Heips vaan kaikki iskelmädiggarit ! :)Mä on yks mimmi Seinäjoelta
Olin mun perheen kanssa lauantaina (16.7) soinissa Wanhan aijan Päiwillä. Faija halus vältämättä näyttää meille miten tervaa ja päreitä tehdään. yms. No mentiin sinne sitten koko perhe: mä, mun broidi, mutsi ja faija.
Siellä sitten kierreltiin ja katseltiin, kunnes saavuttiin maitolaiturin luo jossa soi musiikki ja ihmisiä oli kerääntynyt siihen tosi suuri määrä. Me mentiin kans sinne ja mutsi hihkas ihan innoissaan ,että siellä on Tapani Kansa.
Se istui siinä penkillä, savuke suupielessä ja jakoi nimmareita ohuisiin "puupaloihin" (ne on kuulemma päreitä).Ihmisiä oli sen ympärillä PALJON ja mä päätin kans pyytää siltä nimmarin.
En olis uskonut ,että mä meen jonkun ISKELMÄLAULAJAN edessä niin hyytelöks ! Siis kun mä menin siihen , niin se hymyili sillee kivasti ja kysyi ,että:" mikä sun nimi on? ". Mä änkkäsin sille sitten oman nimeni. Sitä nauratti vähän. (Mä olin varmaan aika tyhmän näköinen siinä, kun tölläsin sitä vaan ). Sitten se ojensi sen päreen mulle nimikirjoituksellaan varustettuna ja vinkkas silmää. Mä häkellyin siitä, sanoin vaan "kiitti " ja marssin matkoihini.
Jäin kauempaa tarkkailemaan ,kun se keräs lisää ihmisiä ympärilleen ,kuin kärpäspaperi kärpäsiä.(se myi levyjäänkin siinä maitolaiturilla)
Se oli komee niissä rengin vaatteissa.
Illalla mentiin Tapsan konserttiin. Se oli siinä vähänmatkan päässä tuosta Wanhan aijan Päiwien tapahtuma paikasta. Siellä Kansa lauloi pianistin ja viulistin säestyksellä. Sillä on aika mieletön lauluääni ! Tykkäsin niistä biiseistä ja sen laulusta ja se oli kiva, kun se myös aina välillä hullutteli ja hassutteli siinä esiintyessään .Ihmiset nauroi kovasti kun se intoutui vitsailemaan ja pelleilemään ( loistava lavasäteily).
Mä en ole ennen T.Kansaa livenä nähnyt enkä kuullut, mutta sen karisma ja ääni kolahti meitsiin kertalaakista... ja lujaa !
Kiitti hänelle !:D
Kansan karisma kolahti !
14
619
Vastaukset
- Ansku
Hienoa "Yesh!" että viihdyit ! :)Olisinpa saanut olla siellä myös.
Tapsa Kansaon hyvä laulaja. Sillä on aivan upee ääni ja paljon karismaa. On muuten ainoa laulaja, joka saa minut(kin) ujostumaan ja punastumaan,pelkällä hymyllä ja katseellaan... Se on just sitä todellista karismaa ! - yök Kansa
Kansassa on karismaa yhtä vähän kuin 5 snt kolikossa yök.
Hieno juttu Yeah! :D Kyllä Tapsa osaa valloittaa siellä missä milloinkin on. Karismaa riittä ja lauluääntä!
- turnipsi
Kyllä Kansassa karismaa on ei sitä voi kielttää, kuten ei myöskään sitä ,että lauluäänessä löytyy.
- Pikku Myy
On se karismaattinen mies. Karismaattiset persoonat eivät kasva pumpulissa. Vasta eletty elämä hioo särmät esiin.
- joku vaan
Olen ollut kolmasti Tapani Kansan konsertissa tänäkesänä. Kaikki ne ovat olleet tosi upeita ja silmiinpistävää on ollut Tapsan iloisuus. Siis ei minkäänlaista(häiritsevää) äyskimistä ja tiuskimista muusikoille saatika yleisölle. Verrattuna aikaisempiin kesiin ero on positiivisessa mielessä aika huomattava.
Tapsahan on jättänyt yökeikat. Ehkä ne myöhäiset yövalvomiset stressasivat häntä ja kiristivät pinnaa? Jokatapauksessa on hieno huomata ,että Tapsa on kaikinpuolin huippuvedossa :) Laulamisen ilo näkyy ja kuuluu. - ...varapäreitä
Ne oli kai niitä varapäreitä mihin kirjuutteli,sillä tarttee taatusti olla paljon niitä matkassa kun aina palaa päreet...
- Kikka
Odotinkin jo ,että kuka keksii veistellä noista päreistä vitsiä... Tapsa ei niitä kaikkein pitkäpinnaisempia artisteja ole, mutta kyllä laulajalla vähän tempperamenttia pitääkin olla.
- joopa joo
Kikka kirjoitti:
Odotinkin jo ,että kuka keksii veistellä noista päreistä vitsiä... Tapsa ei niitä kaikkein pitkäpinnaisempia artisteja ole, mutta kyllä laulajalla vähän tempperamenttia pitääkin olla.
Selityksen makua...jos se lyhyt pinna olis jollain josta et pidä niin selitys olis taatusti toisenlainen.
- Nutro
Äkkipikainen mies se Tapsa on kyllä.Joskus oikein huomaa ,kuin jotkut ( yleensä känniset miehet) kommenteillaan kaahaamisesta tms. yrittävät oikein saada Tapsan kimmastumaan ja ovat sitten tyytyväisiä, kuin onnistuvat siinä, vaikka siihenhän nyt ei paljoa tarvita.
Harmi vaan ,että Tapsa sitten usein "kostaa" tämän v...tuilun bändilleen. joopa joo kirjoitti:
Selityksen makua...jos se lyhyt pinna olis jollain josta et pidä niin selitys olis taatusti toisenlainen.
Toisilla on lyhyt pinna ,toiset ovat viinalle persoja toiset taas jotain muuta. Kaikilla ne on omat heikkoutensa.
- minna
Ehkä Kansan ylimielinen asenne iskee nuoreen tyttöön...se kai tykkää kun joku notkuu sen edessä polvet vellinä,omituinen maku.
- Yesh!
Mut ei se Kansa mitenkään ylimieliseltä ainakaan siinä vaikutanut. Se juttelikin kaikenlaista niille ihmisille, joita siinä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115067Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493312Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382248- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211464Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067