Suomessa lähes kaikki liikennemerkit vinksallaan

Anonyymi-ap

Harvoin näkee suorassa olevaa liikennemerkkiä tässä maassa. Näyttää niin kuin olisi humalassa olleet asentajat. Ulkomailla ei tuollaista huolimattomuutta ole näkynyt.

13

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomessa routa vääntelee merkkejä. Ne pitäisi kaivaa 10 metriä syvälle betoniin jotta ne pysyisi suorassa. Ei valtiolla ole varaa niin kalliisiin asennuksiin.

• Anonyymi00002

Ja talvella lumiaurat heittää raskasta loskalunta merkkejä päin.

• Anonyymi00003

Lievää liioittelua aloittajalta.

• Anonyymi00004

Aloittajalla ei ole elämää ja pienistä mitättömistä asioista tulee silli suuria.

• Anonyymi00005

Riippuu kenties asuinkunnasta ja paikallisen työvoiman laadusta. Tällä seudulla ei moista ole havaittavissa.

• Anonyymi00006

Vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun.

• Anonyymi00007

Liikennemerkit ei ole maassa ne on pylväissä, tolpissa, porttaaleissa yms..
      Netistä myös voi opetella liikennemerkkejä.

• Anonyymi00010

Onko väitetty, että ne olisivat tuolla lailla maassa?

• Anonyymi00008

nuorisokin kääntelee huvin vuokseen tienviittojakin eri suuntiinkin...

• Anonyymi00009

.. ei aikuiset liikennemerkkejä kääntele ja vääntele...

• Anonyymi00011

Liikennemerkit on jaettu eri ryhmiin tarkoituksella että ne olisivat luettavissa
      myös sivulta tai takaa päin. Esimerkiksi kolmio-merkki olisi hyvä nähdä jos
      se olisi hieman vinossa jolloin se näkyisi sillä päätiellä ajavalle. Täysin sivusta
      katsottaessa merkki ei näy ja aiheuttaa turhia jarrutuksia, ehkä jopa
      peräänajoja. Enempi olisin huolissani näista.

• Anonyymi00012

Missään ei kuitenkaan lue sellaista velvoitetta, että liikennemerkki pitää olla luettavissa myös takaapäin. Kolmio ja stop ovat toki malliltaan sellaisia liikennemerkkejä, jotka pystytään tunnistamaan myös takaapäin.

• Anonyymi00013

Turisti ei aja tutulla väylää, eikä hänellä ole paikallistuntemusta. Turvaväli pitää olla sellainen, että peräänajoa ei synny. Jos ei tiedä, onko risteyksessä kolmio tai ei, niin pitää olettaa risteyksen olevan tasa-arvoinen ja toimittava sen mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe