Luultiin sen menevän suomen ilmatilasta Venäjälle ja osua sielä kohteeseen?
Siksi ei pudotettu.
Oliko tarkoitus antaa lennokin iskeä
18
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uusia Mainilan laukauksia voi olla tulossa.
- Anonyymi00002
Ei ole vaan kykyä eikä lupaa puolustaa suomea, ellei tule käsky muualta. Itsenäisyys menetettiin 1995 ja viimeisiä rippeitä NATOn myötä.
- Anonyymi00003
Pitäisikin ehdottomasti kieltää venäjän gps häirintä.
- Anonyymi00009
Joo nootti putiinille että gpässiä ei häiritä ja jos ei usko, laittaa putnikilla terveisiä.
- Anonyymi00004
Maksaa kuulemma tosi paljon se alasampuminen.
- Anonyymi00005
Oliko kohde Porvoon jalostamo? Zelensky kiristää kaveriaan Stubbia?
- Anonyymi00006
Siinä onkin kaverukset , jotka ovat saaneet maansa kaaokseen. Narsisteille ei tulisi koskaan antaa valtaa , se näkyy näitten kaverusten lisäksi myös Usassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinä onkin kaverukset , jotka ovat saaneet maansa kaaokseen. Narsisteille ei tulisi koskaan antaa valtaa , se näkyy näitten kaverusten lisäksi myös Usassa.
Stubb ja Zele ovat molemmat presidenttejä, jotka on virkaan saatu juonittelemalla ja muilla kepulikonsteilla. He ovat myös presidenttejä, jotka tullaan historiassa muistamaan kuinka he ajoivat oman maansa syvään ahdinkoon täydellisesti epäonnistuneella politiikallaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Stubb ja Zele ovat molemmat presidenttejä, jotka on virkaan saatu juonittelemalla ja muilla kepulikonsteilla. He ovat myös presidenttejä, jotka tullaan historiassa muistamaan kuinka he ajoivat oman maansa syvään ahdinkoon täydellisesti epäonnistuneella politiikallaan.
Tämän lisäksi molemmat erittäin vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä henkilöinä.
- Anonyymi00008
Lennokit oli menossa suomen kautta murmanskin satamassa olevien sukellus veneiden kimppuun. Joku suomesta antoi luvan ilma tilan käyttöön. Näin sitä uhotaan mutta kuinka pitkään. Se yksi aamu on tuli ja leimaus ja ollaan sodassa.
- Anonyymi00014
Stuppelo on haltioissaan ku Sapliini kuiskuttelee korvaan..Alex..Alex...
- Anonyymi00017
Suomi siis auttaa Ukreja?? Eihän Natomaa saa tehdä niin..
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suomi siis auttaa Ukreja?? Eihän Natomaa saa tehdä niin..
Eikä venäläiset saisi lennellä ilman, että transponderi on päällä koneissa Naton ilmatilassa. Tai häiritä GPS järjestelmää, että siviili - ilmailu vaarantuu.
Eihän niin saa tehdä.
- Anonyymi00010
TÄNÄKIN AAMUNA ROONI JUTTUA KOMMENTOI JOKU ELÄKELÄINEN JA PONINHÄNTÄ HIPPI AIVAN KUN PUTJETTI NIEMELÄ SIINÄ MYÖS PONINHÄNTÄ HIPPI OLI PIKITIET SORATIEKSI MUUTTAMASSA.
- Anonyymi00011
No kyllä varmaan niin. Voi hyvää päivää taas ihmisten typeryyttä joka tällä foorumilla erityisesti aina korostuu....
- Anonyymi00012
Jos ite olisit viisas et täälä notkuisi,pummi. Russian
- Anonyymi00016
Sinunlaiset saisi hävittää kaikki...
- Anonyymi00015
Stuppi lupaili varmaankin... mutta eipä mennyt niin kuin halusivat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181