Siellä on käynnissä valtakamppailu, putinin kannatus ennätysalhaalla, kansalaiset raivoissaan kun ei pääse nettiin, talous sakkaa eikä sota Ukrainassa etene mihinkään.
Hyvin hoidettu "suurvallalta".
Venäjän pakka täysin sekaisin - ilmatorjuntakin hukassa
20
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Putin pelkää eniten omiaan.
- Anonyymi00002
Ei hätää, kyllä nuolimyrkkykäärmeen myrkkyä ja avoimia ikkunoita riittää.
- Anonyymi00003
Toki toki.
- Anonyymi00004
Ano on erimieltä.
- Anonyymi00005
Hän kehuu miten upee paikka se on.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jänniä nää hänen videot sieltä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luuseri se Ano on.
- Anonyymi00006
Kun diktaattori on liian kauan vallassa, niin hän alkaa pelätä ja kannatus laskee ja laskee ja silloin epätoivoiset konstit otetaan käyttöön, kuten sotiminen, kansalaisten valvonta ja alistaminen ja tappaminen. Venäjän historia toistaa itseään.
- Anonyymi00007
Sama touhu kuin natsi-Saksassa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama touhu kuin natsi-Saksassa.
Se katosi kauan sitten.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se katosi kauan sitten.
Niin katoaa venäjäkin
- Anonyymi00009
https://www.verkkouutiset.fi/a/paine-kasvaa-vladimir-putin-ei-voi-luottaa-eliittiin-eika-kansaan/#abcd98b9
Tuosta jutusta saa käsityksen, että ei eliitti eikä kansa enää juuri kannata Putinia.
Vielä kuitenkin Putin kannattaa Putinia.- Anonyymi00012
Suomessakin naapuriseura kannattaa Putinia!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Suomessakin naapuriseura kannattaa Putinia!
Kyllä.
- Anonyymi00014
Putin on kuitenkin luvannut taistella putinin puolesta viimeiseen venäläiseen. Muilta ei kysytä.
Tätä se on populistien "vahva johtajuus"! - Anonyymi00015
Sortotoimia kaikkialla https://www.themoscowtimes.com/2026/03/23/russias-new-law-redefines-which-languages-can-exist-in-public-space-a92309
- Anonyymi00016
niin näyttää.
- Anonyymi00019
Syy sille että miksi Moskovassa väki ei pääse nettiin on aika hupaisa.
Ukrainan droonit käyttävät Venäjän normaaleja 4G/5G verkkoja pitääkseen yhteyttä drooniensa ja maa-asemien välillä.
Ainoa keino jolla Moskova pysyy katkaisemaan tämän nettiyhteyden on se, että koko Moskovan alueelta katkaistaan kaikki nettiyhteydet. Nettiyhteydet heti nurin, jos yksikin drooni havaitaan Moskovan tai Pietarin lähipuolustusalueen sisäpuolella. - Anonyymi00020
Oikea suunta.
- Anonyymi00021
Suursaaressa sijaitseva sijaintitiedon häirintäasema pitää hävittää heti. Kiina ja Usa hoitanevat homman. Samassa yhteydessä Leningradskya Oblast saartoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996