Harvoin näkee suorassa olevaa liikennemerkkiä tässä maassa. Näyttää niin kuin olisi humalassa olleet asentajat. Ulkomailla ei tuollaista huolimattomuutta ole näkynyt.
Suomessa lähes kaikki liikennemerkit vinksallaan
13
364
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomessa routa vääntelee merkkejä. Ne pitäisi kaivaa 10 metriä syvälle betoniin jotta ne pysyisi suorassa. Ei valtiolla ole varaa niin kalliisiin asennuksiin.
- Anonyymi00002
Ja talvella lumiaurat heittää raskasta loskalunta merkkejä päin.
- Anonyymi00003
Lievää liioittelua aloittajalta.
- Anonyymi00004
Aloittajalla ei ole elämää ja pienistä mitättömistä asioista tulee silli suuria.
- Anonyymi00005
Riippuu kenties asuinkunnasta ja paikallisen työvoiman laadusta. Tällä seudulla ei moista ole havaittavissa.
- Anonyymi00006
Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun.
- Anonyymi00007
Liikennemerkit ei ole maassa ne on pylväissä, tolpissa, porttaaleissa yms..
Netistä myös voi opetella liikennemerkkejä.- Anonyymi00010
Onko väitetty, että ne olisivat tuolla lailla maassa?
- Anonyymi00008
nuorisokin kääntelee huvin vuokseen tienviittojakin eri suuntiinkin...
- Anonyymi00009
.. ei aikuiset liikennemerkkejä kääntele ja vääntele...
- Anonyymi00011
Liikennemerkit on jaettu eri ryhmiin tarkoituksella että ne olisivat luettavissa
myös sivulta tai takaa päin. Esimerkiksi kolmio-merkki olisi hyvä nähdä jos
se olisi hieman vinossa jolloin se näkyisi sillä päätiellä ajavalle. Täysin sivusta
katsottaessa merkki ei näy ja aiheuttaa turhia jarrutuksia, ehkä jopa
peräänajoja. Enempi olisin huolissani näista.- Anonyymi00012
Missään ei kuitenkaan lue sellaista velvoitetta, että liikennemerkki pitää olla luettavissa myös takaapäin. Kolmio ja stop ovat toki malliltaan sellaisia liikennemerkkejä, jotka pystytään tunnistamaan myös takaapäin.
- Anonyymi00013
Turisti ei aja tutulla väylää, eikä hänellä ole paikallistuntemusta. Turvaväli pitää olla sellainen, että peräänajoa ei synny. Jos ei tiedä, onko risteyksessä kolmio tai ei, niin pitää olettaa risteyksen olevan tasa-arvoinen ja toimittava sen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233