Työttömänä on mukavaa

Anonyymi-ap

Toki rahan vähyys pistää keksimään keinoja tulla toimeen.

29

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Juuh ei hullumpaa, harmaita hommia vaan lisää jää nekin omaan taskuun.

      • Anonyymi00005

        Ei kannata ottaa riskiä. Suomen talvi ottaa kyllä asunnottoman. Ennemmin varasta, ettei betonikolo lähde alta.


      • Anonyymi00020

        Niitä tulee tehtyä.


    • Anonyymi00002

      Tosi köyhä työtön ei evääkään liikuta että mukamas jotain pimeitä töitä tekis kuka helkkari millekkään notkujalle mitään tarjoo.On armaan hienoa olla persaukisena jatkuvasti.

      • Anonyymi00003

        Jelppaan maatilalla 50€ maksetaan parin tunnin työstä........




        Joo aivan varmasti...


      • Anonyymi00006

        Haistapaskahommissa on joka tapauksessa kokoajan persaukisena. Se ja sama sitten.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jelppaan maatilalla 50€ maksetaan parin tunnin työstä........




        Joo aivan varmasti...

        Kyl sen 50€ saa esim puolen tunnin seksistä.


      • Anonyymi00023

        Suomen järjestelmä on rakennettu sellaiseksi ettei saa evääkään liikuttaa koska se lasketaan työksi.Syyttäkää oikeita henkilöitä tästä eli kansanedustajia


    • Anonyymi00004

      Rennoimpia työttömyyden jaksot olivat ne 3-kuukauden jaksot työttömänä työnhakijana Espanjassa. Ansiosidonnainen riitti mainoisti miellyttävään, ehkä hieman epäterveelliseen elämään.
      Työkkäri ei häirinnyt kertaakaan mutta kerran eräs entinen työnanjani soitti ja pyysi päivittämään laatimiani valmistusstandardien tietoja.
      Kieltäytyi maksamasta reittilentoja mutta hänelle kelpasi sekin, että 3kk:n loputtua tulen käymään PK-seudulla sijaitsevassa pajassa.
      Läpihuutojuttu.
      Varmuuden vuoksi otin itselleni kopiot.

      • Anonyymi00009

        Kopiot lentolipuista?Vai matkalipusta pajalle?


      • Anonyymi00014

        Päivittämistäni standardeista kopiot muistitikulle. Kyse ei ollut minun omaisuudestani joten tekoni oli laiton. Rikos on vanhentunut eikä ollut edes tilannetta jossa oilisin voinut käyttää niitä.
        Varmisteluni johtui varautumisesta tilanteeseen jossa käyttöpisteessä olisi tullut sotkua.


    • Anonyymi00007

      Aikoinaan kun itse olin työttömänä niin kyllä ansiosidonnaisella vielä pärjäs ja 9kk kurssi ni sai ylläpitokorvauksen ja päivät ei menny eteenpäin.Elokuussa alko ja loppu toukokuussa.Kesän huilas sitten alko ryät syksyllä.

    • Anonyymi00008

      Pystyn säästämään joka kuukausi rahaa. Käyn kalassa usein ja saan kalaa niin syö sitä sitten. Kaupasta ostan perunaa ja jotain kalakeitto aineksia ei ne maksa paljoa.

      • Anonyymi00010

        Säästäminen onkin mukavaa ja kehittävää hommaa. Aiemmin säästin itsekin
        5 %:a netosta, mutta kun saldo kasvoi tuskastuttavan hitaasti, niin muutin
        suunnitelmaa pankki-ihmisten neuvojen mukaan siihen 10 %:iin , niin jopa
        alkoi saldo kertymään ihan toiseen tahtiin vaikka välillä joutuukin sieltä
        kassasta nipistämään pikku siivun yllätysmenoihin. Pettämätön taktiikka.


    • Anonyymi00011

      Säästäispä toimeentuloasiakkaatkin niin tulisi säästöä sosiaalimenoista.

      • Anonyymi00012

        Säästetään sukanvarteen. Pitääkin harkita sukkahousujen ostoa urheilusukkiin ei montaa tonnia mahdu.


      • Anonyymi00024

        Mistä he pystyy säästämään oletko tollo?


    • Anonyymi00013

      Ni etkös äijänä mukamas ole käyttäny sukkahousuja jo monta vuotta.

    • Anonyymi00015

      Minulla on joku 12000 euroa säätöjä kotona käteisenä. Sitten kolikkoastiassa on joku 600 euroa.

      • Anonyymi00016

        Pääsimpäs nokittamaan 6+7 tonnia onkin 13 donaa. Kesäksi vielä lisääntyy, niin
        pääsee viettämään lomaa ja oikeita kulutusjuhlia.


    • Anonyymi00017

      Itsellä 70 000eur 57 v eläkeläinen ni sain just osan perinnöstä hoh hoh hah kiä kiäh kiäh.

      • Anonyymi00025

        Onneksi olkoon.En ole se kateellinen suomalainen, vaikka ruokaan ei olekaan rahaa.


    • Anonyymi00018

      Oon kalastanut joka päivä tällä viikolla. Olen saanut 9 kpl siikaa ja myin niistä 6 kpl 50 eurolla. Hiukan tienaa mutta matopurkki maksaa 6 euroa. Kuluja ei ole muita kun madot jota ostan motonetista. Kuukausi aikaa kalastaa, jos vaikka saisin 25 kpl siikaa vielä.

    • Anonyymi00019

      Kaveri saanut 20 kpl siikaa. Paljon ruokaa jos tykkää kalasta.

      • Anonyymi00022

        Savusiika oli oleellinen osa täysketoiluani = ei grammaakaan hiilaria missään muodossa.
        Siika savustettuna oli ainoa kala johon en tympääntynyt. Silakka tökkäsi ensin ja pian sen jälkeen kirjolohi.
        6:n viikon kuurin jälkeenkin ostan siikaa jos saa kohtuhintaan.
        Kuurini aikaan marketti mainosti sitä kanadalaisena savusiikana.


    • Anonyymi00026

      Voiko itämeren kalaa syödä?

    • Anonyymi00027

      Eilen sain 4 siikaa. Ensi viikolla joskus alan laskee kalaverkkoja mereen. Laskin veneen veteen pari päivää sitten. Kalaa voi syödä pitkäänkin enkä kyllästy. Ostaa vaan perunaa ja jotain muuta siihen lisäksi.

      • Anonyymi00029

        Tutulle soitin eilen ni oli saanut 3000kg silakkaa niin pieniä teidän saaliit on


    • Anonyymi00028

      Köyhälle säästäminen käy harrastuksesta kun siihen liitty aktiviteettejä. Se tuo elämään sisältöä. Aktiviteettejä ovat esimerkiksi ruuanlaitto, vaatteiden korjaaminen, kirppikset, palautustölkkien etsiminen, kalastus, pyörällä liikkuminen, punalaputettujen ruokien etsiminen, jne.

      Se voisi olla työttömillekin riittävää aktivointia. Moni tekeekin niin, mutta hänen aktiviteetteja ei tunnistetta tai hyväksytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe