijän.
Ei se liikenne, edes vilkas sellainen, mitenkään voi sääntöjä noudattavaa pyöräilijää vaarantaa, eikä se anna pyöräilijälle oikeutta ajaa laittomasti jalkakäytävällä.
- Anonyymi00301
Anonyymi00297 kirjoitti:
Eikä se pakkotilanne , jota ei ole edes olemassa, anna oikeutta ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Kyllä se pakkotilanne, joka on olemassa antaa oikeuden ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
- Anonyymi00302
Anonyymi00296 kirjoitti:
Jalkakäytävällä ei saa pyörällä ajaa, koska sillä vaarannetaan jalankulkijoiden turvallisuus.
Suurimalla osalla maaseutua ei ole mahdollista pärjätä ilman autoa. Joten pyöräily maaseudulla, jossa se ei ole realistinen vaihtoehto liikkumiselle, ei paranna maaseudun ilmanlaatua.Pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä jos väistää jalankulkijoita. Maaseudulla voi pärjätä myös ilman autoa samalla saastuttamatta ilmastoa ja ympäristöä.
- Anonyymi00303
Anonyymi00302 kirjoitti:
Pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä jos väistää jalankulkijoita. Maaseudulla voi pärjätä myös ilman autoa samalla saastuttamatta ilmastoa ja ympäristöä.
Normaali liikennetilanne ei ole pakkotila.
- Anonyymi00306
Anonyymi00303 kirjoitti:
Normaali liikennetilanne ei ole pakkotila.
Infran heikon tason takia liikenteessä pakkotila liikennetilanteita syntyy pyöräilyssä päivittäin, joten siinä mielessä pakkotila on ns se normaali liikennetilanne.
- Anonyymi00307
Anonyymi00301 kirjoitti:
Kyllä se pakkotilanne, joka on olemassa antaa oikeuden ajaa pyörällä jalkakäytävällä.
Kun sitä pakkotilannetta ei ole edes olemassa , niin ei se olematon voi antaa oikeutta pyöröllä ajamiseen jalkakäytävällä.
- Anonyymi00308
Anonyymi00302 kirjoitti:
Pakkotilassa saa pyöräillä jalkakäytävällä jos väistää jalankulkijoita. Maaseudulla voi pärjätä myös ilman autoa samalla saastuttamatta ilmastoa ja ympäristöä.
Pakkotilaa, jota ei ole edes olemassa, ei anna oikeutta ajaa pyörällä jalkakäytävällä, koska jalkakäytävällä ajava pyöräilijä ei kykene väistämään jalankulkijoita.
Maaseudulla ilman autoa pärjääminen on haasteellista ja kaikille maaseutuamattien harjoittajalle täysin mahdotonta. - Anonyymi00309
Anonyymi00306 kirjoitti:
Infran heikon tason takia liikenteessä pakkotila liikennetilanteita syntyy pyöräilyssä päivittäin, joten siinä mielessä pakkotila on ns se normaali liikennetilanne.
Koska pakotilaa ei ole edes olemassa, niin ei sellaista voi päivittäin syntyä, ainakaan pyöräilijälle liikenteessä.
Infralla ei ole tuo asian kanssa mitään tekemistä. - Anonyymi00323
Minulla kun on sellainen henkinen pakkotila.
- Anonyymi00325
Pakkotila pakkotila pakkotila pakkotila. Pakkotila.
- Anonyymi00337
Anonyymi00289 kirjoitti:
Paitsi tietenkin jos se liikenne vaarantaa pyöräilijän.
Olkoon liikenne vilkas tai erittäin vilkas, niin se ei ole pakkotila, eikä siten oikeuta pyöräilijää ajamaan jalkakäytävällä.
- Anonyymi00341
Anonyymi00306 kirjoitti:
Infran heikon tason takia liikenteessä pakkotila liikennetilanteita syntyy pyöräilyssä päivittäin, joten siinä mielessä pakkotila on ns se normaali liikennetilanne.
Infran heikoa tasoa liikenteessä ei pakkotilaa liikennetilanteissa synnytä pyöräilyssä päivittäin, joten siinä mielessä pakkotilaa ei liikennetilanteessa ole.-sivu
- Anonyymi00354
Anonyymi00337 kirjoitti:
Olkoon liikenne vilkas tai erittäin vilkas, niin se ei ole pakkotila, eikä siten oikeuta pyöräilijää ajamaan jalkakäytävällä.
Riippuu täysin tilanteesta.
- Anonyymi00245
Lainsäätäjä kirjoittaa mm. seuraavaa:
"Yleisen huolellisuusvelvollisuuden tarkoitus on siis velvoittaa tienkäyttäjää toimimaan liikenteessä niin, että hänen toimintansa ei aiheuta liikenneonnettomuutta tai vaaranna muiden tienkäyttäjien turvallisuutta. Tarvittaessa tienkäyttäjän tulee omalla toiminnallaan jopa pyrkiä estämään toisen tienkäyttäjän toiminnasta aiheutuva liikenneturvallisuutta mahdollisesti uhkaava vaara. Yleinen huolellisuusvelvollisuus merkitsee myös sitä, että tienkäyttäjän velvollisuudet eivät rajoitu vain kaikkien tieliikennelain säännösten noudattamiseen, vaan vaadittavaan huolellisuustasoon edellytetään myös muuta toimintaa.
Tarvittaessa huolellisuus voi edellyttää onnettomuuden estämiseksi liikennesäännöistä poikkeamista. Se voi merkitä sitä, että liikennesääntöjen vastaisesti ajavaa toista tienkäyttäjää on, jos mahdollista, väistettävä, jos tällä toiminnalla voidaan estää liikenneonnettomuuden tapahtuminen. Yksittäistapauksissa merkitystä on tällöin sillä, onko sääntöjä noudattavalla tienkäyttäjällä ollut mahdollisuus omalla toiminnallaan vaikuttaa siihen, että hän havaitsee liikennesääntöjä rikkovan tienkäyttäjän ja siten ryhtyä varotoimiin liikennevahingon estämiseksi. Merkitystä on esimerkiksi tienkäyttäjien nopeudella ja sijainnilla toisiinsa nähden.
Ennakointivelvollisuuden noudattaminen edellyttää tienkäyttäjältä ensinnäkin toimintansa mukauttamista vallitsevien olosuhteiden mukaiseksi. Jos tienkäyttäjä kuljettaa ajoneuvoaan olosuhteisiin nähden oikealla tilannenopeudella, on hänellä paremmat mahdollisuudet pyrkiä estämään liikenneonnettomuuden tapahtuminen esimerkiksi silloin, kun toinen tienkäyttäjä ei noudata liikennesääntöjä tai riittävää huolellisuutta."- Anonyymi00259
Mitä tuolla sen sataan kertaan kopioimallasi hurskaita toiveita sisältävällä hölötyksellä on tekemistä, nyt puheena olevassa pyöräilijä laittomasti jalkakäytävällä ajamisen, tai kuvitellun pakkotilan kanssa.
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Mitä tuolla sen sataan kertaan kopioimallasi hurskaita toiveita sisältävällä hölötyksellä on tekemistä, nyt puheena olevassa pyöräilijä laittomasti jalkakäytävällä ajamisen, tai kuvitellun pakkotilan kanssa.
Tuo liittyy suoraan aloituksen aiheeseen. Jos haluaa puhuta ohi aiheen, niin kannattaa sitten tehdä oma keskustelu siitä aiheesta.
- Anonyymi00279
Anonyymi00260 kirjoitti:
Tuo liittyy suoraan aloituksen aiheeseen. Jos haluaa puhuta ohi aiheen, niin kannattaa sitten tehdä oma keskustelu siitä aiheesta.
No, tee sitten se oma aloitus tuolle sen sataan kertaan mihinkään mitään kuulumattomalle ja vaikuttamattomalle kopiointi vimmallesi.
- Anonyymi00290
Anonyymi00259 kirjoitti:
Mitä tuolla sen sataan kertaan kopioimallasi hurskaita toiveita sisältävällä hölötyksellä on tekemistä, nyt puheena olevassa pyöräilijä laittomasti jalkakäytävällä ajamisen, tai kuvitellun pakkotilan kanssa.
Lain tunnustamassa pakkotilassa tehty lain rikkominen ei ole rangaistavaa, jos teko on ollit välttämätön hengen, terveyden, omaisuuden tai muun tärkeän edun pelastamiseksi kuvitellusta hölötyksestäsi huolimatta.-sivu
- Anonyymi00291
Anonyymi00259 kirjoitti:
Mitä tuolla sen sataan kertaan kopioimallasi hurskaita toiveita sisältävällä hölötyksellä on tekemistä, nyt puheena olevassa pyöräilijä laittomasti jalkakäytävällä ajamisen, tai kuvitellun pakkotilan kanssa.
Homo.
- Anonyymi00294
Anonyymi00290 kirjoitti:
Lain tunnustamassa pakkotilassa tehty lain rikkominen ei ole rangaistavaa, jos teko on ollit välttämätön hengen, terveyden, omaisuuden tai muun tärkeän edun pelastamiseksi kuvitellusta hölötyksestäsi huolimatta.-sivu
Sitä taas pakkotila hölöttäjä päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan kuvittelemansa lain sisällöstä.
Pyörällä laittomasti jalkakäytävällä ajaminen ei kenenkään henkeä tai terveyttä pelasta, omaisuuden pelastamisesta puhumattakaan. - Anonyymi00295
Anonyymi00291 kirjoitti:
Homo.
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vailla olevalla kommentillasi haluat sanoa?
- Anonyymi00300
Anonyymi00294 kirjoitti:
Sitä taas pakkotila hölöttäjä päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan kuvittelemansa lain sisällöstä.
Pyörällä laittomasti jalkakäytävällä ajaminen ei kenenkään henkeä tai terveyttä pelasta, omaisuuden pelastamisesta puhumattakaan.Jos pyöräillessä huomaa talon syttyvän tuleen niin siinä on hengen, terveyden ja omaisuusvahingon uhka, mikä voi täyttää pakkotilan kriteerit pyöräilyssä jalkakäytävällä. Sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä päästelee aivopierujaan ilman harmainta aavistustakaan kuvitelmissaan lain sisällöstä.
- Anonyymi00304
Anonyymi00295 kirjoitti:
Mitä tuolla mieltä ja järkeä vailla olevalla kommentillasi haluat sanoa?
Onhan vastaamassasi kommentissa järki mukana, vaikka sitä sivusta tulevana aivovammaisena et kykene ymmärtämään.
- Anonyymi00305
Anonyymi00279 kirjoitti:
No, tee sitten se oma aloitus tuolle sen sataan kertaan mihinkään mitään kuulumattomalle ja vaikuttamattomalle kopiointi vimmallesi.
Aloitus on nimenomaan tuota kyseistä aihetta käsittelevä.
- Anonyymi00310
Anonyymi00300 kirjoitti:
Jos pyöräillessä huomaa talon syttyvän tuleen niin siinä on hengen, terveyden ja omaisuusvahingon uhka, mikä voi täyttää pakkotilan kriteerit pyöräilyssä jalkakäytävällä. Sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä päästelee aivopierujaan ilman harmainta aavistustakaan kuvitelmissaan lain sisällöstä.
Että tulipalon näkeminen oikeuttaisi pyöräilijän ajamaan jalkakäytävällä? Kyllä nyt aivovammaisena olet tulkinnut lakeja väärin. Joten sitä taas pakkotila hölöttäjä päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan kuvittelemansa lain sisällöstä.
- Anonyymi00311
Anonyymi00305 kirjoitti:
Aloitus on nimenomaan tuota kyseistä aihetta käsittelevä.
No, vastaa sitten aloitukseen, tai tee sitten se oma aloitus tuolle sen sataan kertaan mihinkään mitään kuulumattomalle ja vaikuttamattomalle kopiointi vimmallesi.
Turhaa se on tulkuttaa vastaukseen, jolla ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. - Anonyymi00312
Anonyymi00300 kirjoitti:
Jos pyöräillessä huomaa talon syttyvän tuleen niin siinä on hengen, terveyden ja omaisuusvahingon uhka, mikä voi täyttää pakkotilan kriteerit pyöräilyssä jalkakäytävällä. Sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä päästelee aivopierujaan ilman harmainta aavistustakaan kuvitelmissaan lain sisällöstä.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00319
Anonyymi00310 kirjoitti:
Että tulipalon näkeminen oikeuttaisi pyöräilijän ajamaan jalkakäytävällä? Kyllä nyt aivovammaisena olet tulkinnut lakeja väärin. Joten sitä taas pakkotila hölöttäjä päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan kuvittelemansa lain sisällöstä.
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä voi olla sallittua, mikäli asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
- Anonyymi00327
Pakkotilapakkotila pakko pakko pakko
- Anonyymi00329
Tämä ei ole hermoromahduksen ensimmäinen askel vaan tosi fiksua pohdintaa.
- Anonyymi00330
Anonyymi00329 kirjoitti:
Tämä ei ole hermoromahduksen ensimmäinen askel vaan tosi fiksua pohdintaa.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00334
Anonyymi00319 kirjoitti:
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä voi olla sallittua, mikäli asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
Miten sillä laittomasti pyörällä jalkakäytävällä ajamisella voidaan pelastaa jonkun henki tai omaisuuden vahingoittuminen?
Laitatko sen tulipalossa vahingoittuneen henkilön pyörän tarakalle ja alat polkea jalkakäytävällä kohti sairaalaa?
Miten kiinnität ison kirjahylyn tai sohvan pyöräsi tarakalle viedäksesi sen turvaan jalkakäytävällä ajaen?
joten kuka se nyt niitä virheellisiä olettamuksia palstalle latelee? - Anonyymi00336
Anonyymi00310 kirjoitti:
Että tulipalon näkeminen oikeuttaisi pyöräilijän ajamaan jalkakäytävällä? Kyllä nyt aivovammaisena olet tulkinnut lakeja väärin. Joten sitä taas pakkotila hölöttäjä päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan kuvittelemansa lain sisällöstä.
Jos on olemassa todellinen välitön hengen tai terveyden vaara tulipalossa, jossa omaisuuskin voi tuhoutua niin pakkotilalainsäädäntö voi oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00345
Anonyymi00329 kirjoitti:
Tämä ei ole hermoromahduksen ensimmäinen askel vaan tosi fiksua pohdintaa.
Etenkin pakkotilasta.
- Anonyymi00346
Anonyymi00336 kirjoitti:
Jos on olemassa todellinen välitön hengen tai terveyden vaara tulipalossa, jossa omaisuuskin voi tuhoutua niin pakkotilalainsäädäntö voi oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
Jos on olemassa todellinen välitön hengen tai terveyden vaara tulipalossa, jossa omaisuuskin voi tuhoutua niin pakkotilalainsäädäntö ei oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.-sivu
- Anonyymi00349
Anonyymi00319 kirjoitti:
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä voi olla sallittua, mikäli asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilan kieltävä hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä ei voi olla sallittua, vaikka asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilasta hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
- Anonyymi00351
Anonyymi00349 kirjoitti:
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä ei voi olla sallittua, vaikka asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilasta hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä voi olla sallittua asunnon tulipalon takia kyseessä voi olla välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten pakkotilan kieltävä hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
- Anonyymi00352
Anonyymi00346 kirjoitti:
Jos on olemassa todellinen välitön hengen tai terveyden vaara tulipalossa, jossa omaisuuskin voi tuhoutua niin pakkotilalainsäädäntö ei oikeuttaa pyöräilyn jalkakäytävällä. Haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.-sivu
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00353
Anonyymi00334 kirjoitti:
Miten sillä laittomasti pyörällä jalkakäytävällä ajamisella voidaan pelastaa jonkun henki tai omaisuuden vahingoittuminen?
Laitatko sen tulipalossa vahingoittuneen henkilön pyörän tarakalle ja alat polkea jalkakäytävällä kohti sairaalaa?
Miten kiinnität ison kirjahylyn tai sohvan pyöräsi tarakalle viedäksesi sen turvaan jalkakäytävällä ajaen?
joten kuka se nyt niitä virheellisiä olettamuksia palstalle latelee?Se, että saa pelastettua ihmiset, eläimet tai omaisuuden edes ulos sieltä palavasta asunnosta/talosta on jo tarpeeksi paljon tehty sekin. Ja se on laittomattomasti sanottu jos pyörällä ei saisi ajaa jalkakäytävällä suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi.
- Anonyymi00356
Anonyymi00290 kirjoitti:
Lain tunnustamassa pakkotilassa tehty lain rikkominen ei ole rangaistavaa, jos teko on ollit välttämätön hengen, terveyden, omaisuuden tai muun tärkeän edun pelastamiseksi kuvitellusta hölötyksestäsi huolimatta.-sivu
Lain tunnustamassa pakkotilassa tehty lain rikkominen on rangaistavaa ,kun teko on ollit tarpeeton hengen, terveyden, omaisuuden tai muun tärkeän edun pelastamiseksi kuvitellusta hölötyksestäsi huolimatta siis-sivu
- Anonyymi00358
Anonyymi00351 kirjoitti:
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä voi olla sallittua asunnon tulipalon takia kyseessä voi olla välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten pakkotilan kieltävä hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä ei voi olla sallittua, vaikka asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilasta hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
- Anonyymi00359
Anonyymi00352 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00360
Anonyymi00353 kirjoitti:
Se, että saa pelastettua ihmiset, eläimet tai omaisuuden edes ulos sieltä palavasta asunnosta/talosta on jo tarpeeksi paljon tehty sekin. Ja se on laittomattomasti sanottu jos pyörällä ei saisi ajaa jalkakäytävällä suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi.
Ei se jalkakäytävällä laittomasti pyörällä ajava kaltaisesi uivelo mitenkään kykene kuvittelemiisi pelastus sankaritekoihin, kun se fyysinen kuntosi on olematon ja henkinen puoli aivovamman takia fyysistäkin heikompi. Pyörällä jalkakäytävällä ajaminen aiheuttaa aina sen suuremman riskin ja vaaran pyöräilijälle itselleen ja etenkin jalankulkijoille.
- Anonyymi00361
Anonyymi00353 kirjoitti:
Se, että saa pelastettua ihmiset, eläimet tai omaisuuden edes ulos sieltä palavasta asunnosta/talosta on jo tarpeeksi paljon tehty sekin. Ja se on laittomattomasti sanottu jos pyörällä ei saisi ajaa jalkakäytävällä suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00364
Kikkeli.
- Anonyymi00365
Anonyymi00360 kirjoitti:
Ei se jalkakäytävällä laittomasti pyörällä ajava kaltaisesi uivelo mitenkään kykene kuvittelemiisi pelastus sankaritekoihin, kun se fyysinen kuntosi on olematon ja henkinen puoli aivovamman takia fyysistäkin heikompi. Pyörällä jalkakäytävällä ajaminen aiheuttaa aina sen suuremman riskin ja vaaran pyöräilijälle itselleen ja etenkin jalankulkijoille.
Tuo on laittomattomasti sanottu ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00366
Anonyymi00359 kirjoitti:
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00367
Anonyymi00358 kirjoitti:
Pakkotilalainsäädännön nojalla pyöräily jalkakäytävällä ei voi olla sallittua, vaikka asunnon tulipalon takia kyseessä on todellinen ja välitön hengen tai terveyden vaara sekä välttämätöntä omaisuuden pelastamiseksi. Joten sitä taas pakkotilasta hölöttäjä kuvitelmissaan päästelee aivopierujaan, ilman harmainta aavistustakaan lain säädännöstä.
Kyllä voi olla ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00368
Anonyymi00356 kirjoitti:
Lain tunnustamassa pakkotilassa tehty lain rikkominen on rangaistavaa ,kun teko on ollit tarpeeton hengen, terveyden, omaisuuden tai muun tärkeän edun pelastamiseksi kuvitellusta hölötyksestäsi huolimatta siis-sivu
Se lain rikkominen ei ole rangaistavaa, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00369
Anonyymi00365 kirjoitti:
Tuo on laittomattomasti sanottu ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisestisanottu, eikä siinä ole ketään haukuttu vain.
- Anonyymi00370
Anonyymi00366 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00371
Anonyymi00367 kirjoitti:
Kyllä voi olla ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
Ei voi olla ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00372
Anonyymi00368 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole rangaistavaa, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00373
Anonyymi00364 kirjoitti:
Kikkeli.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00374
Anonyymi00372 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siis.
- Anonyymi00375
Anonyymi00371 kirjoitti:
Ei voi olla ja haukkumisella tarkoitat itseäsi vain.
Kyllä voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat iseäsi vain.
- Anonyymi00376
Anonyymi00370 kirjoitti:
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00377
Anonyymi00369 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisestisanottu, eikä siinä ole ketään haukuttu vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00378
Anonyymi00376 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Homo.
- Anonyymi00379
Anonyymi00374 kirjoitti:
Se lain rikkominen on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00380
Anonyymi00375 kirjoitti:
Kyllä voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat iseäsi vain.
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00381
Anonyymi00376 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Ei oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00382
Anonyymi00377 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisestisanottu, eikä siinä ole ketään haukuttu vain.
- Anonyymi00383
Anonyymi00378 kirjoitti:
Homo.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00384
Anonyymi00382 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisestisanottu, eikä siinä ole ketään haukuttu vain.
Tuo on sanottu valheen mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00385
Anonyymi00381 kirjoitti:
Ei oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Oikeuttaa kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00386
Anonyymi00380 kirjoitti:
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Voi olla kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00387
Anonyymi00379 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00388
Anonyymi00378 kirjoitti:
Homo.
Niin näköjään kyllä joo olet.
- Anonyymi00389
Anonyymi00374 kirjoitti:
Se lain rikkominen on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen suuremman riskin ja vaaran välttämiseksi siis.
Normaalit liikennetilanteet eivät ole sellaisia, jotka oikeuttaisivat sääntöjen vastaiseen toimintaan.
- Anonyymi00390
Anonyymi00389 kirjoitti:
Normaalit liikennetilanteet eivät ole sellaisia, jotka oikeuttaisivat sääntöjen vastaiseen toimintaan.
Pakkotilanteita syntyy liikenteessä yleensä päivittäin, joten pakkotilanteita voi sanoa näin ollen myös normaaleiksiliikennetilanteiksi.
- Anonyymi00391
Anonyymi00384 kirjoitti:
Tuo on sanottu valheen mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on sanottu totuuden mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00392
Anonyymi00385 kirjoitti:
Oikeuttaa kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00393
Anonyymi00386 kirjoitti:
Voi olla kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00394
Anonyymi00387 kirjoitti:
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00395
Anonyymi00388 kirjoitti:
Niin näköjään kyllä joo olet.
Vaikuttiko saamasi sairauskohtaus myös seksuaaliseen suuntautumiseesi tuohon pervessiin suuntaan?
- Anonyymi00396
Anonyymi00390 kirjoitti:
Pakkotilanteita syntyy liikenteessä yleensä päivittäin, joten pakkotilanteita voi sanoa näin ollen myös normaaleiksiliikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleensä koskaan , joten pakkotilanteita ei voi sanoa näin ollen myös normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00398
Anonyymi00396 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleensä koskaan , joten pakkotilanteita ei voi sanoa näin ollen myös normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita liikenteessä syntyy yleensä päivittäin, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa myös ns. normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00399
Anonyymi00395 kirjoitti:
Vaikuttiko saamasi sairauskohtaus myös seksuaaliseen suuntautumiseesi tuohon pervessiin suuntaan?
Jos sinusta puhutaan niin varmaan joo.
- Anonyymi00400
Anonyymi00394 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen kyllä on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta.
- Anonyymi00401
Anonyymi00393 kirjoitti:
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Kyllä voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00402
Anonyymi00392 kirjoitti:
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00403
Anonyymi00391 kirjoitti:
Tuo on sanottu totuuden mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00404
Anonyymi00402 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Pippeli.
- Anonyymi00405
Anonyymi00398 kirjoitti:
Pakkotilanteita liikenteessä syntyy yleensä päivittäin, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa myös ns. normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita liikenteessä ei synny yleensä koskaan , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa. liikennetilanteet on normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00406
Anonyymi00399 kirjoitti:
Jos sinusta puhutaan niin varmaan joo.
Nythän puhutaan sinusta, kun minä en ole sitä sairauskohtausta saanut kuten sinä.
- Anonyymi00407
Anonyymi00400 kirjoitti:
Se lain rikkominen kyllä on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta.
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00408
Anonyymi00401 kirjoitti:
Kyllä voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00409
Anonyymi00402 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00410
Anonyymi00403 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00414
Anonyymi00410 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo valheen mukaisesti on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00415
Anonyymi00409 kirjoitti:
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Oikeuttaa kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00416
Anonyymi00408 kirjoitti:
Ei voi olla ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Voi olla kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00417
Anonyymi00407 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua , kun teko ei ole ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00418
Anonyymi00406 kirjoitti:
Nythän puhutaan sinusta, kun minä en ole sitä sairauskohtausta saanut kuten sinä.
Nyt sinusta puhutaan, koska minä en ole se sairas ollut syntyessäni, kuten sinä.
- Anonyymi00419
Anonyymi00405 kirjoitti:
Pakkotilanteita liikenteessä ei synny yleensä koskaan , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa. liikennetilanteet on normaaleja liikennetilanteita.
Pakkotilanteita olemassa ollen syntyy kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin liikenneinfran heikosta tasosta johtuen, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00420
Anonyymi00414 kirjoitti:
Tuo valheen mukaisesti on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00421
Anonyymi00415 kirjoitti:
Oikeuttaa kyllä ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Ei oikeuta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00423
Anonyymi00417 kirjoitti:
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, vaikka teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00424
Anonyymi00418 kirjoitti:
Nyt sinusta puhutaan, koska minä en ole se sairas ollut syntyessäni, kuten sinä.
Nyt sinusta puhutaan, koska sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
- Anonyymi00425
Anonyymi00419 kirjoitti:
Pakkotilanteita olemassa ollen syntyy kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin liikenneinfran heikosta tasosta johtuen, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00429
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00430
Anonyymi00425 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Pakkotilanteita olemassa ollen kyllä syntyy päivittäin liikenteessä liikenneinfran heikon tason takia niitä voidaan sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi, koska ne ovat niin yleisiä.
- Anonyymi00431
Anonyymi00424 kirjoitti:
Nyt sinusta puhutaan, koska sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
Nyt puhutaan sinusta, koska sinä olet ollut sairas syntymästäsi saakka.
- Anonyymi00432
Anonyymi00423 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, vaikka teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen kyllä on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00434
Anonyymi00420 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00435
Anonyymi00429 kirjoitti:
Kyllä oikeuttaa ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Ei oikeutta ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
- Anonyymi00436
Anonyymi00430 kirjoitti:
Pakkotilanteita olemassa ollen kyllä syntyy päivittäin liikenteessä liikenneinfran heikon tason takia niitä voidaan sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi, koska ne ovat niin yleisiä.
Pakkotilanteita ei synny kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00437
Anonyymi00431 kirjoitti:
Nyt puhutaan sinusta, koska sinä olet ollut sairas syntymästäsi saakka.
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
- Anonyymi00438
Anonyymi00432 kirjoitti:
Se lain rikkominen kyllä on sallittua, kun teko on ollut tarpeellinen hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, koska teko ei ole ollut tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00439
Anonyymi00434 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat sinua itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00440
Anonyymi00439 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoutat itseäsi vain.
- Anonyymi00441
Anonyymi00438 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, koska teko ei ole ollut tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00442
Anonyymi00437 kirjoitti:
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
Sinusta puhutaan nyt, koska sinä se sairas olet ollut syntymästäsi saakka.
- Anonyymi00443
Anonyymi00436 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny kyllä liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Liikenneinfran heikon tason takia pakkotilanteita syntyy kyllä liikenteessä päivittäin, joten näin ollen pakkotilanteiden ollessa olemassa niin yleisiä niitä voi sanoa myös normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00444
Anonyymi00440 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoutat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00445
Anonyymi00441 kirjoitti:
Se lain rikkominen on kyllä sallittua, kun teko on tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, koska teko ei ole ollut tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00446
Anonyymi00442 kirjoitti:
Sinusta puhutaan nyt, koska sinä se sairas olet ollut syntymästäsi saakka.
Mikä sairaus minulla mielestäsi on ollut syntymästäni saakka, kun mitään sairautta ei minulla vielä ole havaittu?
Sinä olet saanut autolla ajaessasi sairauskohtauksen josta kerroit itse , vai valehtelitko senkin? - Anonyymi00447
Anonyymi00443 kirjoitti:
Liikenneinfran heikon tason takia pakkotilanteita syntyy kyllä liikenteessä päivittäin, joten näin ollen pakkotilanteiden ollessa olemassa niin yleisiä niitä voi sanoa myös normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00449
Anonyymi00443 kirjoitti:
Liikenneinfran heikon tason takia pakkotilanteita syntyy kyllä liikenteessä päivittäin, joten näin ollen pakkotilanteiden ollessa olemassa niin yleisiä niitä voi sanoa myös normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00450
Anonyymi00442 kirjoitti:
Sinusta puhutaan nyt, koska sinä se sairas olet ollut syntymästäsi saakka.
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
- Anonyymi00452
Anonyymi00450 kirjoitti:
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
Sinusta puhutaan nyt, koska sinä olet sairauden saanut syntymähetkelläsi.
- Anonyymi00453
Anonyymi00447 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Pakkotilanteita syntyy liikenteessä päivittäin yleisesti liikenneinfran heikon tason takia, joten pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00454
Anonyymi00446 kirjoitti:
Mikä sairaus minulla mielestäsi on ollut syntymästäni saakka, kun mitään sairautta ei minulla vielä ole havaittu?
Sinä olet saanut autolla ajaessasi sairauskohtauksen josta kerroit itse , vai valehtelitko senkin?Jos on saanut jonkun sairaskohtauksen aiemmin niin sen on voinut saada kuntoon jo eikä sillä ole enää välttämättä mitään merkitystä.
- Anonyymi00455
Anonyymi00445 kirjoitti:
Se lain rikkominen ei ole sallittua sallittua, koska teko ei ole ollut tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
Lain rikkominen on sallittua kyllä, kun teko on tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00456
Anonyymi00444 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Valheen mukaisesti tuo on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitan itseäsi vain.
- Anonyymi00457
Anonyymi00452 kirjoitti:
Sinusta puhutaan nyt, koska sinä olet sairauden saanut syntymähetkelläsi.
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
- Anonyymi00458
Anonyymi00453 kirjoitti:
Pakkotilanteita syntyy liikenteessä päivittäin yleisesti liikenneinfran heikon tason takia, joten pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00459
Anonyymi00454 kirjoitti:
Jos on saanut jonkun sairaskohtauksen aiemmin niin sen on voinut saada kuntoon jo eikä sillä ole enää välttämättä mitään merkitystä.
Toki sairauskohtauksen on voinut saada kuntoon, mutta kun nuo pakkotila jutut ja jankutukset antaa kuvan , ettei sen sairauskohtauksen jälkiä ole saatu kuntoon, niin kyllä sillä oma merkityksensä on.
- Anonyymi00460
Anonyymi00455 kirjoitti:
Lain rikkominen on sallittua kyllä, kun teko on tarpeellinen aivovammaisesta hölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan kun se teko ei ole tarpeellinen, ollen vain aivovammaisenmielikuvitus hölötystä siis.
- Anonyymi00461
Anonyymi00456 kirjoitti:
Valheen mukaisesti tuo on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitan itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00463
Anonyymi00461 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00464
Anonyymi00460 kirjoitti:
Vaan kun se teko ei ole tarpeellinen, ollen vain aivovammaisenmielikuvitus hölötystä siis.
Vaan, kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen on sallittua kyllä aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00465
Anonyymi00459 kirjoitti:
Toki sairauskohtauksen on voinut saada kuntoon, mutta kun nuo pakkotila jutut ja jankutukset antaa kuvan , ettei sen sairauskohtauksen jälkiä ole saatu kuntoon, niin kyllä sillä oma merkityksensä on.
Toki noin on jos asiat kääntää väärinpäin vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena merkitys on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00466
Anonyymi00458 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Liikenteessä syntyy kyllä pakkotilanteita yleisesti aina päivittäin liikenneinfran heikon tason takia, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa myös normaaleiksi liikennetilanteiksi siis.
- Anonyymi00467
Anonyymi00457 kirjoitti:
Nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.
Puhutaan nyt sinusta, koska sinä kuolet joskus vielä ja se on paljon enemmän kuin pelkkä sairaskohtaus tai synnynnäinen sairaus.
- Anonyymi00468
Anonyymi00463 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00469
Anonyymi00464 kirjoitti:
Vaan, kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen on sallittua kyllä aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00470
Anonyymi00465 kirjoitti:
Toki noin on jos asiat kääntää väärinpäin vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena merkitys on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00471
Anonyymi00466 kirjoitti:
Liikenteessä syntyy kyllä pakkotilanteita yleisesti aina päivittäin liikenneinfran heikon tason takia, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa myös normaaleiksi liikennetilanteiksi siis.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00472
Anonyymi00467 kirjoitti:
Puhutaan nyt sinusta, koska sinä kuolet joskus vielä ja se on paljon enemmän kuin pelkkä sairaskohtaus tai synnynnäinen sairaus.
Totta kai minä joskus kuolen kuten sinäkin. Se pieni ero niissä voi olla se, että sinulle pikaista tapahtumaa toivoo puli suomea ja minun vastaavaa vain sinä.
Joten nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka. - Anonyymi00473
Anonyymi00465 kirjoitti:
Toki noin on jos asiat kääntää väärinpäin vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena merkitys on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00474
Anonyymi00472 kirjoitti:
Totta kai minä joskus kuolen kuten sinäkin. Se pieni ero niissä voi olla se, että sinulle pikaista tapahtumaa toivoo puli suomea ja minun vastaavaa vain sinä.
Joten nyt puhutaan sinusta, koska , sinä olet sen sairauskohtauksen saanut ja minä olen ollut terve syntymästäni saakka.Tulihan sieltä se minun kuoleman toivominen kaikessa pahansuopaisuudessaan jälleen esille sinun toimestasi. Ja totesin vaan enkä toivonut kuolemaasi ja näin ollen valehtelit. Joten nyt puhutaan sinusta, koska tulet joskus kuolemaan vielä, kuten itsekin sen totesit. Niin olet joskus enemmän kuin pelkästään sairas vaan.
- Anonyymi00475
Anonyymi00471 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Pakkotilanteita kyllä syntyy liikenteessä yleisesti päivittäin liikenneinfran heikon tason takia, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00476
Anonyymi00475 kirjoitti:
Pakkotilanteita kyllä syntyy liikenteessä yleisesti päivittäin liikenneinfran heikon tason takia, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Ei synny edes vuositasolla. Täysin normaalit liikennetilanteet eivät sellaista muodosta.
- Anonyymi00478
Anonyymi00470 kirjoitti:
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki näin on, kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on olemassa ja on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00479
Anonyymi00478 kirjoitti:
Toki näin on, kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on olemassa ja on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki on niin, että noin ei ole. Täysin normaalit liikennetilanteet eivät mitään pakkotilaa muodosta.
- Anonyymi00480
Anonyymi00469 kirjoitti:
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
Kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen on kyllä sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00481
Anonyymi00468 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Valheen mukaisesti tuo on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00482
Anonyymi00474 kirjoitti:
Tulihan sieltä se minun kuoleman toivominen kaikessa pahansuopaisuudessaan jälleen esille sinun toimestasi. Ja totesin vaan enkä toivonut kuolemaasi ja näin ollen valehtelit. Joten nyt puhutaan sinusta, koska tulet joskus kuolemaan vielä, kuten itsekin sen totesit. Niin olet joskus enemmän kuin pelkästään sairas vaan.
Toki samaa toivomus minulla on , kuin mikä on ainakin puolella suomea näitä palstoja lukevilla, eikä siinä ole merkkiäkään mistään pahansuopaisuudesta. Se on se ja sama toivoitko kuolemaani vai totesitko sen saman mikä myös itseäsi aikanaan odottaa, joten ei siinä mitään valehtelua ole.
Toki tulen joskus kuolemaan, kuten sinäkin, joten siinä mielessä niin minusta kuin sinustakin on puhe. Ja tuo joskus oleminen on kaikkien kohdalla sama. - Anonyymi00483
Anonyymi00475 kirjoitti:
Pakkotilanteita kyllä syntyy liikenteessä yleisesti päivittäin liikenneinfran heikon tason takia, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00484
Anonyymi00478 kirjoitti:
Toki näin on, kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on olemassa ja on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on heikko, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00485
Anonyymi00480 kirjoitti:
Kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen on kyllä sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
Kun se teko ei ole tarpeellinen, niin lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00486
Anonyymi00481 kirjoitti:
Valheen mukaisesti tuo on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00489
Anonyymi00474 kirjoitti:
Tulihan sieltä se minun kuoleman toivominen kaikessa pahansuopaisuudessaan jälleen esille sinun toimestasi. Ja totesin vaan enkä toivonut kuolemaasi ja näin ollen valehtelit. Joten nyt puhutaan sinusta, koska tulet joskus kuolemaan vielä, kuten itsekin sen totesit. Niin olet joskus enemmän kuin pelkästään sairas vaan.
Mitä pahaa tuossa haukkumassasi toivomuksessa on?
Siinähän kaikki olisi voittajia ja sinä voittaisit toki kaikkia muita enemmän, mutta eihän tässä kateellisia olla, joten se sinulle liikennepelkoiselle ilomielin suotakoon. - Anonyymi00490
Anonyymi00474 kirjoitti:
Tulihan sieltä se minun kuoleman toivominen kaikessa pahansuopaisuudessaan jälleen esille sinun toimestasi. Ja totesin vaan enkä toivonut kuolemaasi ja näin ollen valehtelit. Joten nyt puhutaan sinusta, koska tulet joskus kuolemaan vielä, kuten itsekin sen totesit. Niin olet joskus enemmän kuin pelkästään sairas vaan.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00491
Anonyymi00489 kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa haukkumassasi toivomuksessa on?
