Hei lapset. Olen tullut kertomaan teille totuuden: Adams oli väärässä. 42 ei ole vastaus kaikkeen. Se on numero 27.
27 ei ole vain numero, joka valitaan usein, kun mietitään jotain sekalaista numeroa, vaan se ilmenee huomattavan usein ihmiskunnan tärkeissä ja vähemmän tärkeissä asioissa.
Esimerkiksi uskonnossa. Jeesus Nasaretilainen kuoli noin 27 jkr.
Maantiedossa maan pinnasta noin 27% on vain maata
www.27.org
Koulussa etenkin esimerkkilaskuissa on aina numero 27 joko tehtävänannossa tai vastauksessa. Samoin kemiassa.
Elokuvissa 27 paistaa esiin myös selvästin. Esimerkiksi Matrixissa.
Viimeiseksi, kumotakseen Adamsin totuuden..Adamas oli 27-vuotias, kun hän keksi, että 42 on paras numero.
http://www.googlism.com/index.htm?ism=27&type=2
27 hallitsee maaailmaaa
27- totuus!
1
209
Vastaukset
- Ylppö
Totuus löytyy kaurapuurosta. On aina löytyny. Ne on huuhaa-juttuja tommoset lukuhoureet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778