Siinähän kaikki olisi voittajia ja sinä voittaisit toki kaikkia muita enemmän, mutta eihän tässä kateellisia olla, joten se sinulle liikennepelkoiselle ilomielin suotakoon.Se antaa todella yksinkertaisen moukan kuvan, kun ei kykene parantamaan liikenneinfraa vaan toivoo pelkästään kuolemaa.
- Anonyymi00492
Anonyymi00486 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00493
Anonyymi00485 kirjoitti:
Kun se teko ei ole tarpeellinen, niin lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
Se teko, kun on tarpeellinen niin lain rikkominen on on kyllä sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00494
Anonyymi00484 kirjoitti:
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Kun asiat toki oikein ymmärtää niin noin on, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on kyllä olemassa ollen tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on huono, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00495
Anonyymi00483 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Liikenteessä syntyy kyllä pakkotilanteita yleisesti päivittäin ja juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa niiden olemassa ollessa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00496
Anonyymi00482 kirjoitti:
Toki samaa toivomus minulla on , kuin mikä on ainakin puolella suomea näitä palstoja lukevilla, eikä siinä ole merkkiäkään mistään pahansuopaisuudesta. Se on se ja sama toivoitko kuolemaani vai totesitko sen saman mikä myös itseäsi aikanaan odottaa, joten ei siinä mitään valehtelua ole.
Toki tulen joskus kuolemaan, kuten sinäkin, joten siinä mielessä niin minusta kuin sinustakin on puhe. Ja tuo joskus oleminen on kaikkien kohdalla sama."Se, joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa." Ja se ei ole sama asia toivooko jonkun kuolemaa vai toteaako sen vaan, joten valehtelit, että olisin toivonut kuolemaasi, kun minä totesin sen vain, kuten sinä itsekin sen totesit.
- Anonyymi00497
Anonyymi00495 kirjoitti:
Liikenteessä syntyy kyllä pakkotilanteita yleisesti päivittäin ja juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa niiden olemassa ollessa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla suomen hyvän liikenneinfran vuoksi.
- Anonyymi00498
Anonyymi00497 kirjoitti:
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla suomen hyvän liikenneinfran vuoksi.
Liikenteessä syntyy pakkotilanteita kyllä yleisesti ottaen päivittäin huonon liikenneinfran takia.
- Anonyymi00499
Anonyymi00480 kirjoitti:
Kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen on kyllä sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00500
Anonyymi00481 kirjoitti:
Valheen mukaisesti tuo on sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00501
Anonyymi00491 kirjoitti:
Se antaa todella yksinkertaisen moukan kuvan, kun ei kykene parantamaan liikenneinfraa vaan toivoo pelkästään kuolemaa.
Mitä nyt taas sekoilet? kuten mainittu, sinähän olisit toivotun tapauksen kohdallesi sattuessa se suurin voittaja.
Liikenneinfrahan on, ainakin pyöräilijöiden suhteen mitä parhaimmalla mallilla, joten ei sinun infrasta valittaminen sitä entisestään edes kykene parantamaan ja toivomushan on toteutuessaan , kuten mainittu, tuhansilla ihmisillä hyvä ja sinulle suorastaan loistava. - Anonyymi00504
Anonyymi00494 kirjoitti:
Kun asiat toki oikein ymmärtää niin noin on, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on kyllä olemassa ollen tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on huono, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00505
Anonyymi00495 kirjoitti:
Liikenteessä syntyy kyllä pakkotilanteita yleisesti päivittäin ja juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa niiden olemassa ollessa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00506
Anonyymi00496 kirjoitti:
"Se, joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa." Ja se ei ole sama asia toivooko jonkun kuolemaa vai toteaako sen vaan, joten valehtelit, että olisin toivonut kuolemaasi, kun minä totesin sen vain, kuten sinä itsekin sen totesit.
No, omaan itse kaivamaasi "kuoppaan " tulet lakeamaan, kunhan tässä vielä muutama sata viestiä jaksetaan kirjoitella. koskaan ei ole väitetty, että kuolemaani olisit suotaan toivonut, vaikka satojen kirjoituksiesi väittämistä tuokin on mahdollista, jopa todennäköistä.
Se on se ja sama toivoitko kuolemaani vai totesitko sen saman mikä myös itseäsi aikanaan odottaa, joten ei siinä mitään valehtelua ole.
Joten sellaista mitä en ole sanonut ei voi syytöstesi mukaisena valehteluna pitää.
Tarkennetaan nyt vielä , että ymmärrät, toki samaa toivomus minulla on , kuin mikä on ainakin puolella suomea näitä palstoja lukevilla, eikä siinä ole merkkiäkään mistään pahansuopaisuudesta. - Anonyymi00507
Anonyymi00498 kirjoitti:
Liikenteessä syntyy pakkotilanteita kyllä yleisesti ottaen päivittäin huonon liikenneinfran takia.
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla suomen hyvän liikenneinfran vuoksi.
- Anonyymi00510
Anonyymi00507 kirjoitti:
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla suomen hyvän liikenneinfran vuoksi.
Pakkotilanteita kyllä syntyy liikenteessä yleisesti ottaen päivittäin Suomen huonon liikenneinfran takia.
- Anonyymi00511
Anonyymi00506 kirjoitti:
No, omaan itse kaivamaasi "kuoppaan " tulet lakeamaan, kunhan tässä vielä muutama sata viestiä jaksetaan kirjoitella. koskaan ei ole väitetty, että kuolemaani olisit suotaan toivonut, vaikka satojen kirjoituksiesi väittämistä tuokin on mahdollista, jopa todennäköistä.
Se on se ja sama toivoitko kuolemaani vai totesitko sen saman mikä myös itseäsi aikanaan odottaa, joten ei siinä mitään valehtelua ole.
Joten sellaista mitä en ole sanonut ei voi syytöstesi mukaisena valehteluna pitää.
Tarkennetaan nyt vielä , että ymmärrät, toki samaa toivomus minulla on , kuin mikä on ainakin puolella suomea näitä palstoja lukevilla, eikä siinä ole merkkiäkään mistään pahansuopaisuudesta.Kyllä se kuoleman toivominen kertoo pahansuopaisuudesta, kun ei muuhun pysty. Ja minä en itselleni kaiva kuoppaa, joten valehtelit, kuten myös sen, että toisen kuoleman toivominen tai toisen kuoleman toteaminen olisi sama asia, koska eivät ne ole. Myöskään, kuten minun kuolema toiveenasi ei ole ollut minulta samoin sinua kohtaan.
- Anonyymi00512
Anonyymi00505 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Pakkotilanteita kyllä syntyy päivittäin yleisesti juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
- Anonyymi00513
Anonyymi00504 kirjoitti:
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Asiat, kun oikein ymmärtää niin toki noin on koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena kyllä olemassa ollen on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on huono, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00515
Anonyymi00501 kirjoitti:
Mitä nyt taas sekoilet? kuten mainittu, sinähän olisit toivotun tapauksen kohdallesi sattuessa se suurin voittaja.
Liikenneinfrahan on, ainakin pyöräilijöiden suhteen mitä parhaimmalla mallilla, joten ei sinun infrasta valittaminen sitä entisestään edes kykene parantamaan ja toivomushan on toteutuessaan , kuten mainittu, tuhansilla ihmisillä hyvä ja sinulle suorastaan loistava.Toki jos liikenneinfra olisi noin hyvä niin ei silloin olisi tarvetta toivoa kuolemaakaan. Ja jos kuolema on mielestäsi suurin voitto niin tyydyt näköjään sitten siihen verrattuna häviöön vaan.
- Anonyymi00516
Anonyymi00500 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00517
Anonyymi00499 kirjoitti:
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan, kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen kyllä on sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00518
Anonyymi00498 kirjoitti:
Liikenteessä syntyy pakkotilanteita kyllä yleisesti ottaen päivittäin huonon liikenneinfran takia.
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla suomen hyvän liikenneinfran vuoksi.
- Anonyymi00520
Anonyymi00511 kirjoitti:
Kyllä se kuoleman toivominen kertoo pahansuopaisuudesta, kun ei muuhun pysty. Ja minä en itselleni kaiva kuoppaa, joten valehtelit, kuten myös sen, että toisen kuoleman toivominen tai toisen kuoleman toteaminen olisi sama asia, koska eivät ne ole. Myöskään, kuten minun kuolema toiveenasi ei ole ollut minulta samoin sinua kohtaan.
Toki samaa toivomus minulla on , kuin mikä on ainakin puolella suomea näitä palstoja lukevilla, eikä siinä ole merkkiäkään mistään pahansuopaisuudesta.
Kyllä siihen kaivamaasi kuoppaan tulet varmasti itse putoamaan, kuten jo aiemmin kolmesta aiheuttamastasi ketjun sulkemisesta nähtiin. Eikä siinä ole mitään valehtelua.
Tuo toivomisesta ja toteamisesta jankkaamisesi on turhaa, koska toivomistahan tuolla toteamisellasi tarkoitat.
" Myöskään, kuten minun kuolema toiveenasi ei ole ollut minulta samoin sinua kohtaan."
Mitähän tuollakin käsittämättömällä höpötykselläsi haluat sanoa?
Toivoit kohtaani mitä tahansa, minun toive on selvä, toivon sinulle sitä mitä olen sanonut, jota myös yli puolet palstoja lukevista varmaan kannattaa. - Anonyymi00521
Anonyymi00512 kirjoitti:
Pakkotilanteita kyllä syntyy päivittäin yleisesti juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00522
Anonyymi00513 kirjoitti:
Asiat, kun oikein ymmärtää niin toki noin on koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena kyllä olemassa ollen on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on huono, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00523
Anonyymi00515 kirjoitti:
Toki jos liikenneinfra olisi noin hyvä niin ei silloin olisi tarvetta toivoa kuolemaakaan. Ja jos kuolema on mielestäsi suurin voitto niin tyydyt näköjään sitten siihen verrattuna häviöön vaan.
Juuri siksi sitä kuolemaa kaltaisellesi jankkaajalle puoli suomea toivoo, koska jankkauksesi pakkotilasta ja huonosta infrasta on pelkkää sontaa.
Juu, jos itsesi vedät jojoon, niin tyydyn ilomielin siihen että olen elossa ja sinä olet se suurin voittaja. - Anonyymi00524
Anonyymi00516 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00525
Anonyymi00517 kirjoitti:
Vaan, kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen kyllä on sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00530
Anonyymi00510 kirjoitti:
Pakkotilanteita kyllä syntyy liikenteessä yleisesti ottaen päivittäin Suomen huonon liikenneinfran takia.
Liikenteessä ei synny pakkotilanteita edes vuositasolla, koska suomessa liikenneinfran on hyvällä tasolla.
- Anonyymi00531
Anonyymi00511 kirjoitti:
Kyllä se kuoleman toivominen kertoo pahansuopaisuudesta, kun ei muuhun pysty. Ja minä en itselleni kaiva kuoppaa, joten valehtelit, kuten myös sen, että toisen kuoleman toivominen tai toisen kuoleman toteaminen olisi sama asia, koska eivät ne ole. Myöskään, kuten minun kuolema toiveenasi ei ole ollut minulta samoin sinua kohtaan.
Sinun kuoleman toivomisessa ei ole mitään pahansuopaisuutta. Ajattele nyt itse, tällä hetkellä puoli suomea pitää sinua jonain aivovammaisena kylähulluna jankuttajana jota toki myös olet. No, jos ja kun, puolen suomen toiveiden mukaan, pikaisesti kuolisit, kaikki tuo nyt sinuun kohdistettu, toki oikeutettu, ylenkatse ja kylähulluna pitäminen loppuisi, ja minä järjestäisin oikein linja-automatkan porukalla haudallesi kusemaan. Huomaatko kuinka suuri voitto ja arvostus se olisi sinulle nykytilanteeseen verraten.
Tuosta itselle kuopan kaivamisesta, kyllä sinä nyt niin teet ja tulet sen kyllä vielä huomaamaan, joten ei tosiasiassa mitään valhetta ole mukana. - Anonyymi00532
Anonyymi00512 kirjoitti:
Pakkotilanteita kyllä syntyy päivittäin yleisesti juuri aina liikenneinfran ollessa huono, joten näin ollen pakkotilanteita voi sanoa normaaleiksi liikennetilanteiksi.
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
- Anonyymi00533
Anonyymi00513 kirjoitti:
Asiat, kun oikein ymmärtää niin toki noin on koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena kyllä olemassa ollen on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on huono, kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
- Anonyymi00534
Anonyymi00516 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00535
Anonyymi00517 kirjoitti:
Vaan, kun se teko on tarpeellinen, joten lain rikkominen kyllä on sallittua aivovammaisesta mielikuvitushölötyksestäsi huolimatta siis.
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
- Anonyymi00542
Anonyymi00535 kirjoitti:
Vaan, kun se teko ei ole tarpeellinen, joten lain rikkominen ei ole sallittua aivovammaisestamielikuvitus hölötyksestäsi huolimatta siis.
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00543
Anonyymi00534 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo väitteesi ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00544
Anonyymi00533 kirjoitti:
Toki noin on kun asiat oikein ymmärtää vaan, koska lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena ei ole olemassa on tärkeä pyöräilyssä hyötyliikuntana terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sekä toimii hyvin silloin, kun liikenneinfran taso on hyvä , kuten suurimmalta osaltaan yleensä.
Tuo on valheen mukaisesti sanottu.
- Anonyymi00545
Anonyymi00532 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny liikenteessä yleisesti päivittäin eikä juuri koskaan liikenneinfran ollessa hyvä , joten näin ollen pakkotilanteita ei ole edes olemassa, on vain normaaleja liikennetilanteita.
Tuo väite ei ole vaan totta.
- Anonyymi00546
Anonyymi00531 kirjoitti:
Sinun kuoleman toivomisessa ei ole mitään pahansuopaisuutta. Ajattele nyt itse, tällä hetkellä puoli suomea pitää sinua jonain aivovammaisena kylähulluna jankuttajana jota toki myös olet. No, jos ja kun, puolen suomen toiveiden mukaan, pikaisesti kuolisit, kaikki tuo nyt sinuun kohdistettu, toki oikeutettu, ylenkatse ja kylähulluna pitäminen loppuisi, ja minä järjestäisin oikein linja-automatkan porukalla haudallesi kusemaan. Huomaatko kuinka suuri voitto ja arvostus se olisi sinulle nykytilanteeseen verraten.
Tuosta itselle kuopan kaivamisesta, kyllä sinä nyt niin teet ja tulet sen kyllä vielä huomaamaan, joten ei tosiasiassa mitään valhetta ole mukana.Pitkän litanian pelkkää pskaa jaksoit raapustaa.
- Anonyymi00551
Anonyymi00542 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totta ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00553
Anonyymi00544 kirjoitti:
Tuo on valheen mukaisesti sanottu.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
- Anonyymi00554
Anonyymi00545 kirjoitti:
Tuo väite ei ole vaan totta.
Tuo väite on vaan totta.
- Anonyymi00555
Anonyymi00546 kirjoitti:
Pitkän litanian pelkkää pskaa jaksoit raapustaa.
Olihan kommentti hieman pitkä sinun aivovammaisen ymmärrettäväksi, mutta joka sana kuitenkin oli asiaa ja täyttä totta.
- Anonyymi00561
Anonyymi00546 kirjoitti:
Pitkän litanian pelkkää pskaa jaksoit raapustaa.
Mitä nyt oikeassa olevaa kommenttia alat turhaan moittimaan?
Onhan asia tismalleen juuri noin mitä vastaamassasi kommentissa mainittiin, erikoisesti juuri tuon maineesi suhteen. - Anonyymi00562
Anonyymi00561 kirjoitti:
Mitä nyt oikeassa olevaa kommenttia alat turhaan moittimaan?
Onhan asia tismalleen juuri noin mitä vastaamassasi kommentissa mainittiin, erikoisesti juuri tuon maineesi suhteen.Tosin on myönnettävä, että jankutan vain jankuttamisen ilosta.
- Anonyymi00567
Anonyymi00561 kirjoitti:
Mitä nyt oikeassa olevaa kommenttia alat turhaan moittimaan?
Onhan asia tismalleen juuri noin mitä vastaamassasi kommentissa mainittiin, erikoisesti juuri tuon maineesi suhteen.Toki noin on valheen mukaisesti vaan.
- Anonyymi00568
Anonyymi00555 kirjoitti:
Olihan kommentti hieman pitkä sinun aivovammaisen ymmärrettäväksi, mutta joka sana kuitenkin oli asiaa ja täyttä totta.
Älä valehtele ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00569
Anonyymi00554 kirjoitti:
Tuo väite on vaan totta.
Tuo väite ei vaan ole totta.
- Anonyymi00570
Anonyymi00553 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
Tuo valheen mukaisesti on sanottu.
- Anonyymi00571
Anonyymi00551 kirjoitti:
Tuo on totta ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo ei totta ole ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00578
Anonyymi00546 kirjoitti:
Pitkän litanian pelkkää pskaa jaksoit raapustaa.
Älä nyt, ajattele mikä onnenpotku se olisi ihmisille ja ennen kaikkea sinulle. Jokuhan voi hätäpäissään kuvitella sinun olevan jopa ihmiseksi mainittava, eikä pelkästään arvoton biomassa mitä nyt olet. Harkitse nyt uudemman kerran noita mainittuja etuja, ihan vaan itsesi kannalta.
- Anonyymi00579
Anonyymi00562 kirjoitti:
Tosin on myönnettävä, että jankutan vain jankuttamisen ilosta.
No sehän tiedetään , että jankutat aivovammasi pakottamana, eikä tuo oman jankuttamisesi projisointi jotain toista kohtaan ketään hämää.
- Anonyymi00580
Anonyymi00567 kirjoitti:
Toki noin on valheen mukaisesti vaan.
Eihän tuossa mitään valhetta ole. Onhan asia tismalleen juuri noin mitä vastaamassasi kommentissa mainittiin, erikoisesti juuri tuon maineesi suhteen.
- Anonyymi00581
Anonyymi00568 kirjoitti:
Älä valehtele ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Ei tuossa ole yksikään sana valhetta. Eikä siinä ketään ole haukuttu, kun eihän kukaan sinun lisäksesi itseään hauku.
- Anonyymi00582
Anonyymi00569 kirjoitti:
Tuo väite ei vaan ole totta.
Tuo väite on vaan totta.
- Anonyymi00583
Anonyymi00570 kirjoitti:
Tuo valheen mukaisesti on sanottu.
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
- Anonyymi00584
Anonyymi00582 kirjoitti:
Tuo väite on vaan totta.
Tai siis ei ole.
- Anonyymi00585
Anonyymi00583 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
Tai siis ei ole
- Anonyymi00586
Anonyymi00571 kirjoitti:
Tuo ei totta ole ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totta ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00587
Anonyymi00586 kirjoitti:
Tuo on totta ja tyhmyyttäsi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Itse olen tosi fisku.
- Anonyymi00604
Anonyymi00584 kirjoitti:
Tai siis ei ole.
Tuo väite on vaan totta.
- Anonyymi00606
Anonyymi00604 kirjoitti:
Tuo väite on vaan totta.
Tai siis confefe jjmn nllm mmnn HF gjn
- Anonyymi00607
Anonyymi00585 kirjoitti:
Tai siis ei ole
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
- Anonyymi00608
Anonyymi00607 kirjoitti:
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
Tai siis ei ole.
- Anonyymi00609
Anonyymi00587 kirjoitti:
Itse olen tosi fisku.
Itse olen tosi fisku. tai siis oikeasti tyhmä.
- Anonyymi00641
Anonyymi00584 kirjoitti:
Tai siis ei ole.
Tuo väite on vaan totta.
- Anonyymi00642
Anonyymi00585 kirjoitti:
Tai siis ei ole
Tuo on totuuden mukaisesti sanottu.
- Anonyymi00643
Anonyymi00587 kirjoitti:
Itse olen tosi fisku.
Itse olen tosi fisku. noinhan se aivovamma vaikuttaa.
- Anonyymi00644
Anonyymi00606 kirjoitti:
Tai siis confefe jjmn nllm mmnn HF gjn
Tai siis confefe jjmn nllm mmnn HF gjn
Eikös sen kuuluisi olla nmjj nig fh aljende+ - Anonyymi00646
Anonyymi00609 kirjoitti:
Itse olen tosi fisku. tai siis oikeasti tyhmä.
Tai siis siis vaan tyhmän fiksu vaan siis.-sivu
- Anonyymi00708
Anonyymi00646 kirjoitti:
Tai siis siis vaan tyhmän fiksu vaan siis.-sivu
Tai siis vaan pakkotolasta jankuttava aivovammainen vaan siis,-sivu
- Anonyymi00332
Makuuasennossa ihminen on herkimmillään ellei lasketa takaa-ajoa ja kuljetusta siksi.
- Anonyymi00333
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00347
Ja pakkotilassa sitä vasta herkillä ollaankin.-sivu
- Anonyymi00413
Jonkun pääkopassa näyttää ilmiselvästi olevan pakko-oireita.
- Anonyymi00426
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00448
Olet oikeassa, kyllä pakkotila jankuttajan pääkopassa on pakko-oireinen pakkotila varsinkin pakosta pyöräillessään.
- Anonyymi00477
Anonyymi00448 kirjoitti:
Olet oikeassa, kyllä pakkotila jankuttajan pääkopassa on pakko-oireinen pakkotila varsinkin pakosta pyöräillessään.
Osuit asian ytimeen.
- Anonyymi00487
Anonyymi00477 kirjoitti:
Osuit asian ytimeen.
Tattista vaan, jatketaan samaan malliin, niin eiköhän se aikanaan siitä suttaannu.
- Anonyymi00488
Anonyymi00477 kirjoitti:
Osuit asian ytimeen.
Karhu (Ursus arctos) on Euroopan suurin petoeläin. Se on sekaravinnon käyttäjä, joka käyttää ravintonaan haaskoja ja saalistaa isokokoisia hirvieläimiä. Karhu nukkuu lumisen ajan talviunta. Karhu on Suomen kansalliseläin. Se on ollut muinaissuomalaisille pelätty, mutta myös pyhä ja arvostettu eläin.
- Anonyymi00508
Anonyymi00488 kirjoitti:
Karhu (Ursus arctos) on Euroopan suurin petoeläin. Se on sekaravinnon käyttäjä, joka käyttää ravintonaan haaskoja ja saalistaa isokokoisia hirvieläimiä. Karhu nukkuu lumisen ajan talviunta. Karhu on Suomen kansalliseläin. Se on ollut muinaissuomalaisille pelätty, mutta myös pyhä ja arvostettu eläin.
Niin, eihän karhulla ja pakkotila jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.
- Anonyymi00509
Anonyymi00508 kirjoitti:
Niin, eihän karhulla ja pakkotila jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.
Niin, eihän karhulla ja laki jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.-sivu
- Anonyymi00514
Anonyymi00509 kirjoitti:
Niin, eihän karhulla ja laki jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.-sivu
Karhun tärkeästä asemasta menneen ajan suomalaisten sielunmaisemassa kertoo sekin, että lajille on kielessämme yli kaksisataa erilaista nimitystä. Tuttuja nimityksiä ovat nalle, otso ja mesikämmen, mutta harvemman tiedossa on, että esimerkiksi mettä, metsä, otava ja mörkö ovat karhun synonyymejä.
- Anonyymi00526
Anonyymi00509 kirjoitti:
Niin, eihän karhulla ja laki jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.-sivu
Kun pakkotila jankuttaja on se laki jankuttaja niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin , jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00527
Anonyymi00514 kirjoitti:
Karhun tärkeästä asemasta menneen ajan suomalaisten sielunmaisemassa kertoo sekin, että lajille on kielessämme yli kaksisataa erilaista nimitystä. Tuttuja nimityksiä ovat nalle, otso ja mesikämmen, mutta harvemman tiedossa on, että esimerkiksi mettä, metsä, otava ja mörkö ovat karhun synonyymejä.
Pakkotila jankuttaja ja infrahäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
- Anonyymi00528
Anonyymi00526 kirjoitti:
Kun pakkotila jankuttaja on se laki jankuttaja niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin , jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
Kun laki jankuttaja on se, jonka mielestä lakia ei saa rikkoa, vaikka lain tunnustama pakkotila sallii lain rikkomisen vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00529
Anonyymi00514 kirjoitti:
Karhun tärkeästä asemasta menneen ajan suomalaisten sielunmaisemassa kertoo sekin, että lajille on kielessämme yli kaksisataa erilaista nimitystä. Tuttuja nimityksiä ovat nalle, otso ja mesikämmen, mutta harvemman tiedossa on, että esimerkiksi mettä, metsä, otava ja mörkö ovat karhun synonyymejä.
Laki jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
- Anonyymi00536
Anonyymi00528 kirjoitti:
Kun laki jankuttaja on se, jonka mielestä lakia ei saa rikkoa, vaikka lain tunnustama pakkotila sallii lain rikkomisen vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
Kun pakkotilasta jankuttaja on se, jonka mielestä lakia voi rikkoa, koska lain tunnustamaa pakkotilaa ei lain mukaan ole vastuuvapausperusteena, joka on itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00537
Anonyymi00529 kirjoitti:
Laki jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
pakkotila jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
- Anonyymi00538
Anonyymi00509 kirjoitti:
Niin, eihän karhulla ja laki jankuttajalla voi olla kovin paljon yhteistä.-sivu
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00539
Anonyymi00488 kirjoitti:
Karhu (Ursus arctos) on Euroopan suurin petoeläin. Se on sekaravinnon käyttäjä, joka käyttää ravintonaan haaskoja ja saalistaa isokokoisia hirvieläimiä. Karhu nukkuu lumisen ajan talviunta. Karhu on Suomen kansalliseläin. Se on ollut muinaissuomalaisille pelätty, mutta myös pyhä ja arvostettu eläin.
Toki esittämäsi tietoisku on varmasti tarpeellinen ja erikoisen hyvin aiheeseen ja nyt meneillään olevaan keskusteluun sopiva, joten siitä kiitokset. Kun tietoa maan petokannasta tuntuu olevan, niin miten olisi vastaava tietoisku seuraavaksi vaikka sudesta?
- Anonyymi00540
Anonyymi00537 kirjoitti:
pakkotila jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
Laki jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan noihin synonyymeihin varmaan kuulu.
- Anonyymi00541
Anonyymi00536 kirjoitti:
Kun pakkotilasta jankuttaja on se, jonka mielestä lakia voi rikkoa, koska lain tunnustamaa pakkotilaa ei lain mukaan ole vastuuvapausperusteena, joka on itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
Toki noin on, että lakia voi rikkoa, koska lain tunnustama pakkotila on olemassa vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys laki jankuttajalla karhuun on olematon, koska karhu on eläimenäkin viisas, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00547
Anonyymi00541 kirjoitti:
Toki noin on, että lakia voi rikkoa, koska lain tunnustama pakkotila on olemassa vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys laki jankuttajalla karhuun on olematon, koska karhu on eläimenäkin viisas, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
- Anonyymi00548
Anonyymi00547 kirjoitti:
Mitä tuolla järjettömällä ja aivovammaisella kommentilla haluat sanoa?
Totuuden, jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena et ymmärrä.
- Anonyymi00549
Anonyymi00548 kirjoitti:
Totuuden, jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena et ymmärrä.
Homo.
- Anonyymi00550
Anonyymi00549 kirjoitti:
Homo.
Toki niin varmaan oletkin, vaikka turhaan sitä mulle kerrot.
- Anonyymi00556
Anonyymi00540 kirjoitti:
Laki jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan noihin synonyymeihin varmaan kuulu.
Pakkotila jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
- Anonyymi00557
Anonyymi00541 kirjoitti:
Toki noin on, että lakia voi rikkoa, koska lain tunnustama pakkotila on olemassa vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys laki jankuttajalla karhuun on olematon, koska karhu on eläimenäkin viisas, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
Toki noin on, että lakia ei voi rikkoa, koska lain tunnustama pakkotilaa ei ole olemassa vastuuvapausperusteena, joka on itsessään laki niin yhteneväisyys pakkotila jankuttajalla karhuun on olematon, koska karhu on eläimenäkin viisas, jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00558
Anonyymi00548 kirjoitti:
Totuuden, jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena et ymmärrä.
Totuushan tuo ei ole , jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena pakkotila jankuttajana et ymmärrä.
- Anonyymi00559
Anonyymi00550 kirjoitti:
Toki niin varmaan oletkin, vaikka turhaan sitä mulle kerrot.
Toki niin varmaan pakkotila jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat .
- Anonyymi00560
Anonyymi00549 kirjoitti:
Homo.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00563
Anonyymi00559 kirjoitti:
Toki niin varmaan pakkotila jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat .
Toki niin varmaan laki jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat.
- Anonyymi00564
Anonyymi00558 kirjoitti:
Totuushan tuo ei ole , jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena pakkotila jankuttajana et ymmärrä.
Totuushan se on ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00565
Anonyymi00557 kirjoitti:
Toki noin on, että lakia ei voi rikkoa, koska lain tunnustama pakkotilaa ei ole olemassa vastuuvapausperusteena, joka on itsessään laki niin yhteneväisyys pakkotila jankuttajalla karhuun on olematon, koska karhu on eläimenäkin viisas, jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
Toki noin on valheen mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00566
Anonyymi00556 kirjoitti:
Pakkotila jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00588
Anonyymi00528 kirjoitti:
Kun laki jankuttaja on se, jonka mielestä lakia ei saa rikkoa, vaikka lain tunnustama pakkotila sallii lain rikkomisen vastuuvapausperusteena, joka ei ole itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota laista jankuttava biomassa ei taas ole.
Kun pakkotila jankuttaja on se, jonka mielestä lakia saa rikkoa, vaikka lain tunnustama pakkotila ei ole lain rikkomisen vastuuvapausperusteena, joka on itsessään laki niin yhteneväisyys karhuun on olematon, koska karhu on viisas eläin, jota pakkotilasta jankuttava biomassa ei taas ole.
- Anonyymi00589
Anonyymi00529 kirjoitti:
Laki jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
Pakkotila jankuttaja ja liikennehäirikkö ei kuitenkaan varmaan noihin synonyymeihin kuulu.
- Anonyymi00591
Anonyymi00549 kirjoitti:
Homo.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00592
Anonyymi00563 kirjoitti:
Toki niin varmaan laki jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat.
Toki niin varmaan pakkotila jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat .
- Anonyymi00593
Anonyymi00564 kirjoitti:
Totuushan se on ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Totuushan tuo ei ole , jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena pakkotila jankuttajana et ymmärrä. ja eihän totuuden mainitseminen haukkumista ole.
- Anonyymi00594
Anonyymi00565 kirjoitti:
Toki noin on valheen mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Toki noin on totuuden mukaisesti ja haukkumisellasi tyhmyyksissäsi haukut itseäsi vain.
- Anonyymi00595
Anonyymi00566 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00610
Anonyymi00549 kirjoitti:
Homo.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00611
Anonyymi00563 kirjoitti:
Toki niin varmaan laki jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat.
Toki niin varmaan pakkotila jankuttajana oletkin, vaikka turhaan siitä jankutat .
- Anonyymi00612
Anonyymi00564 kirjoitti:
Totuushan se on ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Totuushan tuo ei ole , jota sinä järjettömänä ja aivovammaisena pakkotila jankuttajana et ymmärrä.
- Anonyymi00613
Anonyymi00565 kirjoitti:
Toki noin on valheen mukaisesti ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Toki noin on totuuden mukaisesti ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00614
Anonyymi00566 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on e totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00647
Anonyymi00549 kirjoitti:
Homo.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
- Anonyymi00572
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.
- Anonyymi00573
Laista pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
- Anonyymi00574
Anonyymi00573 kirjoitti:
Laista pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
Liikennesäännöt = tieliikennelaki.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00575
Anonyymi00574 kirjoitti:
Liikennesäännöt = tieliikennelaki.
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00576
Anonyymi00575 kirjoitti:
Pakkotila = vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Mitään pakkotilaa harvoin edes on normaalissa Suomalaisessa liikennetilanteessa. Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri.
-Suoraan edestä- - Anonyymi00596
Oikeassa olet. ei tuollainen pakkotila jankuttaminen voi tervettä olla, pakko-oireita siinä on pakko olla pakosta mukana.
- Anonyymi00597
Anonyymi00573 kirjoitti:
Laista pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
- Anonyymi00598
Anonyymi00575 kirjoitti:
Pakkotila = vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00599
Anonyymi00576 kirjoitti:
Mitään pakkotilaa harvoin edes on normaalissa Suomalaisessa liikennetilanteessa. Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri.
-Suoraan edestä-Noin asia on ja sen kaikki täysjärkiset tietää ja ymmärtää. Vain pakkotila jankuttajalla on suuria , jopa ylitsepääsemättömiä, vaikeuksia tuon itsestäänselvyyden ymmärtämisessä.
- Anonyymi00601
Anonyymi00599 kirjoitti:
Noin asia on ja sen kaikki täysjärkiset tietää ja ymmärtää. Vain pakkotila jankuttajalla on suuria , jopa ylitsepääsemättömiä, vaikeuksia tuon itsestäänselvyyden ymmärtämisessä.
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
- Anonyymi00602
Anonyymi00598 kirjoitti:
Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = kyllä on vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00603
Anonyymi00597 kirjoitti:
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
Laista jankuttavalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
- Anonyymi00615
Anonyymi00573 kirjoitti:
Laista pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
- Anonyymi00616
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti pakotilasta jankuttavalla.
- Anonyymi00617
Anonyymi00575 kirjoitti:
Pakkotila = vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotilaa ei ole olemassa = vastuuvapausperustetta ei ole olemassa.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00618
Anonyymi00576 kirjoitti:
Mitään pakkotilaa harvoin edes on normaalissa Suomalaisessa liikennetilanteessa. Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri.
-Suoraan edestä-Oikein, mitään pakkotilanteita ei normaalissa suomalaisessa liikenteessä ole koskaan.
- Anonyymi00619
Anonyymi00601 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
Tuo on totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
- Anonyymi00620
Anonyymi00602 kirjoitti:
Pakkotila = kyllä on vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00621
Anonyymi00603 kirjoitti:
Laista jankuttavalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
- Anonyymi00623
Anonyymi00621 kirjoitti:
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
Laki jankuttajalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
- Anonyymi00625
Anonyymi00620 kirjoitti:
Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = on kyllä vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00626
Anonyymi00619 kirjoitti:
Tuo on totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00627
Anonyymi00618 kirjoitti:
Oikein, mitään pakkotilanteita ei normaalissa suomalaisessa liikenteessä ole koskaan.
Paitsi niiden normaaleiden suomalaisten liikennetilanteiden määrä on niin vähäinen, että suurin osa liikennetilanteista tässä maassa on pakkotilanteita.
- Anonyymi00628
Anonyymi00617 kirjoitti:
Pakkotilaa ei ole olemassa = vastuuvapausperustetta ei ole olemassa.
-yltä-alta-päältä-Pakkotila on kyllä olemassa = vastuuvapausperuste on kyllä olemassa.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00629
Anonyymi00616 kirjoitti:
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti pakotilasta jankuttavalla.
Laki pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti laista jankuttavalla.
- Anonyymi00630
Anonyymi00615 kirjoitti:
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
Laki pakko-oireilua havaittavissa.
- Anonyymi00631
Anonyymi00576 kirjoitti:
Mitään pakkotilaa harvoin edes on normaalissa Suomalaisessa liikennetilanteessa. Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri.
-Suoraan edestä->> "Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri."
Noinhan se juuri on. - Anonyymi00633
Anonyymi00629 kirjoitti:
Laki pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti laista jankuttavalla.
Liikennesäännöt = tieliikennelaki. Jos liikennesäännöt eivät kiinnosta, niin kannattaa sitten pysyä vaan kotona.
- Anonyymi00634
Anonyymi00633 kirjoitti:
Liikennesäännöt = tieliikennelaki. Jos liikennesäännöt eivät kiinnosta, niin kannattaa sitten pysyä vaan kotona.
Pakkotila = vastuuvapausperuste. Jos turvallisuus ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
- Anonyymi00635
Anonyymi00631 kirjoitti:
>> "Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri."
Noinhan se juuri on.Lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on myös voimassa joka hetki ja kellon ympäri. Eikä pelkästään laki noin jälkijättöisen junttimaisen yksinkertaisesti.-sivu
- Anonyymi00636
Anonyymi00635 kirjoitti:
Lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on myös voimassa joka hetki ja kellon ympäri. Eikä pelkästään laki noin jälkijättöisen junttimaisen yksinkertaisesti.-sivu
Mutta normaalit liikennetilanteet eivät sellaista muodosta.
- Anonyymi00637
Anonyymi00636 kirjoitti:
Mutta normaalit liikennetilanteet eivät sellaista muodosta.
Ja niitä normaaleja liikennetilanteita on hyvin harvoin huonon liikenneinfran takia.
- Anonyymi00638
Anonyymi00637 kirjoitti:
Ja niitä normaaleja liikennetilanteita on hyvin harvoin huonon liikenneinfran takia.
Suomen hyvä liikenneinfra ei muodosta mitään pakkotilanteita.
- Anonyymi00639
Anonyymi00638 kirjoitti:
Suomen hyvä liikenneinfra ei muodosta mitään pakkotilanteita.
Suomen hyvä liikenneinfra ei ole myös läheskään suurinosa.
- Anonyymi00648
Anonyymi00573 kirjoitti:
Laista pakko-oireilua havaittavissa.-sivu
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.
- Anonyymi00649
Anonyymi00575 kirjoitti:
Pakkotila = vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00650
Anonyymi00601 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
Tottahan tuo on, eikä siinä ketään haukuta, todetaan vain se mikä on totta.
- Anonyymi00652
Anonyymi00603 kirjoitti:
Laista jankuttavalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
- Anonyymi00655
Anonyymi00626 kirjoitti:
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
- Anonyymi00656
Anonyymi00627 kirjoitti:
Paitsi niiden normaaleiden suomalaisten liikennetilanteiden määrä on niin vähäinen, että suurin osa liikennetilanteista tässä maassa on pakkotilanteita.
Paitsi niiden normaaleiden suomalaisten liikennetilanteiden määrä on niin suuri , että suurin osa liikennetilanteista tässä maassa ei ole pakkotilanteita.
- Anonyymi00657
Anonyymi00628 kirjoitti:
Pakkotila on kyllä olemassa = vastuuvapausperuste on kyllä olemassa.
-yltä-alta-päältä-Pakkotilaa ei ole olemassa = vastuuvapausperustetta ei ole olemassa.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00658
Anonyymi00629 kirjoitti:
Laki pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti laista jankuttavalla.
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti pakotilasta jankuttavalla.
- Anonyymi00660
Anonyymi00631 kirjoitti:
>> "Liikennesäännöt taas ovat voimassa joka hetki ja kellon ympäri."
Noinhan se juuri on.Juuri noin, vaikka pakko-oireinen pakkotila jankuttaja ei tuotakaan ymmärrä siis. sivu
- Anonyymi00661
Anonyymi00633 kirjoitti:
Liikennesäännöt = tieliikennelaki. Jos liikennesäännöt eivät kiinnosta, niin kannattaa sitten pysyä vaan kotona.
Oikein, eihän pakkotila jankuttaja enää autolla aja, häiriköi liikenteessä vaan pyörällä, kun ajo-oikeus meni sairauskohtauksen myötä.
- Anonyymi00662
Anonyymi00634 kirjoitti:
Pakkotila = vastuuvapausperuste. Jos turvallisuus ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste. Ja liikennesäännöt ei pakko-oireita ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
- Anonyymi00663
Anonyymi00635 kirjoitti:
Lain tunnustama pakkotila vastuuvapausperusteena on myös voimassa joka hetki ja kellon ympäri. Eikä pelkästään laki noin jälkijättöisen junttimaisen yksinkertaisesti.-sivu
Lain tunnustamaa pakkotilaa ei ole olemassa eikä siten vastuuvapausperustetta. Liikennesäännöt on voimassa joka hetki ja kellon ympäri. Joten laki on voimassa jälkijättöisen junttimaisen pakkotila jankkaajan yksinkertaisesta mölinästä huolimatta.-sivu
- Anonyymi00664
Anonyymi00637 kirjoitti:
Ja niitä normaaleja liikennetilanteita on hyvin harvoin huonon liikenneinfran takia.
Ja kaikki liikennetilanteet on normaaleja koska liikenneinfra on hyvä .
- Anonyymi00665
Anonyymi00639 kirjoitti:
Suomen hyvä liikenneinfra ei ole myös läheskään suurinosa.
Suomen hyvä liikenneinfra on myös suurinosa.
- Anonyymi00666
Anonyymi00639 kirjoitti:
Suomen hyvä liikenneinfra ei ole myös läheskään suurinosa.
Suomen hyvä liikenneinfra ei muodosta mitään pakkotilanteita.
- Anonyymi00673
Anonyymi00666 kirjoitti:
Suomen hyvä liikenneinfra ei muodosta mitään pakkotilanteita.
Se ei vaan riitä turvalliseen liikkumiseen liikenteessä.
- Anonyymi00674
Anonyymi00665 kirjoitti:
Suomen hyvä liikenneinfra on myös suurinosa.
Turhaan valehtelet, koska se ei ole totta.
- Anonyymi00675
Anonyymi00664 kirjoitti:
Ja kaikki liikennetilanteet on normaaleja koska liikenneinfra on hyvä .
Älä valehtele, koska tuo ei ole totta.
- Anonyymi00676
Anonyymi00663 kirjoitti:
Lain tunnustamaa pakkotilaa ei ole olemassa eikä siten vastuuvapausperustetta. Liikennesäännöt on voimassa joka hetki ja kellon ympäri. Joten laki on voimassa jälkijättöisen junttimaisen pakkotila jankkaajan yksinkertaisesta mölinästä huolimatta.-sivu
Turhaan valehtelet ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00677
Anonyymi00662 kirjoitti:
Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste. Ja liikennesäännöt ei pakko-oireita ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
Aivan turhaan valehtelet. Ja turvallisuus laki jankkaajaa ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
- Anonyymi00678
Anonyymi00661 kirjoitti:
Oikein, eihän pakkotila jankuttaja enää autolla aja, häiriköi liikenteessä vaan pyörällä, kun ajo-oikeus meni sairauskohtauksen myötä.
Väärin, kyllähän laki jankuttaja häiriköi vaan palstalla, kun ajo-oikeutta ei ole koskaan ollutkaan synnynnäisen sairauden myötä ei pysy pyörälläkään pystyssä eikä kykene kävelemäänkään.-sivu
- Anonyymi00679
Anonyymi00660 kirjoitti:
Juuri noin, vaikka pakko-oireinen pakkotila jankuttaja ei tuotakaan ymmärrä siis. sivu
Liikennesäännöt eivät riitä turvalliseen liikkumiseen, vaikka pakko-oireinen laki jankuttaja ei sitäkään ymmärrä siis.
- Anonyymi00680
Anonyymi00658 kirjoitti:
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti pakotilasta jankuttavalla.
Lakitilasta lakipakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti laista jankuttavalla.
- Anonyymi00681
Anonyymi00657 kirjoitti:
Pakkotilaa ei ole olemassa = vastuuvapausperustetta ei ole olemassa.
-yltä-alta-päältä-Pakkotila kyllä on olemassa = vastuuvapausperuste kyllä on olemassa.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00682
Anonyymi00656 kirjoitti:
Paitsi niiden normaaleiden suomalaisten liikennetilanteiden määrä on niin suuri , että suurin osa liikennetilanteista tässä maassa ei ole pakkotilanteita.
Tuo ei ole vaan totta, joten turhaan valehtelet.
- Anonyymi00683
Anonyymi00655 kirjoitti:
Tuo on totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
Totta tuo ei ole ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00684
Anonyymi00652 kirjoitti:
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
Laki jankuttajalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
- Anonyymi00686
Anonyymi00649 kirjoitti:
Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = kyllä on vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00687
Anonyymi00648 kirjoitti:
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.
Laki pakko-oireilua havaittavissa.
- Anonyymi00688
Anonyymi00684 kirjoitti:
Laki jankuttajalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
Kyllä jankuttaja aina kaltaisensa tunnistaa, eikö niin?
- Anonyymi00689
Anonyymi00688 kirjoitti:
Kyllä jankuttaja aina kaltaisensa tunnistaa, eikö niin?
Jos olis, kuten laki jankuttaja, paitsi näin ei ole.
- Anonyymi00697
Anonyymi00689 kirjoitti:
Jos olis, kuten laki jankuttaja, paitsi näin ei ole.
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta pakkotilasta jatkuvasti jankuttava.
- Anonyymi00699
Anonyymi00697 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta pakkotilasta jatkuvasti jankuttava.
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta laista jatkuvasti jankuttava.
- Anonyymi00700
Anonyymi00699 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta laista jatkuvasti jankuttava.
Tieliikennelaissa liikennesäännöt on määrätty. Kyseisen lain esityöt vaikuttavat myös tulkintojen suhteen.
- Anonyymi00709
Anonyymi00673 kirjoitti:
Se ei vaan riitä turvalliseen liikkumiseen liikenteessä.
Riittää mainiosti turvalliseen liikkumiseen liikenteessä , kunhan noudattaa liikennesääntöjä.
- Anonyymi00710
Anonyymi00674 kirjoitti:
Turhaan valehtelet, koska se ei ole totta.
Suomen hyvä liikenneinfra on myös aina ja joka paikassa.
Asia on totta, vaikka pakkotila jankkaaja ei sitä ymmärrä. - Anonyymi00711
Anonyymi00675 kirjoitti:
Älä valehtele, koska tuo ei ole totta.
Ja kaikki liikennetilanteet on normaaleja koska liikenneinfra on hyvä .
Ja asia on totta, vaikka pakkotilasta jankkaava ei sitä ymmärrä. - Anonyymi00712
Anonyymi00676 kirjoitti:
Turhaan valehtelet ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Asiahan on totta, tyhmyyksissäsi haukut itseäsi vaan siis.-sivu
- Anonyymi00713
Anonyymi00677 kirjoitti:
Aivan turhaan valehtelet. Ja turvallisuus laki jankkaajaa ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
Aivan turhaan valehtelet. Ja turvallisuus pakkotila jankkaajaa ei kiinnosta niin kannattaa sitten pysyä kotona vaan.
- Anonyymi00714
Anonyymi00678 kirjoitti:
Väärin, kyllähän laki jankuttaja häiriköi vaan palstalla, kun ajo-oikeutta ei ole koskaan ollutkaan synnynnäisen sairauden myötä ei pysy pyörälläkään pystyssä eikä kykene kävelemäänkään.-sivu
Oikein, kyllähän pakkotila jankuttaja häiriköi palstalla sekä liikenteessä, kun ajo-oikeutta ei ole koskaan ollutkaan synnynnäisen sairauden myötä ei pysy pyörälläkään pystyssä eikä kykene kävelemäänkään.-sivu
- Anonyymi00715
Anonyymi00679 kirjoitti:
Liikennesäännöt eivät riitä turvalliseen liikkumiseen, vaikka pakko-oireinen laki jankuttaja ei sitäkään ymmärrä siis.
Liikennesäännöt riittää turvalliseen liikkumiseen, vaikka pakko-oireinen pakkotila jankuttaja ei sitäkään ymmärrä siis.
- Anonyymi00716
Anonyymi00680 kirjoitti:
Lakitilasta lakipakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti laista jankuttavalla.
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa, erikoisesti pakotilasta jankuttavalla.
- Anonyymi00717
Anonyymi00681 kirjoitti:
Pakkotila kyllä on olemassa = vastuuvapausperuste kyllä on olemassa.
-yltä-alta-päältä-Pakkotilaa ei ole olemassa = vastuuvapausperustetta ei ole olemassa.
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00718
Anonyymi00682 kirjoitti:
Tuo ei ole vaan totta, joten turhaan valehtelet.
Tuo on vaan totta, joten turhaan muuta valehtelet.
- Anonyymi00719
Anonyymi00683 kirjoitti:
Totta tuo ei ole ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
Tuo on totta ja itsesi haukkumisellasi tarkoitat vain itseäsi.-sivu
- Anonyymi00720
Anonyymi00684 kirjoitti:
Laki jankuttajalla taas pakko-oireet saaneet vallan.
Pakkotila jankuttajalla taas pakko-oireet saanut vallan.-sivu
- Anonyymi00721
Anonyymi00686 kirjoitti:
Pakkotila = kyllä on vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä-Pakkotila = ei ole vastuuvapausperuste
-yltä-alta-päältä- - Anonyymi00723
Anonyymi00687 kirjoitti:
Laki pakko-oireilua havaittavissa.
Pakkotilasta pakko-oireilua havaittavissa.
- Anonyymi00724
Anonyymi00689 kirjoitti:
Jos olis, kuten laki jankuttaja, paitsi näin ei ole.
Kun on , kuten pakkotila jankuttaja, niin näin on.
- Anonyymi00725
Anonyymi00699 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta laista jatkuvasti jankuttava.
Tuollaista luulee ja kuvittelee tuosta pakkotilasta jatkuvasti jankuttava.
- Anonyymi00726
Anonyymi00700 kirjoitti:
Tieliikennelaissa liikennesäännöt on määrätty. Kyseisen lain esityöt vaikuttavat myös tulkintojen suhteen.
Lait määrää ja merkitsee.
- Anonyymi00600
Kuuluukohan tuo autohomoliittoon?
https://ibb.co/Ldx891Qq- Anonyymi00622
Siinä on pakkotila jankuttaja volkkarillaan juuri ennen kun sai sairauskohtauksen josta sitten sille kehittyi aivovamma.
- Anonyymi00624
Anonyymi00622 kirjoitti:
Siinä on pakkotila jankuttaja volkkarillaan juuri ennen kun sai sairauskohtauksen josta sitten sille kehittyi aivovamma.
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
- Anonyymi00632
"Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa."
Sitähän ei tiedä koko tarinaa tuon yksittäisen kuvan perusteella. - Anonyymi00640
Anonyymi00632 kirjoitti:
"Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa."
Sitähän ei tiedä koko tarinaa tuon yksittäisen kuvan perusteella.Laillinen reitti autolla esim. kiinteistöistä 1, 2 ja 3 valtatielle menee keltaista reittiä pitkin, ei sinistä reittiä pitkin koska punaisessa kohdassa on kevyenliikenteen väylä. Toki kevytväylän alkukohtaan saa ajaa mutta ei siitä eteenpäin.
https://ibb.co/QFRV6Y0x - Anonyymi00667
Anonyymi00624 kirjoitti:
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
Pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
- Anonyymi00668
Anonyymi00632 kirjoitti:
"Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa."
Sitähän ei tiedä koko tarinaa tuon yksittäisen kuvan perusteella.Kyllä asia on klaari, Siinä on pakotila jankuttaja pakkotilassa aivovammaan johtaneen sairauskohtauksen saaneena.
- Anonyymi00669
Anonyymi00667 kirjoitti:
Pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
Tuo ei ole totta ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00670
Anonyymi00640 kirjoitti:
Laillinen reitti autolla esim. kiinteistöistä 1, 2 ja 3 valtatielle menee keltaista reittiä pitkin, ei sinistä reittiä pitkin koska punaisessa kohdassa on kevyenliikenteen väylä. Toki kevytväylän alkukohtaan saa ajaa mutta ei siitä eteenpäin.
https://ibb.co/QFRV6Y0xKyllä pakkotilassa pakko-oireen vallassa saa, voi ja pitää ajaa punaista reittiä pitkin.
- Anonyymi00671
Anonyymi00668 kirjoitti:
Kyllä asia on klaari, Siinä on pakotila jankuttaja pakkotilassa aivovammaan johtaneen sairauskohtauksen saaneena.
Kyllä asia on klaari, sinä olet laki jankuttajana synnynnäisenä sairaana aivovamman saanut.
- Anonyymi00672
Anonyymi00667 kirjoitti:
Pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma ja näin ollen myös sen takia ylläpito sulki taas yhden toisen ketjun lisää.
- Anonyymi00692
Anonyymi00672 kirjoitti:
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma ja näin ollen myös sen takia ylläpito sulki taas yhden toisen ketjun lisää.
Pakkotilasta jankuttajalla näyttäisi olevan se pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties nastamuumio kyseessä?
- Anonyymi00693
Anonyymi00692 kirjoitti:
Pakkotilasta jankuttajalla näyttäisi olevan se pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties nastamuumio kyseessä?
Laista jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties joku kitkamuumio kyseessä?
- Anonyymi00694
Anonyymi00693 kirjoitti:
Laista jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties joku kitkamuumio kyseessä?
Tuollaista luulee ja kuvittelee pakkotilasta jankuttaja.
- Anonyymi00698
Anonyymi00694 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee pakkotilasta jankuttaja.
Tuollaista luulee ja kuvittelee laista jankuttaja.
- Anonyymi00703
Anonyymi00698 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee laista jankuttaja.
Liikennesäännöt ovat voimassa 24/7 ja ympäri vuoden. Pakkotilanteita ei taas synny edes vuositasolla kovinkaan monia.
- Anonyymi00705
Anonyymi00703 kirjoitti:
Liikennesäännöt ovat voimassa 24/7 ja ympäri vuoden. Pakkotilanteita ei taas synny edes vuositasolla kovinkaan monia.
Pakkotilanteita syntyy päivittäin. Liikennesäännöt eivät yksin riitä vuosittain eikä päivittäinkään.
- Anonyymi00727
Anonyymi00624 kirjoitti:
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
Pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
- Anonyymi00729
Anonyymi00671 kirjoitti:
Kyllä asia on klaari, sinä olet laki jankuttajana synnynnäisenä sairaana aivovamman saanut.
Kyllä asia on klaari, Siinä on pakotila jankuttaja pakkotilassa aivovammaan johtaneen sairauskohtauksen saaneena.
- Anonyymi00730
Anonyymi00672 kirjoitti:
Laki jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma ja näin ollen myös sen takia ylläpito sulki taas yhden toisen ketjun lisää.
pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä saamasi sairauskohtaus , josta sulle sitten kehittyi aivovamma ja näin ollen myös sen takia ylläpito sulki taas yhden toisen ketjun lisää. Kolmeketjua ylläpito takiasi sulki ja pari seuraa pian.
- Anonyymi00731
Anonyymi00692 kirjoitti:
Pakkotilasta jankuttajalla näyttäisi olevan se pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties nastamuumio kyseessä?
Kyllä pakkotila jankuttajalla, omien sanojensa mukaan, on pyörässään nastarenkaat.
- Anonyymi00732
Anonyymi00693 kirjoitti:
Laista jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma. Onkohan kenties joku kitkamuumio kyseessä?
Pakkotilasta jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma, nimittäin aivovamma. On pyörässään nastarenkaat.
- Anonyymi00733
Anonyymi00694 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee pakkotilasta jankuttaja.
Tuollainen luuleva kuvittelija sitä ihmisestä tulee, kun aikansa pakkotilasta jankkaa.
- Anonyymi00734
Anonyymi00698 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee laista jankuttaja.
Tuollaista luulee ja kuvittelee pakkotilasta jankuttaja.
- Anonyymi00735
Anonyymi00703 kirjoitti:
Liikennesäännöt ovat voimassa 24/7 ja ympäri vuoden. Pakkotilanteita ei taas synny edes vuositasolla kovinkaan monia.
Oikein, pakkotilaa ei synny oikeastaan koskaan, ainakaan sääntöjen mukaan ajavalle pyöräilijälle.
- Anonyymi00736
Anonyymi00705 kirjoitti:
Pakkotilanteita syntyy päivittäin. Liikennesäännöt eivät yksin riitä vuosittain eikä päivittäinkään.
Pakkotilanteita ei synny päivittäin, eikä juuri koskaan. Liikennesäännöt yksin riittää vuosittain ja päivittäin.
- Anonyymi00740
Anonyymi00736 kirjoitti:
Pakkotilanteita ei synny päivittäin, eikä juuri koskaan. Liikennesäännöt yksin riittää vuosittain ja päivittäin.
Älä valehtele, koska tuo ei ole totta.
- Anonyymi00741
Anonyymi00735 kirjoitti:
Oikein, pakkotilaa ei synny oikeastaan koskaan, ainakaan sääntöjen mukaan ajavalle pyöräilijälle.
Väärin, koska liikenneturvallisuus on paljon laajempi kokonaisuus kuin pelkkä yksilön valinta noudattaa sääntöjä.-sivu
- Anonyymi00742
Anonyymi00740 kirjoitti:
Älä valehtele, koska tuo ei ole totta.
Pakkotilanteita ei synny päivittäin, eikä juuri koskaan. Liikennesäännöt yksin riittää vuosittain ja päivittäin.
Mites nyt pakkotila jankuttaja, ylläpitoon sulkenut jankutuksesi taika jo neljä ketjua. hähähähä hää, minnes nyt aiot alkaa pakkotilaasi jankuttamaan. - Anonyymi00743
Anonyymi00734 kirjoitti:
Tuollaista luulee ja kuvittelee pakkotilasta jankuttaja.
Tuollaista kuvittelee ja luulee laista jankuttaja.
- Anonyymi00745
Anonyymi00733 kirjoitti:
Tuollainen luuleva kuvittelija sitä ihmisestä tulee, kun aikansa pakkotilasta jankkaa.
Tuollaista luuleva kuvittelija sitä ihmisestä luulee, kun aikansa laista jankkaa.
- Anonyymi00747
Anonyymi00732 kirjoitti:
Pakkotilasta jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma, nimittäin aivovamma. On pyörässään nastarenkaat.
Laista jankuttajalla näyttäisi olevan se kaikista pahin ja selvin vamma nimittäin aivovamma, koska ei pysy pyörällä pystyssä edes kesällä nastarenkailla ja näin ollen ei ymmärrä, että pyörässä on hyvä olla nastarenkaat talvella.
- Anonyymi00749
Anonyymi00731 kirjoitti:
Kyllä pakkotila jankuttajalla, omien sanojensa mukaan, on pyörässään nastarenkaat.
Ei laki jankuttaja näköjään ymmärrä sitä, että pyörässä nastarenkaat ovat hyvät talvella.
- Anonyymi00750
Anonyymi00730 kirjoitti:
pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä saamasi sairauskohtaus , josta sulle sitten kehittyi aivovamma ja näin ollen myös sen takia ylläpito sulki taas yhden toisen ketjun lisää. Kolmeketjua ylläpito takiasi sulki ja pari seuraa pian.
Turhaan valehtelet, koska haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00751
Anonyymi00729 kirjoitti:
Kyllä asia on klaari, Siinä on pakotila jankuttaja pakkotilassa aivovammaan johtaneen sairauskohtauksen saaneena.
Kyllä asia on klaari. Siinä on laki jankuttaja pakko-oireisesti aivovamma sairauden synnynnäisenä saaneena.
- Anonyymi00752
Anonyymi00727 kirjoitti:
Pakkotila jankuttaja olet sä ilman edes ajo-oikeutta syynä synnynnäinen sairaus, josta sulle sitten kehittyi aivovamma.-sivu
Totta tuo ei ole ja haukkumisellasi tarkoitat itseäsi vain.
- Anonyymi00753
Anonyymi00740 kirjoitti:
Älä valehtele, koska tuo ei ole totta.
Ei ole valhetta. Pakkotilanteita ei synny päivittäin, eikä juuri koskaan.
Mites nyt jankuttaja, menitkö pakkotilaan kun ylläpito sulki takiasi jo neljännen ketjun ja tämä viideskin suljetaan joko tänään tai lähipäivinä. Siitä pitää huolen tervejärkiset ihmiset, kuten jo ketjun alussa luvattiin.
- Anonyymi00696
Tieliikenteen tärkeimmät periaatteet ovat velvollisuus liikennesääntöjen noudattamiseen, tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus sekä varovaisuusvelvollisuus.
Lainkuuliaisuus, eli velvollisuus noudattaa lakeja, on yksi keskeisimmistä kansalaisvelvollisuuksista.
Periaatteet voivat olla osa voimassaolevaa oikeutta, vaikka ne eivät sisältyisi lainsäädäntöön.- Anonyymi00704
Tarvittaessa huolellisuus voi edellyttää onnettomuuden estämiseksi liikennesäännöistä poikkeamista. Se voi merkitä sitä, että liikennesääntöjen vastaisesti ajavaa toista tienkäyttäjää on, jos mahdollista, väistettävä, jos tällä toiminnalla voidaan estää liikenneonnettomuuden tapahtuminen.
- Anonyymi00738
Anonyymi00704 kirjoitti:
Tarvittaessa huolellisuus voi edellyttää onnettomuuden estämiseksi liikennesäännöistä poikkeamista. Se voi merkitä sitä, että liikennesääntöjen vastaisesti ajavaa toista tienkäyttäjää on, jos mahdollista, väistettävä, jos tällä toiminnalla voidaan estää liikenneonnettomuuden tapahtuminen.
Ei tuollaisia edellytyksiä voida olettaa olevan pyöräilijällä, joka kuvittelee voivansa ajaa miten haluaa, koska auton pitää joka tapauksessa väistää. Ja pyörällä saa ja voi aina ajaa jalkakäytävällä.
- Anonyymi00746
Onkohan hallituksen esityksiin hirttäytynyt huru ukko mennet jotenkin pakkotilaan, kun on tällekin palstalle katsonut välttämättömäsi rykäistä tuon sen sataan kertaan kopioimansa aivopierunsa.
- Anonyymi00702
Ihminen on pahin turvallisuusriski.
- Anonyymi00737
Ihminen on pahin turvallisuusriski. etenkin pakkotilasta jankkaava.
- Anonyymi00739
Anonyymi00737 kirjoitti:
Ihminen on pahin turvallisuusriski. etenkin pakkotilasta jankkaava.
Ihminen on pahin turvallisuusriski. Etenkin laista jankkaava.-sivu
- Anonyymi00748
Anonyymi00739 kirjoitti:
Ihminen on pahin turvallisuusriski. Etenkin laista jankkaava.-sivu
Ihminen on pahin turvallisuusriski. Etenkin pakkotilasta jankkaava aivovammainen .-sivu
Sait neljä ketjua jankkaamisellasi suljettua, ja kuten lupasin kohta menee kiinni tämäkin ketju, joten mitäs nyt jankuttava paskan jauhaja.
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453